Nog eentje dan..
Hier loop ik al een paar maanden mee in mijn hoofd.
https://www.transfermarkt.nl/aron-sanch ... 95#subnavi
Carrière tot nu toe van Aron Sanchez
Heeft zijn debuut bij Academia Deportiva Cantolao, hoogste Peruaanse competitie, met 16 jaar en 15 dagen in 2019. In het seizoen erop maakte hij al zijn debuut als centrale verdediger met 16 jaar en 8 maanden. Dit geeft al aan dat het om een begenadigd talent gaat.
Sinds zijn debuut heeft hij nagenoeg alles gespeeld in de basis, maakte al verschillende doelpunten en kunnen zijn prestaties wel als uitstekend worden beoordeeld. Hij is vaak de beste van zijn team, hoewel de resultaten niet best zijn.
Een vaste waarde in alle jeugdteams van Peru waar hij ook opviel tijdens de U17 Zuid Amerikaanse kampioenschappen.
Als 17 jarige zijn debuut gemaakt in de U20 waarbij hij wederom de beste in het veld was. Erg knap om vanuit zijn positie op zo'n jonge leeftijd al te kunnen domineren.
Aron Sanchez is een 19 jarig rechtsbenige centrale verdediger die ook met links zeer degelijk is. Hierdoor kan hij zowel als centrale links als rechts in een achterste vier. Een ongepolijste diamant die veel snelheid heeft en door velen een grote toekomst wordt voorspelt. Ondanks zijn jonge leeftijd is hij al gezegd met een geweldige fysieke structuur (1,85 cm x 74 kg) gecombineerd met uitstekende technische basiskwaliteiten zoals goed overzicht en dribbelen van achteruit. Aron is een voetballer met een goed tactisch gevoel, aangezien hij tijdens de 90 minuten de meeste verdedigende spelsituaties heel goed kan lezen, waarbij hij de aanvallende tegenstanders vaak buitenspel zet of grote moeite heeft om zich van zijn mandekking te bevrijden, aangezien hij erg goed is in preventieve mandekking, evenals begiftigd met uitstekende tactische intelligentie voor zijn leeftijd. Bovendien komt de jonge Peruaanse centrale naar voren en valt hij op in de ogen van de scouts vanwege zijn verdedigende acties, waarbij hij de voorkeur geeft aan spectaculaire, soms riskante interventies zoals de tackle of de doordekken waarbij hij vaak wint van de aanvallers van de tegenstander. Sanchez beschikt ook over uitstekende technische vaardigheden, zowel in het directe aanspelen of lanceren naar de centrale aanvallers als in de openingen naar de zijkanten voor de vleugelverdedigers of de aanvallende vleugels, wat vaak resulteert in zeer nauwkeurig en goed gekalibreerde passing. Hij is niet bang om bij spelhervattingen, aangezien hij een uitstekende hoogte en goede timing heeft bij het koppen, vooral aan de tweede paal. Qua karakter is hij zeker in het bezit van een grote persoonlijkheid, wat blijkt uit zijn sterke leiderschap en uitstraling ondanks zijn jonge leeftijd, die zijn teamgenoten als een veteraan aanstuurt en belangrijke verantwoordelijkheden op zich weet te nemen zowel in de opbouwfase als bij de aanpak.
Hij heeft afgelopen seizoen nog stage gelopen bij Arsenal. Is voorlopig nog niet opgepikt.
Ik zou hem heel graag zien bij ons.
Hijft een enorm groeipotentieel, neemt de Zuid-Amerikaanse spirit en aggressive mee in zijn spel. Is snel, verdedigend sterk en opbouwend al verrassend goed.
Dit is nogmaals een ongepolijste diamant die meermaals zijn aankoopbedrag gaat terug verdienen.
Interessante spelers
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Hahaha geniaal, moeten we ons zorgen maken?Voormalig KG wrote: ↑21 May 2023, 08:46 Nog eentje dan..
Hier loop ik al een paar maanden mee in mijn hoofd.
