Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 24 May 2023, 13:47
PhillipCocu wrote: 24 May 2023, 13:46 Ze zullen toch wel weten wie dit is? Ze weten ook dat het gesprek al enkele weken geleden heeft plaatsgevonden. Afgelopen zondag zijn Bakayoko en Teze geslachtofferd en Guti niet ingebracht, terwijl dat andere wedstrijden vaak wel was. Echter Baka en Teze waren die week ervoor ook al gewisseld in de rust, dus misschien logisch. Guti is vaak slot op de deur en we moesten aanvallen dus misschien ook wel logisch. Moeten we het dan toch zoeken bij Boscagli, of stond de verrader gewoon in de basis?
Alsof Ruud opstapt omdat één (wissel-)speler lekt. Dit moet breder gedragen zijn.
Tuurlijk is dat breder gedragen, niet de mening van 1 speler maar van meerdere mensen en daaronder ook de TS. Het lekken is wel verachtelijk en verwerpelijk. Aan het gebrek aan vertrouwen in hem, is Ruud natuurlijk ook debet, ondanks dat hij vast en zeker het beste voor had met de club. Het schuurt, wederom een icoon dat vertrekt via de verkeerde deur maar zo is het lot van een trainer die niet levert.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 24 May 2023, 13:51
SKERLA wrote: 24 May 2023, 13:47

Alsof Ruud opstapt omdat één (wissel-)speler lekt. Dit moet breder gedragen zijn.
Dat haal je ook wel uit de houding van de spelers in het veld toch? de Jong, Veerman, Xavi, Sangare.... ze lopen er regelmatig bij met een donkere wolk boven hun kop. Handjes in de lucht, ze weten het niet meer, radeloos en verloren. Ik zeg niet dat het deze spelers zijn, maar grote kans dat er iig een paar tussen zitten. Maar dan nog, je mag dit idd met je zaakwaarnemer bespreken. Dat die vervolgens lekt is een ander verhaal.
Veerman en De Jong sowieso inderdaad. Xavi is altijd zo denk ik, Sangaré op zijn manier ook.

Van Aanholt zet ik ook bij de eerste twee.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:53
Vanthaman18 wrote: 24 May 2023, 13:52
Kan dit de reden zijn dat Xavi misschien is overgestapt van zaakwaarnemer?
Lijkt mij persoonlijk niet aannemelijk aangezien Xavi al voordat het nieuws in de media kwam is overgestapt.
Ja, maar misschien heeft Xavi vernomen van het lekken of heeft de telegraaf hem persoonlijk gecontacteerd in de afgelopen weken?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Siemen wrote: 24 May 2023, 13:40 Pijnlijk, voor Ruud. Beschamend voor PSV. Zielig voor Ruud. Ik was voorstander van zijn vertrek, maar op deze wijze vind ik het schandalig en schadelijk. Maar vanuit sportief oogpunt wel beter voor de lange termijn. Zo lang dezelfde (incompetente) mensen nu wel slimme keuzes maken.
Dit heb ik eveneens. Een nieuwe trainer is verfrissend en belangrijk voor de club, maar aub wel op de juiste, respectvolle manier en dat is niet op deze manier.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44 PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
We mogen geen conclusies trekken maar de naam die ik verwacht is die Fulco van Kooperen aangezien die in een Diemen-Noord pyjama slaapt dus goed opletten of Til of Joey van zaakwaarnemer wisselen.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44 PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
Mooi. Dan denk ik eerlijk gezegd dat PSV denkt dat het om Veerman gaat.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 24 May 2023, 13:54
Juancho wrote: 24 May 2023, 13:51

Dat haal je ook wel uit de houding van de spelers in het veld toch? de Jong, Veerman, Xavi, Sangare.... ze lopen er regelmatig bij met een donkere wolk boven hun kop. Handjes in de lucht, ze weten het niet meer, radeloos en verloren. Ik zeg niet dat het deze spelers zijn, maar grote kans dat er iig een paar tussen zitten. Maar dan nog, je mag dit idd met je zaakwaarnemer bespreken. Dat die vervolgens lekt is een ander verhaal.
Veerman en De Jong sowieso inderdaad. Xavi is altijd zo denk ik, Sangaré op zijn manier ook.

