Marcel Brands

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Ze proberen de boel zo rustig mogelijk te houden met oog op zondag en maandag vliegt Ruud eruit. Kan me niet voorstellen dat er nog enig draagkracht is voor zijn aanblijven. Tot vorige week dacht ik er persoonlijk overigens anders over maar na de berichten over mot met assistenten, een spelersgroep die het niet meer ziet zitten en de daaraan gekoppelde speelstijl (of een gebrek aan speelstijl) kun je niet anders dan concluderen dat het een aflopende zaak is
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Joenepsv wrote: 24 May 2023, 11:43 Ze proberen de boel zo rustig mogelijk te houden met oog op zondag en maandag vliegt Ruud eruit. Kan me niet voorstellen dat er nog enig draagkracht is voor zijn aanblijven. Tot vorige week dacht ik er persoonlijk overigens anders over maar na de berichten over mot met assistenten, een spelersgroep die het niet meer ziet zitten en de daaraan gekoppelde speelstijl (of een gebrek aan speelstijl) kun je niet anders dan concluderen dat het een aflopende zaak is
Dat plaatst met terugwerkende kracht het interview van Earnest vlak voor de bekerfinale wel in een ander daglicht...
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00

Chucky wrote: 24 May 2023, 11:49
Joenepsv wrote: 24 May 2023, 11:43 Ze proberen de boel zo rustig mogelijk te houden met oog op zondag en maandag vliegt Ruud eruit. Kan me niet voorstellen dat er nog enig draagkracht is voor zijn aanblijven. Tot vorige week dacht ik er persoonlijk overigens anders over maar na de berichten over mot met assistenten, een spelersgroep die het niet meer ziet zitten en de daaraan gekoppelde speelstijl (of een gebrek aan speelstijl) kun je niet anders dan concluderen dat het een aflopende zaak is
Dat plaatst met terugwerkende kracht het interview van Earnest vlak voor de bekerfinale wel in een ander daglicht...
Heb dat interview gezien maar wat ik me vooral voor de geest kan halen is dat Stewart een beetje om de vragen heen draaide wat Ruud betreft. Als er veel vertrouwen in hem was had je dat als clubleiding in dat stadium wel kunnen uitspreken. Dan hangt doorgaan niet van een gewonnen bekerfinale af.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Chucky wrote: 24 May 2023, 11:34 Marcel kan nu wel naar buiten treden, maar dat lost voor deze week niets meer op.
Of laat ik het simpel stellen, ik zie niet in hoe Marcel op dit moment nog (indirect) het resultaat van zondag kan beïnvloeden op een positieve manier.
1. Relativeren: onvrede binnen topclubs waarvan de prestatie langere tijd tegenvalt is doodnormaal, sterker nog het zou pas echt fout zitten als iedereen zijn schouders erover zou ophalen. Feedback is dus heel erg welkom. Volgende week gaan we ermee verder.

2. Trainingskamp en tijdelijke communicatiestop voor de komende dagen.

Zoiets wellicht.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 24 May 2023, 11:34 Marcel kan nu wel naar buiten treden, maar dat lost voor deze week niets meer op.
Of laat ik het simpel stellen, ik zie niet in hoe Marcel op dit moment nog (indirect) het resultaat van zondag kan beïnvloeden op een positieve manier.
Natuurlijk wel. Als de groep klaar is met Ruud en de directie er dus ook geen vertrouwen meer in heeft, wat blijkbaar maandag al zover was, dan neem je afscheid van elkaar voor die cruciale pot tegen AZ. Als de groep perse met Rutten verder wil, laat ze het dan maar oplossen, hun verantwoordelijkheid.

Wat je in mijn ogen nu ziet is dat niemand durft in te grijpen terwijl het flinke crisis is. Hoe kan dit in hemelsnaam goed zijn voor die pot tegen AZ? Ruud weet dat hij zijn groep kwijt is, de spelers nemen de trainer niet serieus, de directie weet dat groep en trainer niet meer matchen.

Hoelang ga je nog lopen ouwehoeren met elkaar voor je knopen door hakt? Het is nu alweer woensdagmiddag he, de halve week zit er alweer op. Of gaan ze lekker doen alsof er niks aan de hand is, in alles rust en gezelligheid toewerken na AZ uit, alle media negeren, geen interviews geven tot na de wedstrijd? Of hoe moet ik dat zien.

