Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
rjg1992
Bankzitter
Posts: 231
Joined: 04 Nov 2020, 16:00

Ik vond het een redelijk te verdedigen gok, je hoopte er leuke spelers mee binnen te halen die ook veel impact kunnen hebben. Al was ik meer voor Cocu.
Uiteindelijk haal je de CL niet en blijven de echte toptalenten weg. (Ervan uitgaande dat ze toch wel met wat bezig zijn geweest).
Nu blijkt het gewoon een dramatische trainer die zich ook niet ontwikkeld, nu doorpakken, mooie kans om hem er uit te sturen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Sinds Brands er is kun je niet echt spreken van een evenwichtige organisatie. Wellicht is dat sinds de aanstelling van Earnie wel goed en is Earnie vanaf nu verantwoordelijk.
Als Earnie de lijn Brands door trekt dan komt er geen happy end.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

DC_PSV wrote: 23 May 2023, 13:56 Stewart gaat vanaf nu over het technische beleid. Brands heeft een matig jaar achter de rug, maar mag gewoon verder als AD.
Stewart alleen kan een trainer niet ontslaan he. Verder hoeft Brands van mij helemaal niet weg, maar feit is wel dat hij een hele matige terugkeer heeft gemaakt wat al begon met de ellende in de zomer omtrent John de Jong en die lachwekkende media interviews, het aanstellen van Ruud, vervolgens het technische beleid dat matig was en dat stopt dan wellicht met niet ingrijpen en we die zo belangrijke 2de plek kunnen verliezen.

Van een AD mag je daadkracht verwachten. Het is Brands zijn 1e seizoen dus hij hoeft echt niet weg, maar het zal wel echt anders moeten. Nu is er gelukkig met Stewart een ervaren TD dus hopelijk versterkt elkaar dat wat. Maar Marcel zelf mag ook wel even heel goed in de spiegel kijken en doen aan wat zelfreflectie.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48

Ik geloof niet dat de komst van Ruud met financiën te maken heeft. Trainers zijn over het algemeen niet de kostenposten en ik denk dat het om het even is of je nu Ruud aanstelt of Schmidt behield (in termen van salaris). Hoofdtrainer bij PSV hoort salaris-x bij en afhankelijk van ervaring en onderhandeling kan dat wat stijgen binnen het raamwerk wat ze als salaris voor ogen hebben.

Daarnaast vind ik Brands echt wel aan te rekenen dat hij Ruud aanstelt, maar er is nog geen man overboord hè. 2de worden en het was allema prima, dan kun je over daadkracht spreken, maar het past ook niet bij PSV om een trainer die op koers ligt voor de 2de plek en de beker binnenhaalt tussentijds te slachtofferen. Het zou anders zijn als je dit seizoen echt zonder uitzicht zou spelen, maar desondanks alles heeft Ruud het nog knap gedaan in mijn ogen (daarbij uiteraard is de 2de plek wel van levensbelang).

Brands vind ik met name verantwoordelijk voor het verkopen van je toppers en hier halve bak voor terug halen. Vooral dat halve bak terughalen is geen incident en zit mij dwars, maar dat is geen reden voor ontslag..
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV

Mr.Unibet wrote: 23 May 2023, 14:28 Ik geloof niet dat de komst van Ruud met financiën te maken heeft. Trainers zijn over het algemeen niet de kostenposten en ik denk dat het om het even is of je nu Ruud aanstelt of Schmidt behield (in termen van salaris). Hoofdtrainer bij PSV hoort salaris-x bij en afhankelijk van ervaring en onderhandeling kan dat wat stijgen binnen het raamwerk wat ze als salaris voor ogen hebben.

Daarnaast vind ik Brands echt wel aan te rekenen dat hij Ruud aanstelt, maar er is nog geen man overboord hè. 2de worden en het was allema prima, dan kun je over daadkracht spreken, maar het past ook niet bij PSV om een trainer die op koers ligt voor de 2de plek en de beker binnenhaalt tussentijds te slachtofferen. Het zou anders zijn als je dit seizoen echt zonder uitzicht zou spelen, maar desondanks alles heeft Ruud het nog knap gedaan in mijn ogen (daarbij uiteraard is de 2de plek wel van levensbelang).

