Ruud van Nistelrooij
-
- Internationale topspeler
Gewoon fucking schandalig. Kapot schamen. Hoeze grijp je überhaupt in de rust niet in. Ramalho en sangaré er sowieso uit.
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Maar Ruud is met z’n pet op toch al mooi 16 wedstrijden ongeslagen.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Ik denk dat dit met Guti op het middenveld niet was gebeurd. Elftal staat veel meer in balans met een echte controlerende middenvelder. Verder zie ik boscagli altijd graag spelen.
- Balinho
Volgende week minimaal gelijk spelen en dan neem ik mijn petje af voor Ruud, maar mag hij de kroon overgeven wat mij betreft. Figuurlijk dan he.trouwepsvfan wrote: ↑21 May 2023, 17:51 Maar Ruud is met z’n pet op toch al mooi 16 wedstrijden ongeslagen.
-
- Nationale topspeler
Ik mag hopen dat als ze volgende week verliezen dat Ruud eruit ligt.Ykhim wrote: ↑21 May 2023, 17:48Dit is toch om te janken.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 17:17 Het lag niet aan de organisatie aldus Ruud op de persco. Als je Ramalho regelmatig 1 tegen 1 laat komen met 50 meter tussen de linies is het wachten op kansen.
Ik vraag me echt af of Ruud wel mag blijven als we het volgende week nog weggeven. Eerder riep je heel stellig dat dat niet zo zou zijn, maar ik vraag me af het onder deze omstandigheden (en met name het spel) niet alsnog z'n laatste keer zou kunnen zijn. Zo'n fuck-up zou van ongekende proporties zijn, maar het zou de club ook heel veel kosten. Niet alleen aan de financiële kant, maar ook bijv. gekeken naar casus Xavi. Er staat heel veel op het spel.
-
- Vedette
Nu Ooijer weggaat is er een plek vrij als assistent. Hopelijk wilt Ruud een treedje naar beneden doen.
- Joenepsv
- Legende
En dan noemen ze mij wel eens negatief..
Er is nog niks verloren mensen. Hebben alles nog in eigen hand en ik zie Ajax niet van Twente winnen. Het is gewoon kut dat je zo laks deze wedstrijd in gaat terwijl je jezelf veilig kon spelen voor de zo belangrijke tweede plek. Een paar weken geleden hadden we niet gedacht nog mee te doen om die tweede plek dus in dat perspectief gezien valt het nog mee. Wij gaan minimaal gelijk spelen bij Az.
Wat Ruud betreft. Het is tijd dat er eens goed wordt nagedacht wat PSV wil. Zien ze nog toekomst in Ruud of niet. Die knoop moet maandag na Az al worden doorgehakt zodat we verder kunnen.
Er is nog niks verloren mensen. Hebben alles nog in eigen hand en ik zie Ajax niet van Twente winnen. Het is gewoon kut dat je zo laks deze wedstrijd in gaat terwijl je jezelf veilig kon spelen voor de zo belangrijke tweede plek. Een paar weken geleden hadden we niet gedacht nog mee te doen om die tweede plek dus in dat perspectief gezien valt het nog mee. Wij gaan minimaal gelijk spelen bij Az.
Wat Ruud betreft. Het is tijd dat er eens goed wordt nagedacht wat PSV wil. Zien ze nog toekomst in Ruud of niet. Die knoop moet maandag na Az al worden doorgehakt zodat we verder kunnen.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ben benieuwd wat er nu werkelijk binnen de ts speelt (zullen we nooit precies weten) en in welke mate dit doorwerkt. Hopelijk een serieuze evaluatie en een weloverwogen besluit, mijn twijfels aan RvN zijn bij lange na niet weg (bij wie wel?)
- Standbeeld
- Mister PSV
Denk dat de Tele wat aan het overdrijven was.
https://www.vi.nl/nieuws/de-jong-toont- ... nap-ze-welOver de vermeende onrust in de technische staf van PSV is De Jong duidelijk. 'Ik zag het ook voorbij komen, maar weet er niets van. Volgens mij is er niets aan de hand.'
- ShovingNE2
- Site Admin
Niets mis met grenzeloos vertrouwen in een clubheld. En dat blijft hij voor mij absoluut. Maar ik ben hier zo klaar mee.AddoCultheld wrote: ↑21 May 2023, 17:35 Oke @ShovingNE2 Ik zal gewoon. Heel eerlijk zeggen.. je hebt gewoon gelijk. Flikker ruud er maar uit. Na deze schandalige vertoning 0 vertrouwen in plek 2 en volgend seizoen. My bad.
Weer spijt gehad dat ik ben gegaan dus overweeg mijn scc niet te verlengen. All in kost 1000 euro. Voor dat geld drink ik gewoon bier rond de wedstrijden ipv een uur of 3 met reizen bezig te zijn.