Van Aanholt zet ik ook bij de eerste twee.
Kan me niet voorstellen dat een echte rasvoetballer als Xavi blij is met hoe PSV voetbalt en hoe hij daarin zijn rol moet pakken. Terecht overigens hoor, ik zou me ook kapot irriteren aan dat laffe organisatieloze kut voetbal.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RV1913 wrote: 24 May 2023, 13:55We mogen geen conclusies trekken maar de naam die ik verwacht is die Fulco van Kooperen aangezien die in een Diemen-Noord pyjama slaapt dus goed opletten of Til of Joey van zaakwaarnemer wisselen.
Ik denk nog eerder dat Joey vertrekt bij PSV dan dat hij van zaakwaarnemer wisselt. Die zijn echt goed bevriend met elkaar.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 13:56
RV1913 wrote: 24 May 2023, 13:55We mogen geen conclusies trekken maar de naam die ik verwacht is die Fulco van Kooperen aangezien die in een Diemen-Noord pyjama slaapt dus goed opletten of Til of Joey van zaakwaarnemer wisselen.
Ik denk nog eerder dat Joey vertrekt bij PSV dan dat hij van zaakwaarnemer wisselt. Die zijn echt goed bevriend met elkaar.
Inderdaad, en Til heeft misschien niets met de situatie te maken.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 13:28 Nou gefeliciteerd, jullie hebben je zin.
Ik denk dat niemand in deze chaos zijn zin heeft gekregen. Echt een totale shitshow.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 24 May 2023, 13:54
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:53
Lijkt mij persoonlijk niet aannemelijk aangezien Xavi al voordat het nieuws in de media kwam is overgestapt.
Ja, maar misschien heeft Xavi vernomen van het lekken of heeft de telegraaf hem persoonlijk gecontacteerd in de afgelopen weken?
Ik sluit niks uit, maar mijn gevoel zegt van niet. Dan had PSV het direct geweten want dan zou Xavi dat intern kenbaar maken. Ik geloof er niet zo in.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Vanthaman18 wrote: 24 May 2023, 13:54
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 13:53
Lijkt mij persoonlijk niet aannemelijk aangezien Xavi al voordat het nieuws in de media kwam is overgestapt.
Ja, maar misschien heeft Xavi vernomen van het lekken of heeft de telegraaf hem persoonlijk gecontacteerd in de afgelopen weken?
Het is niet behalen van de CL is wel een voor Xavi om weg te gaan wat dus weer tekengeld oplevert voor de zaakwaarnemer.

Wie zit er al in het conspiracy web 🤓
Last edited by Mikelvb on 24 May 2023, 14:01, edited 1 time in total.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 13:56
RV1913 wrote: 24 May 2023, 13:55We mogen geen conclusies trekken maar de naam die ik verwacht is die Fulco van Kooperen aangezien die in een Diemen-Noord pyjama slaapt dus goed opletten of Til of Joey van zaakwaarnemer wisselen.
Ik denk nog eerder dat Joey vertrekt bij PSV dan dat hij van zaakwaarnemer wisselt. Die zijn echt goed bevriend met elkaar.
Ja dat baart me dus het meeste zorgen dat hun zo goed bevriend zijn dat Joey dat in vertrouwen verteld en die rat het aan de T. heeft doorgespeeld (puur speculatie overigens maar zou goed kunnen kloppen)
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Zwarte dag voor PSV.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Terecht dat Ruud niet met zich laat sollen. We moeten echt winnen van AZ.
Sjorsensjimmie
Bankzitter
Posts: 276
Joined: 31 Aug 2021, 11:58
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Dat deze situatie dit seizoen zo is ontstaan is ook nog mede mogelijk gemaakt door de vorige directie, Toon en John.
Die hebben samen meerdere keren Ruud gevraagd omdat ze het blijkbaar in hem zagen zitten.

Na een eerste gesprek van Ruud met Marcel (niet over de trainerspost) is Ruud overtuigd geraakt dat hij het wel moest doen en heeft bij Marcel aangedrongen het toch te willen.
Brands kon op dat moment natuurlijk niet heel veel anders besluiten omdat Ruud al was gevraagd door PSV.