Brands vind ik met name verantwoordelijk voor het verkopen van je toppers en hier halve bak voor terug halen. Vooral dat halve bak terughalen is geen incident en zit mij dwars, maar dat is geen reden voor ontslag..
Financiën betreft alleen meer dan de kostenpost voor het salaris van de trainer en zijn staf. Vergeet factoren zoals transferbudget niet. Is er geen geld te besteden, dan wordt de kans ook kleiner dat een trainer erin stapt.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48

Jwoeloe wrote: 23 May 2023, 14:30
Mr.Unibet wrote: 23 May 2023, 14:28 Ik geloof niet dat de komst van Ruud met financiën te maken heeft. Trainers zijn over het algemeen niet de kostenposten en ik denk dat het om het even is of je nu Ruud aanstelt of Schmidt behield (in termen van salaris). Hoofdtrainer bij PSV hoort salaris-x bij en afhankelijk van ervaring en onderhandeling kan dat wat stijgen binnen het raamwerk wat ze als salaris voor ogen hebben.

Daarnaast vind ik Brands echt wel aan te rekenen dat hij Ruud aanstelt, maar er is nog geen man overboord hè. 2de worden en het was allema prima, dan kun je over daadkracht spreken, maar het past ook niet bij PSV om een trainer die op koers ligt voor de 2de plek en de beker binnenhaalt tussentijds te slachtofferen. Het zou anders zijn als je dit seizoen echt zonder uitzicht zou spelen, maar desondanks alles heeft Ruud het nog knap gedaan in mijn ogen (daarbij uiteraard is de 2de plek wel van levensbelang).

Brands vind ik met name verantwoordelijk voor het verkopen van je toppers en hier halve bak voor terug halen. Vooral dat halve bak terughalen is geen incident en zit mij dwars, maar dat is geen reden voor ontslag..
Financiën betreft alleen meer dan de kostenpost voor het salaris van de trainer en zijn staf. Vergeet factoren zoals transferbudget niet. Is er geen geld te besteden, dan wordt de kans ook kleiner dat een trainer erin stapt.
I know, anders hadden we natuurlijk iedere trainer op de wereld kunnen vragen. De vraag was of Ruud aangesteld was omdat hij een goedkope optie zou zijn, dat lijkt me niet.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

ComeOnPSV wrote: 23 May 2023, 13:43
Chucky wrote: 23 May 2023, 13:39 En uiteindelijk is Marcel zelf hier de grootste aanstichter van aangezien hij op persoonlijke titel de komst van Ruud er doorheen heeft gedrukt.
Jammer dat dit zo lijkt bij de meeste mensen. Dit is gewoon absoluut niet waar.
Ruud heeft zelf aangegeven dat hij vond dat hij het beter kon dan de namen die werden genoemd in de media. Marcel Brands heeft gewoon de koers uitgelegd die gevaren zou gaan worden de komende jaren. Hij heeft aan Ruud gewoon de vraag gesteld of hij er klaar voor was en zo niet waar hij dan de laatste 15/20% zou kunnen leren.

Ruud heeft vervolgens de keuze gemaakt om erin te stappen.

Ook wel grappig om te lezen dat iedereen nu wil dat Brands weg moet of zijn conclusies moet trekken. Ik vind het juist sterk dat hij eerst intern kijkt. Dat het uiteindelijk geen goede match blijkt, kon niemand weten vooraf.
Precies. Je leest ook her en der dat Brands Ruud gesmeekt heeft.

De timeline is bij sommigen heel erg vervaagd zeg. Bizar. En dan op basis van een verschrompeld geheugen roepen dat Marcel om die reden ook weg moet. Ridicuul.

Feitelijk heeft Brands Ruud zelfs niet eens aangesteld overigens. Maar goed, dat is meer theoretisch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ome Toon heeft het toen allemaal prima uitgelegd in de Podcast van VI.

Het is wel zo dat het maanden heeft geduurd voordat Ruud die 2e kans aanpakte. Het leek voor mij toen dat ze niemand konden vinden en weer terug bij Ruud kwamen. Normaliter zegt Ruud nee en ga je naar de volgende kandidaten tot je een ja krijgt. Daar was Brands ook bij geloof ik.

