Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zooo dit is nieuws!!!

Dus echt een onwerkbare situatie. Deze zag niemand aankomen 2 weken geleden.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Opvallend dat na John ook Ruud vertrekt omdat hij te weinig draagvlak en support voelt. Weer een clubicoon weggejaagd.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Koekoek
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

That escalated quickly...

Had geen vertrouwen meer in Ruud als coach voor volgend seizoen, had hem persoonlijk wel liever het seizoen zien afmaken en in gezamenlijk overleg door de voordeur vertrekken. Ben benieuwd wie dit besluit heeft genomen. Ruud blijft iig een fantastisch mens en een held voor ons mooie PSV!
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Snap ik, als het allemaal waar blijkt te zijn, dan zou ik ook pleiten zijn.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tja. Zonde maar niet geheel onterecht. Het draagvlak is weg en dan is het een hellend vlak, sowieso voor volgend jaar.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Nou, dat was 'm dan.

Heel goed te begrijpen van Ruud, slachtoffer van de zoveelste blunder van de clubleiding. Weer eentje op het conto van Brands.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Doet toch wel erg pijn om zijn foto dan bij dat bericht te zien en te beseffen dat het beter is zo maar het niet minder pijnlijk maakt. Dit is ook niet hoe PSV is.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Logisch.

Ruud kan zondag geen fatsoenlijke wedstrijdbespreking houden en (sommige) spelers recht in de ogen aankijken.
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
FOOTB_REM_S: No

We houden geen clubiconen meer over op deze manier
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Beste voor alle partijen, maar had dit even over die laatste wedstrijd heen getild. Doodzonde dat er weer een clubicoon is verneukt door PSV, omdat er wéér werd gekozen voor een trainer met 0 ervaring. Dit was allemaal te voorspellen en te voorkomen. Moet Brands zich ernstig aanrekenen.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Dit is ronduit dramatisch vanuit ieder facet.

Voor PSV, de zoveelste (gedwongen/te vroege) foute aanstelling van een clubicoon dat dus door het ijs zakt.
Voor Ruud zelf natuurlijk een hele tik, zo vroeg in zijn loopbaan. De manier waarop is nog pijnlijker!
Voor ons, als supporters gewoon enorm klote....
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
FOOTB_REM_S: No

Timing zuigt, maar Ruud weg als trainer is uitstekend nieuws.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou Marcel ook de consequenties nemen voor het beleid dat hij heeft gevoerd?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 24 May 2023, 13:24 Dit is ronduit dramatisch vanuit ieder facet.

Voor PSV, de zoveelste (gedwongen/te vroege) foute aanstelling van een clubicoon dat dus door het ijs zakt.
Voor Ruud zelf natuurlijk een hele tik, zo vroeg in zijn loopbaan. De manier waarop is nog pijnlijker!
Voor ons, als supporters gewoon enorm klote....
Het is enorm klote. Maar ik zie Ruud ooit nog wel trainer van PSV worden. Nu een bak aan ervaring opdoen en later sterker terugkomen, want dat wil iedereen!
Vincent Vega
Jeugdinternational
Posts: 128
Joined: 11 Nov 2020, 10:00
FOOTB_REM_S: No

Zou wel mooi zijn als we komende zondag Ruud nog wel een steun in de rug kunnen geven in de vorm van flink applaus en toezingen o.i.d. - dat is wel het minste wat hij verdiend heeft.
Last edited by Vincent Vega on 24 May 2023, 13:25, edited 1 time in total.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Wat voor gesprek heb je op dinsdagavond waarin je besluit het seizoen samen af te maken, waarna de trainer woensdagochtend opstapt vraag ik me af..

Brands is zo incompetent..
PhillipCocu
Talent
Posts: 72
Joined: 04 Nov 2020, 14:46
FOOTB_REM_S: No

Nu gaat er een beerput open kan niet anders en wat zullen ze blij zijn bij de T :kots: :sick:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Het moment dat je wist dat zou komen. Wellicht beter voor de club op dit moment maar het doet toch echt pijn om zo'n fantastisch mens op deze manier te moeten wegsturen. Verdorie wat een klote zooi. Focus op zondag en knallen verdomme.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Dit is allemaal wel knudde.

Als club weer opnieuw moet beginnen. Een beschadigde directie. Met Stewart hebben we vast een best prima TD maar geen indrukwekkend CV. Clubicoon beschadigd.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Ruud, dankjewel voor je inzet afgelopen seizoen. Je had zelf dus gelijk vorig jaar toen je het gevoel had dat je er niet klaar voor was. Het ga je goed.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vincent Vega wrote: 24 May 2023, 13:25 Zou wel mooi zijn als we komende zondag Ruud nog wel een steun in de rug kunnen geven in de vorm van flink applaus en toezingen o.i.d. - dat is wel het minste wat hij verdiend heeft.
Ik verwacht zondag 90 minuten pro Ruud liederen in het uitvak, ongeacht de uitslag.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 24 May 2023, 13:25 Wat voor gesprek heb je op dinsdagavond waarin je besluit het seizoen samen af te maken, waarna de trainer woensdagochtend opstapt vraag ik me af..

Brands is zo incompetent..
Een eerlijk gesprek?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Pijnlijk. Niks anders nu.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 24 May 2023, 13:26
Vincent Vega wrote: 24 May 2023, 13:25 Zou wel mooi zijn als we komende zondag Ruud nog wel een steun in de rug kunnen geven in de vorm van flink applaus en toezingen o.i.d. - dat is wel het minste wat hij verdiend heeft.
Ik verwacht zondag 90 minuten pro Ruud liederen in het uitvak, ongeacht de uitslag.
Ik hoop dat onze fans zich ook nog met een duidelijke boodschap naar de directie richten. Zoveelste fuck-up van Brands.
Post Reply