Het is belachelijk hoeveel foute keuzes er zijn gemaakt de afgelopen jaren. Teveel poppetjes zaten op de verkeerde plekken.
Poppetjes die veel te licht bevonden zijn en juist die maken verkeerde keuzes.

Hopelijk krijgt PSV het nu wel voor elkaar om de juiste poppetjes op de juiste posities neer te zetten en kunnen we echt vooruit kijken!
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 13:55
ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44 PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
Mooi. Dan denk ik eerlijk gezegd dat PSV denkt dat het om Veerman gaat.
Sinds wanneer is Veerman een zaakwaarnemer?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sjorsensjimmie wrote: 24 May 2023, 14:01 Dat deze situatie dit seizoen zo is ontstaan is ook nog mede mogelijk gemaakt door de vorige directie, Toon en John.
Die hebben samen meerdere keren Ruud gevraagd omdat ze het blijkbaar in hem zagen zitten.

Na een eerste gesprek van Ruud met Marcel (niet over de trainerspost) is Ruud overtuigd geraakt dat hij het wel moest doen en heeft bij Marcel aangedrongen het toch te willen.
Brands kon op dat moment natuurlijk niet heel veel anders besluiten omdat Ruud al was gevraagd door PSV.

Het is belachelijk hoeveel foute keuzes er zijn gemaakt de afgelopen jaren. Teveel poppetjes zaten op de verkeerde plekken.
Poppetjes die veel te licht bevonden zijn en juist die maken verkeerde keuzes.

Hopelijk krijgt PSV het nu wel voor elkaar om de juiste poppetjes op de juiste posities neer te zetten en kunnen we echt vooruit kijken!
Schuld van Toon en John, Brands kon niet anders. Haha, ik smakelijk gelachen om je post.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Een speler moet in vertrouwen hierover met zijn zaakwaarnemer kunnen spreken. Als die zaakwaarnemer dan naar de T. gaat dan zou ik dat de speler niet kwalijk nemen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 14:04 Een speler moet in vertrouwen hierover met zijn zaakwaarnemer kunnen spreken. Als die zaakwaarnemer dan naar de T. gaat dan zou ik dat de speler niet kwalijk nemen.
Dat ligt natuurlijk aan de intentie. Als Fred Rutten zijn zaakwaarnemer heeft laten lekken, lijkt me dat iets anders dan als een spelersmakelaar dat uit eigen beweging deed. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Ruud op zou stappen als het zonder toestemming is gelekt…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Het lijkt mij nooit dat het een staflid is. Ooijer is al opgestapt en Rutten had gewoon rustig met pensioen kunnen gaan of ergens hoofdtrainer worden. Waarom zouden die de boel nu opblazen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 14:07
ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 14:04 Een speler moet in vertrouwen hierover met zijn zaakwaarnemer kunnen spreken. Als die zaakwaarnemer dan naar de T. gaat dan zou ik dat de speler niet kwalijk nemen.
Dat ligt natuurlijk aan de intentie. Als Fred Rutten zijn zaakwaarnemer heeft laten lekken, lijkt me dat iets anders dan als een spelersmakelaar dat uit eigen beweging deed. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Ruud op zou stappen als het zonder toestemming is gelekt…
Ik zou bijna durven te zeggen dat ik mijn hand wel in het vuur durf te steken dat Fred zoiets nooit zou doen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

In de nasleep van zijn vertrek verwacht ik dat meerdere spelers weg willen. Het zijn niet allemaal jankerds die lopen te klagen over Ruud.
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

ik vind het wel heel hypocriet hoe de mensen die al maanden pleiten voor Ruud zijn ontslag nu Brands de schuld geven en aangeven dat het allemaal te makkelijk is gegaan.
Oans bin de Zeeuwen!
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 14:09 Het lijkt mij nooit dat het een staflid is. Ooijer is al opgestapt en Rutten had gewoon rustig met pensioen kunnen gaan of ergens hoofdtrainer worden. Waarom zouden die de boel nu opblazen?
Precies, en het was een vergadering tussen de spelers en de directie.
We moeten weten wie er bij dat gesprek is geweest.
De berichten die komen lijken erop dat de dingen die Veerman al eerder in de media zei ook nu weer naar boven komen zoals het verhaal over Guti.
Post Reply