OT: wel echt een mooie vondst zit. Obv de beelden zie je echt wel een verdediger die weet wat ie doet, zijn vak verstaat en met de nodige rust tot oplossingen komt. Zeker vanwege zijn marktwaarde op dit moment en daarmee zijn lage afbreukrisico zou dit - in eerste instantie voor de breedte denk ik - een nobrainer zijn. Doet me sterk denken aan de vondst van Farfan, een van PSV’s laatste échte overzeese buitenkansjes van topkwaliteit (in dezelfde zomer Gomes) die buiten de scope van de meeste clubs leek te zijn gebleven.
-
- Lid scoutingsteam
Iets meer tijd vandaag: Valentin Gomez van Velez..
Ook hij verdiend meer aandacht van mij, evenals Aron Sanchez.
https://www.transfermarkt.nl/valentin-g ... ler/985383
Gisteren heeft hij met U20 en 2-1 gewonnen van U20 Oezbekistan.
Ik hoop dan ook dat hij hierheen kan komen. Dat zou ons veel nostalgie naar goede latijns-amerikaanse verdedigers terugbrengen.
Specifiek richt ik mij op zijn spel en waarom ik bij hem de vergelijking met Martinez van Man United maak.
Jammer wel dat die Martinez in Amsterdam speelde, wel een geweldige voetballer, strijder voetballend betrouwbaar/secuur en opbouwend van meerwaarde voor die club.
Ik had hem graag bij ons gezien.
Ik verwacht dat Gomez geen goedkope optie is maar tussen de 7-9 miljoen kun je hem wellicht wel ophalen.
Is op zijn tiende naar de Velez-academie gegaan en gestaag naar het eerste toegegroeid.
Het seizoen 2022 was zijn eerste bij het eerste team, maar hij vestigde zich als een vaste waarde met 25 basisplekken en 10 wedstrijden in de basis in de Copa Libertadores, waar ze de halve finale bereikten.
Velez Sarsfield is doorgaans een van de betere ploegen in Argentinië, na 78 opeenvolgende seizoenen in de topklasse te hebben doorgebracht, maar had een slecht seizoen in 2022 en eindigde als 26e van de 28. Ze eindigden als 5e in 2021 en 3e in 2020. Ze spelen het vaakst een 4-2-3-1-formatie met Gomez voornamelijk gebruikt als linkszijdige centrale verdediger.
Aanval:
Hij is positief aanwezig bij aanvallende spelhervattingen. Als verdediger waagt hij zich op de helft van de tegenstander waar hij de tegenstander opzicht met zijn snelle voeten, wat een enorme hoeveelheid ruimte langs de flanken creërt voor zijn teamgenoten. Demonstreert goede besluitvorming en passnauwkeurigheid in de final third en weet wanneer hij de bal moet worden afgegeven. Hij heeft ook het vermogen om goede voorzetten te geven, vooral vanuit diepe posities, lijkt hiermee ook over de vaardigheden te beschikken om indien nodig als linksback te spelen. Het dribbelvermogen is fantastisch, geweldige controle en getoonde bochten.
Opbouwend:
Hij heeft een enorm en goed bereik van passes - zijn passes over lange afstand zijn nauwkeurig, waarbij zijn team regelmatig aftrappen naar hem speelde om een lange diagonale bal naar voren te spelen. Vaak verplaatst naar de linkerflank om de vleugelverdediger hoog te laten opkomen, waar hij de bal meestal langs de lijn speelde of terug naar de andere CB. Brengt de bal vaak naar voren, wat hij goed combineert met zijn progressieve passes naar het middenveld, hoewel de frequentie van zulke passes omhoog kan. Hij heeft zo gezegd zeer snelle voeten en is voor een verdediger uitzonderlijk in de krappe ruimtes. Hij kan goed omgaan als hij onder druk komt te staan; door zich soms een weg uit het gevaar spelen en andere keren geen risico's nemen en een lange bal geven of de bal uit het spel brengen, maar zijn besluitvorming over wat hij moest proberen is goed.
Defensief:
Over het algemeen goed in het spel lezen, maar er waren een paar beoordelingsfouten die hem wat problemen bezorgden bij het herstellen, wat resulteerde in een aantal domme overtredingen en behoorlijk wat kaarten (0,33 gele kaarten en 0,07 rode kaarten p90). Sterke tackler die graag naar de grond ging in zijn tackles, de meesten waren goed getimed maar weer hadden sommigen de neiging een beetje onbezonnen te zijn.
