Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 14:09 Het lijkt mij nooit dat het een staflid is. Ooijer is al opgestapt en Rutten had gewoon rustig met pensioen kunnen gaan of ergens hoofdtrainer worden. Waarom zouden die de boel nu opblazen?
Het bericht dat de spelers wilden dat Rutten bleef kwam toch uit zijn directe kring of zo? Zelf had hij ook aangegeven hoofdtrainer te willen zijn, dus hij heeft motief. Het lijkt mij ook niet de persoon om dit te doen, maar Ruud lijkt me ook niet de persoon om op te stappen als er niet bewust gelekt is. Ruud stapt toch niet op als een speler in vertrouwen met zijn zaakwaarnemer sprak en die vervolgens lekte?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Veerman, Xavi, Luuk waren er zowieso bij. Ik denk PvA ook en Ramalho.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 14:07Dat ligt natuurlijk aan de intentie. Als Fred Rutten zijn zaakwaarnemer heeft laten lekken, lijkt me dat iets anders dan als een spelersmakelaar dat uit eigen beweging deed. Ik kan me alleen niet voorstellen dat Ruud op zou stappen als het zonder toestemming is gelekt…
Spelers zijn niet de baas over zaakwaarnemers. En de relatie van een zaakwaarnemer met de club is normaliter groter dan zowel de relatie tussen speler en PSV als tussen speler en zaakwaarnemer.

Voor Ruud zal het lekken an sich m.i. minder belang hebben dan het gevoel van vertrouwen binnen de club(leiding).
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 24 May 2023, 14:12 Veerman, Xavi, Luuk waren er zowieso bij. Ik denk PvA ook en Ramalho.
En Benitez. Dan is de cirkel wel rond.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat een klote dag dit, volgend club icoon die op deze manier de club verlaat.

Het gaat je goed Ruud❤️!
#simplythebest
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Nu verdenk ik sommige spelers van sabotage tegen Heerenveen. Hoe kon het opeens zo slecht zijn.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Posts: 716
Joined: 27 Aug 2021, 17:02
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
FOOTB_REM_S: No

Johnnie Walker wrote: 24 May 2023, 13:47
ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 13:44 PSV schijnt te weten wie het lek is. (Een zaakwaarnemer). Gooi maar naar buiten inderdaad.

Dat een speler de interne situatie met zijn zaakwaarnemer bespreekt (aangezien het zijn carrière raakt) lijkt mij niet heel raar. Dat zijn vertrouwelijke gesprekken.
Laten we het hopen. Zou het echt heel erg vinden als een speler van PSV dit heeft gedaan. Neem aan dat de speler in kwestie zich wel distantieert en van zaakwaarnemer wisselt.
Xavi is net gewisseld....
Leon77M
Vaste waarde in elftal
Posts: 702
Joined: 08 Nov 2020, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Godver, dan ben ik aan nog het werk Elfrink. Vraag ff of ze hem naar iets later kunnen zetten.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 24 May 2023, 14:21 Nu verdenk ik sommige spelers van sabotage tegen Heerenveen. Hoe kon het opeens zo slecht zijn.
Opeens?

Heb je die andere 32 wedstrijden niet gezien?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het is 3,5 week geleden dat we Ajax voor de 2e keer in 8 dagen pakten. That escalated quickly.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 24 May 2023, 14:14
RIO wrote: 24 May 2023, 14:12 Veerman, Xavi, Luuk waren er zowieso bij. Ik denk PvA ook en Ramalho.
En Benitez. Dan is de cirkel wel rond.
Nou, zoek het lek!

