Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het lijkt me heel logisch als Cocu even voor wat stabiliteit gaat en nog een seizoen doorgaat bij Vitesse. Alleen is stabiliteit zoeken bij Vitesse niet echt het meest tactische plan.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peter Bosz zal afwachten of Feyenoord komt nadat morgen hoogstwaarschijnlijk bekend gaat worden dat Slot vertrekt. Gegarandeerd CL spelen bij de kampioen en zijn voormalig club. Lijkt me logisch dat PSV dan vooralsnog een 2e keus is voor hem.
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller
Posts: 317
Joined: 04 Nov 2020, 15:35
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een nieuwe trainer inpassen in een cruciaal seizoen, met oog op de 2 champions league plekken. Ik had juist de hoop een voordeel te hebben t.o.v. Feyenoord en Ajax..
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 23 May 2023, 13:57 Peter Bosz zal afwachten of Feyenoord komt nadat morgen hoogstwaarschijnlijk bekend gaat worden dat Slot vertrekt. Gegarandeerd CL spelen bij de kampioen en zijn voormalig club. Lijkt me logisch dat PSV dan vooralsnog een 2e keus is voor hem.
Dus nog meer hopen dat Slot vertrekt dan wat mij betreft.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz-Rutten-Maas. Die laatste gezien Bosz altijd een vertrouweling meeneemt en Heracles de laatste job was voor Krüzen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz heeft hard gefaald in Duitsland en Frankrijk en letterlijk 1 jaar LEUK gepresteerd met Ajax (seizoen zonder prijzen) met een geweldige lichting. Is absoluut een no-go wat mij betreft.
#simplythebest
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 23 May 2023, 16:06 Bosz heeft hard gefaald in Duitsland en Frankrijk en letterlijk 1 jaar LEUK gepresteerd met Ajax (seizoen zonder prijzen) met een geweldige lichting. Is absoluut een no-go wat mij betreft.
Maar hij speelt zo lekker aanvallend....
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zinedine Zidane is nog steeds beschikbaar...
Had misschien bij Real een iets groter budget beschikbaar, maar een uitdaging is toch ook wel eens leuk?

Weet waarschijnlijk net aan hoe je PSV moet spellen, dus we kunnen hem wel zien als iemand met een frisse kijk op de organisatie.
Heeft prijzen gewonnen, zowel als speler en als coach, en staat zijn mannetje wel (ik wil hem Guzubukyuk wel een kopstoot zien geven).

Heeft vast nog wel connecties in Frankrijk, Spanje en Italie dus daar kan Earnie dan ook zijn voordeel mee doen.

#RuudOut #ZizouIn
La vida és massa curta per no fer broma
EesEes
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 20 Aug 2021, 14:30
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Kasper Hjulmand haalbaar zijn? Lijkt me een nuchtere vent die prima in de PSV cultuur past.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal die hierbij zitten?
https://www.transfermarkt.nl/trainer/ve ... /statistik

Potter, Nagelsmann, Solskjaer, Löw, Pochetino, Luis Enriqe, Cone, Zidane... Voldoende opties zou je zeggen!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Harry zou mooi zijn, maar als je nu naar de Zerbi kijkt dan weet je gewoon dat een trainer bij BHA een passant is, die hebben alles prima in orde.

Voor mij is Boosz geen optie, dan heb ik liever Cocu en dat is al niet mijn 1e keus. Ik zie gewoon geen Nederlandse trainer waarvan ik denk, die past bij PSV of speelt voetbal wat ik hoop te zien in ons stadion.
dannyPSV
Jeugdinternational
Posts: 132
Joined: 28 Jan 2022, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdy Schouten
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://1908.nl/artikelen/de-huidige-sh ... -feyenoord
Tomasson staat er in de Eredivisie goed op, want ook PSV heeft recentelijk toenadering met de Deen gezocht om te kijken of hij open zou staan om een eventueel vertrek van hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij op te vangen.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tomasson, wat een armoe. Weer een beginner ook.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

dannyPSV wrote: 23 May 2023, 20:40 https://1908.nl/artikelen/de-huidige-sh ... -feyenoord
Tomasson staat er in de Eredivisie goed op, want ook PSV heeft recentelijk toenadering met de Deen gezocht om te kijken of hij open zou staan om een eventueel vertrek van hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij op te vangen.
Haha dit lijkt me een erg sterk verhaal.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mij ook, maar het zal vanavond of morgen wel bevestigd worden door Rik en Marco. Zo gaat dat de laatste dagen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan is het klaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen geen schrik. PSV maakt gewoon een lijst met 20 namen en vraagt dan bij hun management of hij beschikbaar is en openstaat voor de functie. Uiteindelijk zullen ze dan bij wijze van 10 namen hebben en dan kan het goed zijn dat een Tomasson op 10 staat. Voor de functie van TD stonden ook Zuidam en Fledderus op de longlist. Het werd Earnie.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nee joh, je gaat geen 5 mensen vragen als je trainer nog helemaal niet ter discussie staat.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://totalfootballanalysis.com/head- ... is-tactics

Vind dat hij nog best wat ervaring heeft, niet een super ervaren trainer maar ondertussen toch best wat vlieguren.

