Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaan we nu elke dag modder gooien en Ruud bashen met zn allen. Elke dag een nieuw verhaal en een speler die wat heeft gezegd. Het is duidelijk dat hij weg is na zondag, laten we nog een keer onze schouders eronder zetten en die fucking tweede plaats binnen harken.
#simplythebest
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 24 May 2023, 09:31Geen trainer stelt zijn beste spelers niet op, zo simpel is het vaak ook.
Als je met Branthwaite, Til, El Ghazi, Mwene begint vraag ik mij dit af.

Ja Bakayoko en Teze waren ook niet in beste vorm, maar die vind ik beide nog wel beter dan El Ghazi en Mwene. Boscagli moet spelen ipv Branthwaite en Til is al weken achter ballen aan het rennen die hij zelf fout heeft aangenomen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hartstikke prima als Boscagli vertrekt, toch? Prima speler voor de Eredivisie, maar als topclub word je er niet beter van. Logisch dus dat Ruud koos voor de andere opties voor vastigheid al zou Bosca voetballend wel iets toevoegen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 24 May 2023, 09:20Hij speelde omdat Branthwaite die wedstrijden geblesseerd was. Vervolgens werd er gekozen om hem niet te laten spelen uit bij Volendam en raakte hij dus zijn plek ook weer kwijt omdat Branthwaite ook gewoon voldeed. Dan moet je je weer terug knokken in het elftal, zo hoort dat toch te gaan bij een topclub?
Ik zit even de opstellingen terug te kijken. Gerrit viel na een uur in.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 24 May 2023, 09:31
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 09:22 Normaliter wel, maar het lijkt dus alsof Ruud onvoldoende uitleg heeft gegeven aan Boscagli.
Dat zou uiteraard kunnen en zou inderdaad een behoorlijk mankement zijn. Anderzijds vind ik dat je als wisselspeler ook altijd zelf verantwoordelijkheid moet pakken en in de spiegel moet kijken. Geen trainer stelt zijn beste spelers niet op, zo simpel is het vaak ook. Boscagli hoeven we verder ook niet beter te maken dan hij is. Kijk voor de grap maar eens terug in zijn topic, daar wordt vaak genoeg gerept over doorselecteren.
Ik denk dat we niet moeten onderschatten hoe gevoelig sommige spelers zijn in de relatie. Het zijn ook gewoon mensen. Natuurlijk zal Bosca knokken, maar tegelijkertijd even een kort onderhoud met de trainer waarin hij uitleg geeft is niet verkeerd. Als je Ramalho en Gerrit de laatste potjes ziet spelen en je werkt ontzettend hard op de training als Bosca zijnde, dan snap ik wel dat je teleurgesteld kan zijn.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 09:03
Ittot wrote: 24 May 2023, 08:57Niet alles geloven wat er in de media staat: Tomasson en Bosz zijn echt niet benaderd door PSV. Dat geloof ik niet.
Op basis van wat geloof je het niet?
Ik heb uiteraard geen bronnen of ingangen bij PSV. Maar gezond boerenverstand zegt me dat PSV niet Tomasson gaat benaderen. En daarmee ook Bosz dus niet.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 09:38 Hartstikke prima als Boscagli vertrekt, toch? Prima speler voor de Eredivisie, maar als topclub word je er niet beter van. Logisch dus dat Ruud koos voor de andere opties voor vastigheid al zou Bosca voetballend wel iets toevoegen.
Zo is het toch voortdurend stuivertje wisselen achterin. We hebben sowieso geen verdedigers waar je buiten de Eredivisie je doelstellingen aan durft toe te vertrouwen en ook op nationaal niveau is het niet van een kwaliteit die je mag verwachten bij een topclub. Allemaal hebben ze hun mankementen en geen gaat voor meer dan €7M de deur uit. Branthwaite heeft potentie, maar om nu te doen dat die na een wisselvallig seizoentje Eredivisie ineens het aankoopbedrag van €10M waard is...
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je moet niet te veel gaan imzoomen op 1 klagende wisselspeler. Die heb je namelijk altijd en overal. Dus dat vind ik een beetje onzin en bovendien had Boscagli PSV echt niet beter gemaakt. Die heeft ook meer dan genoeg fouten gemaakt en is alles behalve een stabiele CV. Het wordt pas een ding als een groep spelers zich gaan roeren incl. spelers die of ook gewoon in de basis staan of ook gewoon serieus speeltijd krijgen. En dat is er, wat ik allemaal zo lees, aan de hand. Het is niet puur Boscagli of een Guti. Het is een groep spelers bij elkaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 10:10
Zou het echt zo erg zijn of heeft Marco gewoon weer last van zijn clickbaiteritus?
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 May 2023, 10:11 Je moet niet te veel gaan imzoomen op 1 klagende wisselspeler. Die heb je namelijk altijd en overal. Dus dat vind ik een beetje onzin en bovendien had Boscagli PSV echt niet beter gemaakt. Die heeft ook meer dan genoeg fouten gemaakt en is alles behalve een stabiele CV. Het wordt pas een ding als een groep spelers zich gaan roeren incl. spelers die of ook gewoon in de basis staan of ook gewoon serieus speeltijd krijgen. En dat is er, wat ik allemaal zo lees, aan de hand. Het is niet puur Boscagli of een Guti. Het is een groep spelers bij elkaar.
Spelers én technische staf ook nog...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 10:13Zou het echt zo erg zijn of heeft Marco gewoon weer last van zijn clickbaiteritus?
Dat denk ik wel. (clickbaiteritus). Nooit dat PSV Ruud voor AZ op non-actief zet. Of het moet echt gruwelijk ontploft zijn tussen selectie/staf/Ruud.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 10:18
Grasmat wrote: 24 May 2023, 10:13Zou het echt zo erg zijn of heeft Marco gewoon weer last van zijn clickbaiteritus?
Dat denk ik wel. (clickbaiteritus). Nooit dat PSV Ruud voor AZ op non-actief zet. Of het moet echt gruwelijk ontploft zijn tussen selectie/staf/Ruud.
Of Ruud stapt zelf nog op...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 10:13
Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 10:10
Zou het echt zo erg zijn of heeft Marco gewoon weer last van zijn clickbaiteritus?
Wellicht heeft hij dezelfde info als Gilles:
GillesdelaCroquette wrote: 23 May 2023, 21:46 Morgen is een grote directievergadering. Er komt deze week zeker geen rust tot zondag.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 10:18
Grasmat wrote: 24 May 2023, 10:13Zou het echt zo erg zijn of heeft Marco gewoon weer last van zijn clickbaiteritus?
Dat denk ik wel. (clickbaiteritus). Nooit dat PSV Ruud voor AZ op non-actief zet. Of het moet echt gruwelijk ontploft zijn tussen selectie/staf/Ruud.
Ik heb sterk het idee dat die journalisten bij VI hiertoe worden aangezet vanuit de directie. Het is allemaal steeds scherper geformuleerd, maar ook steeds meer met goedkope kliktitels. Volgens mij hebben ze daar gewoon last van de markt: hun traditionele publiek sterft langzaam uit of leest de papieren uitgave, en de nieuwe generatie is grotendeels van het snelle en vluchtige. Over een beperkt aantal jaar zie je gewoon het verschil niet meer tussen voetbalprimeur en VI. Zeker niet als ze dmv chatgpt geholpen worden bij het schrijven.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 10:27
ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 10:18

