Ajax
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
- ShovingNE2
- Site Admin
-
Huilie huilie. Hij heeft toch gewoon gelijk. Hoe pijnlijk het ook is. Zij hebben wel ervaring, leiderschap, coaching, een trainer die tactisch de tegenstander de baas kan zijn. Daarnaast hebben ze ook nog een winnaarsmentaliteit die ik graag bij ons opt veld wil zien. Ipv alle stoere praatjes en plaatjes op social media bij PSV.ShovingNE2 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:03 Zo Lennart. Ajax 10x beter. Ze kunnen zomaar de EL winnen.
Je doet niet echt moeite om het te verbergen hé? Ik krijg klachten dat bepaalde posts maar 1x gemeld kunnen worden en dat anderen ook posts willen melden.
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik heb ook klachten ontvangen. Over jou. Precies om wat je nu doet. Doe even chill joh. Wat is dit voor een Calimero gedrag van al die meldende luitjes?ShovingNE2 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:03 Zo Lennart. Ajax 10x beter. Ze kunnen zomaar de EL winnen.
Je doet niet echt moeite om het te verbergen hé? Ik krijg klachten dat bepaalde posts maar 1x gemeld kunnen worden en dat anderen ook posts willen melden.
Moet ik je prive foto's sturen? Wedstrijd gedragen PSV shirt van Depay laten zien? Of een van Hendrix? Jetro Willems heb ik er ook een van. Zeg het maar kerel. Wat moet ik doen?
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Jeugdspeler
Van mij hoef je niet weg, maar we zijn nu niet op het niveau van elkaar kennen, dat ik daar wakker van lig.
Er is hier een groepje wat geïrriteerd raakt als je zegt dat het verschil met Ajax enorm is, en dat dat een probleem is. Terwijl het evident is. Het verschil in budgetten begint zich te wreken.
PSV zou op zoek moeten naar manieren om rijk te worden, en zo lang in de schaduw van Ajax moeten acteren. Haal spelers die in waarde kunnen stijgen, probeer niet uit alle macht aan te klampen, want we verschillen meer dan een armlengte, dus aanklampen lukt niet.
Er is hier een groepje wat geïrriteerd raakt als je zegt dat het verschil met Ajax enorm is, en dat dat een probleem is. Terwijl het evident is. Het verschil in budgetten begint zich te wreken.
PSV zou op zoek moeten naar manieren om rijk te worden, en zo lang in de schaduw van Ajax moeten acteren. Haal spelers die in waarde kunnen stijgen, probeer niet uit alle macht aan te klampen, want we verschillen meer dan een armlengte, dus aanklampen lukt niet.
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: er is maar 1 club...
Ik denk vooral dat de TD bij Ajax beter werk verricht. De selectie is gewoon gebalanceerder, breder en kwalitatief beter. Wij hebben geld uitgegeven aan Baumgartl (had echt niet gedacht dat hij ZO slecht was) en Bruma. Dan is het moeilijk om te concurrerenAddoCultheld wrote: ↑19 Feb 2021, 08:07Huilie huilie. Hij heeft toch gewoon gelijk. Hoe pijnlijk het ook is. Zij hebben wel ervaring, leiderschap, coaching, een trainer die tactisch de tegenstander de baas kan zijn. Daarnaast hebben ze ook nog een winnaarsmentaliteit die ik graag bij ons opt veld wil zien. Ipv alle stoere praatjes en plaatjes op social media bij PSV.ShovingNE2 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:03 Zo Lennart. Ajax 10x beter. Ze kunnen zomaar de EL winnen.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Jeugdspeler
Oh maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Jij pakt dat zo optijn0 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:14 Van mij hoef je niet weg, maar we zijn nu niet op het niveau van elkaar kennen, dat ik daar wakker van lig.
