Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 22 May 2023, 08:36
Bram wrote: 22 May 2023, 08:00 Rik was vanochtend op Radio Veronica en zei dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen. Ik stapte net in de auto dus heb het niet helemaal gehoord.
Dan weten we genoeg toch?
Het is gewoon waar.
Spelers zijn klaar met Ruud.
Ik, Ruud waarschijnlijk ook, ben ook klaar met een groot deel van de spelers. Dat deze selectie vol softies liever verder gaan met de (naar mijn inschatting) zachtere Rutten dan v Nistelrooij verbaasd me eerlijk gezegd niet zo.

Het zou goed waar kunnen zijn, maar ook een storm in een glas water.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dn Trol wrote: 22 May 2023, 09:58 zachtere Rutten dan
Zo zacht is hij nmi niet hoor. Naar buiten wellicht wel maar ik heb het tegenovergestelde ook gelezen.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 22 May 2023, 09:52
Op weg naar nr 25 wrote: 22 May 2023, 09:49Ik ben het met @ShovingNE2 eens, volgende week hebben we geen trainer meer.
Ho, dit vraag ik mij af hoor. Als er geen beef is met de selectie en het Telegraaf verhaal heel erg overdreven is dan blijft Ruud gewoon, daar ben ik wel redelijk zeker van.
Ik volg jou in je redenering dat als het wel waar is we dat zondag wel zien, of vastberaden als een eenheid of niet, ik ben ervan overtuigd dat het verhaal klopt, dus ik begin steeds meer te geloven dat we wel degelijk afscheid gaan nemen van Van Nistelrooij.
Moeten we snel zijn als we Bosz willen, Slot gaat naar Tottenham.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Uiterst vervelend dat er in plaats van een feestwedstrijd een horrorwedstrijd volgde die niet enkel voor chagrijn zorgt op zondagmiddag maar voor heel de fucking week. Al dat gespeculeer van mensen die het gewoon niet kunnen weten hoe het precies zit, met daarbij horende conclusies die dus onterecht zijn, zorgt enkel voor onrust en voor grote littekens bij Ruud. Als hij blijft is dat vervelend en als hij weg gaat is dat ook vervelend dus een grote fail in elk geval.

Mijn gevoel toen ik gisteren naar het stadion ging was echt een gevoel van opluchting, dat het klaar zou zijn en dat het verhaal geschreven is. Terwijl we in de openingsfase nog acceptabel begonnen bedacht ik me op de tribune hoe het zou zijn als we hetzelfde zouden spelen, met dezelfde spelprincipes, met betere spelers dan bv Til/Luuk/Mwene. Spelers die brengen wat Til en Luuk ook brengen maar daarnaast ook nog een beetje kunnen voetballen. Dan zou de wereld er echt totaal anders uitzien. Dan is het niet perse stroperig en dan kun je ook niet zeggen dat er geen lijn in het spel zit. Maarja die spelers zijn er niet dus kan Ruud niet op die manier blijven voetballen. Dat gaat hem denk ik uiteindelijk toch de das om doen.

Ik weiger te geloven dat spelers klaar met Ruud zijn. Wat ik wel zag bij Cambuur en Groningen en gisteren ook na de 1-2 en 1-3 is de verwijten in het veld naar elkaar maar ook het besef dat het zo lek is als een mandje. Dus ik geloof oprecht dat ze twijfels hebben over de tactische benadering maar ik durf te stellen dat de trainer Ruud goed ligt bij de spelers.

Er is nu een scenario dat je verliest, toch 2e wordt, en toch Ruud eruit kunt bonjouren. Want als die Spanjaard, Rutten en Ooijer weg gaan dan kun je bij wijze van beter helemaal opnieuw beginnen. Maar de kans dat je niet 2e wordt en Ruud toch blijft zitten acht ik persoonlijk groter.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

MaartenV wrote: 22 May 2023, 00:53 Eindelijke de samenvatting gezien.
Jongens, je krijgt nauwelijks kansen tegen, en moet na 20 min al 2-0 of 3-0 voorstaan. Maar er vliegen er 3 in door een gigablunder Ramalho, een belachelijke instapactie van PvA (en branthwaite stond ook kut) en een Heerenveen speler die 3 man in de verdediging van PSV te kakken zet.