Niets doen en niets zeggend is juist killing voor die wedstrijd in mijn ogen. Als het dan mis gaat en je wordt 3de heb je het als AD (en TD) echt gruwelijk uit de hand laten lopen met alle gevolgen vandien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Juancho wrote: 24 May 2023, 12:16Wat je in mijn ogen nu ziet is dat niemand durft in te grijpen terwijl het flinke crisis is.
Dus je moet binnen een paar dagen hele drastische besluiten nemen. Doe je dat in je privéleven ook? Of denk je er wat langer over na voordat je onomkeerbare besluiten neemt. Je hebt het over een fors bedrijf: ga je eerst met iedereen praten of geloof je de ratten van de T. op hun woord en ga je daarop maar acteren? Zou dat even slecht zijn.
Niets doen en niets zeggend is juist killing voor die wedstrijd in mijn ogen. Als het dan mis gaat en je wordt 3de heb je het als AD (en TD) echt gruwelijk uit de hand laten lopen met alle gevolgen vandien.
Dat kwaad is allang geschiedt door de berichtgeving. Het is gewoon een hele gerichte aanval van de Telegraaf op PSV ism een zaakwaarnemer. Wat ga je dan nog doen. En wie zegt dat ze niets doen? Omdat jij niet op de hoogte wordt gesteld? Je wil aan tafel zitten en hebt daar recht op of zo?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Nu Ruud eruit gooien voor die laatste wedstrijd maakt dat er paniek uitbreekt. Dat moet je absoluut niet doen. Nooit besluiten nemen vanuit crisis/paniek, maar uitstellen tot een rustige fase die over een weekje begint.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40

Zou als AD ook niet de coach ontslaan omdat er in De Telegraaf een ronkend artikel heeft gestaan.

Je ontslaat een coach omdat je vind dat het niet goed functioneert, je met hem de doelen niet haalt en ook in komende seizoen niet gaat halen. Helemaal Brands is redelijk ongevoelig voor die publieke druk. Die hecht juist veel aan zijn relaties.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Dat gejank om de Telegraaf... Boring. Als dat een grote reden is van de crisis nu dan ga je juist als AD voor je club staan. Die je dst nu geef je eigenlijk gewoon al aan dat het klopt, hooguit iets aangedikt door de media maar dat is standaard in het voetbalwereldje.

Verder mag ik toch hopen dat de Telegraaf de PSV directie niet wakker heft geschud maar dat het intern allang duidelijk was en dat hierover allang gesprekken zijn geweest. Ingrijpen, juist voor AZ uit, kan dan ook gen paniek actie zijn mar juist een laatste poging om die 2xe plek te behalen aan de hand van de shitshow die intern allang bekend is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Juancho wrote: 24 May 2023, 12:53 Dat gejank om de Telegraaf... Boring. Als dat een grote reden is van de crisis nu dan ga je juist als AD voor je club staan. Die je dst nu geef je eigenlijk gewoon al aan dat het klopt, hooguit iets aangedikt door de media maar dat is standaard in het voetbalwereldje.

Verder mag ik toch hopen dat de Telegraaf de PSV directie niet wakker heft geschud maar dat het intern allang duidelijk was en dat hierover allang gesprekken zijn geweest. Ingrijpen, juist voor AZ uit, kan dan ook gen paniek actie zijn mar juist een laatste poging om die 2xe plek te behalen aan de hand van de shitshow die intern allang bekend is.
Maar het kan toch ook prima zo zijn dat alles ENORM uit zijn verband wordt gerukt en er minder aan de hand is dan nu lijkt? Ik geloof best dat Ruud niet aanblijft en dat er wat onvrede is. Maar nu lijkt het alsof Ruud de hele club verpest, spelers weg willen door Ruud etc. terwijl we niet eens weten hoe het precies gegaan is.
Daarnaast blijf ik erbij: wat moet je nu als Marcel zeggen? Wat kan een AD nu doen? Als er daadwerkelijk evaluaties en gesprekken gaande zijn dan moet Marcel liegen om de rust te laten wederkeren en als er niks gaande is gelooft toch niemand dat omdat het kwaad al is geschied...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Thijs wrote: 24 May 2023, 12:40 Nu Ruud eruit gooien voor die laatste wedstrijd maakt dat er paniek uitbreekt. Dat moet je absoluut niet doen. Nooit besluiten nemen vanuit crisis/paniek, maar uitstellen tot een rustige fase die over een weekje begint.
Maar wat als de spelers het vertrouwen in Ruud min of meer hebben opgezegd? Misschien heeft Ruud dat wel via de media moeten vernemen. Want er is een onderhoud geweest met de spelers en de directie, waar Ruud niet bij was. Wel wist Ruud dat ook hij besproken zou gaan worden, aldus het ED.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

Disclaimer: begrijp me niet verkeerd. Dit gaat raar klinken.

