Poll: Nieuwe trainer 2023/2024

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.

Wie moet er de nieuwe trainer van PSV worden?

Phillip Cocu
5
10%
Peter Bosz
12
24%
Pascal Jansen
8
16%
Dick Schreuder
0
No votes
Kees van Wonderen
1
2%
Maurice Steijn
0
No votes
Ron Jans
1
2%
Een andere NL trainer
0
No votes
Een andere niet NL trainer
23
46%
 
Total votes: 50
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bestaat er een optie om de klikspanen buiten te werken en ruud weer terug te krijgen? Doe mij die optie maar namelijk. Stel de staf opnieuw samen (dat moest toch al) en we bouwen verder. De alom geprezen bosz heeft in z’n loopbaan nog minder gewonnen dan Ruud in zn eerste jaar maar oh oh wat fijn zo’n herkenbaar voetbal. Mn reet. Ik verlang terug naar rust binnen de club. Een trainer die het vertrouwen heeft en de tijd krijgt om te bouwen en ik zag en zie Ruud nog steeds als aangewezen persoon voor die rol.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 24 May 2023, 18:56 Dat schaduwlijstje van Feyenoord kunnen we zo overnemen hier, mij lijkt het dat ze toch bij Bosz gaan uitkomen. Heeft Twente afgezegd, Ajax en Feye willen hem niet dus denk dat hij de signalen al gehad heeft om hier te kunnen instappen.

Had zelf wel wat voor Schreuder gevoeld, doet het goed bij PEC en lijkt er toch een eigen benadering op los te laten.

Bosz met oa oud PSV-speler Hendrie Krüzen dan?
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gek dat Robert Maaskant niet wordt genoemd. We missen zoveel aan spirituele connectie in de groep.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hyballa dan ook maar?
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

Is Aad de Mos nog vrij? Heeft wel een Europacup gewonnen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

John vd Brom , Maurice Steijn, Letsch... man man wat een niveau toch weer
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Spontaan depressief van deze namen. Is er echt niks beters?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 24 May 2023, 19:04 Is Aad de Mos nog vrij? Heeft wel een Europacup gewonnen.
Deze man heeft pas prijzen gewonnen:
Kingfisher
Meervoudig international
Posts: 1066
Joined: 10 Jun 2021, 22:11
Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
FOOTB_REM_S: No

Ralph Hasenhuttl of Thomas Frank. Totaal niet haalbaar natuurlijk, tenzij ze een keer kampioen willen worden en voor een lager salaris dan gewend willen werken. Denk dat het Bosz of Jansen wordt uiteindelijk. En een van Marwijk zie ik niet komen vanwege schoonzoon Mark. Cocu ook niet meer aan beginnen, anders is icoon nummer 3 straks ook de tent uit gejaagd.
Ronaldio
Meervoudig international
Posts: 1355
Joined: 23 Jul 2022, 21:30
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Van de lijst zijn alleen Phillip Cocu en Pascal Janssen geschikte kandidaten. De rest is niet meer van deze tijd, middelmaat, of past niet bij PSV.

Peter Bosz, overal ontslagen of weggelopen en nog nooit iets gewonnen. Daar heb je als PSV ook niks aan. Past ook totaal niet bij de club.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 24 May 2023, 17:57 Favre, Hutter of Seoane
Villas Boas, Bruno Lage of Rudi Garcia
MR02
Talent
Posts: 77
Joined: 03 Feb 2022, 12:25
FOOTB_REM_S: No

Zolang er maar een idee achter zit. Niet weer iemand met een naam als speler maar die als trainer nog weinig bewezen heeft. Dat hebben we al iets te vaak gehad, en is ook iets te vaak mislukt. Schmidt was daarin de uitzondering. Niet dat dat nu per se altijd een onverdeeld succes was, maar het was een gedurfde keuze gebaseerd op een idee en visie. Een visie die voor mij ook uitstekend past bij de club en de regio: Modern, innovatief en intelligent. Beetje jammer dat het bij zijn vertrek weer net zo makkelijk over boord ging.

Wat mij betreft liefst weer iemand uit die lijn. Veel spelers die nog met hem gewerkt hebben, dus de basis voor die speelwijze zal 12 maanden later nog altijd wel redelijk aanwezig zijn. In NL zie ik die echter niet rondlopen, dus dan kom je in het buitenland uit. Mochten ze een andere lijn kiezen, ook prima. Zolang er maar een duidelijk idee en een visie richting de toekomst achter zit.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 24 May 2023, 17:57 Favre, Hutter of Seoane
Kan je daar iets meer over vertellen? Lees die namen de laatste dagen vaker hier. Waarom zouden ze geschikt zijn voor PSV?
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 24 May 2023, 19:01 Hyballa dan ook maar?
Is oprecht een prima trainer die onterecht belachelijk gemaakt wordt in NL.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Gomes92 wrote: 24 May 2023, 19:46
Maikel wrote: 24 May 2023, 19:01 Hyballa dan ook maar?
Is oprecht een prima trainer die onterecht belachelijk gemaakt wordt in NL.
:huh:
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 24 May 2023, 19:47
Gomes92 wrote: 24 May 2023, 19:46

