Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 24 May 2023, 13:18
Mr.Unibet wrote: 24 May 2023, 10:06 Icoon als Ruud vervangen door Tomasson of Bosz zou voor mij echt horror zijn. Dan heb ik liever een 'PSV'er' als Dick Schreuder of een buitenlandse naam, die twee koppen iedere week voor de camera kan ik niet identificeren met PSV.
Wat maakt het in godsnaam uit of een trainer iets heeft met PSV?
Of het iets heeft met PSV boeit me niet, maar ik trek zo moeilijk iedere week een Bosz of Tomasson voor de camera die gaan vertellen wat de waardes van deze club betekenen. Zeker wetende dat Bosz Feyenoord ooit praktisch failliet gemaakt heeft en Tomasson ons de CL in 2005 gekost heeft. Dus ja, gewoon pijnlijk als ik zie dat dit onze club mag vertegenwoordigen.
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16,178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Call the fucking Bosz Earnie!
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 24 May 2023, 13:15 Even voor het gemak een lijstje aanstellingen van Brands/Stewart;:

2005 - Louis van Gaal (AZ)
2009 - Ronald Koeman (AZ)
2009 - Dick Advocaat (AZ Interim)
2010 - Gertjan Verbeek (AZ)
2012 - Dick Advocaat (PSV)
2013 - Dick Advocaat (AZ interim + 1 jaar)
2013 - Phillip Cocu (PSV)
2014 - Marco van Basten (AZ)
2014 - John van den Brom (AZ)

Waarbij Marcel betrokken zou kunnen zijn geweest bij de aanstelling van Mark van Bommel en Ruud van Nistelrooij.

Dit is geen super fraai lijstje. Wel frappant dat zowel Koeman (AZ), van Basten (AZ), Verbeek (AZ) en Rutten (PSV) vroegtijdig zijn gestopt door ontslag.
Je weet als AZ zijnde Louis v Gaal, Ronald Koeman en Dick Advocaat aan je te binden. Tuurlijk is dat wel een fraai lijstje. Dick Advocaat in 2012 was ook gewoon een hele logische keuze. Vier jaar daarvoor nog de UEFA Cup gewonnen, en PSV lag destijds al even in puin.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fred Rutten zondag. Ik ben benieuwd of we dan een heel andere opstelling of andere keuzes zien in speelwijze.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr.Unibet wrote: 24 May 2023, 13:29
Bram wrote: 24 May 2023, 13:18

Wat maakt het in godsnaam uit of een trainer iets heeft met PSV?
Of het iets heeft met PSV boeit me niet, maar ik trek zo moeilijk iedere week een Bosz of Tomasson voor de camera die gaan vertellen wat de waardes van deze club betekenen. Zeker wetende dat Bosz Feyenoord ooit praktisch failliet gemaakt heeft en Tomasson ons de CL in 2005 gekost heeft. Dus ja, gewoon pijnlijk als ik zie dat dit onze club mag vertegenwoordigen.
Wat boeit het wat ie als TD heeft gedaan?? We zien ook dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt. Dat kun je doortrekken naar TD-trainer.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb echt een godgloeiende hoop dat ze niet bij Bosz Gaan uitkomen. Dan worden we de eeuwige nummer 3...
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mensen die nu gepassioneerd om Bosz roepen, mogen straks echt niet mekkeren over het uitblijven van prijzen hoor. Je weet wat je ermee in huis haalt.
Jun1234
Ballenjongen
Posts: 17
Joined: 23 May 2023, 16:54
Clubvoorkeur: FC Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom gaan we niet voor Pieter de Jongh alias The Champ :PSV:

waarschijnlijk neemt hij dan nog wel een aantal verassingen mee uit Malawi & Kenia
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jun1234 wrote: 24 May 2023, 13:35 Waarom gaan we niet voor Pieter de Jongh alias The Champ :PSV:

waarschijnlijk neemt hij dan nog wel een aantal verassingen mee uit Malawi & Kenia
Sterk spul hè die fisherman friends?
Volgensmij is Til onze verrassing al uit Zambia, een zo’n verrassing is ruim voldoende.
Last edited by 040-076 on 24 May 2023, 13:38, edited 1 time in total.
Marcel for president!
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 13:34
Mr.Unibet wrote: 24 May 2023, 13:29

