Tja, er hebben wel meer Ajacieden zeer succesvol voor PSV gewerkt. Dat zal me een zorg zijn.Grasmat wrote: ↑24 May 2023, 17:03Pieter Zwart is ajacied en Cruijff adept, dus die zal geen interesse hebben.Eindhovenvoetbal wrote: ↑24 May 2023, 17:01
Zou ik gevoelsmatig niet blij mee zijn. Ik hoop op Bosz of de bondscoach van Denemarken. En misschien gek, maar zou zo'n Pieter Zwart niet een goede toevoeging zijn als analyticus?
Nieuwe trainer PSV
-
- Internationale topspeler
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Dit is alleen zorgwekkend als je niet verder hebt geluisterd dan de ene zin. Volgens mij werd heel duidelijk dat men helemaal niet tevreden was. Brands beaamde zelfs dat het geen topseizoen was, wat hij later overigens wel weer nuanceerde door te zeggen dat we eigenlijk misschien niet eens mochten klagen, maar je kon tussen de zinnen door wel merken dat men niet content was. Máár: ze wisten ook dat dat risico bestond toen ze Ruud aanstelden en dat het een project van jaren zou gaan worden, inclusief obstakels. Daar ga je dan samen naar kijken, oplossingen voor zoeken en weer verder. Dát was het plan. Ik heb geen seconde het idee gehad dat ze het allemaal wel prima vonden zo. Maar goed, misschien is dat meer voor een ander topic.Menno1 wrote: ↑24 May 2023, 16:56Een paar dingen dat mij opvielen: Ten eerste dat er dus de intentie was om met Ruud door te gaan. Dat vind ik eigenlijk best zorgwekkend, wetende dat de spelers al maanden geleden hadden geklaagd en dat het spel nog steeds prut was. Blijkbaar vond de directie het dus allemaal wel prima gaan. Dat geeft te denken.
Benieuwd naar de opvolging. Want hoezeer mijn PSV-hart ook huil: we zullen door moeten, hopelijk met een goede trainer.
-
- Vedette
Laten we in ieder geval geen beginnende trainer nemen. PSV is geen club waar je beginnersfouten kan maken. We zijn geen leerschool waar je kan zeggen; oeps foutje, volgende keer beter. Het vak leren dat je maar in de KKD of ergens bij een middenmoter.
- Joenepsv
- Legende
Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hij schijnt goed met vrouwen te zijn…Joenepsv wrote: ↑24 May 2023, 17:15 Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
- Joenepsv
- Legende
Haha dat kwam ik ook tegen toen ik zijn naam googelde.Thijs wrote: ↑24 May 2023, 17:16Hij schijnt goed met vrouwen te zijn…Joenepsv wrote: ↑24 May 2023, 17:15 Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Volgens mij heb ik tijdens het WK vernomen dat hij er geen kut van kan, maar ik kan me vergissen natuurlijk.Joenepsv wrote: ↑24 May 2023, 17:15 Kan iemand mij kort uitleggen waarom die Berhalter een goede optie zou zijn of überhaupt genoemd wordt? Ik ken hem niet als trainer en als ik naar zijn trainers carrière kijk is dat ook wel logisch daar hij geen club van naam heeft getraind en daarna heel lang bondscoach is geweest wat toch anders is dan een club trainen.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
- DonyellMalen
- Legende
- Maikel
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Hmm, als dit klopt dan betwijfel ik toch weer een hoop dingen die hier gezegd zijn. 40-60 miljoen zou toch hartstikke veel zijn voor een ED team and dat weet Bosz lijkt me. Misschien dat we toch wel weer opeens straatarm zijn
- Ronzz
- Jeugdinternational
Louistje maar eens polsen om deze slappe zakken weer aan het voetballen te krijgen.
Bosz liever niet, lijkt me een hele eigenwijze nare man.
Jansen kan ik goed begrijpen maar kan me voorstellen dat hij op dit moment liever bij AZ blijft.
Ron Jans mag wat mij betreft ook wel komen.
Bosz liever niet, lijkt me een hele eigenwijze nare man.
Jansen kan ik goed begrijpen maar kan me voorstellen dat hij op dit moment liever bij AZ blijft.
Ron Jans mag wat mij betreft ook wel komen.
- DonyellMalen
- Legende
Verkoop Sangare zou ook voor Bosz genoeg in het laatje moeten brengen, lijkt me.