Overigens heeft Brands/John er goed aan gedaan om Ruud te helpen aan Rutten. Dat was de 'insurance' die nu ineens meer blijkt dan een insurance. Het zou wel interessant zijn als die Wolf eens verteld wat Ruud zijn visie is/was bij Jong PSV en nu bij PSV.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

Brands was zo trots als een pauw dat RvN door hem was gaan twijfelen. Maar zelfs als dat niet zo was, als een trainer eerst nee zegt en daarna bij je terug komt dan kan Brands toch gewoon zeggen jammer jongen, we zijn nu verder aan het kijken?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Het is Brands niet kwalijk te nemen dat Ruud is aangesteld. Wat Brands wel te verwijten valt is dat hij van de winterse transferperiode een potje van heeft gemaakt en dat hij blijkbaar een onevenwichtige staf heeft samengesteld (samen met prutser John). Zo help je een beginnend trainer niet bepaald terwijl je juist moet zorgen dat alle voorwaarden kloppen. Na een vol seizoen kunnen we stellen dat Ruud te vroeg bij een topclub zit maar ook het beleid bij die topclub is prut. Pappen en nathouden. Ben benieuwd hoe dit afloopt maar ik hoop vooral dat Brands en Stewart hebben geleerd van het verleden en dezelfde fouten niet meer maken.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 16:48
ComeOnPSV wrote: 23 May 2023, 13:43

Jammer dat dit zo lijkt bij de meeste mensen. Dit is gewoon absoluut niet waar.
Ruud heeft zelf aangegeven dat hij vond dat hij het beter kon dan de namen die werden genoemd in de media. Marcel Brands heeft gewoon de koers uitgelegd die gevaren zou gaan worden de komende jaren. Hij heeft aan Ruud gewoon de vraag gesteld of hij er klaar voor was en zo niet waar hij dan de laatste 15/20% zou kunnen leren.

Ruud heeft vervolgens de keuze gemaakt om erin te stappen.

Ook wel grappig om te lezen dat iedereen nu wil dat Brands weg moet of zijn conclusies moet trekken. Ik vind het juist sterk dat hij eerst intern kijkt. Dat het uiteindelijk geen goede match blijkt, kon niemand weten vooraf.
Precies. Je leest ook her en der dat Brands Ruud gesmeekt heeft.

De timeline is bij sommigen heel erg vervaagd zeg. Bizar. En dan op basis van een verschrompeld geheugen roepen dat Marcel om die reden ook weg moet. Ridicuul.

Feitelijk heeft Brands Ruud zelfs niet eens aangesteld overigens. Maar goed, dat is meer theoretisch.
Ik denk dat je eigen geheugen je nu in de steek laat.
Brands heeft Ruud overtuigd, en Ruud was zonder Marcel hier nooit aan begonnen.

https://www.psvinside.nl/marcel-brands ... te-volgen/

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... e-start%27

Daarbij: Brands was officieus gewoon al eerder in dienst he? Officieel was hij toen nog niet bevoegd nee, maar natuurlijk draaide hij al even mee voor zijn aanstelling.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Chucky wrote: 23 May 2023, 17:15
ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 16:48

Precies. Je leest ook her en der dat Brands Ruud gesmeekt heeft.

De timeline is bij sommigen heel erg vervaagd zeg. Bizar. En dan op basis van een verschrompeld geheugen roepen dat Marcel om die reden ook weg moet. Ridicuul.

Feitelijk heeft Brands Ruud zelfs niet eens aangesteld overigens. Maar goed, dat is meer theoretisch.
Ik denk dat je eigen geheugen je nu in de steek laat.
Brands heeft Ruud overtuigd, en Ruud was zonder Marcel hier nooit aan begonnen.

https://www.psvinside.nl/marcel-brands ... te-volgen/

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... e-start%27

Daarbij: Brands was officieus gewoon al eerder in dienst he? Officieel was hij toen nog niet bevoegd nee, maar natuurlijk draaide hij al even mee voor zijn aanstelling.
Overtuigd wellicht, maar het staat mij vooral bij dat het Ruud zelf was die hernieuwde interesse kreeg toen hij hoorde dat Marcel Ger zou vervangen.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

SKERLA wrote: 23 May 2023, 17:18
Chucky wrote: 23 May 2023, 17:15

Ik denk dat je eigen geheugen je nu in de steek laat.
Brands heeft Ruud overtuigd, en Ruud was zonder Marcel hier nooit aan begonnen.

https://www.psvinside.nl/marcel-brands ... te-volgen/

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... e-start%27

Daarbij: Brands was officieus gewoon al eerder in dienst he? Officieel was hij toen nog niet bevoegd nee, maar natuurlijk draaide hij al even mee voor zijn aanstelling.
Overtuigd wellicht, maar het staat mij vooral bij dat het Ruud zelf was die hernieuwde interesse kreeg toen hij hoorde dat Marcel Ger zou vervangen.
Ruud belde Brands om advies en die gaf aan terug te komen naar PSV.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