Aan de andere kant falen Xavi en El Ghazi compleet in de afronding. Verpesten samen een kansje of 6. In geen enkele andere wedstrijd dit seizoen had Heerenveen zo een hoge xG tegen. Ff vertalen voor de nitwits : PSV heeft vandaag betere kansen gecreeerd tegen heerenveen dan wie dan ook dit seizoen. Dus meer dan AZ, feyenoord en ajax bijv.

Maar ga vooral door met Ruud overal de schuld van te geven en iedere achterlijke roddel van de telegraaf als houvast aan te grijpen. Realiteit is dat zo een pot natuurlijk nooit reden kan zijn om de coach te ontslaan, want deze moet je gezien de kansenbalans eenvoudig winnen. Het zijn individuele blunders die je nekken. En die kun je een coach niet aanrekenen hoe graag een aantal hier dat ook zou willen.
Het gaat natuurlijk niet om kansen tellen maar het gaat om de kwaliteit van de kansen. En dan zie je dat er gewoon wederom wat ontbreekt aan de manier van spelen. Iets wat je natuurlijk al het hele jaar ziet . Het is ook een bijdrage aan de blunders achterin jij het over hebt.

De club sleept nu wederom op karakter een punt Binnen. Iets wat we dit seizoen ook alweer in de toppers hebben gezien. Dat is een manier van spelen waarmee je geen topclub kunt runnen. Van iemand die heeft aangegeven dat hij graag in Bernabéu zou trainen moet je meer verwachten. PSV is geen leuke cult club.

PSV kan volgende week Champions League halen maar alleen als koning Xavi het wil. Want we weten al dat Ruud van Nistelrooij geen idee heeft wat hij moet doen.

En ja, weet je wat nou zo leuk is? Het einde nadert voor die nitwit. Linksom of rechtsom klinkt straks het ‘ Ruudje rot op, ole oleee.’
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Dn Trol wrote: 22 May 2023, 09:58
ComeOnPSV wrote: 22 May 2023, 08:36

Dan weten we genoeg toch?
Het is gewoon waar.
Spelers zijn klaar met Ruud.
Ik, Ruud waarschijnlijk ook, ben ook klaar met een groot deel van de spelers. Dat deze selectie vol softies liever verder gaan met de (naar mijn inschatting) zachtere Rutten dan v Nistelrooij verbaasd me eerlijk gezegd niet zo.

Het zou goed waar kunnen zijn, maar ook een storm in een glas water.
Fred Rutten is geen softie. Fred Rutten weet alleen wel hoe hij moet communiceren en hoe hij omgaat met mensen.

Ik zal het oude voorbeeld weer uit de kast halen hoe René van der Gijp en Johan Derksen in bonden toen ze van Wim Kieft hoorde dat diezelfde Fred Rutten voor hem de kastanjes uit het vuur haalde bij een dealer waar hij een schuld had.

Fred is geen kutje. Dat spelers naar hem toegaan zegt veel meer over Ruud van Nistelrooij. En dat alle criticasters die het hele seizoen op hem hebben lopen bitchen gewoon gelijk hebben gekregen.

RvN is de nieuwe Mark van Bommel.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 22 May 2023, 07:58
Madueke wrote: 22 May 2023, 00:06 Er is dus iemand een gesprek tussen directie en spelers naar de pers aan het lekken.
Ooijer? Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat een speler of iemand van de directie dit zou lekken.
Lijkt me evident. Ooijer is het scholletje van Eindhoven. Die lekt nog harder dan zijn oma in haar incontinentie luier.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

MaartenV wrote: 22 May 2023, 00:53 Eindelijke de samenvatting gezien.
Jongens, je krijgt nauwelijks kansen tegen, en moet na 20 min al 2-0 of 3-0 voorstaan. Maar er vliegen er 3 in door een gigablunder Ramalho, een belachelijke instapactie van PvA (en branthwaite stond ook kut) en een Heerenveen speler die 3 man in de verdediging van PSV te kakken zet.