Is oprecht een prima trainer die onterecht belachelijk gemaakt wordt in NL.
:huh:
Ik zeg overigens niet dat hij onze trainer moet worden, maar zie hem best promoveren met NAC. Heeft de boel aardig op de rit.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Fuck.... my bad. Dacht er moeten wat opties weg en nubis ie gereset 🫣
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ramzi!
Danny03
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 829
Joined: 24 Oct 2021, 18:35
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 24 May 2023, 20:00Ramzi!
Ezel stoot zich niet twee keer tegen dezelfde steen mah ik hopen
User avatar
Denzell
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

Marcelo Gallardo!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Danny03 wrote: 24 May 2023, 20:01
ruuddevil wrote: 24 May 2023, 20:00Ramzi!
Ezel stoot zich niet twee keer tegen dezelfde steen mah ik hopen
Jawel, want PSV heeft met Ruud dezelfde fout als met Van Bommel.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 24 May 2023, 19:42
Ardbeg wrote: 24 May 2023, 17:57 Favre, Hutter of Seoane
Kan je daar iets meer over vertellen? Lees die namen de laatste dagen vaker hier. Waarom zouden ze geschikt zijn voor PSV?
Ja zeker! Ik zit nu op m'n telefoon maar zal morgen op m'n laptop uitgebreider proberen te reageren. Voor nu kort door de bocht: Sterke visie, people skills, goede persoonlijkheid, aantrekkelijk spel.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Peter Bosz klinkt heel interessant. Herkenbaar voetbal en super communicatief. Maar toch beklijft mij het gevoel dat hij werkelijk overal heeft gefaald en is ontslagen. Hij heeft ook altijd excuses. Daarom liever niet Bosz.

Ik zou Cocu altijd in gedachte houden. Niet vanwege het voetbal maar wel omdat hij alles uit een groep kan halen. En een echte PSV'er is. Volgend jaar wil je toch bij de top 2 eindigen en ik denk dat je met Cocu daarin wel zekerheid hebt (voor zover dat kan).

Steyn en van Wonderen doen het goed maar het is lastig inschatten hoe goed ze zijn bij PSV. Steyn lijkt me een leuke kerel voor Sparta maar zie niet echt een tacticus oid in hem. gewoon een degelijke trainer die nu van Sparta een goed team heeft gebouwd.

Van Wonderen schijnt tactisch echt enorm sterk te zijn. Van alle trainers in Nederland, op Cocu na, zou van Wonderen mij het meest bekoren. Hij heeft een geleidelijke weg afgelegd, van assistent naar hoofdcoach. En heeft het overal goed gedaan. Het is niet heel spraakmakend qua persoonlijkheid maar wel een hele degelijke en realistische gast. Nadeel is dat hij bij de meeste clubs wat langzaam van start ging en het ff duurde voordat hij resultaat boekte.

https://www.gelderlander.nl/amateurvoet ... ~a4ae523f/

https://www.volkskrant.nl/sport/het-suc ... gle.com%2F

Slot bleek destijds al er boven uit te steken. Misschien goed voor PSV om hier ook naar te kijken, wie volgen die opleiding en wie blinken daar uit?

Dick Schreuder doet het ook erg goed bij Zwolle. Maaer goed, ook dat is weer ff ander niveau dan PSV.
Lastig.
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli
FOOTB_REM_S: No

Het liefste zie ik een grote internationale naam komen die met een uitgesproken voetbalvisie iets met PSV neer wil zetten. Kapitel Schmidt 2.0, maar dan wel met een coach die je voor 3-5 jaar kunt vastleggen. Als Schmidt was gebleven had je dit jaar geoogst en was je kampioen geworden. Daar durf ik wel een kratje op te zetten. Maar wie die naam moet worden? Geen idee. Een Jesse Marsch misschien?
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Ted Lasso wrote: 24 May 2023, 21:00 Het liefste zie ik een grote internationale naam komen die met een uitgesproken voetbalvisie iets met PSV neer wil zetten. Kapitel Schmidt 2.0, maar dan wel met een coach die je voor 3-5 jaar kunt vastleggen. Als Schmidt was gebleven had je dit jaar geoogst en was je kampioen geworden. Daar durf ik wel een kratje op te zetten. Maar wie die naam moet worden? Geen idee. Een Jesse Marsch misschien?
Kunnen we jou niet aannemen?!!!!
Post Reply