Gewoon jammer dat er hier een paar zijn die, met alle respect. gaan klikken om niks. Ik kan nu ook al wel raden wie daar sowieso bijzaten. Beetje treurig vind ik dat maargoed. Ik kan foto's sturen indien nodig. Ontopic maar weer.
-
- Bankzitter
Of je voor Ajax bent weet ik niet, maar als ‘nieuweling’ op het forum heb je nou eenmaal vaak de schijn tegen. Zeker als je zo’n uitgesproken mening hebt dat Ajax 10x beter is. Ik heb het ook regelmatig moeten bekopen omdat ik Baumgartl het voordeel van de twijfel gaf (nou daar heb ik wel spijt van) en kritiek heb op Roger Schmidt en John de Jong. Dat klikken snap ik ook niet zo goed. Lijkt net of ze het leuk vinden van “hier hebben we er weer 1”. Maar goed ik heb ook begrepen dat er in het verleden veel getrolld werd hier dus wellicht dqt ze bang zijn dat je met een nieuw account terug bent gekeerd ofzo. Ik zou me er niet teveel van aantrekken zo gaat het nou eenmaal. En mocht je daadwerkelijk voor Ajax zijn dan zou ik wel stoppen met trollen want dat is wel sneuLennart wrote: ↑19 Feb 2021, 08:20Oh maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Jij pakt dat zo optijn0 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:14 Van mij hoef je niet weg, maar we zijn nu niet op het niveau van elkaar kennen, dat ik daar wakker van lig.
Gewoon jammer dat er hier een paar zijn die, met alle respect. gaan klikken om niks. Ik kan nu ook al wel raden wie daar sowieso bijzaten. Beetje treurig vind ik dat maargoed. Ik kan foto's sturen indien nodig. Ontopic maar weer.
- Maikel
- Site Admin
Erickpsvkampioen wrote: ↑19 Feb 2021, 08:28Of je voor Ajax bent weet ik niet, maar als ‘nieuweling’ op het forum heb je nou eenmaal vaak de schijn tegen. Zeker als je zo’n uitgesproken mening hebt dat Ajax 10x beter is. Ik heb het ook regelmatig moeten bekopen omdat ik Baumgartl het voordeel van de twijfel gaf (nou daar heb ik wel spijt van) en kritiek heb op Roger Schmidt en John de Jong. Dat klikken snap ik ook niet zo goed. Lijkt net of ze het leuk vinden van “hier hebben we er weer 1”. Maar goed ik heb ook begrepen dat er in het verleden veel getrolld werd hier dus wellicht dqt ze bang zijn dat je met een nieuw account terug bent gekeerd ofzo. Ik zou me er niet teveel van aantrekken zo gaat het nou eenmaal. En mocht je daadwerkelijk voor Ajax zijn dan zou ik wel stoppen met trollen want dat is wel sneuLennart wrote: ↑19 Feb 2021, 08:20
Oh maar zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Jij pakt dat zo op
Even inhakend op Shoving: Dat komt natuurlijk niet zomaar vanuit het niks, mods kunnen ook wat meer informatie zien dan anderen. En we herkennen patronen en wanneer zo'n beetje alle mods hun vraagtekens hebben dan snap ik de reactie van Shoving volledig.
-
- Bankzitter
Cmon man. Laat iedereen gewoon in zijn waarde.Maikel_91 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:32Erickpsvkampioen wrote: ↑19 Feb 2021, 08:28
Of je voor Ajax bent weet ik niet, maar als ‘nieuweling’ op het forum heb je nou eenmaal vaak de schijn tegen. Zeker als je zo’n uitgesproken mening hebt dat Ajax 10x beter is. Ik heb het ook regelmatig moeten bekopen omdat ik Baumgartl het voordeel van de twijfel gaf (nou daar heb ik wel spijt van) en kritiek heb op Roger Schmidt en John de Jong. Dat klikken snap ik ook niet zo goed. Lijkt net of ze het leuk vinden van “hier hebben we er weer 1”. Maar goed ik heb ook begrepen dat er in het verleden veel getrolld werd hier dus wellicht dqt ze bang zijn dat je met een nieuw account terug bent gekeerd ofzo. Ik zou me er niet teveel van aantrekken zo gaat het nou eenmaal. En mocht je daadwerkelijk voor Ajax zijn dan zou ik wel stoppen met trollen want dat is wel sneu
- Maikel
- Site Admin
Klassieke move dit.
