Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 24 May 2023, 07:38 Aanval is de beste verdediging. Als we elke wedstrijd maar meer goalen maken dan de tegenstander
Nee dat is het niet. Kijk maar hoe groot de huidige gaten zijn waardoor we teveel goals tegenkrijgen. De eerste helft tegen Heerenveen is een mooi voorbeeld hiervan.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En wat is het probleem daarvan als we elke wedstrijd winnen?

Bovendien, het kan nauwelijks slechter dan onder Ruud. Ik geloof niet dat Bosz het nog slechter doet qua verdediging. Die is volgens mij prima in staat om de restverdediging nog een beetje op orde te hebben bij balverlies. Bovendien, dan haal je toch een assistent die wél kaas heeft gegeten van verdedigen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 24 May 2023, 07:43 En wat is het probleem daarvan als we elke wedstrijd winnen?

Bovendien, het kan nauwelijks slechter dan onder Ruud. Ik geloof niet dat Bosz het nog slechter doet qua verdediging. Die is volgens mij prima in staat om de restverdediging nog een beetje op orde te hebben bij balverlies. Bovendien, dan haal je toch een assistent die wél kaas heeft gegeten van verdedigen?
Het probleem heb je afgelopen zondag toch gezien?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mick Jagger wrote: 23 May 2023, 23:20 Spuit elf (Derksen) kiest uiteraard de krant van tafelgenoot Valentijn, het is zo doorzichtig als wat.
Noosa wrote: 23 May 2023, 22:20
Die Berhalter die in dit artikel wordt genoemd. Zou dat een kandidaat kunnen zijn? Hij kent Stewart goed en ook de Nederlandse competitie.
Ik vraag me af of Berhalter en Stewart nog samen willen werken met elkaar. Stewart was namelijk degene die hem op non-actief had gezet nadat Stewart werd verteld dat Berhalter jaren geleden zijn eigen vrouw had mishandeld.
Ik kan mij niet voorstellen dat Berhalter dat Stewart kwalijk neemt. Stewart heeft gewoon de geldende procedures gevolgd daar. Die moeder van Reyna was ontevreden over dat haar zoon geen speeltijd kreeg en heeft toen gebeld naar de bond om te melden dat Berhalter in het verleden zijn vrouw heeft afgetuigd. In de USA gaan ze met zoiets heel anders om dan hier. Stewart heeft de melding vervolgens overgedragen aan de juristen van de bond. Er is onderzoek gedaan en toen is Berhalter voorlopig geschorst. Na het onderzoek waaruit bleek dat Berhalter slechts zijn vrouw had geschopt en daarna hulp had gezocht, was alles weer in orde. De woede van Berhalter zou zich eerder op de moeder van Reyna moeten richten.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 May 2023, 00:49
Nope, dit is em niet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 07:57
Ardbeg wrote: 24 May 2023, 00:49
Nope, dit is em niet.
Leg eens uit
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 24 May 2023, 08:10
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 07:57

Nope, dit is em niet.
Leg eens uit
Zo'n korte achternaam en dan zoveel klinkers. Ik vind 't verdacht..

Swan, dat is normaal.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 23 May 2023, 21:15Hij staat al maanden ter discussie alleen wij weten het nu pas 2-3 dagen.
Nee hoor, in (ik meen) maart kwam naar buiten dat het enorm had geclasht. Rond de uitspraak van Ruud dat derde plaats het maximaal haalbare was.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 08:33
ComeOnPSV wrote: 23 May 2023, 21:15Hij staat al maanden ter discussie alleen wij weten het nu pas 2-3 dagen.
Nee hoor, in (ik meen) maart kwam naar buiten dat het enorm had geclasht. Rond de uitspraak van Ruud dat derde plaats het maximaal haalbare was.
Precies, en komend weekend bewijst Ruud z'n gelijk
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

