Ibrahim Sangaré
- ruuddevil
- Legende
Timmer is een lul en hij weet niks. Desalniettemin verwacht ik dat je Sangare voor 30 mln kan kopen, op basis van dit seizoen vind ik dat al behoorlijk aan de prijs. En als er een club komt die 37,5 mln aftikt dan is dat natuurlijk geweldig maar als je kijkt naar Gakpo lijkt me dat vrij onrealistisch. Die had een goed WK nodig voordat er een club kwam die boven de 40 mln kwam.
-
- Vedette
Waarbij het wel in het voordeel spreekt dat PSV-ers die voor behoorlijk wat geld weg gaan het wel waar maken in het buitenland. Gakpo, Dumfries, Malen doen het allemaal erg goed. Dat zorgt ervoor dat er meer vertrouwen is dat de volgende speler het ook gaat redden in het buitenland. In ten tijde van de Gakpo-transfer stond overal dat PSV snel geld wilde hebben, dat heeft de som ook geen goed gedaan.ruuddevil wrote: ↑17 May 2023, 07:29 Timmer is een lul en hij weet niks. Desalniettemin verwacht ik dat je Sangare voor 30 mln kan kopen, op basis van dit seizoen vind ik dat al behoorlijk aan de prijs. En als er een club komt die 37,5 mln aftikt dan is dat natuurlijk geweldig maar als je kijkt naar Gakpo lijkt me dat vrij onrealistisch. Die had een goed WK nodig voordat er een club kwam die boven de 40 mln kwam.
Hopelijk gaan er een aantal clubs zich melden, dan gaat het straks echt wel over die 37,5 miljoen. En anders wachten ze maar...
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid scoutingsteam
Ik vond het ook geen geslaagde imitatie van Pirlo.
Dit PSV zal er niet slechter op worden als we hier veel geld voor vangen, jammer genoeg.
- Juancho
- Mister PSV
Tis jammer dat het zo moet, ipv als een grote meneer via de voordeur naar de Engelse top gaat hij voor mij iig nu vooral weg via de achterdeur met een hoop irritaties over hem betreffende dit seizoen. Ik vond hem laks, lui, nonchalant en heeft niet die volgende stap kunnen zetten.
En ja, ik weet dat er ook een groot deel op het bordje komt van onze coach die geen enkele speler fatsoenlijk in zijn sterktes weet te gebruiken. Maar wat ik toen ook riep, de lat bij je topspelers mag op individueel vlak, dus verantwoordelijkheid/leiderschap/mentaliteit wel een heel stuk hoger. Sangare heeft wat mij betreft behoorlijk gefaald dit seizoen. Jammer.
Ik wens hem veel succes in de PL maar PSV hoeft er met de juiste aankoop op 6 absoluut niet op achteruit te gaan. En dat is vooral veelzeggend.
Btw. als afscheidscadeautje mag hij na de wanprestatie van vandaag gewoon tegen AZ op het bankje zitten. Guti verdient het eigenlijk zoveel meer.
En ja, ik weet dat er ook een groot deel op het bordje komt van onze coach die geen enkele speler fatsoenlijk in zijn sterktes weet te gebruiken. Maar wat ik toen ook riep, de lat bij je topspelers mag op individueel vlak, dus verantwoordelijkheid/leiderschap/mentaliteit wel een heel stuk hoger. Sangare heeft wat mij betreft behoorlijk gefaald dit seizoen. Jammer.
Ik wens hem veel succes in de PL maar PSV hoeft er met de juiste aankoop op 6 absoluut niet op achteruit te gaan. En dat is vooral veelzeggend.
Btw. als afscheidscadeautje mag hij na de wanprestatie van vandaag gewoon tegen AZ op het bankje zitten. Guti verdient het eigenlijk zoveel meer.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Volgende week lekker banken ten faveure van Guti. Met Sangare ligt het middenveld zo open, dat kun je volgende week gewoon absoluut niet hebben
- De Realist
- Internationale topspeler
- ComeOnPSV
- Vedette
Goede opmerking weer....