Aan de andere kant falen Xavi en El Ghazi compleet in de afronding. Verpesten samen een kansje of 6. In geen enkele andere wedstrijd dit seizoen had Heerenveen zo een hoge xG tegen. Ff vertalen voor de nitwits : PSV heeft vandaag betere kansen gecreeerd tegen heerenveen dan wie dan ook dit seizoen. Dus meer dan AZ, feyenoord en ajax bijv.

Maar ga vooral door met Ruud overal de schuld van te geven en iedere achterlijke roddel van de telegraaf als houvast aan te grijpen. Realiteit is dat zo een pot natuurlijk nooit reden kan zijn om de coach te ontslaan, want deze moet je gezien de kansenbalans eenvoudig winnen. Het zijn individuele blunders die je nekken. En die kun je een coach niet aanrekenen hoe graag een aantal hier dat ook zou willen.
Maar is het niet zo dat onze manier van spelen zorgt dat een foutje direct een grote kans oplevert voor de tegenstander?
En dat dat is wat een aantal hier al maanden roepen, dat onze tactiek zorgt voor:
- grote kansen tegen.
- minder echt grote kansen creëren
We scoren niet voor niets juist weer twee goals uit een corner en een goal uit een penalty.
In andere wedstrijden scoren we voornamelijk uit de counter of door opportunisme.
De tactiek en speelopbouw biedt geen enkele houwvast.
En dat alles ligt toch echt aan de trainer volgens mij...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 22 May 2023, 11:22Lijkt me evident. Ooijer is het scholletje van Eindhoven. Die lekt nog harder dan zijn oma in haar incontinentie luier.
Welk belang heeft Ooijer nog? Die is over een week weg.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Makaveli
Meervoudig international
Posts: 1,465
Joined: 27 Aug 2017, 18:26
FOOTB_REM_S: No

Dus je verwijt mensen hier dat ze van Nistelrooij aanvallen (waarvan je het resultaat van zijn werk nog op het veld kunt zien en beoordelen) maar hebt er geen problemen mee om Ooijer zwart te maken op basis van...ja wat eigenlijk? Dat is erg consequent.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 22 May 2023, 11:28
ruuddevil wrote: 22 May 2023, 11:22Lijkt me evident. Ooijer is het scholletje van Eindhoven. Die lekt nog harder dan zijn oma in haar incontinentie luier.
Welk belang heeft Ooijer nog? Die is over een week weg.
Rancune wellicht.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Robson de Souza wrote: 22 May 2023, 11:27
MaartenV wrote: 22 May 2023, 00:53 Eindelijke de samenvatting gezien.
Jongens, je krijgt nauwelijks kansen tegen, en moet na 20 min al 2-0 of 3-0 voorstaan. Maar er vliegen er 3 in door een gigablunder Ramalho, een belachelijke instapactie van PvA (en branthwaite stond ook kut) en een Heerenveen speler die 3 man in de verdediging van PSV te kakken zet.

Aan de andere kant falen Xavi en El Ghazi compleet in de afronding. Verpesten samen een kansje of 6. In geen enkele andere wedstrijd dit seizoen had Heerenveen zo een hoge xG tegen. Ff vertalen voor de nitwits : PSV heeft vandaag betere kansen gecreeerd tegen heerenveen dan wie dan ook dit seizoen. Dus meer dan AZ, feyenoord en ajax bijv.

