Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 23 May 2023, 23:04
ruuddevil wrote: 23 May 2023, 22:53

Denk niet dat clown Bassie 2 prijzen wint in zijn eerste seizoen en na 33 wedstrijden evenveel punten heeft als de grote Schmidt in zijn eerste seizoen. En Ruud blijkt ook nog eens de reden dat Xavi in Eindhoven speelt.
Tja, die 2 prijzen:

1x winst op Ajax in de fruitschaal, die met een blunderende 3e keeper speelde
1x winst door de meest gunstige loting ever en daarna Ajax verslaan in een draak van een wedstrijd op pingels.
Ja ook ik zie liever een andere trainer voor de groep, ook voor dit hele gedoe in de media kwam. Maar wauw, ik hoop voor je vrouw dat je haar niet ook zo downgrade. Wat een zuurheid.
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spuit elf (Derksen) kiest uiteraard de krant van tafelgenoot Valentijn, het is zo doorzichtig als wat.
Noosa wrote: 23 May 2023, 22:20
Die Berhalter die in dit artikel wordt genoemd. Zou dat een kandidaat kunnen zijn? Hij kent Stewart goed en ook de Nederlandse competitie.
Ik vraag me af of Berhalter en Stewart nog samen willen werken met elkaar. Stewart was namelijk degene die hem op non-actief had gezet nadat Stewart werd verteld dat Berhalter jaren geleden zijn eigen vrouw had mishandeld.
Last edited by Mick Jagger on 23 May 2023, 23:23, edited 3 times in total.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er is best wat aan te merken op Elfrink, maar lui is hij natuurlijk niet. Beschaafd wel, maar dat is blijkbaar al iets waar je op aangepakt wordt.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 23 May 2023, 23:20 Er is best wat aan te merken op Elfrink, maar lui is hij natuurlijk niet. Beschaafd wel, maar dat is blijkbaar al iets waar je op aangepakt wordt.
En beschaving is iets dat bij Johan Derksen - de tv 'persoonlijkheid' - helaas al lang ver te zoeken is, nog verder dan kennis van zaken (al had ie die vroeger natuurlijk wel)
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mick Jagger wrote: 23 May 2023, 23:20
Noosa wrote: 23 May 2023, 22:20
Die Berhalter die in dit artikel wordt genoemd. Zou dat een kandidaat kunnen zijn? Hij kent Stewart goed en ook de Nederlandse competitie.
Ik vraag me af of Berhalter en Stewart nog samen willen werken met elkaar. Stewart was namelijk degene die hem op non-actief had gezet nadat Stewart werd verteld dat Berhalter jaren geleden zijn eigen vrouw had mishandeld.
Aah,dank. Wist ik niet.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 23 May 2023, 23:22En beschaving is iets dat bij Johan Derksen - de tv 'persoonlijkheid' - helaas al lang ver te zoeken is, nog verder dan kennis van zaken (al had ie die vroeger natuurlijk wel)
Derksen was natuurlijk zelfs al hoofdredacteur een nieuwtjesjager pur sang. Heb oprecht genoten van de tijd dat hij bij VI ging zitten met zijn A4'tje en scoop na scoop meldde. Dat is dan ook hoe volgens hem journalistiek bedreven moet worden. Elfrink is dat duidelijk niet en is sowieso altijd iemand die op zoek is naar nuance. Gek om hem daarop aan te vallen.

Maargoed, we gaan een beetje off-topic zo :mrgreen:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elfrink en Timmer moeten het gewoon lekker laten zitten die kritiek.