Oliedomme speler...
Heb nooit een speler bij PSV gezien die in zijn eentje een heel middenveld van Leicester City kapot speelt en overloopt.
Het is een hele goede en slimme speler, maar niet op de nummer 6 positie.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit precies, zet Guti erachter en Ibi speelt de pannen van het dak. Ongelofelijk dat Ruud dit blijft negeren.
- Ren Höek
- Vedette
Vorig seizoen is al snel uit de gedachten verdwenen merk ik, bijzonder.
Dat hij die sterk opgaande lijn onder Ruud niet doorzet is logisch, aangezien hij vooral wordt 'benut' op zijn minpunten. Zoals zoveel spelers.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Als Sangaré één ding niet is, is het slim.
Het is echt wel een goede speler, maar enkel zolang hij 1) 'blind' druk kan zetten met beschermer Guti in zijn rug en 2) niet de spelmaker uit gaat hangen.
En dan hoeven we niet met passingpercentages aan te komen, want met het blote oog is vaak genoeg te zien dat hij het spel onnodig vertraagd of een hele simpele bal spontaan inlevert.
Guti moet zondag hoe dan ook spelen, en Ruud moet vervolgens maar kiezen of hij dan met Veerman of Sangaré wil spelen.
-
- Moderator
Met terugwerkende kracht was het misschien wel beter geweest om hem toch te verkopen afgelopen zomer. Inderdaad omdat er nu niet het maximale uitgehaald wordt, maar ook omdat het menselijk is om op een gegeven moment uitgekeken te zijn. Wat mij betreft is het een beetje een combinatie van die twee. Verkopen op iemands hoogtepunt is ook een kunst.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat zeg ik toch nergens? Vorig jaar was hij inderdaad op zijn best. Maar de Sangaré van dit jaar is niet heel veel anders dan de Sangaré die we kochten voor 7 miljoen. Of dat nu door Ruud komt of omdat hij eigenlijk een jaar te lang is gebleven weet ik niet maar deze Sangaré vind ik niet onbetwist 40 miljoen waard.
- DonyellMalen
- Legende
Was weer matig gisteren. Begin eveneens meer en meer vrede te hebben met de aanstaande verkoop. Hopelijk is deze dan kom snel rond voor die 37.5, dan kan Stewart gaan bouwen.
- Ren Höek
- Vedette
Sangaré is duidelijk beter dan toen hij gekocht werd, dat bewees hij alleen al vorig seizoen.
Dit seizoen wordt hij echter misbruikt en komt hij veel te weinig in zijn kracht te spelen. Dan nog is hij regelmatig ontzettend goed, maar ook regelmatig erg matig. Dat ligt echter veel minder aan hem en vooral aan Ruud.
Doodzonde, maar niet voor niets staat hij in serieuze belangstelling van PSG en bijna de gehele PL.
Die zien echt wel dat hij een eenmans sloopbedrijf is van hoog niveau en dat ook Europees heeft bewezen.
“Never argue with an idiot.
- Standbeeld
- Mister PSV
Je kan jezelf onderhand de vraag stellen wat knapper is: Xavi verlengen of Sangare voor 37.5mln verkopen?DonyellMalen wrote: ↑22 May 2023, 10:40 Was weer matig gisteren. Begin eveneens meer en meer vrede te hebben met de aanstaande verkoop. Hopelijk is deze dan kom snel rond voor die 37.5, dan kan Stewart gaan bouwen.
-
- Nationale topspeler
Pijnlijke waarheid. Sangaré is top als box-to-box 8, maar wordt misbruikt als 6. In het veld verliest ie soms z'n concentratie en gaat ie als agressor drukken, maar vergeet ie zijn controleurstaken (als die al ooit gedefinieerd zijn door de TS).