- Zoals Martinez in zijn eerste paar maanden bij Ajax.
Fysiek:
Indrukwekkende snelheid en is vaak in staat om tegenstanders te overtreffen, zelfs aan de bal. Heeft vertrouwen in om de bal vanuit de lucht aan te vallen vanuit aanvallende spelhervattingen, maar in open spel is hij in de lucht niet zo sterk. Zeer wendbaar en snel in de omschakeling. Hij toont een goede maar niet uitzonderlijke kracht.
Beperkingen:
Nog matig in de lucht (verdedigend).
O Goleiro Grande jazeker lekker weer
Kleine toevoeging:
Ik ben enorm onder de indruk van Gomez en hij is erg zelfverzekerd aan de bal en terecht met zijn techniek
Ook hij verdiend meer aandacht van mij, evenals Aron Sanchez.
https://www.transfermarkt.nl/valentin-g ... ler/985383
Gisteren heeft hij met U20 en 2-1 gewonnen van U20 Oezbekistan.
Ik hoop dan ook dat hij hierheen kan komen. Dat zou ons veel nostalgie naar goede latijns-amerikaanse verdedigers terugbrengen.
Specifiek richt ik mij op zijn spel en waarom ik bij hem de vergelijking met Martinez van Man United maak.
Jammer wel dat die Martinez in Amsterdam speelde, wel een geweldige voetballer, strijder voetballend betrouwbaar/secuur en opbouwend van meerwaarde voor die club.
Ik had hem graag bij ons gezien.
Ik verwacht dat Gomez geen goedkope optie is maar tussen de 7-9 miljoen kun je hem wellicht wel ophalen.
Is op zijn tiende naar de Velez-academie gegaan en gestaag naar het eerste toegegroeid.
Het seizoen 2022 was zijn eerste bij het eerste team, maar hij vestigde zich als een vaste waarde met 25 basisplekken en 10 wedstrijden in de basis in de Copa Libertadores, waar ze de halve finale bereikten.
Velez Sarsfield is doorgaans een van de betere ploegen in Argentinië, na 78 opeenvolgende seizoenen in de topklasse te hebben doorgebracht, maar had een slecht seizoen in 2022 en eindigde als 26e van de 28. Ze eindigden als 5e in 2021 en 3e in 2020. Ze spelen het vaakst een 4-2-3-1-formatie met Gomez voornamelijk gebruikt als linkszijdige centrale verdediger.
Aanval:
Hij is positief aanwezig bij aanvallende spelhervattingen. Als verdediger waagt hij zich op de helft van de tegenstander waar hij de tegenstander opzicht met zijn snelle voeten, wat een enorme hoeveelheid ruimte langs de flanken creërt voor zijn teamgenoten. Demonstreert goede besluitvorming en passnauwkeurigheid in de final third en weet wanneer hij de bal moet worden afgegeven. Hij heeft ook het vermogen om goede voorzetten te geven, vooral vanuit diepe posities, lijkt hiermee ook over de vaardigheden te beschikken om indien nodig als linksback te spelen. Het dribbelvermogen is fantastisch, geweldige controle en getoonde bochten.
Opbouwend:
Hij heeft een enorm en goed bereik van passes - zijn passes over lange afstand zijn nauwkeurig, waarbij zijn team regelmatig aftrappen naar hem speelde om een lange diagonale bal naar voren te spelen. Vaak verplaatst naar de linkerflank om de vleugelverdediger hoog te laten opkomen, waar hij de bal meestal langs de lijn speelde of terug naar de andere CB. Brengt de bal vaak naar voren, wat hij goed combineert met zijn progressieve passes naar het middenveld, hoewel de frequentie van zulke passes omhoog kan. Hij heeft zo gezegd zeer snelle voeten en is voor een verdediger uitzonderlijk in de krappe ruimtes. Hij kan goed omgaan als hij onder druk komt te staan; door zich soms een weg uit het gevaar spelen en andere keren geen risico's nemen en een lange bal geven of de bal uit het spel brengen, maar zijn besluitvorming over wat hij moest proberen is goed.
