Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oprecht, ik heb nog liever Pieter de Jongh dan Peter Bosz.
Last edited by Grasmat on 24 May 2023, 14:22, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 24 May 2023, 14:20 Ik denk dat Peter Bosz op nummer 1 staat, dat zal uiteindelijk wel niet doorgaan waarna ze bij Cocu uitkomen.
Wel niet? :mrgreen:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 14:21 Oprecht, lik heb nog liever Pieter de Jongh dan Peter Bosz.
:lol: :wall:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 14:21 Oprecht, lik heb nog liever Pieter de Jongh dan Peter Bosz.
Hij stapt in en we winnen 0-2 in Alkmaar. Na afloop:

First half. 2 syrup. Was zelfs possibel hijgere skoor. Ehhhhh. Sekkend half, seem KONTROL! Possebilleties voor Eh... een dirt goal, and I’m happy. Its de rijt weej for foetbal toe plee.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 24 May 2023, 14:20
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 14:19

Dat werkt dus nooit. Iedereen is een type Gertjan Verbeek binnen enkele weken zat. Zelfde geldt voor Hyballa, Stevens, etc. Gaat wmb niet om een "harde hand", maar iemand die op basis van gesprekstechnieken, kennis en kunde mensen meekrijgt in zijn visie. Dan mag je best een straf uitdelen als iemand te laat komt, maar dat moet geen showtje zijn.
Je denkt dat ik het serieus bedoelde?
Nee, de persoon die jij quote, vuile klootzak!!
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 24 May 2023, 14:22
Grasmat wrote: 24 May 2023, 14:21 Oprecht, lik heb nog liever Pieter de Jongh dan Peter Bosz.
Hij stapt in en we winnen 0-2 in Alkmaar. Na afloop:

First half. 2 syrup. Was zelfs possibel hijgere skoor. Ehhhhh. Sekkend half, seem KONTROL! Possebilleties voor Eh... een dirt goal, and I’m happy. Its de rijt weej for foetbal toe plee.
Maar hij wint wel. :mrgreen:
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pieter de Jongh zou wel cult zijn, maar volgens mij heeft ie n hoog Fritz Korbach gehalte. Krijg je straks allerlei schandalen rondom Afrikaanse prostituees op het Baekelandplein enzo.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hyballa durft ook de supporters toe te spreken. Zie je hem al naar de Dylano's schreeuwen? Hyballa lost het zo op.
Last edited by Standbeeld on 24 May 2023, 14:33, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kom maar op met die top trainer.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Moreel gezien kun je Cocu van de lijst strepen denk ik. Zou hij dat Vitesse aan doen? En als hij dat zou doen is dat iets wat je dan bij PSV wilt hebben? Daarnaast zal PSV normaliter inzetten op iemand die niet nog vast ligt want het moet rapido nu. Brands en Stewart hebben in het verleden louter Eredivisie-bekenden met naam aangesteld. Wat dat betreft is Bosz gewoon echt een hele grote kanshebber. Jansen ligt nog lang vast en dat kan zeker niet snel snel.

Bosz kan bij wijze van zondag al op de tribune zitten dus wat mij betreft is het een go.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Marcel Brands en Stewart gaan Cocu nooit aanstellen.
Brands en Cocu lagen elkaar aan het einde ook niet meer zo goed bij PSV volgens mij. O.a. over de linksback positie is er wat ruzie geweest.
Dan hadden ze dat vorig jaar wel gedaan.
Last edited by ComeOnPSV on 24 May 2023, 14:38, edited 1 time in total.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 24 May 2023, 14:36 Moreel gezien kun je Cocu van de lijst strepen denk ik. Zou hij dat Vitesse aan doen? En als hij dat zou doen is dat iets wat je dan bij PSV wilt hebben? Daarnaast zal PSV normaliter inzetten op iemand die niet nog vast ligt want het moet rapido nu. Brands en Stewart hebben in het verleden louter Eredivisie-bekenden met naam aangesteld. Wat dat betreft is Bosz gewoon echt een hele grote kanshebber. Jansen ligt nog lang vast en dat kan zeker niet snel snel.