Dan hebben we dus Pimenta, van Kooperen, en Louis Laros. Die van PvA en Ramalho (als die er al een heeft) zijn niet zo bekend.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hannamontana wrote: 24 May 2023, 14:22
Johnnie Walker wrote: 24 May 2023, 13:47

Laten we het hopen. Zou het echt heel erg vinden als een speler van PSV dit heeft gedaan. Neem aan dat de speler in kwestie zich wel distantieert en van zaakwaarnemer wisselt.
Xavi is net gewisseld....
Ook Benitez valt onder Rafaela Pimenta, mede door haar toedoen is het hele Raiola imperium ingestort. Zou spijkerhard en puur zakelijk zijn. Raiola's neef heeft zich bijvoorbeeld afgesplitst en is samen met José Fortes Rodriquez verdergegaan. Alleen de move van het lekken aan de Telegraaf begrijp ik vanuit haar perspectief dan weer niet.
Karfiooltje
Nationale topspeler
Posts: 1,812
Joined: 23 Jan 2022, 18:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fred Rutten voor de groep. Ik hoop dat hij na komende zondag de bus in durft te stappen
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het wordt groter gemaakt door alle media dan dickpicgate. Laten we hopen dat dit het begin is van een verse start en schone lei.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Den Bondskoots wrote: 24 May 2023, 14:29
RIO wrote: 24 May 2023, 14:21 Nu verdenk ik sommige spelers van sabotage tegen Heerenveen. Hoe kon het opeens zo slecht zijn.
Opeens?

Heb je die andere 32 wedstrijden niet gezien?
De organisatie stond veel beter de afgelopen 10-12 wedstrijden. Daarvoor was het kut ja. Leek op werkweigering.
Momfer
Vaste waarde in elftal
Posts: 730
Joined: 01 Sep 2017, 06:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kan iemand even een samenvatting geven met de feiten, wat we wel zeker weten en wat niet?
Er is paar weken terug een gesprek geweest tussen enkele spelers en directie? Ruud was daarvan op de hoogte.
Dit feit wordt afgelopen week gelekt aan de Telegraaf. Vervolgens nieuw crisisoverleg op maandag/dinsdag.
Na nachtje slapen besluit Ruud vandaag de eer aan zichzelf te houden, klopt het zo dan een beetje? Buiten alle verhalen van onvrede bij de staf om.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat een puinhoop is het toch...
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

In het stuk van Vi en de Telegraaf toch wel enkele rare zaken in mijn ogen:
De verhouding tussen de hoofdtrainer en de assistenten Fred Rutten en André Ooijer raakte steeds meer verstoord. Beide assistenten werden op het trainingsveld nog nauwelijks betrokken en ook de communicatie verliep uiterst moeizaam. De manier waarop Van Nistelrooy omging met de assistenten was meerdere spelers een doorn in het oog
Maar dan wel openlijk uitspreken dat je als RvN zijnde graag Rutten erbij hebt volgend seizoen?
Het feit dat bepalende spelers hun onvrede over het functioneren van Van Nistelrooij kenbaar hadden gemaakt bij Earnest Stewart en Marcel Brands, ‘hard aankwam’ bij de trainer. Hij wist namelijk niks van dat gesprek af. Van Nistelrooij en de clubleiding van de Eindhovenaren hebben in de dagen die volgden meermaals met elkaar gesproken, waarna de trainer concludeerde dat ‘de basis om samen verder te gaan niet sterk genoeg was’.
De directie faalt toch echt keihard in zo'n situatie. Daarnaast ook kinderachtig als er dus door spelers niets is gemeld bij RvN. Mocht dit waar zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LaFoquita wrote: 24 May 2023, 14:45 In het stuk van Vi en de Telegraaf toch wel enkele rare zaken in mijn ogen:
De verhouding tussen de hoofdtrainer en de assistenten Fred Rutten en André Ooijer raakte steeds meer verstoord. Beide assistenten werden op het trainingsveld nog nauwelijks betrokken en ook de communicatie verliep uiterst moeizaam. De manier waarop Van Nistelrooy omging met de assistenten was meerdere spelers een doorn in het oog
Maar dan wel openlijk uitspreken dat je als RvN zijnde graag Rutten erbij hebt volgend seizoen?
Het feit dat bepalende spelers hun onvrede over het functioneren van Van Nistelrooij kenbaar hadden gemaakt bij Earnest Stewart en Marcel Brands, ‘hard aankwam’ bij de trainer. Hij wist namelijk niks van dat gesprek af. Van Nistelrooij en de clubleiding van de Eindhovenaren hebben in de dagen die volgden meermaals met elkaar gesproken, waarna de trainer concludeerde dat ‘de basis om samen verder te gaan niet sterk genoeg was’.
De directie faalt toch echt keihard in zo'n situatie. Daarnaast ook kinderachtig als er dus door spelers niets is gemeld bij RvN. Mocht dit waar zijn.
Precies wat ik al dacht en eerder vandaag zei: Ruud heeft waarschijnlijk de inhoud van het gesprek uit de media vernomen. Vervolgens is de boel geklapt.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