SKERLA wrote: 23 May 2023, 17:18
Chucky wrote: 23 May 2023, 17:15

Ik denk dat je eigen geheugen je nu in de steek laat.
Brands heeft Ruud overtuigd, en Ruud was zonder Marcel hier nooit aan begonnen.

https://www.psvinside.nl/marcel-brands ... te-volgen/

https://PSV.supporters.nl/nieuws/artike ... e-start%27

Daarbij: Brands was officieus gewoon al eerder in dienst he? Officieel was hij toen nog niet bevoegd nee, maar natuurlijk draaide hij al even mee voor zijn aanstelling.
Overtuigd wellicht, maar het staat mij vooral bij dat het Ruud zelf was die hernieuwde interesse kreeg toen hij hoorde dat Marcel Ger zou vervangen.
Ook dat klopt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

ruuddevil wrote: 23 May 2023, 17:00 Brands was zo trots als een pauw dat RvN door hem was gaan twijfelen. Maar zelfs als dat niet zo was, als een trainer eerst nee zegt en daarna bij je terug komt dan kan Brands toch gewoon zeggen jammer jongen, we zijn nu verder aan het kijken?
Toen Ruud met Brands belde voor advies was nog niet eens zeker dat Brands CEO zou worden. Pas in dat gesprek dat Ruud hem belde heeft Brands hem gezegd dat hij waarschijnlijk Gerbrands op zou volgen per 1 juli.

Het belangrijkste argument (volgens Ruud meen ik) was dat Brands zei dat je niet per se beter bent als je eerst bij Heerenveen hebt getraind omdat bij PSV een hele andere druk bij komt kijken.

Ik vermoed dat Brands nooit heeft geweten dat Ruud een tactisch onbenul was. Dat mag hij zich aanrekenen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06

ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 17:34. Dat mag hij zich aanrekenen.
Dat mag vooral John zich aanrekenen, die had dat als TD moeten beseffen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 17:34
ruuddevil wrote: 23 May 2023, 17:00 [...]
[...]
Ik vermoed dat Brands nooit heeft geweten dat Ruud een tactisch onbenul was. Dat mag hij zich aanrekenen.
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is. Jij volgens mij ook niet echt, gezien je oordeel over directie/RvT elders. 'Tactisch onbenul' lijkt mij ook weer erg doorgeslagen... Dat hij te kort komt: in mijn ogen wel, ja. Maar dat zegt dan ook de enige echte tactische onbenul in dit verhaal (ook al ben ik ruim 20 jaar zelf trainercoach op amateur niveau geweest)
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

loginnaam wrote: 23 May 2023, 17:37
ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 17:34. Dat mag hij zich aanrekenen.
Dat mag vooral John zich aanrekenen, die had dat als TD moeten beseffen.
Heel goed punt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

psvgouda wrote: 23 May 2023, 17:43
ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 17:34

[...]
Ik vermoed dat Brands nooit heeft geweten dat Ruud een tactisch onbenul was. Dat mag hij zich aanrekenen.
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is. Jij volgens mij ook niet echt, gezien je oordeel over directie/RvT elders. 'Tactisch onbenul' lijkt mij ook weer erg doorgeslagen... Dat hij te kort komt: in mijn ogen wel, ja. Maar dat zegt dan ook de enige echte tactische onbenul in dit verhaal (ook al ben ik ruim 20 jaar zelf trainercoach op amateur niveau geweest)
Toen Brands met Ruud sprak was Ruud die het initiatief nam. Brands was nog geen AD van PSV en zal geen idee hebben gehad van Ruud in de jeugdopleiding.

Ruud vroeg Brands advies en die heeft gewoon vanuit zijn gevoel advies gegeven gelijk hij geen beoogd-AD was geweest.

Iedereen moet de timeline even helder hebben. Als het gesprek met Brands al de doorslag heeft gegeven: hij was op het moment van eerste gesprek geen AD.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 18:00
psvgouda wrote: 23 May 2023, 17:43
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is. Jij volgens mij ook niet echt, gezien je oordeel over directie/RvT elders. 'Tactisch onbenul' lijkt mij ook weer erg doorgeslagen... Dat hij te kort komt: in mijn ogen wel, ja. Maar dat zegt dan ook de enige echte tactische onbenul in dit verhaal (ook al ben ik ruim 20 jaar zelf trainercoach op amateur niveau geweest)
Toen Brands met Ruud sprak was Ruud die het initiatief nam. Brands was nog geen AD van PSV en zal geen idee hebben gehad van Ruud in de jeugdopleiding.