Bosz kan bij wijze van zondag al op de tribune zitten dus wat mij betreft is het een go.
Het moet rapido? Een nieuwe trainer gaat zich gewoon richten op volgend jaar hoor. Die gaat nu niks meer doen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou gewoon die €12,5m voor Slot aftikken…
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 14:23
RIO wrote: 24 May 2023, 14:22

Hij stapt in en we winnen 0-2 in Alkmaar. Na afloop:

First half. 2 syrup. Was zelfs possibel hijgere skoor. Ehhhhh. Sekkend half, seem KONTROL! Possebilleties voor Eh... een dirt goal, and I’m happy. Its de rijt weej for foetbal toe plee.
Maar hij wint wel. :mrgreen:

Want hij is zeh tsjemp!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 14:38 Ik zou gewoon die €12,5m voor Slot aftikken…
Dan kun je volgend seizoen alweer op zoek naar een nieuwe trainer.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben benieuwd waar Stewart mee op de proppen komt. Zou me niks verbazen als hij zijn Amerikaanse connectie aanspreekt. Qua Nederlandse trainers is Bosz beschikbaar maar dat is een lul die niks wint en prat gaat op leuk voetbal. Steijn wordt een beetje gehyped na afgelopen seizoen en Pascal Jansen lijkt me te duur.
Kezmania9
Talent
Posts: 78
Joined: 08 Jul 2022, 16:16
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou nu vooral kiezen voor een trainer die aansluit bij het DNA van PSV, het speltype waarmee PSV in het verleden grote successen heeft gevierd: compact, met een hechte verdediging vanuit de controle, gecombineerd met snelle, dynamische uitvallen de tegenstander pijn proberen te doen. Noem het effectief countervoetbal. Een speltype dat naar mijn idee op het lijf geschreven is voor Veerman en Simons in combinatie met een paar dynamische, snelle aanvallers.

Dus in ieder geval geen Bosz met zijn kamikaze voetbal!
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kunnen we niet een keer een trainer vinden die een idee heeft van hoe we gaan spelen? Ipv een clubicoon met grote naam zonder enig idee.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De selectie wil Rutten behouden en die wil zelf hoofdtrainer worden....

Ik hoop dat de directie het niet laat gebeuren.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peter Bosz is wel iemand dat als hij de steun krijgt vol ervoor gaat.
Hij wilde destijds ook gewoon bij Ajax blijven ondanks interesse van Dortmund. Dat is natuurlijk anders gelopen door Sar/Bergkamp.

Ik wil gewoon een trainer die gaat bouwen en dat het steeds beter wordt. Dat kan Bosz wel denk ik bij PSV bereiken.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 14:41 De selectie wil Rutten behouden en die wil zelf hoofdtrainer worden....

Ik hoop dat de directie het niet laat gebeuren.
Ik hoop dat de selectie beseft dat een goede veldtrainer niet direct een goede hoofdcoach is.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rutten als hoofdtrainer zie ik niet gebeuren, dat kan niet meer. Denk dat Rutten eveneens vertrekt en er een volledige nieuwe staf komt.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 24 May 2023, 14:41 De selectie wil Rutten behouden en die wil zelf hoofdtrainer worden....

Ik hoop dat de directie het niet laat gebeuren.
Ik moet al kotsen bij het idee.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 24 May 2023, 14:37
11 Tinus wrote: 24 May 2023, 14:36 Moreel gezien kun je Cocu van de lijst strepen denk ik. Zou hij dat Vitesse aan doen? En als hij dat zou doen is dat iets wat je dan bij PSV wilt hebben? Daarnaast zal PSV normaliter inzetten op iemand die niet nog vast ligt want het moet rapido nu. Brands en Stewart hebben in het verleden louter Eredivisie-bekenden met naam aangesteld. Wat dat betreft is Bosz gewoon echt een hele grote kanshebber. Jansen ligt nog lang vast en dat kan zeker niet snel snel.

Bosz kan bij wijze van zondag al op de tribune zitten dus wat mij betreft is het een go.
Het moet rapido? Een nieuwe trainer gaat zich gewoon richten op volgend jaar hoor. Die gaat nu niks meer doen.
We hebben 5 weken voor de eerste training begint, dan moeten er ook al aankopen zijn gedaan en niet enkel een trainer + assistent maar een complete technische staf samengesteld worden. Ondertussen moet Stewart ook nog even 5 uitgaande transfers doen en wellicht nog wat contracten opwaarderen. Er is echt geen dag te verliezen en daarom denk ik dat als Bosz wil hij binnen 10 dagen gecontracteerd is.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop op een buitenlandse trainer met z'n eigen staf die zich helemaal niks aantrekt van wat er op de Herdgang en in de betuurskamers afspeelt.

Man man man, wat een trieste bedoeling is het allemaal zeg.
Post Reply