trouwepsvfan wrote: 24 May 2023, 07:38 Aanval is de beste verdediging. Als we elke wedstrijd maar meer goalen maken dan de tegenstander
Gebruik je nu het woord ‘goalen’ ironisch? :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mick Jagger wrote: 23 May 2023, 23:20 Spuit elf (Derksen) kiest uiteraard de krant van tafelgenoot Valentijn, het is zo doorzichtig als wat.
Noosa wrote: 23 May 2023, 22:20
Die Berhalter die in dit artikel wordt genoemd. Zou dat een kandidaat kunnen zijn? Hij kent Stewart goed en ook de Nederlandse competitie.
Ik vraag me af of Berhalter en Stewart nog samen willen werken met elkaar. Stewart was namelijk degene die hem op non-actief had gezet nadat Stewart werd verteld dat Berhalter jaren geleden zijn eigen vrouw had mishandeld.
Hoe zit dat verhaal precies? Want ik lees ook dat Stewart er voor open stond om, nadat het onderzoek afgerond zou zijn, hem weer aan te stellen als bondscoach. Komt op mij niet over dat er dus rancune over en weer is.

Vind Berhalter namelijk wel een hele interessante naam met een snelle link naar Stewart, maar ook iemand die tactisch sterk is en in NL gevoetbald heeft en aan heeft gegeven dat hij veel van 'de Hollandse school' geleerd heeft. Het is dus niet zomaar een buitenlander die 'onze cultuur' niet kent. In onderstaande video zie je ook dat hij goed evalueert, zowel tactisch als dat hij bijv. geleerd heeft van de verschillen tussen clubcoach en bondscoach.

User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 24 May 2023, 07:44
trouwepsvfan wrote: 24 May 2023, 07:43 En wat is het probleem daarvan als we elke wedstrijd winnen?

Bovendien, het kan nauwelijks slechter dan onder Ruud. Ik geloof niet dat Bosz het nog slechter doet qua verdediging. Die is volgens mij prima in staat om de restverdediging nog een beetje op orde te hebben bij balverlies. Bovendien, dan haal je toch een assistent die wél kaas heeft gegeten van verdedigen?
Het probleem heb je afgelopen zondag toch gezien?
trouwepsvfan zegt toch dat ze denkt dat Bosz het verdedigend beter zal neerzetten dan van Nistelrooij. En daarbij ook nog aanvallend beduidend beter spel zal laten zien dan onder van Nistelrooij. Waarom zou het probleem van afgelopen zondag dan ook moeten gelden voor (hypothetische) wedstrijden onder Bosz?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als PSV met Mourinho komt aanzetten zijn er nog mensen boos hier.

Bosz is gewoon een goede Nederlandse coach met heel veel ervaring op verschillende niveaus. Heeft een UEL finale gehaald en Ajax toch wel uit een dal gehaald waar ze jaren inzaten.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 24 May 2023, 09:48
Mick Jagger wrote: 23 May 2023, 23:20 Spuit elf (Derksen) kiest uiteraard de krant van tafelgenoot Valentijn, het is zo doorzichtig als wat.



Ik vraag me af of Berhalter en Stewart nog samen willen werken met elkaar. Stewart was namelijk degene die hem op non-actief had gezet nadat Stewart werd verteld dat Berhalter jaren geleden zijn eigen vrouw had mishandeld.
Hoe zit dat verhaal precies? Want ik lees ook dat Stewart er voor open stond om, nadat het onderzoek afgerond zou zijn, hem weer aan te stellen als bondscoach. Komt op mij niet over dat er dus rancune over en weer is.

Vind Berhalter namelijk wel een hele interessante naam met een snelle link naar Stewart, maar ook iemand die tactisch sterk is en in NL gevoetbald heeft en aan heeft gegeven dat hij veel van 'de Hollandse school' geleerd heeft. Het is dus niet zomaar een buitenlander die 'onze cultuur' niet kent. In onderstaande video zie je ook dat hij goed evalueert, zowel tactisch als dat hij bijv. geleerd heeft van de verschillen tussen clubcoach en bondscoach.