Niet meer waard ben ik bang. Dit gaat zo kut worden volgend seizoen. Ook als hij wel 2e wordt. Dan plaatst Ruud zichzelf helemaal op een voetstuk.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- voskat
- Nationale topspeler
Bla bla vuile meters blaMikelvb wrote: ↑21 May 2023, 16:51Dat Til al weken/maanden niet presteert en toch blijft beginnen is een groot raadsel.DC_PSV wrote: ↑21 May 2023, 16:49 Guti moet je gewoon altijd opstellen, dan kunnen Veerman en Sangare hun ding doen. Nu was het middenveld steeds weg want Til stond of naast El G of naast Luuk, Sangare was weer in niemandsland en Veerman stond in een straal van 40M solo. Niemand ziet het behalve Ruud?
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Peter Bosz halen. Wint nooit wat maar wordt wel tweede. Dan heb je tenminste CL. Beter dan 2 troostprijzen en EL. Ja, ben nog steeds geïrriteerd gezien ik nog liever Bosz heb. Hopelijk verliezen zowel wij als Ajax volgende week. Wellicht dat Ruud dan eruit wordt gegooid maar dat we wel vCL hebben.
- ShovingNE2
- Site Admin
En ik had die fruitschaal en die beker blind ingewisseld voor een overwinning vandaag.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ardbeg
- Mister PSV
Je hoopt toch serieus niet dat PSV verliest?Kingfisher wrote: ↑21 May 2023, 18:27 Peter Bosz halen. Wint nooit wat maar wordt wel tweede. Dan heb je tenminste CL. Beter dan 2 troostprijzen en EL. Ja, ben nog steeds geïrriteerd gezien ik nog liever Bosz heb. Hopelijk verliezen zowel wij als Ajax volgende week. Wellicht dat Ruud dan eruit wordt gegooid maar dat we wel vCL hebben.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Als het zou gaan om de beslissing voor het kampioenschap, helemaal mee eens. Maar niet nu, ten eerste omdat het om slechts de 2e plek gaat (ook al is het voorronde CL, die je dan overigens ook nog maar moet zien door te komen) en ten tweede omdat het nog niet beslist en je het in eigen hand hebt. De kans is namelijk best aannemelijk dat de wedstrijd van vandaag er uiteindelijk totaal niet meer toe doet.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:29 En ik had die fruitschaal en die beker blind ingewisseld voor een overwinning vandaag.
Verlies je volgende week en wint Ajax, dan zou je met terugwerkende kracht kunnen stellen (of discussiëren) dat je de wedstrijd van vandaag liever had gewonnen. Maar eerder dan dat wil ik die beker en JCS er nog niet voor inruilen.
-
Scc niet verlengen om resultaten vindk sowieso incapabele reden. En alst weer goed goed sta de weer vooraan? W.b. Ruud is het na vandaag wel echt einde verhaal. Als je ziet hoe fucking ongeinspireerd dit zooitje erbij loopt. Zelfs de hoogste klasse amateurs zouden er nog enthousiaster bij lopen. En niet ingrijpen na een half uur is ook echt drama.ShovingNE2 wrote: ↑21 May 2023, 18:23Niets mis met grenzeloos vertrouwen in een clubheld. En dat blijft hij voor mij absoluut. Maar ik ben hier zo klaar mee.AddoCultheld wrote: ↑21 May 2023, 17:35 Oke @ShovingNE2 Ik zal gewoon. Heel eerlijk zeggen.. je hebt gewoon gelijk. Flikker ruud er maar uit. Na deze schandalige vertoning 0 vertrouwen in plek 2 en volgend seizoen. My bad.
Weer spijt gehad dat ik ben gegaan dus overweeg mijn scc niet te verlengen. All in kost 1000 euro. Voor dat geld drink ik gewoon bier rond de wedstrijden ipv een uur of 3 met reizen bezig te zijn.
Niet meer waard ben ik bang. Dit gaat zo kut worden volgend seizoen. Ook als hij wel 2e wordt. Dan plaatst Ruud zichzelf helemaal op een voetstuk.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Waarschijnlijk omdat dat het enige scenario is waarin de eindstand 1. Feyenoord 2. PSV 3. AZ 4. Ajax zal zijn.Ardbeg wrote: ↑21 May 2023, 18:30Je hoopt toch serieus niet dat PSV verliest?Kingfisher wrote: ↑21 May 2023, 18:27 Peter Bosz halen. Wint nooit wat maar wordt wel tweede. Dan heb je tenminste CL. Beter dan 2 troostprijzen en EL. Ja, ben nog steeds geïrriteerd gezien ik nog liever Bosz heb. Hopelijk verliezen zowel wij als Ajax volgende week. Wellicht dat Ruud dan eruit wordt gegooid maar dat we wel vCL hebben.