Maar ga vooral door met Ruud overal de schuld van te geven en iedere achterlijke roddel van de telegraaf als houvast aan te grijpen. Realiteit is dat zo een pot natuurlijk nooit reden kan zijn om de coach te ontslaan, want deze moet je gezien de kansenbalans eenvoudig winnen. Het zijn individuele blunders die je nekken. En die kun je een coach niet aanrekenen hoe graag een aantal hier dat ook zou willen.
Maar is het niet zo dat onze manier van spelen zorgt dat een foutje direct een grote kans oplevert voor de tegenstander?
En dat dat is wat een aantal hier al maanden roepen, dat onze tactiek zorgt voor:
- grote kansen tegen.
- minder echt grote kansen creëren
We scoren niet voor niets juist weer twee goals uit een corner en een goal uit een penalty.
In andere wedstrijden scoren we voornamelijk uit de counter of door opportunisme.
De tactiek en speelopbouw biedt geen enkele houwvast.
En dat alles ligt toch echt aan de trainer volgens mij...
Als je dominant wilt spelen, en dat wilde PSV gisteren in de 1e helft duidelijk, dan ontkom je er niet aan dat je ruimte achter je verdediging weggeeft.
De afgelopen maanden gaat dat aardig, met minder kleerscheuren dan eerder in het seizoen met de vele blunders van Teze en Obispo. Maar gisteren ging dat niet goed door 2 evidente blunders.

Ik begrijp niet dat hier doorgaans zo gemakkelijk de coach wordt afgebrand terwijl je ziet dat het het eerste half uur gewoon prima gaat. Na 20 min moet je al meer afstand hebben genomen. M.a.w. het team staat goed, zoals we eerste helft heel vaak hebben gezien dit seizoen. Vervolgens naai je jezelf door blunders en heeft het scoreverloop tot gevolg dat je meer risico moet nemen en dat er veel onrust in het team onstaat.

Hoeveel schoten heeft heerenveen de 1e helft gehad... 3 of zo ? Bestaat niet dat je met rust 1-2 achterstaat. Dat kun je alleen je verdediging aanrekenen. Risico moet je nemen en moet een verdediging tot op een bepaalde hoogte aankunnen. Maar die blunder van Ramalho en het instappen PvA is zeer zwak natuurlijk. Als PvA niet instapt en gewoon met zijn man meeloopt is er niks aan de hand.

En dat rechtvaardigt ook waarom Ruud niet zo speelt tegen de betere teams. Want dat is zelfmoord alla schmidt met zo een verdedigers.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ach MaartenV: jij bent net als Ruud. Het is de schuld van iedereen, behalve van Ruud. Terwijl hij wel de eindverantwoording draagt. En Ruud nul zelfkritisch is en de spelers de schuld geeft. Dat jij dat doet: boeien. Net zo boeiend als wat ik ervan vindt. Maar bedenk je maar eens hoelang dat houdbaar is als een trainer dat doet. Niet lang kan ik je vertellen en dat zie je nu.


Belangrijkste alinea van Rik uit het stuk.
Wat sowieso wel waar is? Een aantal spelers is ontevreden, maar dat heeft ook te maken met hun hiërarchische positie in het team. Het gaat bij een enkeling van alles naar niks en dan soms weer terug naar alles. Ook is niet iedereen gelukkig met het negeren van Érick Gutiérrez, die de afgelopen twee seizoenen vaak zo belangrijk is geweest voor PSV en een rustpunt in het elftal was. Verder wordt de trainer soms gezien als te eigenwijs en zit de technische staf niet altijd op een lijn. Op het moment dat resultaten niet zo zijn als ze moeten zijn, is dat bij een topclub uiteraard vaker het geval.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-doet-zichzelf ... t~a2d3e375
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Heya Hallvar
Nationale topspeler
Posts: 2,041
Joined: 01 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 22 May 2023, 10:34
Ik weiger te geloven dat spelers klaar met Ruud zijn. Wat ik wel zag bij Cambuur en Groningen en gisteren ook na de 1-2 en 1-3 is de verwijten in het veld naar elkaar maar ook het besef dat het zo lek is als een mandje. Dus ik geloof oprecht dat ze twijfels hebben over de tactische benadering maar ik durf te stellen dat de trainer Ruud goed ligt bij de spelers.
Dat gevoel heb ik ook, mede gebaseerd op de beelden na de bekerwinst waar goed zichtbaar was hoe Ruud samen met zijn spelers feestte.
Dan gaat het om het tactisch concept (of het ontbreken er van) waar de onvrede (bij iedereen) over bestaat. Maar welke bepalende spelers zouden daar in deze fase over klagen? Basisspelers als Veerman, Simons of De Jong hebben op dit moment toch geen belang bij onrust? Van Boscagli en vooral Guti kan ik mee voorstellen dat er onvrede is , maar ik vraag me af of zij nou zo mondig zijn.

