Haha hier ook, jeugdrang waar nu vak Z zit. Liep toen naar boven toe.
Leuk seizoen onder Sir Bobby, ook al werden we maar 3e (Mirakel van Utrecht).
Edit: Voor de liefhebbers van een goeie fluitpartij:
Het Philips Stadion
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luuk de Jong
ik ben van 99 dus dit is voor mijn tijd maar dit moet toch wel een van de meest belachelijke rode kaarten zijn die ik ooit heb gezien bij PSV.
samen met die van Willems tegen nac die de speler niet eens raakte.
Oans bin de Zeeuwen!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Het was ook één van de meest belachelijke scheidsrechters ooit. Wat zou die nu doen eigenlijk?Zeeuwse-psver wrote: ↑17 May 2023, 15:16ik ben van 99 dus dit is voor mijn tijd maar dit moet toch wel een van de meest belachelijke rode kaarten zijn die ik ooit heb gezien bij PSV.
- Balinho
- Internationale topspeler
Mooi hoor. Edwin Godee, Fritz Korbach, Eric Viscaal, Teletekst. Mooie tijden, sentiment alom hier.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
-
Na de wedstrijd gaf hij een interview aan dat hij het allemaal goed gezien had. Op de maandagochtend erna werd de kaart geseponeerd. Dick van Egmond was een scheidsrechter van niks en een mens van nog veel minder.SKERLA wrote: ↑17 May 2023, 15:20Het was ook één van de meest belachelijke scheidsrechters ooit. Wat zou die nu doen eigenlijk?Zeeuwse-psver wrote: ↑17 May 2023, 15:16
ik ben van 99 dus dit is voor mijn tijd maar dit moet toch wel een van de meest belachelijke rode kaarten zijn die ik ooit heb gezien bij PSV.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Toepasselijk, twee bedrijven die het niet zo nauw met de regels nemen en daardoor achteraf een hoop financiële schade lijden.
Zonde dat zo'n mooi bedrijf met zo'n smerige club in zee gaat.
Zonde dat zo'n mooi bedrijf met zo'n smerige club in zee gaat.
- Standbeeld
- Mister PSV
Interessant. Philips doet geen TV's meer toch? Hoe zit dat precies dan? Gaat Philips zelf Barca sponsoren of de toko die de merkrechten van Philips TV heeft?
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Niet meer als hoofdsponsor bij PSV en dan nu voor meer geld op het shirt van de meest verderfelijke kutclub ooit. Die ouwe Frits draait zich om in zijn graf.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
Die club is totaal ziek, dus ze kunnen daar wat van hun apparaten kwijt.
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Chucky Lozano
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Het is mij dan ook niet eens meteen duidelijk wie hier nou precies de sponsor is - is dat Philips zelf of één van de tentjes die voortaan het merk Philips uitbaten?
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Meervoudig international
Philips deed het in mijn ogen echt voorkomen of de huidige sponsoring van PSV een soort van verplichting vanuit het verleden was, maar dat sponsoring van voetbal geen toegevoegde waarde meer was (niet meer actief in de consumenten markt etc). Gezien de prestaties van PSV de laatste jaren snap ik wel dat we minder interessant zijn geworden voor sponsoring maar kom dan niet met een lulverhaal aan over consumentenmarkt in dan nu die schijtclub gaan steunen.
-
- Vedette
Dat was natuurlijk ook wel een valide verhaal, ze stoten niet voor niets steeds meer af, en de focus ligt tegenwoordig vol op de medische tak. Maar inderdaad, heel bizar om dan vervolgens deze actie uit te halen. Ik ben heel benieuwd wat hier de onderbouwing achter zal zijn.JChovanec wrote: ↑20 May 2023, 12:24 Philips deed het in mijn ogen echt voorkomen of de huidige sponsoring van PSV een soort van verplichting vanuit het verleden was, maar dat sponsoring van voetbal geen toegevoegde waarde meer was (niet meer actief in de consumenten markt etc). Gezien de prestaties van PSV de laatste jaren snap ik wel dat we minder interessant zijn geworden voor sponsoring maar kom dan niet met een lulverhaal aan over consumentenmarkt in dan nu die schijtclub gaan steunen.
-
- Nationale topspeler
Lelijke move van Philips. Wat mij betreft ook behoorlijk visieloos dat ze meerwaarde hechten aan deze sponsoring van Barca dan dat een intensieve samenwerking met PSV aangaan die veel verder gaat dan sponsoring. Zoveel kansen op het gebied van high tech, gezondheid, sport en maatschappij.
- Standbeeld
- Mister PSV