Stewart kan hem gewoon aanstellen, dat verhaal was opgeklopt en alles is weer goed. Met welke (bekende) trainers hebben een vergelijkbare speelstijl?
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

29.04.2007 wrote: 24 May 2023, 09:53
Vanthaman18 wrote: 24 May 2023, 07:44

Het probleem heb je afgelopen zondag toch gezien?
@trouwepsvfan zegt toch dat ze denkt dat Bosz het verdedigend beter zal neerzetten dan van Nistelrooij. En daarbij ook nog aanvallend beduidend beter spel zal laten zien dan onder van Nistelrooij. Waarom zou het probleem van afgelopen zondag dan ook moeten gelden voor (hypothetische) wedstrijden onder Bosz?
Ja dat is wel een leuke aanname dat je denkt dat Bosz het beter zal neerzetten, maar dat is nergens op gebaseed. Ik denk ook iedere keer dat Ruud wel ziet wat er fout gaat en het daarom beter zal neerzetten, gebeurt ook niet. Toch scoren we in veel wedstrijden nog vaker dan de tegenstander. Dus, moet Ruud dan toch maar blijven?
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Icoon als Ruud vervangen door Tomasson of Bosz zou voor mij echt horror zijn. Dan heb ik liever een 'PSV'er' als Dick Schreuder of een buitenlandse naam, die twee koppen iedere week voor de camera kan ik niet identificeren met PSV.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is toch vrij algemeen bekend dacht ik zo dat het aantal tegengoals heel bepalend is voor je resultaat en ook tactiek. Tegen een rits aan tegengoals valt niet te voetballen, zeker niet op de langere termijn. Dan ga je namelijk 2 risico's nemen:

1. acceptatie van veelste veel tegengoals
2. er vanuit gaan dat de aanval het altijd wel hersteld

Dat is puur gokken en iets dat PSV eigenlijk al jaren doet. Zowel onder v. Bommel, als Schmidt als nu met Ruud: 2 linies, de één maakt er een potje van (defensief) en de andere linie komt of te kort om het te kunnen herstellen, of ze zijn niet in vorm, of ze missen wel eens een kans of verzin het.

Juist van zo'n gedachte, je moet er maar 1 meer scoren dan je tegen krijgt, moeten we heel snel vanaf. Ik hoop dat Stewart dan ook beseft dat je achterin begint te bouwen met een heel stevig fundament. Iets waar het hele team op kan vallen en wat je linie voor linie kan uitbreiden. Daarom denk ik dat Bosz ook niet de beste keuze is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 09:57
Sensation wrote: 24 May 2023, 09:48

Hoe zit dat verhaal precies? Want ik lees ook dat Stewart er voor open stond om, nadat het onderzoek afgerond zou zijn, hem weer aan te stellen als bondscoach. Komt op mij niet over dat er dus rancune over en weer is.

Vind Berhalter namelijk wel een hele interessante naam met een snelle link naar Stewart, maar ook iemand die tactisch sterk is en in NL gevoetbald heeft en aan heeft gegeven dat hij veel van 'de Hollandse school' geleerd heeft. Het is dus niet zomaar een buitenlander die 'onze cultuur' niet kent. In onderstaande video zie je ook dat hij goed evalueert, zowel tactisch als dat hij bijv. geleerd heeft van de verschillen tussen clubcoach en bondscoach.

Stewart kan hem gewoon aanstellen, dat verhaal was opgeklopt en alles is weer goed. Met welke (bekende) trainers hebben een vergelijkbare speelstijl?
Heb t filmpje tijdens kopje koffie even gekeken, hij heeft zich als coach (tactisch) ontwikkeld met vallen en opstaan, tactisch ben ik ook niet zo fantastisch maar wat ik eruit haal:
- Aanvallend een 2-3-5 systeem, met hoge wingbacks en naar binnen geknepen buitenspelers
- Heeft in het begin van zijn aanstelling gezegd dat hij met positiespel, tussen en achter de linies van de tegenstander, de organisatie van de tegenstander wil ontregelen en daarvan profiteren
- Wilde eerst heel graag possession-based spelen, heeft zich, mede dankzij de jonge, dynamische spelers die beschikbaar kwamen voor USA, aangepast naar 'vertically-based' spel (met name gebaseerd op progressive runs).
- Had een periode waarbij hoog druk werd gezet maar daardoor teveel ruimte achter de verdediging kwam te liggen. Lag uiteindelijk ook aan het spelersmateriaal want toen Miles Robinson (snelle CV) in het team kwam werden te tegenaanvallen, wanneer een team onder de druk uit kwam, een stuk beter geneutraliseerd
- Speelde op het einde een combinatie, waarbij zowel een verzorgde opbouw van achteruit alsmede hoog druk zetten en snelle verticale runs/passing voor dynamische aanvallen zorgde, en dus zijn idee vanuit zijn beginperiode (met positiespel, tussen en achter de linies van de tegenstander, de organisatie van de tegenstander wil ontregelen en daarvan profiteren) alsnog goed tot uitvoering komt. Lijkt het spel ook goed aan te passen aan de tegenstander, wist in een voorbeeld dankzij dynamische middenvelders het oudere, tragere, middenveld van Mexico compleet te overlopen. Zag ook in een voorbeeld goed dat met een verzorgde opbouw de tegenstander uit de tent wordt gelokt om druk te zetten, om vervolgens met 2-3 passes razendsnel achter de verdediging te komen.