Dat denk ik wel. (clickbaiteritus). Nooit dat PSV Ruud voor AZ op non-actief zet. Of het moet echt gruwelijk ontploft zijn tussen selectie/staf/Ruud.
Ik heb sterk het idee dat die journalisten bij VI hiertoe worden aangezet vanuit de directie. Het is allemaal steeds scherper geformuleerd, maar ook steeds meer met goedkope kliktitels. Volgens mij hebben ze daar gewoon last van de markt: hun traditionele publiek sterft langzaam uit of leest de papieren uitgave, en de nieuwe generatie is grotendeels van het snelle en vluchtige. Over een beperkt aantal jaar zie je gewoon het verschil niet meer tussen voetbalprimeur en VI. Zeker niet als ze dmv chatgpt geholpen worden bij het schrijven.
Jup. Het is niet voor niet dat ze samen zijn gegaan met clickbaitdreksite Voetbalzone.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat punt is allang bereikt beste Josef Dettelbacher ...😔
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 24 May 2023, 10:01
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 09:03
Op basis van wat geloof je het niet?
Ik heb uiteraard geen bronnen of ingangen bij PSV. Maar gezond boerenverstand zegt me dat PSV niet Tomasson gaat benaderen. En daarmee ook Bosz dus niet.
Dat eerste (Tomasson) kan ik nog in mee komen. Maar de logica dat daarmee PSV dus ook niet Bosz gaat benaderen, ontgaat me volledig.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 10:13
Robson de Souza wrote: 24 May 2023, 10:10
Zou het echt zo erg zijn of heeft Marco gewoon weer last van zijn clickbaiteritus?
Schijnt dus echt één grote rotzooi te zijn achter de schermen. Vandaag of morgen een ingelaste vergadering, maar dat ie 100% zeker op de bank zit zondag nee.

