Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 17:03
Eindhovenvoetbal wrote: 24 May 2023, 17:01

Zou ik gevoelsmatig niet blij mee zijn. Ik hoop op Bosz of de bondscoach van Denemarken. En misschien gek, maar zou zo'n Pieter Zwart niet een goede toevoeging zijn als analyticus?
Pieter Zwart is ajacied en Cruijff adept, dus die zal geen interesse hebben.
Tja, er hebben wel meer Ajacieden zeer succesvol voor PSV gewerkt. Dat zal me een zorg zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 24 May 2023, 16:56Een paar dingen dat mij opvielen: Ten eerste dat er dus de intentie was om met Ruud door te gaan. Dat vind ik eigenlijk best zorgwekkend, wetende dat de spelers al maanden geleden hadden geklaagd en dat het spel nog steeds prut was. Blijkbaar vond de directie het dus allemaal wel prima gaan. Dat geeft te denken.
Dit is alleen zorgwekkend als je niet verder hebt geluisterd dan de ene zin. Volgens mij werd heel duidelijk dat men helemaal niet tevreden was. Brands beaamde zelfs dat het geen topseizoen was, wat hij later overigens wel weer nuanceerde door te zeggen dat we eigenlijk misschien niet eens mochten klagen, maar je kon tussen de zinnen door wel merken dat men niet content was. Máár: ze wisten ook dat dat risico bestond toen ze Ruud aanstelden en dat het een project van jaren zou gaan worden, inclusief obstakels. Daar ga je dan samen naar kijken, oplossingen voor zoeken en weer verder. Dát was het plan. Ik heb geen seconde het idee gehad dat ze het allemaal wel prima vonden zo. Maar goed, misschien is dat meer voor een ander topic.

Benieuwd naar de opvolging. Want hoezeer mijn PSV-hart ook huil: we zullen door moeten, hopelijk met een goede trainer.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo'n Berhalter zou ik wel weer een keus van de armoede vinden. Die pak je dan om de TD hem goed kent. Zijn CV is niet indrukwekkend. Hoop vooral dat ze een coach aanstellen die aansluit met wat je als PSV nodig hebt.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we in ieder geval geen beginnende trainer nemen. PSV is geen club waar je beginnersfouten kan maken. We zijn geen leerschool waar je kan zeggen; oeps foutje, volgende keer beter. Het vak leren dat je maar in de KKD of ergens bij een middenmoter.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 24 May 2023, 17:15 Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
Hij schijnt goed met vrouwen te zijn…
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 24 May 2023, 17:03 HENDRIK "THE CHAMP" DE JONGH aub.

You ken seej wat joe want, maar The Champ plees de foetbal wie woed laik too sie. Ben alleen bang dat Stewart hem niet kan verstaan ;) .
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 24 May 2023, 17:16
Joenepsv wrote: 24 May 2023, 17:15 Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
Hij schijnt goed met vrouwen te zijn…
Haha dat kwam ik ook tegen toen ik zijn naam googelde.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 24 May 2023, 17:15 Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
Volgens mij heb ik tijdens het WK vernomen dat hij er geen kut van kan, maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV is al veel verder. Of waarom denken jullie dat Van Nistelrooy er nu mee kapt. 1+1 was 2 voor Ruud.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij is kaal, dat wel.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Armada wrote: 24 May 2023, 17:03 HENDRIK "THE CHAMP" DE JONGH aub.

Vergeleken met die gast spreekt Ten Hag engels van hetzelfde nivo als Richard Burton.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Berhalter werd ook genoemd op die shortlist bij Feyenoord, maar meer dan een connectie met Slot was er niet. Net als het enkel een connectie met Stewart is hopelijk.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 24 May 2023, 17:23 PSV is al veel verder. Of waarom denken jullie dat Van Nistelrooy er nu mee kapt. 1+1 was 2 voor Ruud.
Die indruk kreeg ik ook. Ik verwacht volgende week of anders die week daarom wel nieuws.
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1,336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk 90% zeker Bosz. Een bron meldde hier al dat er al enkele weken wordt gesproken. Als Ruud dit heeft gehoord zou dat zomaar de druppel kunnen zijn geweest.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 24 May 2023, 17:23 PSV is al veel verder. Of waarom denken jullie dat Van Nistelrooy er nu mee kapt. 1+1 was 2 voor Ruud.
Met Bosz?
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het doodzonde dat RVn weg is, weer een clubicoon.

Voor de opvolging zou ik proberen te gaan voor:

Wim Jonk
Olai
Lid 2e elftal
Posts: 187
Joined: 04 Nov 2020, 16:51
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik weet niet of er al mondeling akkoord is. Transferbudget was een issue. Bosz heeft een goede klik met Brands en Stewart, en onze directie is al sinds (veel) langer (AZ-tijd) onder de indruk van de werkwijze van Bosz.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 24 May 2023, 17:23 Hij is kaal, dat wel.
Dan wordt hij de nieuwe trainer van onze Amsterdamse vrienden dus
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 24 May 2023, 17:39 Ik weet niet of er al mondeling akkoord is. Transferbudget was een issue. Bosz heeft een goede klik met Brands en Stewart, en onze directie is al sinds (veel) langer (AZ-tijd) onder de indruk van de werkwijze van Bosz.
Verwachting dat ze rondkomen met Bosz?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 24 May 2023, 17:39 Ik weet niet of er al mondeling akkoord is. Transferbudget was een issue. Bosz heeft een goede klik met Brands en Stewart, en onze directie is al sinds (veel) langer (AZ-tijd) onder de indruk van de werkwijze van Bosz.
Hmm, als dit klopt dan betwijfel ik toch weer een hoop dingen die hier gezegd zijn. 40-60 miljoen zou toch hartstikke veel zijn voor een ED team and dat weet Bosz lijkt me. Misschien dat we toch wel weer opeens straatarm zijn😂
User avatar
Ronzz
Jeugdinternational
Posts: 142
Joined: 21 Jun 2022, 09:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Louistje maar eens polsen om deze slappe zakken weer aan het voetballen te krijgen.

Bosz liever niet, lijkt me een hele eigenwijze nare man.
Jansen kan ik goed begrijpen maar kan me voorstellen dat hij op dit moment liever bij AZ blijft.

Ron Jans mag wat mij betreft ook wel komen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 24 May 2023, 17:39 Ik weet niet of er al mondeling akkoord is. Transferbudget was een issue. Bosz heeft een goede klik met Brands en Stewart, en onze directie is al sinds (veel) langer (AZ-tijd) onder de indruk van de werkwijze van Bosz.
Verkoop Sangare zou ook voor Bosz genoeg in het laatje moeten brengen, lijkt me.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is het naderende vertrek van Slot inmiddels ook een issue (voor Peter)?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bosz lijkt me wel wat. Is toch de man die altijd net naast de prijzen pakt? Komt ons effe goed uit, we moeten namelijk volgend jaar 2e worden en niet 1e🎉
Post Reply