Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik hoef helemaal geen dominant voetbal. Ik ben niet voor duivendrecht.

Ik wil kampioenschappen en CL. Kan me geen reet schelen hoe.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 21 May 2023, 20:24 Dit gaat toch helemaal niet meer om Ruud, mensen. Met Bommel en Schmidt leek het ook totaal nergens op.
Ha, maar waar ligt het dan aan? En zeg niet John de Jong, want die hebben we er al uitgeknikkerd.
Of kopen we allemaal spelers zionder motivatie?
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 21 May 2023, 20:29
ziege maar ook zagge wrote: 21 May 2023, 20:24 Dit gaat toch helemaal niet meer om Ruud, mensen. Met Bommel en Schmidt leek het ook totaal nergens op.
Ha, maar waar ligt het dan aan? En zeg niet John de Jong, want die hebben we er al uitgeknikkerd.
Of kopen we allemaal spelers zionder motivatie?
de Jong mag er dan wel uit zijn, maar als je kijkt naar het aantal tegengoals en wie onze TD in die hele periode was dan heb je denk ik al een deel van je antwoord. Het transferbeleid was en is nog steeds matig. Niet alles zal hier aan vasthangen, maar kwaliteit en eenheid op het veld, gekoppeld aan de juiste coach, is natuurlijk wel essentieel.

En tja, ene Marcel Brands is voor beide verantwoordelijke geweest. De hoop van velen is niet voor niks gevestigd op Stewart. Man ik heb met hem te doen, de druk is bizar hoog na al dat gepruts dit seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 21 May 2023, 20:26 Ik hoef helemaal geen dominant voetbal. Ik ben niet voor duivendrecht.

Ik wil kampioenschappen en CL. Kan me geen reet schelen hoe.
Beetje vreemde uitspraak. Ik snap ergens wat je bedoelt, maar zorgeloos en met plezier naar een wedstrijd van je cluppie kijken, mooie dingen zien en trots zijn, dat is toch wat iedere supporter van een club wilt?!
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik kijk met plezier als we wedstrijden winnen, zie mooie dingen als we kampioen worden en ben trots als we in de CL staan
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vaak gaat het een gelukkig samen met het ander: fatsoenlijk voetbal, iig in de basis, leidt veel eerder tot succes. En ja, dat mist PSV al jaren helaas en daar zal iets aan moeten gebeuren.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 21 May 2023, 20:39 Ik kijk met plezier als we wedstrijden winnen, zie mooie dingen als we kampioen worden en ben trots als we in de CL staan
Dus vorige week tegen Fortuna heb je met plezier gekeken?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 21 May 2023, 20:25
ziege maar ook zagge wrote: 21 May 2023, 20:24 Dit gaat toch helemaal niet meer om Ruud, mensen. Met Bommel en Schmidt leek het ook totaal nergens op.
En dus heeft het te maken met het type spelers die wij bij elkaar zetten iedere keer. Het werkt gewoon niet. Het is toch al jaren geleden dat ik dominant voetbal bij PSV heb gezien. Ik mis die tijd.
Welke tijd precies?
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 21 May 2023, 20:32
trouwepsvfan wrote: 21 May 2023, 20:26 Ik hoef helemaal geen dominant voetbal. Ik ben niet voor duivendrecht.

Ik wil kampioenschappen en CL. Kan me geen reet schelen hoe.
Beetje vreemde uitspraak. Ik snap ergens wat je bedoelt, maar zorgeloos en met plezier naar een wedstrijd van je cluppie kijken, mooie dingen zien en trots zijn, dat is toch wat iedere supporter van een club wilt?!
Met Cocu speelde we ook bagger voetbal, maar toen ik in het stadion zat en we met 2-1 thuis tegen CSKA wonnen was ik echt dolblij. Als we successen zouden behalen met anti-voetbal zou ik zelf echt helemaal voor zijn. Ik hoop ook vurig dat we volgende week tegen AZ ook de hele boel dicht gaan timmeren en met "lelijk"" voetbal tenminste een punt halen. Voor een club als PSV is het knap lastig om een selectie samen te stellen die "mooi" voetbal speelt en ook resultaten behaalt en als je aan mij de keus laat tussen de twee dan wil ik ook echt resultaat zien.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
FOOTB_REM_S: No

Tottenham Hotspur heeft geïnformeerd naar Van Nistelrooy.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Den Bondskoots wrote: 21 May 2023, 21:14 Tottenham Hotspur heeft geïnformeerd naar Van Nistelrooy.
Is het al 1 april?
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 21 May 2023, 20:29
ziege maar ook zagge wrote: 21 May 2023, 20:24 Dit gaat toch helemaal niet meer om Ruud, mensen. Met Bommel en Schmidt leek het ook totaal nergens op.
Ha, maar waar ligt het dan aan? En zeg niet John de Jong, want die hebben we er al uitgeknikkerd.
Of kopen we allemaal spelers zionder motivatie?
PSV gaat altijs voor de harde werkers met harde voeten die statistieken bij elkaar voetballen. Nu is het een tandem De Jong- Guzedine Tildane en zonder echte vleugels, we hebben naar het koppel Hendrix-Rosario mogen kijken en we hebben Zahavi zien combineren met de tegenstander.