Ik vind ze beide overkomen dat ze op hun teentjes zijn getrapt.
Laat gaan mannen
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het vooral opvallend dat Elfrink denkt dat hij hard werkt. Hij heeft eerder al eens gezegd dat hij dit geen 20 jaar volhoudt want druk. Maar die stukjes van hem die typ ik in mijn lunchpauze.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 23 May 2023, 23:16
Menno1 wrote: 23 May 2023, 22:49

Ik denk dat clown Bassie ook een betere optie is nu.
Ik denk dat Bassie de kerst niet haalt.
Ruud ook niet (als coach dan...)

en ruuddevil Het eerste seizoen onder Schmidt geef ik je, al vind ik dat Corona een enorme impact ook had als je een geheel nieuwe speelstijl er in wilt slijpen. Maar laat ik het omdraaien: welke aanknopingspunten zie jij om Ruud een tweede kans te geven in een nieuw seizoen met alles wat we gezien hebben en nu te horen krijgen? Vergeet niet dat het een fuck or walk seizoen gaat worden: zit je niet bij de eerste 2, dan ben je echt de lul, want de CL inkomsten verdubbelen zich en je hebt nu met minstens 2 serieuze concurrenten te maken ipv alleen Ajax.

Ik zou het wel weten als ik PSV was: Sorry Ruud, even goede vrienden, maar het risico om met jou het nieuwe seizoen in te gaan is te groot.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 23 May 2023, 23:33 Ik vind het vooral opvallend dat Elfrink denkt dat hij hard werkt. Hij heeft eerder al eens gezegd dat hij dit geen 20 jaar volhoudt want druk. Maar die stukjes van hem die typ ik in mijn lunchpauze.
Could you show that, please?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niemand die de reactie van Rik gek vindt? Kikkers kunnen namelijk weldegelijk blauw zijn 😬🤔🫣😁
De blauwe pijlgifkikker is een bekende variatie van de soort Dendrobates tinctorius en is een giftige kikker uit de familie pijlgifkikkers. De soort werd voor het eerst wetenschappelijk beschreven door Marinus Hoogmoed in 1969. Oorspronkelijk werd de wetenschappelijke naam Rana tinctoria gebruikt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 23 May 2023, 23:38
ruuddevil wrote: 23 May 2023, 23:33 Ik vind het vooral opvallend dat Elfrink denkt dat hij hard werkt. Hij heeft eerder al eens gezegd dat hij dit geen 20 jaar volhoudt want druk. Maar die stukjes van hem die typ ik in mijn lunchpauze.
Could you show that, please?
Chatgpt
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 23 May 2023, 23:43
psvgouda wrote: 23 May 2023, 23:38
Could you show that, please?
Chatgpt
Vrees t ook... Bij mijn journalistieke werk werkt dat gelukkig (nog) niet...
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 23 May 2023, 23:33 Maar die stukjes van hem die typ ik in mijn lunchpauze.
Lijkt me sterk; een link plakken lukt al niet 😬
Juancho wrote: 23 May 2023, 23:40 Niemand die de reactie van Rik gek vindt? Kikkers kunnen namelijk weldegelijk blauw zijn 😬🤔🫣😁
Ik vind vooral je nieuwe "😜🙄🤪🙃😂🙄😂🙄😂" neiging gek. Is dat het nieuwe "mening" en "verrotte voetbalwereld". Of toch "Kerkez"?
Last edited by Ardbeg on 23 May 2023, 23:52, edited 2 times in total.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1,645
Joined: 10 May 2018, 10:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 23 May 2023, 22:41 Krijgt ie bij zijn aanstelling van Foxie
Je mag niet om rode kaarten vragen, maar dit kan echt niet.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aub geen Thomasson zeg, wat een onzin. In Nederland zie ik graag Pascal Jansen en anders een buitenlandse trainer.
#simplythebest
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hahahaha. Jon Dahl fucking tomasson. En wat heeft die met PSV? En wat kan hij toevoegen? Hou toch op joh
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 24 May 2023, 00:10 Aub geen Thomasson zeg, wat een onzin. In Nederland zie ik graag Pascal Jansen en anders een buitenlandse trainer.
Thomasson bijvoorbeeld? (is een buitenlander :). )
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 24 May 2023, 00:11 Hahahaha. Jon Dahl fucking tomasson. En wat heeft die met PSV? En wat kan hij toevoegen? Hou toch op joh
Wat had Roger met PSV? Totaal niet relevant. Wat weet je van zijn trainen? Of net zo kaal als mijn Berhalter opmerking?
Last edited by Ardbeg on 24 May 2023, 00:17, edited 1 time in total.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 24 May 2023, 00:12
DC_PSV wrote: 24 May 2023, 00:10 Aub geen Thomasson zeg, wat een onzin. In Nederland zie ik graag Pascal Jansen en anders een buitenlandse trainer.
Thomasson bijvoorbeeld? (is een buitenlander :). )
Allesbehalve🤣
#simplythebest
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 23 May 2023, 23:36
en @ruuddevil Het eerste seizoen onder Schmidt geef ik je, al vind ik dat Corona een enorme impact ook had als je een geheel nieuwe speelstijl er in wilt slijpen.
Dat was qua blessures/corona een klote seizoen inderdaad. Gekenmerkt door het feit dat maar 2 spelers (Mvogo en Teze) 30+ competitiewedstrijden haalden. Dat hielp dus niet en daarbij: vergelijk eens de selecties. Van dat 1e elftal zijn er maar 3 spelers die een versterking zouden zijn voor dit PSV: Dumfries, Malen en Götze (die maar de helft van de wedstrijden speelde toen). En vooruit, Gakpo, met de aantekening dat dat zijn 1e seizoen als basisspeler was en hij bij lange na niet het niveau en vooral rendement van dit en vorig seizoen had. Voor de rest bestond dat 1e elftal uit Mvogo, Teze, Boscagli (voor het eerst centraal achterin samen), Max (die maar 2 maanden goed speelde), Sangaré die 2 jaar minder ver was in zijn ontwikkeling, Rosario en Zahavi die 2 goede maanden per seizoen speelde en voor de rest matig was. En je had ook nog fat Mo die de boel aan het saboteren was. Het was zeker niet perfect en vooral de topwedstrijden waren ondermaats, maar ik zou als trainer veel liever dit seizoen voor de groep staan dan toen hoor.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 23 May 2023, 23:36
Josef Dettelbacher wrote: 23 May 2023, 23:16