Maar ik vind dat er af en toe echt te veel waarde wordt toebedeeld aan plek 2 an sich. Natuurlijk is het de weg naar de CL en veel geld, natuurlijk wil je zeker niet dat Ajax die weg krijgt. Maar voor PSV zelf: het is ons keer op keer niet gelukt en de weg is nog vrij lang na die 2e plek. We moeten even niet net doen dat plek 2 , 70% zekerheid geeft op CL. Zeker met een nieuwe trainer, een hele nieuwe selectie etc. etc.

Ik vind zelf het perspectief over een langere periode, belangrijker dan nu 2e worden (ZEKER BELANGRIJK). Als het even kan doe je beide natuurlijk.

Maar om nu iemand wel/niet te laten zitten, voor die wedstrijd zondag... Ik vind het gewoon belangrijk dat we volgend jaar EL OF CL.... gewoon weer een solide organisatie hebben staan en een stel jongens het veld insturen die weten wat ze gaan doen... met wat zelfregulerend vermogen. De neuzen dezelfde kant op. En een goed tactisch plan. Er moet gebouwd gaan worden... Dit was een ad-hoc tussenjaar en daar hoef ik er geen mer van. Daar zijn er te veel van geweest.

p.s. en ja, spelers kiezen op basis van je Europese competitie.... ik snap het, ik wil heel graag 2e worden. Maar we moeten ons niet helemaal gek laten maken. Een ding is zeker; er moet ingegrepen worden voor de lange termijn.
Last edited by Armada on 24 May 2023, 13:04, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Armada wrote: 24 May 2023, 13:02Maar ik vind dat er af en toe echt te veel waarde wordt toebedeeld aan plek 2 an sich. Natuurlijk is het de weg naar de CL en veel geld, natuurlijk wil je zeker niet dat Ajax die weg krijgt.
Plek 2 geeft wel een garantie op EL als je laat genoeg instroomt. Dat scheelt natuurlijk ook wel. Daarbij heb je de kans op velen miljoenen, die kans is er anders sowieso niet. Neemt niet weg dat lang niet alles in het teken daarvan moet staan maar ook de lange termijn in de gaten moet worden gehouden. Het is al zo vaak geroepen dat we kansloos zijn vanwege geld etc. en toch blijven we iedere keer weer terugkomen, nu overigens ook met Feyenoord.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

DeEintovenaar wrote: 24 May 2023, 13:03
Armada wrote: 24 May 2023, 13:02Maar ik vind dat er af en toe echt te veel waarde wordt toebedeeld aan plek 2 an sich. Natuurlijk is het de weg naar de CL en veel geld, natuurlijk wil je zeker niet dat Ajax die weg krijgt.
Plek 2 geeft wel een garantie op EL als je laat genoeg instroomt. Dat scheelt natuurlijk ook wel. Daarbij heb je de kans op velen miljoenen, die kans is er anders sowieso niet. Neemt niet weg dat lang niet alles in het teken daarvan moet staan maar ook de lange termijn in de gaten moet worden gehouden. Het is al zo vaak geroepen dat we kansloos zijn vanwege geld etc. en toch blijven we iedere keer weer terugkomen, nu overigens ook met Feyenoord.
Nogmaals; ik snap dit heel goed en wil ook het hoogste eindigen etc. Ik denk alleen dat de andere uitdagingen op dit moment van nog grotere importantie zijn. Dus 2e worden kan nooit betekenen; Ruud probeer het nog maar eens op dezelfde manier.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:00Want er is een onderhoud geweest met de spelers en de directie, waar Ruud niet bij was. Wel wist Ruud dat ook hij besproken zou gaan worden, aldus het ED.
Dat onderhoud is op periodieke basis hè? Geen idee hoe vaak, maar dat staat gewoon om de zoveel tijd ingepland. En het lijkt mij dat daar alles aan bod komt. De staf, de methodieken. Maar ook beloningsstructuren. Etc. Een soort OR voor de selectie. Ik denk dat dit zo bij iedere club werkt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Plus de 5mln bonus als je de CL playoffs haalt is geen kleingeld voor PSV. Voor ons kan dat het verschil zijn tussen wel of geen extra aankoop.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Armada wrote: 24 May 2023, 13:05 Dus 2e worden kan nooit betekenen; Ruud probeer het nog maar eens op dezelfde manier.
Ooh nee dat bedoel ik ook zeker niet. Je moet naar het totaalplaatje kijken en dat neigt nu naar: stoppen met Ruud.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Armada wrote: 24 May 2023, 13:02 Disclaimer: begrijp me niet verkeerd. Dit gaat raar klinken.