Ruud vroeg Brands advies en die heeft gewoon vanuit zijn gevoel advies gegeven gelijk hij geen beoogd-AD was geweest.

Iedereen moet de timeline even helder hebben. Als het gesprek met Brands al de doorslag heeft gegeven: hij was op het moment van eerste gesprek geen AD.
Dat sluit toch niet uit dat hij een beeld zal hebben gehad van de kwaliteiten en de tekortkomingen van Ruud? Niets te maken met timeline imo... Hoe dan ook: waar het mij om gaat, timeline of niet, is dat je zo'n belangrijk besluit als de benoeming van je hoofdcoach niet zonder dat beeld neemt, ook al zal de info vooral van JdJ afkomstig zijn en vooral zijn verantwoordelijkheid zijn geweest. Serieus, ik kan het mij niet voorstellen. Maar goed, voetbal is wel op meer terreinen af en toe kinderlijk naïef...
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Brands gaat gewoon door waarmee de Jong en Gerbrands bezig waren. Wat een puinzooi weer bij onze club. Schandalig.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

ShovingNE2 wrote: 23 May 2023, 18:00
psvgouda wrote: 23 May 2023, 17:43
Ik mag toch hopen dat dit niet het geval is. Jij volgens mij ook niet echt, gezien je oordeel over directie/RvT elders. 'Tactisch onbenul' lijkt mij ook weer erg doorgeslagen... Dat hij te kort komt: in mijn ogen wel, ja. Maar dat zegt dan ook de enige echte tactische onbenul in dit verhaal (ook al ben ik ruim 20 jaar zelf trainercoach op amateur niveau geweest)
Toen Brands met Ruud sprak was Ruud die het initiatief nam. Brands was nog geen AD van PSV en zal geen idee hebben gehad van Ruud in de jeugdopleiding.

Ruud vroeg Brands advies en die heeft gewoon vanuit zijn gevoel advies gegeven gelijk hij geen beoogd-AD was geweest.

Iedereen moet de timeline even helder hebben. Als het gesprek met Brands al de doorslag heeft gegeven: hij was op het moment van eerste gesprek geen AD.
Ruud zegt tegen Brands dat ie hem aan het wankelen heeft gebracht (maw dat hij het ging overwegen), waarna Brands John de Jong heeft gebeld en die meteen actie heeft ondernomen. Brands wilde het dus met zo graag want anders had hij dan de boot wel afgehouden ipv meteen John bellen.

Maar ik merk dat je nu in je traditionele rol zit waarin alles wat krom is recht geluld moet worden. Zo kennen we je in ieder geval weer.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Haha. Ik geef alleen de timeline weer.

Zeg nog even dat ik Ruud haat en je verhaal is weer compleet makker.

Maar kom maar met een bron dat Brands gelijk John heeft gebeld. Nooit gelezen of gehoord.

Waarschijnlijk weer verzonnen zoals altijd, maar zo kennen we je weer. (Y)
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Hoe dan ook, het is kut met peren. En John de Jong als TD, en dus de baas van Ruud, had dit door moeten hebben of er voor moeten liggen. Wie weet was het wel John's idee? Dat zou op zich logisch moeten zijn, want nogmaals John was de baas van al het voetbal gedeelte.

Hoe dan ook, corrigeer deze fuck up zo snel mogelijk en stel een echte trainer aan met een track record en een visie. Doe eens gek..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 wrote: 23 May 2023, 19:22Hoe dan ook, corrigeer deze fuck up zo snel mogelijk en stel een echte trainer aan met een track record en een visie. Doe eens gek..
Inderdaad, al heel het seizoen hebben we te maken met onrust binnen PSV, nadat we al 4/5(?) jaar geen kampioen zijn geworden. Dan denk je dat we eindelijk een goede reeks neerzetten, de beker pakken en 2e worden, gaan we op het moment supreme weer choken en breekt de pleuris uit door een bericht in De Tele. Brands, breng aub snel weer rust in de tent na aankomend weekend.
Post Reply