Tomasson staat er in de Eredivisie goed op, want ook PSV heeft recentelijk toenadering met de Deen gezocht om te kijken of hij open zou staan om een eventueel vertrek van hoofdtrainer Ruud van Nistelrooij op te vangen.
Die Berhalter die in dit artikel wordt genoemd. Zou dat een kandidaat kunnen zijn? Hij kent Stewart goed en ook de Nederlandse competitie.
Berhalter ben ik ook echt positief over, heeft bij USA wel wat neergezet en het helemaal naar zijn hand gezet, schijnt tactisch sterk te zijn en ontwikkeld zichzelf daarin ook, van wat ik zo gelezen heb
Waarom hoop je van niet? Ben erg benieuwd. Hoor veel positieve geluiden over Berhalter.
Ik ben team Hütter of Seoane, verder niets inhoudelijks. Behalve dat het niet Team America hoeft te worden, al is dat ook wat gechargeerd. Goede coach is goede coach.
Last edited by Ardbeg on 23 May 2023, 22:50, edited 2 times in total.
ruuddevil wrote: ↑23 May 2023, 22:47
Tomasson, op basis waarvan zou dat een betere keuze zijn dan RvN?
Ik denk dat clown Bassie ook een betere optie is nu.
Denk niet dat clown Bassie 2 prijzen wint in zijn eerste seizoen en na 33 wedstrijden evenveel punten heeft als de grote Schmidt in zijn eerste seizoen. En Ruud blijkt ook nog eens de reden dat Xavi in Eindhoven speelt.
Ik denk dat clown Bassie ook een betere optie is nu.
Denk niet dat clown Bassie 2 prijzen wint in zijn eerste seizoen en na 33 wedstrijden evenveel punten heeft als de grote Schmidt in zijn eerste seizoen. En Ruud blijkt ook nog eens de reden dat Xavi in Eindhoven speelt.
Tja, die 2 prijzen:
1x winst op Ajax in de fruitschaal, die met een blunderende 3e keeper speelde
1x winst door de meest gunstige loting ever en daarna Ajax verslaan in een draak van een wedstrijd op pingels.
We winnen ze wel inderdaad. Maar laten we het ook niet groter maken dan het is. Belangrijker vind ik de progressie (or lack thereof) in spel en dat we zo'n 10 punten minder hebben dan de verguisde Schmidt, terwijl wij nu wel een keeper, een spits en Xavi hebben.
Tja, die 2 prijzen:
1x winst op Ajax in de fruitschaal, die met een blunderende 3e keeper speelde
1x winst door de meest gunstige loting ever en daarna Ajax verslaan in een draak van een wedstrijd op pingels.
We winnen ze wel inderdaad. Maar laten we het ook niet groter maken dan het is. Belangrijker vind ik de progressie (or lack thereof) in spel en dat we zo'n 10 punten minder hebben dan de verguisde Schmidt, terwijl wij nu wel een keeper, een spits en Xavi hebben.
Ja, en we missen al bijna het hele seizoen Mauro en Boscagli. En Doan, Gakpo, Madueke, Gotze en Zahavi zijn vertrokken. En die 10 punten minder is ten opzichte van seizoen 2 van Schmidt. De ruimtes die onder Schmidt ontstonden de eerste anderhalf jaar waren gigantisch, maar toen was dat allemaal niet erg. Want het was modern. Nou het voetbal onder Schmidt was vaak ook niet om aan te gluren.