Ik ben vooral zo benieuwd naar de mening van Rutten over het continu opstellen van Til en het negeren van Guti. Rutten komt uit de Hiddink school en daar was het belang van controle in de as altijd cruciaal.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

mr.top wrote: 22 May 2023, 10:37En ja, weet je wat nou zo leuk is? Het einde nadert voor die nitwit. Linksom of rechtsom klinkt straks het ‘ Ruudje rot op, ole oleee.’
Ja, wat zou dit leuk zijn hè? Echt super! Christus zeg.

Veranderingen moeten er komen, maar ik zit niet te wachten op een soap waarin de ene medewerker de ander een mes in z'n rug steekt. Dat achterbakse gedoe via de media is zo kansloos, temeer omdat iedereen een rol heeft in dit teleurstellende seizoen, de een nog wat meer dan de ander. Maar als een ''groepje bepalende spelers'' hun beklag gaat lopen doen, dan weten we ook dat deze selectie in feite door en door rot is. Lekker wijzen naar de trainer, lekker wijzen naar elkaar ook, maar als je je in speelronde 33 niet maximaal kunt opladen voor een wedstrijd die een kans biedt op CL, dan moet je heel gauw je bek houden. En dat betreft in principe alle spelers.

Maar Ruud zou er zelf ook goed aan doen om eens na te denken over de vraag of dit wel de juiste baan is. Gelukkig lijkt 'ie zelf ook wel door te hebben dat het niet goed gaat.
Last edited by Ykhim on 22 May 2023, 12:43, edited 1 time in total.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 22 May 2023, 12:42Veranderingen moeten er komen, maar ik zit niet te wachten op een soap waarin de ene medewerker de ander een mes in z'n rug steekt.
Laten we dat niet nog een keer meemaken inderdaad.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

MaartenV wrote: 22 May 2023, 00:53 Maar ga vooral door met Ruud overal de schuld van te geven en iedere achterlijke roddel van de telegraaf als houvast aan te grijpen. Realiteit is dat zo een pot natuurlijk nooit reden kan zijn om de coach te ontslaan, want deze moet je gezien de kansenbalans eenvoudig winnen. Het zijn individuele blunders die je nekken. En die kun je een coach niet aanrekenen hoe graag een aantal hier dat ook zou willen.
Je countert het ene uiterste (alles is Ruud zijn schuld) met het andere uiterste (niets is Ruud zijn schuld). Tja, daar kan je ontzettend weinig mee.

Tuurlijk, Ruud kan er niets aan doen dat Ramalho als een volstrekte idioot die bal laat schieten, of dat El Ghazi de ballen eerder terug richting Engeland schoot dan tussen de palen. Maar het zijn echt niet alleen de individuele blunders die je nekken, maar ook (wederom) de keuzes van de trainer.
- Starten met El Ghazi, Til en Sangare. Silva laat al weken veel meer zien dan alle andere aanvallers, Guti moet voor de balans altijd spelen.
- Xavi zat totaal niet in de wedstrijd tegenover van Ewijk, Xavi naar 10 en Hazard op van Ewijk was veel logischer geweest. Hazard is nog niet de geweldenaar gebleken maar hij heeft wel discipline met het meeverdedigen.
- De organisatie bij de 2-1. Dat kan echt niet. van Aanholt stapt daar debiel in, sure. Maar Sangare, Ramalho en Brantwaite hebben werkelijk geen idee wat ze aan het doen zijn. Het is de voorlaatste wedstrijd van het seizoen en er is nog niets aan organisatie te ontdekken, dat mag Ruud zich ook aanrekenen.