Tactisch niet zo sterk dat ik even kan aanwijzen met welke, bekende, trainer dit spel te vergelijken is, maar ik vind het interessant. Vooral omdat die video aantoont dat hij ook echt wel fouten heeft gemaakt (doet iedere trainer) maar daarvan geleerd heeft. Ik denk ook dat het allemaal valt en staat met het spelersmateriaal, wat bij USA, ook aangetoond in de video, in zijn laatste periode veel beter was met jonge talenten die in Europa speelde, tov zijn eerste jaar. Daarnaast moest hij wennen aan het verschil tussen bondscoach en clubcoach (minder tijd om je ideeën over te brengen en het risico dat je in te korte tijd teveel informatie/ideeën richting je spelers slingert).
Last edited by Sensation on 24 May 2023, 10:11, edited 1 time in total.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie je, zelfs Juancho is het eens dat Mourinho het moet worden. :neh:
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kan elke trainer gaan noemen, maar PSV moet eerst eens beginnen bij de blauwdruk. Voor nu en voor de toekomst. En daarin een profiel schets maken voor de hoofdtrainer die onderdeel wordt van een groter geheel, noem het het nieuwe PSV DNA. Waar staat de club voor, vanuit de jeugd t/m het eerste, welke spelers horen daarbij, welke jeugdtrainers, hoe richt je je scouting in, en uiteindelijk: hoe maakt de hoofdcoach de job af door van PSV weer een topclub te maken waarin presteren op 1 staat.

Meer dan ooit zal deze keuze immens belangrijk zijn, maar ik ben eerlijk gezegd bang dat de PSV leiding maar weer lukraak een coach aanstelt zonder na te denken over de lange termijn.
Last edited by Juancho on 24 May 2023, 10:16, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 09:57
Sensation wrote: 24 May 2023, 09:48

Hoe zit dat verhaal precies? Want ik lees ook dat Stewart er voor open stond om, nadat het onderzoek afgerond zou zijn, hem weer aan te stellen als bondscoach. Komt op mij niet over dat er dus rancune over en weer is.

Vind Berhalter namelijk wel een hele interessante naam met een snelle link naar Stewart, maar ook iemand die tactisch sterk is en in NL gevoetbald heeft en aan heeft gegeven dat hij veel van 'de Hollandse school' geleerd heeft. Het is dus niet zomaar een buitenlander die 'onze cultuur' niet kent. In onderstaande video zie je ook dat hij goed evalueert, zowel tactisch als dat hij bijv. geleerd heeft van de verschillen tussen clubcoach en bondscoach.

