Nieuwe trainer PSV
-
- Legende
Ik weet dat toen Cocu wegging het ging tussen Van Bommel en Bosz, die toen ook vrij was en dat als de keuze op Bosz was gevallen hij trainer van PSV zou zijn geworden.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
Ja laten we onze volledige keuze voor de trainer baseren op Xavi, terwijl er nog 0,0 bekend is van wat zijn plannen zijn. Lijkt mij een goed plan
-
Ook gewoon klote dat Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook in dezelfde trainervijver gaan vissen de komende zomer. Feyenoord heeft tov ons CL te bieden en Ajax waarschijnlijk een hoger salaris. Potentiële kandidaten met een speciale band met de club zie ik, op Cocu na wellicht, niet/nauwelijks.
- ComeOnPSV
- Vedette
Bij Feyenoord lig je er veel sneller uit. Daar is de verwachting veel te hoog.Raw85 wrote: ↑24 May 2023, 19:41 Ook gewoon klote dat Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook in dezelfde trainervijver gaan vissen de komende zomer. Feyenoord heeft tov ons CL te bieden en Ajax waarschijnlijk een hoger salaris. Potentiële kandidaten met een speciale band met de club zie ik, op Cocu na wellicht, niet/nauwelijks.
Bij PSV kan je bouwen. Bij Fey vertrekken alle spelers.
-
Ik zie bij ons op dit moment eerlijk gezegd weinig zekerheden om te kunnen bouwen.ComeOnPSV wrote: ↑24 May 2023, 19:45Bij Feyenoord lig je er veel sneller uit. Daar is de verwachting veel te hoog.Raw85 wrote: ↑24 May 2023, 19:41 Ook gewoon klote dat Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook in dezelfde trainervijver gaan vissen de komende zomer. Feyenoord heeft tov ons CL te bieden en Ajax waarschijnlijk een hoger salaris. Potentiële kandidaten met een speciale band met de club zie ik, op Cocu na wellicht, niet/nauwelijks.
-
- Legende
Ja bij ons ligt er een gestroomlijnde organisatie inderdaad. Hoeveel trainers heeft PSV wel niet versleten in de laatste jaren sinds Cocu?ComeOnPSV wrote: ↑24 May 2023, 19:45Bij Feyenoord lig je er veel sneller uit. Daar is de verwachting veel te hoog.Raw85 wrote: ↑24 May 2023, 19:41 Ook gewoon klote dat Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook in dezelfde trainervijver gaan vissen de komende zomer. Feyenoord heeft tov ons CL te bieden en Ajax waarschijnlijk een hoger salaris. Potentiële kandidaten met een speciale band met de club zie ik, op Cocu na wellicht, niet/nauwelijks.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Mbt Bernhalter. Op het wk viel het me in positieve zin wel op hoe goed team usa stond te voetballen. Middenveld speelde sterk en snel combinatievoetbal. Heel knap. Alleen die verdediging was nog een paar graadjes kwaliteitsarmer dan de huidige PSV verdediging. En niet echte klasbakken als aanvallers. Dus al met al was het naïef.
- ruuddevil
- Legende
Dat willen ze hier graag. Een naïeve trainer die lekker aanvalt en geen punten haalt. Lijkt me de perfecte kandidaat. Na Ramzi uiteraard, de moderne wondertrainer.MaartenV wrote: ↑24 May 2023, 20:08 Mbt Bernhalter. Op het wk viel het me in positieve zin wel op hoe goed team usa stond te voetballen. Middenveld speelde sterk en snel combinatievoetbal. Heel knap. Alleen die verdediging was nog een paar graadjes kwaliteitsarmer dan de huidige PSV verdediging. En niet echte klasbakken als aanvallers. Dus al met al was het naïef.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ramzi en dan Mootje terug.ruuddevil wrote: ↑24 May 2023, 20:09Dat willen ze hier graag. Een naïeve trainer die lekker aanvalt en geen punten haalt. Lijkt me de perfecte kandidaat. Na Ramzi uiteraard, de moderne wondertrainer.MaartenV wrote: ↑24 May 2023, 20:08 Mbt Bernhalter. Op het wk viel het me in positieve zin wel op hoe goed team usa stond te voetballen. Middenveld speelde sterk en snel combinatievoetbal. Heel knap. Alleen die verdediging was nog een paar graadjes kwaliteitsarmer dan de huidige PSV verdediging. En niet echte klasbakken als aanvallers. Dus al met al was het naïef.
-
- Legende
Goed idee. We zoeken een nieuwe herstel trainer. #WelkomMo
-
Zonder in detail te treden ken ik (indirect) vrij veel figuren uit de omgeving van Bosz. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat heel veel mensen al snel van hem overtuigd zijn vanwege z’n communicatieve vaardigheden, het is als een lekker sausje over helemaal niet zulke interessante gedachten.
- Armada
- Internationale topspeler
Komende zomer!?!? Over 5 weken start de voorbereiding, ik verwacht dat PSV binnen 10 dagen de opvolger presenteert.Raw85 wrote: ↑24 May 2023, 19:41 Ook gewoon klote dat Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook in dezelfde trainervijver gaan vissen de komende zomer. Feyenoord heeft tov ons CL te bieden en Ajax waarschijnlijk een hoger salaris. Potentiële kandidaten met een speciale band met de club zie ik, op Cocu na wellicht, niet/nauwelijks.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dan zouden ze dus al best ver zijn met een kandidaat? Wie verwacht je?Armada wrote: ↑24 May 2023, 20:28Komende zomer!?!? Over 5 weken start de voorbereiding, ik verwacht dat PSV binnen 10 dagen de opvolger presenteert.Raw85 wrote: ↑24 May 2023, 19:41 Ook gewoon klote dat Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook in dezelfde trainervijver gaan vissen de komende zomer. Feyenoord heeft tov ons CL te bieden en Ajax waarschijnlijk een hoger salaris. Potentiële kandidaten met een speciale band met de club zie ik, op Cocu na wellicht, niet/nauwelijks.