Nu, enkel op basis van de samenvatting en je geliefde xG, naar iedereen behalve Ruud wijzen is echt te makkelijk. Iedereen die de wedstrijd gisteren (helaas) helemaal heeft gezien die zag dat PSV wederom geen idee had. Aanvallend deden we maar wat, verdedigend was het nog erger. We hebben niet dankzij de spelopvatting en tactiek een hoge xG maar ondanks.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... swart.html
Dit zijn toch ook Peppi en Kokki he.
Mocht het overigens waar zijn wat ze zeggen, dan moet dit PSV toch stimuleren om zondag een resultaat te behalen.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 22 May 2023, 12:58 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... swart.html
Dit zijn toch ook Peppi en Kokki he.
Mocht het overigens waar zijn wat ze zeggen, dan moet dit PSV toch stimuleren om zondag een resultaat te behalen.
Volgens mij zouden ze - net als tegen Heereveen - helemaal geen extra stimulatie nodig moeten hebben.
Je staat op het randje de CL (voorrondes), maar je krijgt in eigen huis bijkans voetballes..

Wat voor motivatie en stimulatie is er nog meer nodig? Ondertussen zijn we 33 wedstrijden verder, en elke keer is er wel iemand die zegt "dit zou toch een extra stimulans moeten zijn".
Hou op hoor met dat geneuzel, al die gast op het veld zouden gewoon moeten doen waar ze voor betaald krijgen...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waar ik een beetje tegenaan loop is dat we al zoveel tegenslagen en gedoe mee hebben gemaakt dit seizoen. Iedere keer moeten we dat dan maar weer gebruiken om er kracht uit te halen, of een signaal af te geven. Maar onder aan de streep vechten we nu om plek 2/3 en is het simpelweg niet goed genoeg wat we hebben laten zien/krijgen te zien. Ik wil geen praatjes meer zien/horen. Ik wil dat PSV nu eens eindelijk een keer laat zien op het veld. Dat we het een keer niet laten afweten op de belangrijke momenten. Ik hoop dat we die 2e plek alsnog binnenslepen met pijn en moeite, maar als dat niet lukt is het wmb einde Ruud.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 22 May 2023, 13:05
Vanthaman18 wrote: 22 May 2023, 12:58 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... swart.html
Dit zijn toch ook Peppi en Kokki he.
Mocht het overigens waar zijn wat ze zeggen, dan moet dit PSV toch stimuleren om zondag een resultaat te behalen.
Volgens mij zouden ze - net als tegen Heereveen - helemaal geen extra stimulatie nodig moeten hebben.
Je staat op het randje de CL (voorrondes), maar je krijgt in eigen huis bijkans voetballes..