Defensief:
Over het algemeen goed in het spel lezen, maar er waren een paar beoordelingsfouten die hem wat problemen bezorgden bij het herstellen, wat resulteerde in een aantal domme overtredingen en behoorlijk wat kaarten (0,33 gele kaarten en 0,07 rode kaarten p90). Sterke tackler die graag naar de grond ging in zijn tackles, de meesten waren goed getimed maar weer hadden sommigen de neiging een beetje onbezonnen te zijn.
- Zoals Martinez in zijn eerste paar maanden bij Ajax.
Fysiek:
Indrukwekkende snelheid en is vaak in staat om tegenstanders te overtreffen, zelfs aan de bal. Heeft vertrouwen in om de bal vanuit de lucht aan te vallen vanuit aanvallende spelhervattingen, maar in open spel is hij in de lucht niet zo sterk. Zeer wendbaar en snel in de omschakeling. Hij toont een goede maar niet uitzonderlijke kracht.
Beperkingen:
Nog matig in de lucht (verdedigend).
O Goleiro Grande jazeker lekker weer
Kleine toevoeging:
Ik ben enorm onder de indruk van Gomez en hij is erg zelfverzekerd aan de bal en terecht met zijn techniek
-
- Lid scoutingsteam
Op de flank schijnt dat Tudor Medel-Idowu van Chelsea uit zijn contract loopt en wil vertrekken.
Mendel-Idowu zal zijn keuze maken uit de ploeg die het beste opleidingsplan voorstelt.
Kom op Earnest!
Mendel-Idowu zal zijn keuze maken uit de ploeg die het beste opleidingsplan voorstelt.
Kom op Earnest!
- VeresRivne
- Vedette
Ajax is met hem bezig overigens.Voormalig KG wrote: ↑14 May 2023, 14:42Zeker op mijn lijstje alleen heeft Malmö al aangegeven hem alleen voor een record te willen laten gaan.SomaQan wrote: ↑14 May 2023, 13:40 Ik zou graag Hugo Larsson als opvolger van Sangare zien. Ik vind hem qua spel en postuur lijken op Sangare (vooral het atletisch gedeelte en lengte) hij is nog maar 18 jaar en staat wekelijks in de basis bij Malmo FF. Heeft veel speelinzicht en draait steeds makkelijk weg bij zijn tegenstander, daarnaast verovert hij nog is ook enorm veel ballen. Hij valt mij regelmatig op sinds ik wedstrijden van Malmo FF kijk omdat mijn neefje daar speelt.
Een record dat nu nog voor Zlatan is betaald door Ajax 7,8 miljoen.
Hij moet iig meer dan 10 miljoen opbrengen en er werd in de winter al over 12 miljoen en PL club Bournemouth geschreven.
Vrees dus dat hij te duur is, wel een fantastische jonge speler met een geweldig seizoen.
Https://www.foottheball.com/rising-ball ... sfer-news/
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Hebben ze hier weer mee zitten lezen, of loop jij te lekken?VeresRivne wrote: ↑23 May 2023, 22:40Ajax is met hem bezig overigens.Voormalig KG wrote: ↑14 May 2023, 14:42
Zeker op mijn lijstje alleen heeft Malmö al aangegeven hem alleen voor een record te willen laten gaan.
Hij moet iig meer dan 10 miljoen opbrengen en er werd in de winter al over 12 miljoen en PL club Bournemouth geschreven.
Vrees dus dat hij te duur is, wel een fantastische jonge speler met een geweldig seizoen.
La vida és massa curta per no fer broma
- VeresRivne
- Vedette
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Omdat enige toelichting interessant kan zijn maar desalniettemin ontbreekt. Hoezo het ontwijkende antwoord cq de wedervraag?Ardbeg wrote: ↑24 May 2023, 00:32Hoezo die specifieke vraag?O Goleiro Grande wrote: ↑24 May 2023, 00:29
Is dit geplaatst met de verwachting dat wij €10m+ gaan betalen voor een middenvelder uit Argentinië?