Haal nou eens een keer spelers die met een bal uit de voeten kunnen, een beetje snelheid in hun donder hebben en niet constant de gekste dingen doen. En een trainer erbij die eerder een club getraind heeft .
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Rikkert1234 wrote: 21 May 2023, 20:57
Vanthaman18 wrote: 21 May 2023, 20:32

Beetje vreemde uitspraak. Ik snap ergens wat je bedoelt, maar zorgeloos en met plezier naar een wedstrijd van je cluppie kijken, mooie dingen zien en trots zijn, dat is toch wat iedere supporter van een club wilt?!
Met Cocu speelde we ook bagger voetbal, maar toen ik in het stadion zat en we met 2-1 thuis tegen CSKA wonnen was ik echt dolblij. Als we successen zouden behalen met anti-voetbal zou ik zelf echt helemaal voor zijn. Ik hoop ook vurig dat we volgende week tegen AZ ook de hele boel dicht gaan timmeren en met "lelijk"" voetbal tenminste een punt halen. Voor een club als PSV is het knap lastig om een selectie samen te stellen die "mooi" voetbal speelt en ook resultaten behaalt en als je aan mij de keus laat tussen de twee dan wil ik ook echt resultaat zien.
In het seizoen dat we wonnen van CSKA speelden we helemaal geen bagger voetbal. Het was niet super aanvallend, meer vanuit de omschakeling, maar er zat een idee achter, patronen. We werden dat seizoen ook kampioen. Met een prima aantal punten. Alleen seizoen 1, 4 en 5 was het voetbal niet geweldig, waarbij we in seizoen 5 alsnog kampioen werden, met een verdediging duo Isimat - Schwaab.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

De spelers weten waar het aan schort benoemen het ook. Wat zelfs Stevie Wonder ziet.

Ruud: KUT SPELERS MET HUN INDIVIDUELE FOUTEN!!!

Nee, dit is echt houdbaar voor volgend seizoen hoor.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 21 May 2023, 21:30
Rikkert1234 wrote: 21 May 2023, 20:57

Met Cocu speelde we ook bagger voetbal, maar toen ik in het stadion zat en we met 2-1 thuis tegen CSKA wonnen was ik echt dolblij. Als we successen zouden behalen met anti-voetbal zou ik zelf echt helemaal voor zijn. Ik hoop ook vurig dat we volgende week tegen AZ ook de hele boel dicht gaan timmeren en met "lelijk"" voetbal tenminste een punt halen. Voor een club als PSV is het knap lastig om een selectie samen te stellen die "mooi" voetbal speelt en ook resultaten behaalt en als je aan mij de keus laat tussen de twee dan wil ik ook echt resultaat zien.
In het seizoen dat we wonnen van CSKA speelden we helemaal geen bagger voetbal. Het was niet super aanvallend, meer vanuit de omschakeling, maar er zat een idee achter, patronen. We werden dat seizoen ook kampioen. Met een prima aantal punten. Alleen seizoen 1, 4 en 5 was het voetbal niet geweldig, waarbij we in seizoen 5 alsnog kampioen werden, met een verdediging duo Isimat - Schwaab.
Omdat er in seizoen 4 en 5 er weer eens niet goed werd ingekocht. Daar gaat het steeds mis qua gebrek aan 'goed voetbal'. Het kampioenschap in laatste seizoen was knap werk van Phillip.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Zo er springen er weer veel uit hun stringetje hier. Eindelijk kunnen ze weer lekker los gaan.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 May 2023, 21:46 Zo er springen er weer veel uit hun stringetje hier. Eindelijk kunnen ze weer lekker los gaan.
Gelukkig ben jij de grote ziener die ziet dat het goed is en dat het volgend jaar echt helemaal goed gaat komen.

De spelers spreken nu de grote Ruud tegen over de tactiek en Ruud vindt het de schuld van de spelers en niet van hem. Gelukkig vind jij dit een gezonde basis om verder te gaan en is iedereen met kritiek helemaal gek. Raar joh, die kritiek. Gewoon 25 nieuwe spelers en het komt goed.

Oh wacht: ik vergeet nog haat. Iedereen die graag een andere trainer wil haat Ruud tot in het diepst van zijn ziel. Dat ongeveer ja?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik denk dat niemand blij is Ruud. En iedereen gunt RvN het beste, want dat is het beste voor de club en het is een top vent. Maar als trainer gaat het niks worden. Mocht hij blijven zitten, dan voorspel ik dat hij in of voor November eruit ligt. En hebben we weer een verloren jaar.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Als dit klopt (en ik acht de kans 10% als alleen de T het brengt) dan komt er een nieuwe trainer.

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 21 May 2023, 21:46 Zo er springen er weer veel uit hun stringetje hier. Eindelijk kunnen ze weer lekker los gaan.
Jij geen enkele vorm van stress hierdoor dan?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Toch nog een goede actie van spelers (als het klopt).

Laat het maar knallen. Een trainingsweek met alleen maar gelach en plezier gaat niks helpen richting AZ.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kan zomaar dat PSV na AZ afscheid neemt van V. Nistelrooij
Ik zou dan niet gek opkijken.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Iemand die duiding kan geven?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Telegraaf ziet weer kansen voor Ajax en gaan even flink steuken
Post Reply