Zijn ondertussen zo'n beetje bloedhonden hier wat dat betreft en hebben meer dan genoeg ervaring ermee.
-
- Nationale topspeler
Ondanks het financiële gat had het allemaal heel anders kunnen lopen vanaf het moment dat wij een ruime maand geleden op 0-2 stonden in de Arena of ben ik dan te naïef?
Bovendien gaat het daar ook echt niet allemaal zo lekker, daarom moesten ze corrigeren met het aantrekken van Haller. En Rensch en Timber presteren volgens mij prima, maar dat ze nu worden opgesteld is in principe ook niet uit weelde. Wel knap dat het gewoon probleemloos kan blijkbaar.
[mention]tijn0[/mention]: één van de manieren voor PSV om rijk te worden is door Europees te presteren en vervolgens en aantal spelers voor topbedragen te verkopen, daarom was gisteren ook zo frustrerend.
Bovendien gaat het daar ook echt niet allemaal zo lekker, daarom moesten ze corrigeren met het aantrekken van Haller. En Rensch en Timber presteren volgens mij prima, maar dat ze nu worden opgesteld is in principe ook niet uit weelde. Wel knap dat het gewoon probleemloos kan blijkbaar.
[mention]tijn0[/mention]: één van de manieren voor PSV om rijk te worden is door Europees te presteren en vervolgens en aantal spelers voor topbedragen te verkopen, daarom was gisteren ook zo frustrerend.
Zeker niet. En het is geen vanzelfsprekendheid dat de rijkste altijd wint, maar wat we sinds die twintigste minuut hebben gezien is meer dan alleen maar pech voor ons, of geluk voor Ajax. We hebben vooral momenten gezien waarop individuele kwaliteiten de doorslag maakten. En Ajax heeft meer individuele kwaliteit en minder individueel falen.
-
- Jeugdspeler
Ik krijg me toch een partij zin in een mooie PSV quiz.Vanaf eind jaren 90 weet ik aardig wat. Lelijkste PSV speler: Tomek Iwan etc etc. Kom maar op:pMaikel_91 wrote: ↑19 Feb 2021, 08:32Erickpsvkampioen wrote: ↑19 Feb 2021, 08:28
Of je voor Ajax bent weet ik niet, maar als ‘nieuweling’ op het forum heb je nou eenmaal vaak de schijn tegen. Zeker als je zo’n uitgesproken mening hebt dat Ajax 10x beter is. Ik heb het ook regelmatig moeten bekopen omdat ik Baumgartl het voordeel van de twijfel gaf (nou daar heb ik wel spijt van) en kritiek heb op Roger Schmidt en John de Jong. Dat klikken snap ik ook niet zo goed. Lijkt net of ze het leuk vinden van “hier hebben we er weer 1”. Maar goed ik heb ook begrepen dat er in het verleden veel getrolld werd hier dus wellicht dqt ze bang zijn dat je met een nieuw account terug bent gekeerd ofzo. Ik zou me er niet teveel van aantrekken zo gaat het nou eenmaal. En mocht je daadwerkelijk voor Ajax zijn dan zou ik wel stoppen met trollen want dat is wel sneu
Even inhakend op Shoving: Dat komt natuurlijk niet zomaar vanuit het niks, mods kunnen ook wat meer informatie zien dan anderen. En we herkennen patronen en wanneer zo'n beetje alle mods hun vraagtekens hebben dan snap ik de reactie van Shoving volledig.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Bankzitter
- ShovingNE2
- Site Admin