Wat voor motivatie en stimulatie is er nog meer nodig? Ondertussen zijn we 33 wedstrijden verder, en elke keer is er wel iemand die zegt "dit zou toch een extra stimulans moeten zijn".
Hou op hoor met dat geneuzel, al die gast op het veld zouden gewoon moeten doen waar ze voor betaald krijgen...
Ja, je kan wel heel mooi predikken dat ze het niet nodig zouden moeten hebben, dat benik met je eens, maar helaas is de realiteit dat er iedere keer weer iets ontbreekt aan de motivatie. Er is vaak genoeg naar buiten gekomen dat uitspraken van tegenstanders/media/whatever als stimulans hebben gewerkt voor een team. Laten we dit dan gebruiken om misschien net die 1-2% extra te hebben die ons mogelijk naar de CL brengen. Alles wat we kunnen gebruiken, zullen we moeten inzetten. Nog 1x, dan is dit klote seizoen over.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 22 May 2023, 13:06 Waar ik een beetje tegenaan loop is dat we al zoveel tegenslagen en gedoe mee hebben gemaakt dit seizoen. Iedere keer moeten we dat dan maar weer gebruiken om er kracht uit te halen, of een signaal af te geven. Maar onder aan de streep vechten we nu om plek 2/3 en is het simpelweg niet goed genoeg wat we hebben laten zien/krijgen te zien. Ik wil geen praatjes meer zien/horen. Ik wil dat PSV nu eens eindelijk een keer laat zien op het veld. Dat we het een keer niet laten afweten op de belangrijke momenten. Ik hoop dat we die 2e plek alsnog binnenslepen met pijn en moeite, maar als dat niet lukt is het wmb einde Ruud.
De keuze wel/geen einde Ruud zou nu al vast moeten staan, dat moet niet worden bepaald op een laatste wedstrijd tegen AZ. Dan krijg je straks letterlijk een binnenkant/buitenkant paal verhaal.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Chucky wrote: 22 May 2023, 13:12
Standbeeld wrote: 22 May 2023, 13:06 Waar ik een beetje tegenaan loop is dat we al zoveel tegenslagen en gedoe mee hebben gemaakt dit seizoen. Iedere keer moeten we dat dan maar weer gebruiken om er kracht uit te halen, of een signaal af te geven. Maar onder aan de streep vechten we nu om plek 2/3 en is het simpelweg niet goed genoeg wat we hebben laten zien/krijgen te zien. Ik wil geen praatjes meer zien/horen. Ik wil dat PSV nu eens eindelijk een keer laat zien op het veld. Dat we het een keer niet laten afweten op de belangrijke momenten. Ik hoop dat we die 2e plek alsnog binnenslepen met pijn en moeite, maar als dat niet lukt is het wmb einde Ruud.
De keuze wel/geen einde Ruud zou nu al vast moeten staan, dat moet niet worden bepaald op een laatste wedstrijd tegen AZ. Dan krijg je straks letterlijk een binnenkant/buitenkant paal verhaal.
Zou ik ook vrede mee hebben.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 22 May 2023, 13:09
DadOfFour wrote: 22 May 2023, 13:05

Volgens mij zouden ze - net als tegen Heereveen - helemaal geen extra stimulatie nodig moeten hebben.
Je staat op het randje de CL (voorrondes), maar je krijgt in eigen huis bijkans voetballes..

Wat voor motivatie en stimulatie is er nog meer nodig? Ondertussen zijn we 33 wedstrijden verder, en elke keer is er wel iemand die zegt "dit zou toch een extra stimulans moeten zijn".
Hou op hoor met dat geneuzel, al die gast op het veld zouden gewoon moeten doen waar ze voor betaald krijgen...
Ja, je kan wel heel mooi predikken dat ze het niet nodig zouden moeten hebben, dat benik met je eens, maar helaas is de realiteit dat er iedere keer weer iets ontbreekt aan de motivatie. Er is vaak genoeg naar buiten gekomen dat uitspraken van tegenstanders/media/whatever als stimulans hebben gewerkt voor een team. Laten we dit dan gebruiken om misschien net die 1-2% extra te hebben die ons mogelijk naar de CL brengen. Alles wat we kunnen gebruiken, zullen we moeten inzetten. Nog 1x, dan is dit klote seizoen over.
Ik ben het helemaal met je eens dat het aan motivatie schort, maar het lijkt elke week iets anders te zijn.
Er zijn echter ook genoeg spelers die zeggen dat ze helemaal niet lezen wat er in de media geschreven wordt, of dat het ze totaal niet interesseert.
En dan zou het aan de trainer moeten zijn om die motivatie aan het team over te brengen, ook daar ben je trainer voor in mijn ogen.
Hoop van harte dat we in wedstrijd 34 eindelijk bij iedereen de wil om te winnen gaan zien (en dat Ruud zijn poppetjes op de juiste plekken zet)
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 22 May 2023, 09:56
Ardbeg wrote: 21 May 2023, 23:42

Fijn voor je. Post dat op dat kutforum van je eigen club. Fijn dat je het leuk vindt om 90% van de tijd op het forum van je concurrent te zitten maar dit is gewoon irritant. Verder heb je prima bijdrages maar kom op.
Waarom? Ik heb helemaal geen behoefte aan een emotionele circle jerk van gelijkgestemden.
Heb je een goed punt. Excuses, VeresRivne Ik reageerde geagiteerd. Emoties, kutwedstrijd en zo. Sorry maat.
Post Reply