Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
PCGC
Vedette

Haha hier ook, jeugdrang waar nu vak Z zit. Liep toen naar boven toe.

Leuk seizoen onder Sir Bobby, ook al werden we maar 3e (Mirakel van Utrecht).

Edit: Voor de liefhebbers van een goeie fluitpartij:

#FreeGeneratie4
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong

PCGC wrote: 17 May 2023, 14:42 Haha hier ook, jeugdrang waar nu vak Z zit. Liep toen naar boven toe.

ik ben van 99 dus dit is voor mijn tijd maar dit moet toch wel een van de meest belachelijke rode kaarten zijn die ik ooit heb gezien bij PSV.
samen met die van Willems tegen nac die de speler niet eens raakte.
Oans bin de Zeeuwen!
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Zeeuwse-psver wrote: 17 May 2023, 15:16
PCGC wrote: 17 May 2023, 14:42 Haha hier ook, jeugdrang waar nu vak Z zit. Liep toen naar boven toe.

ik ben van 99 dus dit is voor mijn tijd maar dit moet toch wel een van de meest belachelijke rode kaarten zijn die ik ooit heb gezien bij PSV.
Het was ook één van de meest belachelijke scheidsrechters ooit. Wat zou die nu doen eigenlijk? :wonder:
Balinho
Internationale topspeler

Mooi hoor. Edwin Godee, Fritz Korbach, Eric Viscaal, Teletekst. Mooie tijden, sentiment alom hier.
SKERLA
Legende

Balinho wrote: 17 May 2023, 15:47

Mooi hoor. Edwin Godee, Fritz Korbach, Eric Viscaal, Teletekst. Mooie tijden, sentiment alom hier.
Beide trainers leven niet meer.
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

SKERLA wrote: 17 May 2023, 15:54
Balinho wrote: 17 May 2023, 15:47

Beide trainers leven niet meer.
Voor altijd in het hart
Het Kanon
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 17 May 2023, 15:20
Zeeuwse-psver wrote: 17 May 2023, 15:16

Het was ook één van de meest belachelijke scheidsrechters ooit. Wat zou die nu doen eigenlijk? :wonder:
Na de wedstrijd gaf hij een interview aan dat hij het allemaal goed gezien had. Op de maandagochtend erna werd de kaart geseponeerd. Dick van Egmond was een scheidsrechter van niks en een mens van nog veel minder.
Tomm
Vedette

Geen idee waar ik dit plaats maar wilde het toch even delen;
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Toepasselijk, twee bedrijven die het niet zo nauw met de regels nemen en daardoor achteraf een hoop financiële schade lijden.
Zonde dat zo'n mooi bedrijf met zo'n smerige club in zee gaat.
Standbeeld
Mister PSV

Interessant. Philips doet geen TV's meer toch? Hoe zit dat precies dan? Gaat Philips zelf Barca sponsoren of de toko die de merkrechten van Philips TV heeft?
SKERLA
Legende

Bíjna alsof het hoofdkantoor opnieuw naar Amsterdam verplaatst wordt.
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Niet meer als hoofdsponsor bij PSV en dan nu voor meer geld op het shirt van de meest verderfelijke kutclub ooit. Die ouwe Frits draait zich om in zijn graf.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Chucky
Vedette

Erg opvallend aangezien Philips vrijwel alle consumentenproducten aan het afschalen/afstoten is. Wellicht stukje oppoetsen van imago, alhoewel je dan met Barca precies de verkeerde club kiest :mrgreen:
ruuddevil
Legende

Het ooit zo mooie Philips wordt meer en meer een schijt bedrijf. Gaat nu schijt club sponsoren.
Het Kanon
Internationale topspeler

Chucky wrote: 20 May 2023, 10:12 Erg opvallend aangezien Philips vrijwel alle consumentenproducten aan het afschalen/afstoten is. Wellicht stukje oppoetsen van imago, alhoewel je dan met Barca precies de verkeerde club kiest :mrgreen:
Die club is totaal ziek, dus ze kunnen daar wat van hun apparaten kwijt.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

Het Kanon wrote: 19 May 2023, 23:21
SKERLA wrote: 17 May 2023, 15:20

Na de wedstrijd gaf hij een interview aan dat hij het allemaal goed gezien had. Op de maandagochtend erna werd de kaart geseponeerd. Dick van Egmond was een scheidsrechter van niks en een mens van nog veel minder.
En als beloning is hij nu scheidsrechtersbaas!
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Chucky wrote: 20 May 2023, 10:12 Erg opvallend aangezien Philips vrijwel alle consumentenproducten aan het afschalen/afstoten is. Wellicht stukje oppoetsen van imago, alhoewel je dan met Barca precies de verkeerde club kiest :mrgreen:
Het is mij dan ook niet eens meteen duidelijk wie hier nou precies de sponsor is - is dat Philips zelf of één van de tentjes die voortaan het merk Philips uitbaten?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
JChovanec
Meervoudig international

Philips deed het in mijn ogen echt voorkomen of de huidige sponsoring van PSV een soort van verplichting vanuit het verleden was, maar dat sponsoring van voetbal geen toegevoegde waarde meer was (niet meer actief in de consumenten markt etc). Gezien de prestaties van PSV de laatste jaren snap ik wel dat we minder interessant zijn geworden voor sponsoring maar kom dan niet met een lulverhaal aan over consumentenmarkt in dan nu die schijtclub gaan steunen.
Chucky
Vedette

JChovanec wrote: 20 May 2023, 12:24 Philips deed het in mijn ogen echt voorkomen of de huidige sponsoring van PSV een soort van verplichting vanuit het verleden was, maar dat sponsoring van voetbal geen toegevoegde waarde meer was (niet meer actief in de consumenten markt etc). Gezien de prestaties van PSV de laatste jaren snap ik wel dat we minder interessant zijn geworden voor sponsoring maar kom dan niet met een lulverhaal aan over consumentenmarkt in dan nu die schijtclub gaan steunen.
Dat was natuurlijk ook wel een valide verhaal, ze stoten niet voor niets steeds meer af, en de focus ligt tegenwoordig vol op de medische tak. Maar inderdaad, heel bizar om dan vervolgens deze actie uit te halen. Ik ben heel benieuwd wat hier de onderbouwing achter zal zijn.
PSV90
Nationale topspeler

Lelijke move van Philips. Wat mij betreft ook behoorlijk visieloos dat ze meerwaarde hechten aan deze sponsoring van Barca dan dat een intensieve samenwerking met PSV aangaan die veel verder gaat dan sponsoring. Zoveel kansen op het gebied van high tech, gezondheid, sport en maatschappij.
PCGC
Vedette

De tyfus voor ze, dan mogen ze van mij ook van het stadion af. Kunnen we tenminste nog 20 miljoen extra pakken.

Of we noemen het naar Willy.
#FreeGeneratie4
Koenjo
Meervoudig international

Gelijk die batch van de mouw afhalen, stadionnaam veranderen en de P uit onze clubnaam verwijderen. Nee maar serieus dit is wel echt bizar.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Ardbeg
Mister PSV

Rustig.
Koenjo
Meervoudig international

Ardbeg wrote: 20 May 2023, 13:17

Rustig.
Maar indirect is het wel Philips natuurlijk, wat een onzin.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Standbeeld
Mister PSV

Dacht ik al. Ze zoeken het maar uit daar bij Barclona.
Post Reply