Er gaat heel wat rond op oa What’s App, betrouwbaar en minder betrouwbaar. Ik hoor ook al dat ie zijn ontslag zelf heeft aangeboden, maar geen idee of dat geaccepteerd is.
#FreeGeneratie4
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk dat Ruud intern emotioneel zal reageren op alle berichten. Even afwachten of hij het seizoen afmaakt, of Rutten. Zal vandaag worden besloten, verwacht ik.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 24 May 2023, 10:55
Ittot wrote: 24 May 2023, 10:01

Ik heb uiteraard geen bronnen of ingangen bij PSV. Maar gezond boerenverstand zegt me dat PSV niet Tomasson gaat benaderen. En daarmee ook Bosz dus niet.
Dat eerste (Tomasson) kan ik nog in mee komen. Maar de logica dat daarmee PSV dus ook niet Bosz gaat benaderen, ontgaat me volledig.
Komt uit dezelfde hoek qua bron volgens mij. Vandaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 24 May 2023, 11:21
loginnaam wrote: 24 May 2023, 10:55

Dat eerste (Tomasson) kan ik nog in mee komen. Maar de logica dat daarmee PSV dus ook niet Bosz gaat benaderen, ontgaat me volledig.
Komt uit dezelfde hoek qua bron volgens mij. Vandaar.
Ik weet niet, maar voor mijn gevoel staat Bosz zowat op nummer 1 op het lijstje van PSV. Lijkt me ook aardig voor de hand liggend.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 24 May 2023, 11:21
loginnaam wrote: 24 May 2023, 10:55

Dat eerste (Tomasson) kan ik nog in mee komen. Maar de logica dat daarmee PSV dus ook niet Bosz gaat benaderen, ontgaat me volledig.
Komt uit dezelfde hoek qua bron volgens mij. Vandaar.
Je zei toch dat je geen bronnen had? :mrgreen:
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 May 2023, 10:11 Je moet niet te veel gaan imzoomen op 1 klagende wisselspeler. Die heb je namelijk altijd en overal. Dus dat vind ik een beetje onzin en bovendien had Boscagli PSV echt niet beter gemaakt. Die heeft ook meer dan genoeg fouten gemaakt en is alles behalve een stabiele CV. Het wordt pas een ding als een groep spelers zich gaan roeren incl. spelers die of ook gewoon in de basis staan of ook gewoon serieus speeltijd krijgen. En dat is er, wat ik allemaal zo lees, aan de hand. Het is niet puur Boscagli of een Guti. Het is een groep spelers bij elkaar.
Ik ben het het met je eens over het eerste punt. Maar de conclusie dat dit aan de hand is met een groep spelers is echt te voorbarig. We missen context. Iedereen zeurt weleens over zijn manager zonder dat daar verder iets mee bedoelt wordt. Alleen nu komt het als groot nieuws naar buiten maar geloof me bij elk bedrijf en bij elk team zijn er spelers die iets missen in hun manager / trainer. Het is maar net welke lading en op wat voor niveau dat is en die context missen we volledig. De media kan het natuurlijk allemaal sappiger maken voor de clicks. Je ziet niet voor niets dat VI en ED nu scherper schrijven, dat is niet alleen vanwege mogelijk nieuwe info (Rik heeft al aangegeven dit al te weten en gedeeld te hebben maar dan op een genuanceerde manier) maar zal zeker ook gedreven worden door commerciële redenen (verhogen clicks). ED en VI kunnen niet achterblijven op de Telegraaf.

Kans is groot dat er een zaakwaarnemer een belang heeft. Zal me niet verbazen als Ajacied Fulco van Kooperen erachter zit.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 09:03
koetje wrote: 24 May 2023, 08:56Een trainer kiest voor verder een vast verdedigingscentrum. Dat heeft Ruud uiteindelijk ook gedaan. Zoals hij uiteindelijk naar een vast elftal is gegaan.
Hij speelde tegen NEC en tegen Excelsior de volle 90 minuten. Speelde goed en scoorde ook nog. Vervolgens afgeserveerd.
Inderdaad ongelofelijk. Tegen Volendam speelde hij niet vanwege het kunstgras daarna lijkt hij te zijn afgeserveerd. Het was vorig jaar de kracht van Schmidt dat hij iedereen tevreden en betrokken hield. Ik dacht dat tot voor kort dat dit aspect bij Ruud ook vrij goed zat, maar uit de berichtgeving van afgelopen dagen blijkt dit dus ook niet goed te zitten.
Post Reply