- 2 jaar assistent bij Excelsior
- Half jaar trainer Excelsior
- Half jaar trainer Roda
- 1 jaar assistent Vitesse
- 4 jaar assistent Denemarken
- Anderhalf jaar trainer Malmö (viel halverwege een seizoen in, 2x achter elkaar kampioen)
- Sinds vorig jaar trainer Blackburn (7e in Championship, beste eindklassering sinds degradatie vanuit PL 11 jaar geleden)
Last edited by Sensation on 23 May 2023, 21:15, edited 1 time in total.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 May 2023, 21:14 Nee joh, je gaat geen 5 mensen vragen als je trainer nog helemaal niet ter discussie staat.
Hij staat al maanden ter discussie alleen wij weten het nu pas 2-3 dagen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 23 May 2023, 21:09 Mensen geen schrik. PSV maakt gewoon een lijst met 20 namen en vraagt dan bij hun management of hij beschikbaar is en openstaat voor de functie. Uiteindelijk zullen ze dan bij wijze van 10 namen hebben en dan kan het goed zijn dat een Tomasson op 10 staat. Voor de functie van TD stonden ook Zuidam en Fledderus op de longlist. Het werd Earnie.
Waarom zou je namen op je shortlist zetten die je niet wil. Kortom, er is altijd belangstelling, hoe voorzichtig ook. En daar kan je al best wat uithalen hoor. Weer een rookie dus die PSV op een shortlist zet. Of dat nu 10 namen is of 50, feit dat ze er uberhaubt over nadenken is al bijzonder genoeg te noemen. In negatieve zin dan. Hetzelfde bij spelers... waarom zou je bijv. zoals vorig seizoen Cilissen polsen als je hem niet wil als club? Ook daar zit dan ergens wel iets van waarheid in dat zijn naam een optie kan zijn ipv dat de mensen aan tafel gelijk zeggen: gaan we niet doen, komt niet op de lijst.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 23 May 2023, 21:17
Standbeeld wrote: 23 May 2023, 21:09 Mensen geen schrik. PSV maakt gewoon een lijst met 20 namen en vraagt dan bij hun management of hij beschikbaar is en openstaat voor de functie. Uiteindelijk zullen ze dan bij wijze van 10 namen hebben en dan kan het goed zijn dat een Tomasson op 10 staat. Voor de functie van TD stonden ook Zuidam en Fledderus op de longlist. Het werd Earnie.
Waarom zou je namen op je shortlist zetten die je niet wil. Kortom, er is altijd belangstelling, hoe voorzichtig ook. En daar kan je al best wat uithalen hoor. Weer een rookie dus die PSV op een shortlist zet. Of dat nu 10 namen is of 50, feit dat ze er uberhaubt over nadenken is al bijzonder genoeg te noemen. In negatieve zin dan. Hetzelfde bij spelers... waarom zou je bijv. zoals vorig seizoen Cilissen polsen als je hem niet wil als club? Ook daar zit dan ergens wel iets van waarheid in dat zijn naam een optie kan zijn ipv dat de mensen aan tafel gelijk zeggen: gaan we niet doen, komt niet op de lijst.
Ik zeg niet dat we niet willen. Als optie 1 t/m 8 afvallen dan moet je wat he.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geloof best dat er achter de schermen wat lijntjes uitstaan om snel te kunnen schakelen. Vraag me wel af of Tomasson dan de beste optie is maar moet eerlijk bekennen dat ik hem niet zo volg en geen idee heb voor welk soort spel hij staat.
Feathermen
Bankzitter
Posts: 223
Joined: 27 Jan 2022, 15:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Ook met Bosz zijn gesprekken gevoerd
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 23 May 2023, 21:09 Voor de functie van TD stonden ook Zuidam en Fledderus op de longlist. Het werd Earnie.
Kan ook onzin vanuit de media zijn geweest. Zuidam en Fledderrrus is wel even een lager kaliber dan Stewart.
Post Reply