Ik denk dat Bassie de kerst niet haalt.
Ruud ook niet (als coach dan...)

en @ruuddevil Het eerste seizoen onder Schmidt geef ik je, al vind ik dat Corona een enorme impact ook had als je een geheel nieuwe speelstijl er in wilt slijpen. Maar laat ik het omdraaien: welke aanknopingspunten zie jij om Ruud een tweede kans te geven in een nieuw seizoen met alles wat we gezien hebben en nu te horen krijgen? Vergeet niet dat het een fuck or walk seizoen gaat worden: zit je niet bij de eerste 2, dan ben je echt de lul, want de CL inkomsten verdubbelen zich en je hebt nu met minstens 2 serieuze concurrenten te maken ipv alleen Ajax.

Ik zou het wel weten als ik PSV was: Sorry Ruud, even goede vrienden, maar het risico om met jou het nieuwe seizoen in te gaan is te groot.
Ik zie het niet als een tweede kans. PSV heeft deze trainer een contract gegeven en vervolgens halverwege het seizoen de beste speler verkocht, zonder hem een vervanger te geven. Desondanks zijn de resultaten verbeterd en heeft hij met het team een serie neergezet. Dat gezanik over slecht voetbal interesseert me weinig, want als we het publiek zouden entertainen maar geen resultaat halen dan roepen diezelfde mensen ook om het hoofd van de trainer. Als je afscheid neemt van Ruud ga je, PSV kennende, het weer over een andere boeg gooien. Mag de nieuwe trainer dan weer een opstart jaar hebben zoals Schmidt? Of verwachten we daar direct resultaat? Want bijv. Bosz waarvan men hier massaal nat wordt biedt geen enkele garantie dat dat direct gaat lopen omdat die alles anders zal gaan doen en dan is de vraag of deze spelersgroep daartoe in staat is.

Mijn vraag aan jou derhalve is: wat verwacht je van een nieuwe trainer? ‘Goed voetbal’ en minimaal plaats 2? En met welke trainer denk je daar de meeste kans op te maken?
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Niet met kamikaze Bosz in ieder geval. Onze verdediging is nu al zo lek als een mandje en dan is der Ruud niet eens een heul aanvallende coach.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Aanval is de beste verdediging. Als we elke wedstrijd maar meer goalen maken dan de tegenstander
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Post Reply