Maar ik vind dat er af en toe echt te veel waarde wordt toebedeeld aan plek 2 an sich. Natuurlijk is het de weg naar de CL en veel geld, natuurlijk wil je zeker niet dat Ajax die weg krijgt. Maar voor PSV zelf: het is ons keer op keer niet gelukt en de weg is nog vrij lang na die 2e plek. We moeten even niet net doen dat plek 2 , 70% zekerheid geeft op CL. Zeker met een nieuwe trainer, een hele nieuwe selectie etc. etc.

Ik vind zelf het perspectief over een langere periode, belangrijker dan nu 2e worden (ZEKER BELANGRIJK). Als het even kan doe je beide natuurlijk.

Maar om nu iemand wel/niet te laten zitten, voor die wedstrijd zondag... Ik vind het gewoon belangrijk dat we volgend jaar EL OF CL.... gewoon weer een solide organisatie hebben staan en een stel jongens het veld insturen die weten wat ze gaan doen... met wat zelfregulerend vermogen. De neuzen dezelfde kant op. En een goed tactisch plan. Er moet gebouwd gaan worden... Dit was een ad-hoc tussenjaar en daar hoef ik er geen mer van. Daar zijn er te veel van geweest.

p.s. en ja, spelers kiezen op basis van je Europese competitie.... ik snap het, ik wil heel graag 2e worden. Maar we moeten ons niet helemaal gek laten maken. Een ding is zeker; er moet ingegrepen worden voor de lange termijn.
Op zich wel mee eens, met twee kanttekeningen:
- 2e plek is gegarandeerd EL.
- Getafe aan de Amstel gegarandeerd geen CL is ook veel waard. Scheelt een paar tientallen miljoenen aan transfer inkomsten in de toekomst ook.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46

De Realist wrote: 24 May 2023, 13:07
Armada wrote: 24 May 2023, 13:02 Disclaimer: begrijp me niet verkeerd. Dit gaat raar klinken.

Maar ik vind dat er af en toe echt te veel waarde wordt toebedeeld aan plek 2 an sich. Natuurlijk is het de weg naar de CL en veel geld, natuurlijk wil je zeker niet dat Ajax die weg krijgt. Maar voor PSV zelf: het is ons keer op keer niet gelukt en de weg is nog vrij lang na die 2e plek. We moeten even niet net doen dat plek 2 , 70% zekerheid geeft op CL. Zeker met een nieuwe trainer, een hele nieuwe selectie etc. etc.

Ik vind zelf het perspectief over een langere periode, belangrijker dan nu 2e worden (ZEKER BELANGRIJK). Als het even kan doe je beide natuurlijk.

Maar om nu iemand wel/niet te laten zitten, voor die wedstrijd zondag... Ik vind het gewoon belangrijk dat we volgend jaar EL OF CL.... gewoon weer een solide organisatie hebben staan en een stel jongens het veld insturen die weten wat ze gaan doen... met wat zelfregulerend vermogen. De neuzen dezelfde kant op. En een goed tactisch plan. Er moet gebouwd gaan worden... Dit was een ad-hoc tussenjaar en daar hoef ik er geen mer van. Daar zijn er te veel van geweest.

p.s. en ja, spelers kiezen op basis van je Europese competitie.... ik snap het, ik wil heel graag 2e worden. Maar we moeten ons niet helemaal gek laten maken. Een ding is zeker; er moet ingegrepen worden voor de lange termijn.
Op zich wel mee eens, met twee kanttekeningen:
- 2e plek is gegarandeerd EL.
- Getafe aan de Amstel gegarandeerd geen CL is ook veel waard. Scheelt een paar tientallen miljoenen aan transfer inkomsten in de toekomst ook.
100% eens.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:06
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:00Want er is een onderhoud geweest met de spelers en de directie, waar Ruud niet bij was. Wel wist Ruud dat ook hij besproken zou gaan worden, aldus het ED.
Dat onderhoud is op periodieke basis hè? Geen idee hoe vaak, maar dat staat gewoon om de zoveel tijd ingepland. En het lijkt mij dat daar alles aan bod komt. De staf, de methodieken. Maar ook beloningsstructuren. Etc. Een soort OR voor de selectie. Ik denk dat dit zo bij iedere club werkt.
Jawel. Ik wil verder ook niet de indruk wekken dat het een speciaal ingelaste vergadering is of zo. Het gaat mij even om de inhoud en wat daarvan naar buiten is gekomen. Daar zou ik heel erg van schrikken als ik het zou lezen als Ruud-zijnde.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37