Stewart kan hem gewoon aanstellen, dat verhaal was opgeklopt en alles is weer goed. Met welke (bekende) trainers hebben een vergelijkbare speelstijl?
Hoewel we in NL óók die kant op gaan, is het in Amerika allemaal nog een tikje gevoeliger. Daar volstaat een intern gesprek niet meer, daar moet je mensen ontslaan om je gezicht te redden. Een coach die 30 jaar geleden een schopje heeft uitgedeeld, dat is nu toch geen punt meer? Bovendien is alweer kandidaat voor team USA omdat het juridische spel is afgewikkeld.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 May 2023, 10:14 Je kan elke trainer gaan noemen, maar PSV moet eerst eens beginnen bij de blauwdruk. Voor nu en voor de toekomst. En daarin een profiel schets maken voor de hoofdtrainer.
Ik geloof hier eerlijk gezegd niet meer in. Daarvoor staat PSV gewoon te laag in de voetbalpyramide, en is de doorloop te snel. Een succesvolle coach is hier na 2 jaar weg, en volgens mij is PSV ook niet in de positie om bij clubs uit hogere competities een goede coach af te kopen. Blijf je altijd vissen in de categorie beschikbare trainers of trainers werkzaam bij mindere clubs, en de kans dat je daar telkens een coach uit weet te vissen die precies in je lijn past, is geel klein.

Voor mij is het simpel: is het een coach die tactisch aanpassingen kan doen ter verbetering van het spel, een speelstijl (welke dat ook is) didactisch over kan brengen, en qua persoonlijkheid geen paardenlul is, dan is ie geschikt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 10:14
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 09:57
Stewart kan hem gewoon aanstellen, dat verhaal was opgeklopt en alles is weer goed. Met welke (bekende) trainers hebben een vergelijkbare speelstijl?
Hoewel we in NL óók die kant op gaan, is het in Amerika allemaal nog een tikje gevoeliger. Daar volstaat een intern gesprek niet meer, daar moet je mensen ontslaan om je gezicht te redden. Een coach die 30 jaar geleden een schopje heeft uitgedeeld, dat is nu toch geen punt meer? Bovendien is alweer kandidaat voor team USA omdat het juridische spel is afgewikkeld.
Nee, alleen die moeder van Reyna deed bij de melding voorkomen alsof Berhalter zijn vrouw had afgetuigd. Daar was niks van waar, maar dat moest dan wel eerst tot op de bodem uitgezocht worden door advocaten omdat de trainer van onbesproken gedrag moet zijn. Gewoon een achterbakse naaistreek van die moeder van Reyna. In Nederland zou Berhalter overigens ook gewoon prima aan de bak kunnen als hij 30 jaar geleden zijn vrouw had geslagen. Hier is het (nog) niet zo erg.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 10:21
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 10:14

Hoewel we in NL óók die kant op gaan, is het in Amerika allemaal nog een tikje gevoeliger. Daar volstaat een intern gesprek niet meer, daar moet je mensen ontslaan om je gezicht te redden. Een coach die 30 jaar geleden een schopje heeft uitgedeeld, dat is nu toch geen punt meer? Bovendien is alweer kandidaat voor team USA omdat het juridische spel is afgewikkeld.
Nee, alleen die moeder van Reyna deed bij de melding voorkomen alsof Berhalter zijn vrouw had afgetuigd. Daar was niks van waar, maar dat moest dan wel eerst tot op de bodem uitgezocht worden door advocaten omdat de trainer van onbesproken gedrag moet zijn. Gewoon een achterbakse naaistreek van die moeder van Reyna. In Nederland zou Berhalter overigens ook gewoon prima aan de bak kunnen als hij 30 jaar geleden zijn vrouw had geslagen. Hier is het (nog) niet zo erg.
Precies. Ik krijg elke dag slaag en mijn vrouw is gewoon overal welkom.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 May 2023, 10:14Je kan elke trainer gaan noemen, maar PSV moet eerst eens beginnen bij de blauwdruk.
Ik ben het zowaar een keert met Juancho eens. Het moet niet gekker worden. Maar zonder gekheid. We kunnen hier wel een lijst maken van 120 verschillende trainers bij wijze van spreken. Het zal toch echt eerst duidelijk moeten zijn wat PSV wil gaan doen. Welke kant willen we op? Gaan we voor een pragmatische trainer a la Cocu? Willen we een trainer die een speelwijze erin wil drammen a la Schmidt? Zoeken we een tussenweg? En daarbij: willen we doen waar we goed in zijn, namelijk counter voetbal spelen? Of willen we aanvallend voetbal spelen wat ons over het algemeen minder ligt?

Dat zijn allemaal keuzes die gemaakt moeten worden voordat je echt serieus trainers aan kunt wijzen die geschikt zouden kunnen zijn.
Post Reply