LaFoquita wrote: 24 May 2023, 14:45 In het stuk van Vi en de Telegraaf toch wel enkele rare zaken in mijn ogen:
De verhouding tussen de hoofdtrainer en de assistenten Fred Rutten en André Ooijer raakte steeds meer verstoord. Beide assistenten werden op het trainingsveld nog nauwelijks betrokken en ook de communicatie verliep uiterst moeizaam. De manier waarop Van Nistelrooy omging met de assistenten was meerdere spelers een doorn in het oog
Maar dan wel openlijk uitspreken dat je als RvN zijnde graag Rutten erbij hebt volgend seizoen?
Het vreemde is dat je vaak genoeg overleg zag tijdens een wedstrijd tussen Ruud en Fred.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat een kutzooi.

Redenen om op te stappen :
1) na zoveel weken wist Ruud niet van dat gesprek tussen de spelers en de directie. Vertrouwensbreuk nog groter als bijv Fred dit wel wist. Bijv omdat de directie Fred om feedback had gevraagd nav dit gesprek of dat hij er van wist via 1 van de spelers.

2) wat voor een lek kan Ruud als zeer beschamend ervaren zodat verdere samenwerking onmogelijk wordt ? Een lek via Xavi...en dat Ruud vervolgens niet de backing van de directie krijgt omdat Xavi te belangrijk is voor PSV financieel gezien ? Lek via Fred is niet reeel. Wat is Fred's belang...en zo een ervaren man..die doet dat niet. Via Ooijer kan..maar dan flikker je Ooijer buiten. Via Veerman kan. Dan geef je Veerman op zijn flikker. Luuk de Jong zou dit nooit doen. Dus hoe kan het lek de druppel zijn ? Misschien is het vooral dat het karaktermoord is voor een beginnende coach. En niet zozeer hoe er gelekt is.

Gissen gissen...waar her forum voor is bedoeld, begrijp ik ;-)
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

LaFoquita wrote: 24 May 2023, 14:45 In het stuk van Vi en de Telegraaf toch wel enkele rare zaken in mijn ogen:
De verhouding tussen de hoofdtrainer en de assistenten Fred Rutten en André Ooijer raakte steeds meer verstoord. Beide assistenten werden op het trainingsveld nog nauwelijks betrokken en ook de communicatie verliep uiterst moeizaam. De manier waarop Van Nistelrooy omging met de assistenten was meerdere spelers een doorn in het oog
Dat de communicatie met Rutten niet verloopt is niet gek😃. Wel treurig hoe het uiteindelijk verloopt. Iedereen enthousiast en vanuit de media was er zelfs ook de gunfactor. Eindigend met een vertrek na speelronde 33 en een muitende spelersgroep(?).
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het probleem in de voetballerij is dat de spelers de macht hebben.
Nilis
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 04 Nov 2020, 14:54
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 14:51 Het probleem in de voetballerij is dat de spelers de macht hebben.
+ een nieuw probleem dat de huidige generatie (ja, heel generaliserend) een stel verwende jankzakken zijn
Post Reply