Juancho wrote: 24 May 2023, 12:16
Chucky wrote: 24 May 2023, 11:34 Marcel kan nu wel naar buiten treden, maar dat lost voor deze week niets meer op.
Of laat ik het simpel stellen, ik zie niet in hoe Marcel op dit moment nog (indirect) het resultaat van zondag kan beïnvloeden op een positieve manier.
Natuurlijk wel. Als de groep klaar is met Ruud en de directie er dus ook geen vertrouwen meer in heeft, wat blijkbaar maandag al zover was, dan neem je afscheid van elkaar voor die cruciale pot tegen AZ. Als de groep perse met Rutten verder wil, laat ze het dan maar oplossen, hun verantwoordelijkheid.

Wat je in mijn ogen nu ziet is dat niemand durft in te grijpen terwijl het flinke crisis is. Hoe kan dit in hemelsnaam goed zijn voor die pot tegen AZ? Ruud weet dat hij zijn groep kwijt is, de spelers nemen de trainer niet serieus, de directie weet dat groep en trainer niet meer matchen.

Hoelang ga je nog lopen ouwehoeren met elkaar voor je knopen door hakt? Het is nu alweer woensdagmiddag he, de halve week zit er alweer op. Of gaan ze lekker doen alsof er niks aan de hand is, in alles rust en gezelligheid toewerken na AZ uit, alle media negeren, geen interviews geven tot na de wedstrijd? Of hoe moet ik dat zien.

Niets doen en niets zeggend is juist killing voor die wedstrijd in mijn ogen. Als het dan mis gaat en je wordt 3de heb je het als AD (en TD) echt gruwelijk uit de hand laten lopen met alle gevolgen vandien.
Het is inderdaad flinke crisis, en op dit moment ligt de druk hiervan voornamelijk bij Ruud en staf.
Wanneer je hem nu op straat zou zetten en Fred - op aandringen van de selectie - voor de groep zet, denk je dan niet dat deze druk zich gaat verplaatsen naar - met name - de spelersgroep? Gaat dat helpen richting zondag?

Ruud laten zitten is overigens niet heel veel beter, laat dat duidelijk zijn. Maar rustiger gaat het er allesbehalve op worden wanneer je Ruud nu zou ontslaan.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28

Armada wrote: 24 May 2023, 13:05
DeEintovenaar wrote: 24 May 2023, 13:03

Plek 2 geeft wel een garantie op EL als je laat genoeg instroomt. Dat scheelt natuurlijk ook wel. Daarbij heb je de kans op velen miljoenen, die kans is er anders sowieso niet. Neemt niet weg dat lang niet alles in het teken daarvan moet staan maar ook de lange termijn in de gaten moet worden gehouden. Het is al zo vaak geroepen dat we kansloos zijn vanwege geld etc. en toch blijven we iedere keer weer terugkomen, nu overigens ook met Feyenoord.
Nogmaals; ik snap dit heel goed en wil ook het hoogste eindigen etc. Ik denk alleen dat de andere uitdagingen op dit moment van nog grotere importantie zijn. Dus 2e worden kan nooit betekenen; Ruud probeer het nog maar eens op dezelfde manier.
Maar bepaalde spelers komen of blijven wel bij CL. Ik zie liever Xavi op 10 dan Saibari komend seizoen.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00

Jammer dat nu net voor AZ uit blijkbaar allemaal verhalen naar buiten ze gekomen. Desondanks moet PSV die tweede plaats komend weekend veilig stellen. Daarna kan er afscheid genomen worden van Ruud en wordt er hopelijk een echte trainer worden aangesteld. En hopelijk stoppen we dan voorlopig om onervaren mensen op xruciale posities neer te zetten.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV

Wel benieuwd of Juancho nu al z'n tirades van de afgelopen dagen richting Brands gaat aanpassen... :mrgreen:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Brands heeft geprobeerd te lijmen en het over zondag heen te tillen, zoals met John ook. Ben ook wel benieuwd naar het verhaal vanuit Ruud.
Post Reply