Of het iets heeft met PSV boeit me niet, maar ik trek zo moeilijk iedere week een Bosz of Tomasson voor de camera die gaan vertellen wat de waardes van deze club betekenen. Zeker wetende dat Bosz Feyenoord ooit praktisch failliet gemaakt heeft en Tomasson ons de CL in 2005 gekost heeft. Dus ja, gewoon pijnlijk als ik zie dat dit onze club mag vertegenwoordigen.
Wat boeit het wat ie als TD heeft gedaan?? We zien ook dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt. Dat kun je doortrekken naar TD-trainer.
Moet ik daarbij ook nog benoemen dat hij als trainer vrij weinig heeft laten zien?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 13:33 Fred Rutten zondag. Ik ben benieuwd of we dan een heel andere opstelling of andere keuzes zien in speelwijze.
Guti en Boscagli in de basis 100%
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wellicht gaat Fred het wel overnemen vanaf nu. Heeft aangegeven weer als hoofdtrainer te willen gaan werken en de spelers lopen (blijkbaar) met hem weg.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 13:37
Thijs wrote: 24 May 2023, 13:33 Fred Rutten zondag. Ik ben benieuwd of we dan een heel andere opstelling of andere keuzes zien in speelwijze.
Guti en Boscagli in de basis 100%
Niet als zij diegene zijn die het nieuws hebben gelekt. In eerste instantie hebben zij het meeste baat hierbij.
Last edited by Mikelvb on 24 May 2023, 13:42, edited 1 time in total.
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met alle respect, maar Fred Rutten is een geboren loser als het erom gaat. Die tweede plek kunnen we wel vergeten.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 13:33 Fred Rutten zondag. Ik ben benieuwd of we dan een heel andere opstelling of andere keuzes zien in speelwijze.
“We moeten geil in de 16 zijn” 😀
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jun1234 wrote: 24 May 2023, 13:35 Waarom gaan we niet voor Pieter de Jongh alias The Champ :PSV:

waarschijnlijk neemt hij dan nog wel een aantal verassingen mee uit Malawi & Kenia
I hear not wat joe see
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De eerste ajacied loopt hier in Eindhoven nota bene al rond met z'n grote bakkes. Zo'n vent die je nooit over voetbal hoort.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Guus kom na huus! De club staat in de fik gek.
#FreeGeneratie4
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paco Casal wrote: 24 May 2023, 13:46 Guus kom na huus! De club staat in de fik gek.
Denk je dat dat komt doordat Guus Meeuwis zijn concerten al een tijdje niet meer heeft gedaan?
Vakkie M
Talent
Posts: 72
Joined: 18 Aug 2022, 13:19
Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Steven Gerrard. Heeft bij Rangers en het eerste jaar bij Aston Villa laten zien een eigen visie te hebben. Momenteel zit zijn trainers carrière ook wat in het slob dus een baan buiten de UK kan hem ook weer op de kaart zetten . Natuurlijk ook een echte wereldtopper (geweest) en heeft al wat jaren ervaring opgebouwd. Voor hem zou PSV ook een mooie opstap naar zijn droombaan bij Liverpool zijn!
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rutten ambieert een baan als hoofdcoach. In de spelersgroep ligt hij goed. Heeft zich niet solidair aan Ruud getoond.

Sluit niet uit dat dit een kandidaat is voor volgend seizoen. Ook omdat je dan niet alles weer helemaal overhoop hoeft te gooien.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 24 May 2023, 13:53 Rutten ambieert een baan als hoofdcoach. In de spelersgroep ligt hij goed. Heeft zich niet solidair aan Ruud getoond.

Sluit niet uit dat dit een kandidaat is voor volgend seizoen. Ook omdat je dan niet alles weer helemaal overhoop hoeft te gooien.
Wel iemand waarbij ik me afvraag wat hij gelekt heeft naar de pers…
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onhaalbaar, want gaat PL in, en geen extreem ervaren trainer maar doe mij Kompany maar, speelt geweldig met Burnley.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr.Unibet wrote: 24 May 2023, 13:37
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 13:34

Wat boeit het wat ie als TD heeft gedaan?? We zien ook dat een goede voetballer nog geen goede trainer maakt. Dat kun je doortrekken naar TD-trainer.
Moet ik daarbij ook nog benoemen dat hij als trainer vrij weinig heeft laten zien?
Ook dat ben ik niet met je eens.

Finale EL, en was gewoon kampioen geworden als ie niet tot in de finale EL was gekomen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 24 May 2023, 13:58 Onhaalbaar, want gaat PL in, en geen extreem ervaren trainer maar doe mij Kompany maar, speelt geweldig met Burnley.
En dan Ramalho wisselen voor zichzelf in de 34e minuut?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Post Reply