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik post een speler waar PSV al meermaals interesse in heeft getoond en iemand die hier al in vaker besproken is. Een nieuwer filmpje in het interessante spelerstopic, waar interessante spelers gedropt worden. Niet het transferwindowtopic.O Goleiro Grande wrote: ↑24 May 2023, 00:53Omdat enige toelichting interessant kan zijn maar desalniettemin ontbreekt. Hoezo het ontwijkende antwoord cq de wedervraag?
Vandaar dat ik de vraag apart vind. Wat we van PSV kunnen verwachten aankomend seizoen weet ik niet. Veel valt of staat met aankomende zondag. Net zoals niemand dat hier weet.
- Standbeeld
- Mister PSV
Mocht er iets van kloppen dat Benny wil vertrekken, dan graag deze man halen. Zou nu bovenaan het lijstje staan bij het Antwerp van Overmars, mocht hun huidige keeper vertrekken deze zomer.Standbeeld wrote: ↑03 Mar 2023, 17:41 Bij de huidige nummer 1 van Polen, Rakow (hebben wij in de winter nog tegen geoefend), speelt wel een interessante keeper in de naam van Vladan Kovacevic. Is nog relatief jong met zijn 24 jaar, maar staat mede aan de basis van het succes van Rakow. Het is een penaltykiller, prima lijnkeeper en voetballend ook goed. Savepercentage op 79% volgens Footystats. Heb wat filmpjes bekeken en hij doet me ook wel een beetje denken aan Livakovic. Nu is het niet zo dat we een nieuwe nummer 1 nodig hebben, maar wilde het toch even delen.
https://www.transfermarkt.com/vladan-ko ... ler/429070
-
- Nationale topspeler
Viespeuken, toch niet alleen Marc maar gewoon een stukje cultuur binnen Ajax.VeresRivne wrote: ↑23 May 2023, 22:40Ajax is met hem bezig overigens.Voormalig KG wrote: ↑14 May 2023, 14:42
Zeker op mijn lijstje alleen heeft Malmö al aangegeven hem alleen voor een record te willen laten gaan.
- MathijsVerducci
- Ballenjongen
Als Benitez vertrekt Nick olij misschien goeie optie? Uitstekend jaar bij een mindere ploeg goede keeper en daarbij Nederlandse jongen voor de Nederlandse kern die ze willen creëren/vasthouden.
- colocolofc
- Meervoudig international
Is Verbruggen een optie?MathijsVerducci wrote: ↑25 May 2023, 13:48 Als Benitez vertrekt Nick olij misschien goeie optie? Uitstekend jaar bij een mindere ploeg goede keeper en daarbij Nederlandse jongen voor de Nederlandse kern die ze willen creëren/vasthouden.
- Hatseflats
- Vedette
Veeeel te duur. Anderlecht wil minimaal 17 mil volgens VPcolocolofc wrote: ↑25 May 2023, 13:50Is Verbruggen een optie?MathijsVerducci wrote: ↑25 May 2023, 13:48 Als Benitez vertrekt Nick olij misschien goeie optie? Uitstekend jaar bij een mindere ploeg goede keeper en daarbij Nederlandse jongen voor de Nederlandse kern die ze willen creëren/vasthouden.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... clubs.html
- Ren Höek
- Vedette
Die nooit keept bij Watford en daardoor al een seizoen stilstaat?
En die met de bal aan de voeten net zo slecht is als Unnerstall en daardoor niet is geschikt voor een topclub?
Een prima lijnkeeper vorig seizoen bij Sparta, maar wat moet PSV met hem?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
Of hij goed genoeg is weet ik niet, maar een interessante optie zou ik hem in het geval van een vertrek van Benitez wel vinden.MathijsVerducci wrote: ↑25 May 2023, 13:48 Als Benitez vertrekt Nick olij misschien goeie optie? Uitstekend jaar bij een mindere ploeg goede keeper en daarbij Nederlandse jongen voor de Nederlandse kern die ze willen creëren/vasthouden.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hoezo trek jij zoveel discussies in twijfel? Je kunt toch wel gewoon speculeren over een nieuwe keeper? Als Benitez blijft hebben we sowieso nog een tweede doelman nodig en het is toch ook prima om alvast te bespreken wie Benitez eventueel zou kunnen vervangen?