Maar dat is juist z'n kwaliteit, Sangare is een jager (zoals Kante dat ook is) en geen beschermer. Daarom werkte de combi Guti en Sangare ook zo goed, die vulden elkaar perfect aan.
Ibrahim Sangaré
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Is toch gewoon belachelijk dan. Hele groepsproces nu naar de klote door een paar ontevreden teringlijers
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Die was toch al weg na dit seizoen. En iedereen reageert anders op bepaald nieuws, ik zou me er niet te druk om maken. Nu komen alle wilde indianen verhalen naar boven.
-
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Snap ik wel. Die speelde al maanden slecht en bleef gewoon staan. Die moet Ruud op zijn blote knieën bedanken. Top dat hij dat zelf zo ook ziet.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Sangaré lijkt mij een goede jongen, een van de 'normaalste' die er bij zijn. Dat die met zoiets zeer emotioneel (boos, teleurstelling, alles is mogelijk voor vluchtgedrag) reageert, kan ik gewoon begrijpen.
Ex unitate vires
- Armada
Ik hou van die jongen. Prachtkerel.Fanatic-U-s wrote: ↑24 May 2023, 20:54 Sangaré lijkt mij een goede jongen, een van de 'normaalste' die er bij zijn. Dat die met zoiets zeer emotioneel (boos, teleurstelling, alles is mogelijk voor vluchtgedrag) reageert, kan ik gewoon begrijpen.
-
- Vedette
Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
Ik vind het wel opvallend en verontrustend dat blijkbaar een aantal spelers volkomen verrast lijken door zijn vertrek. Terwijl andere spelers als weken geleden hun twijfels uitspraken en zelfs naar de directie zijn gestapt.
Ik vind het wel opvallend en verontrustend dat blijkbaar een aantal spelers volkomen verrast lijken door zijn vertrek. Terwijl andere spelers als weken geleden hun twijfels uitspraken en zelfs naar de directie zijn gestapt.
-
- Meervoudig international
Zo gek is dat toch niet? Er zijn altijd verschillende meningen in een groep. Kan prima dat die afvaardiging ook niet met het idee ging om hun gal te spuwen over Ruud maar is het uiteindelijk gewoon uit de hand gelopen met de media er bij.
Stel het verhaal van Elfrink klopt, dat ze er met name heen gingen om te pleiten voor het behoud van Rutten. Vervolgens komt het functioneren van Ruud dan ter sprake en wordt daar wat kritiek op geleverd in die context. Dat lekt uiteindelijk uit en de Telegraaf geeft het met name weer als een aanval op van Nistelrooij. En dan gaat het helemaal mis met alle druk van buiten.
Het is niet altijd een vooropgezet plan of zo, soms escaleren dingen ook gewoon omdat het niet handig aangepakt wordt en er vervolgens externe factoren bij komen kijken.
Stel het verhaal van Elfrink klopt, dat ze er met name heen gingen om te pleiten voor het behoud van Rutten. Vervolgens komt het functioneren van Ruud dan ter sprake en wordt daar wat kritiek op geleverd in die context. Dat lekt uiteindelijk uit en de Telegraaf geeft het met name weer als een aanval op van Nistelrooij. En dan gaat het helemaal mis met alle druk van buiten.
Het is niet altijd een vooropgezet plan of zo, soms escaleren dingen ook gewoon omdat het niet handig aangepakt wordt en er vervolgens externe factoren bij komen kijken.
Last edited by Makaveli on 24 May 2023, 21:22, edited 1 time in total.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Maar intern botsen of de directie betrekken zal voor Van Nistelrooij niet de reden zijn geweest om te stoppen, hij wist zelfs van de gesprekken met het bestuur af. Wat hem vooral (onaangenaam) heeft verrast, is dat de inhoud van die gesprekken gelekt zijn. Ik denk dat dat voor iedereen geldt (behalve degene die of wiens entourage gelekt heeft natuurlijk). Dat Ruud daar de grens trekt en zijn principes volgt is begrijpelijk, maar dat dit het gevolg is en basis voor een vertrouwensbreuk voelt denk ik frustrerend voor alle betrokkenen.Johann Vogel wrote: ↑24 May 2023, 21:16 Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
Niettemin is het wel gedaan met de gelatenheid zo lijkt het. Ik verwacht dat spelers hun emoties meebrengen naar Alkmaar en - voor zichzelf en hun vertrokken trainer - gaan knokken voor een goed einde.
- ComeOnPSV
- Vedette
-
-
- Legende
Door de taalbarriere zal hij wel niet een van de spelers zijn die zich bij de directie melde. Daarnaast is dat ook niet Afrikaans. Daar luister je gewoon naar de boss.Johann Vogel wrote: ↑24 May 2023, 21:16 Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
Topactie om weg te lopen.
- Vanthaman18
Dit maakt mij wel extra gespannen voor komende zondag. Lukt het Fred om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen. Willen ze nog wel alles geven voor elkaar..Johann Vogel wrote: ↑24 May 2023, 21:16 Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
-
Vergeet zondag maar, puinhoop in de selectie.Vanthaman18 wrote: ↑24 May 2023, 21:39Dit maakt mij wel extra gespannen voor komende zondag. Lukt het Fred om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen. Willen ze nog wel alles geven voor elkaar..Johann Vogel wrote: ↑24 May 2023, 21:16 Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
- Vanthaman18
Ik wil de hoop gewoon niet opgeven. De 2e plek geeft zo veel meer mogelijkheden tot wederopbouwguus wrote: ↑24 May 2023, 21:43Vergeet zondag maar, puinhoop in de selectie.Vanthaman18 wrote: ↑24 May 2023, 21:39
Dit maakt mij wel extra gespannen voor komende zondag. Lukt het Fred om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen. Willen ze nog wel alles geven voor elkaar..
-
- Vedette
Dan zou dat inderdaad slecht gemanaged zijn. Als wat beperkte kritiek uitmondt in een vertrouwenscrisis en vertrek van de trainer, dan is dat geen beste beurt van de directie. Die zou zo iets in de kiem moeten smoren.Makaveli wrote: ↑24 May 2023, 21:22 Zo gek is dat toch niet? Er zijn altijd verschillende meningen in een groep. Kan prima dat die afvaardiging ook niet met het idee ging om hun gal te spuwen over Ruud maar is het uiteindelijk gewoon uit de hand gelopen met de media er bij.
Als een aantal spelers naar de directie stappen ga ik er vanuit dat dit wat langer speelde, en dat ze er met Ruud niet uitkwamen. Tuurlijk zal niet elke speler dezelfde mening delen maar als er ontevredenheid is bij een deel van de groep lijkt mij het dat iedereen daarvan op de hoogte is.
Maar het zou kunnen, dat het een ongelukkige reeks van gebeurtenissen is. Een optelsom die uiteindelijk de trainer heeft doen besluiten te stoppen.
-
- Vedette
De directe aanleiding is het lekken. Maar de oorzaak is de ontevredenheid over de trainer van Nistelrooy. Onder andere bij een deel van de spelers en ook met de staf boterde het niet. Daarom mijn verbazing dat dan Sangare reageert alsof het een totale verrassing is.O Goleiro Grande wrote: ↑24 May 2023, 21:22Maar intern botsen of de directie betrekken zal voor Van Nistelrooij niet de reden zijn geweest om te stoppen, hij wist zelfs van de gesprekken met het bestuur af. Wat hem vooral (onaangenaam) heeft verrast, is dat de inhoud van die gesprekken gelekt zijn. Ik denk dat dat voor iedereen geldt (behalve degene die of wiens entourage gelekt heeft natuurlijk). Dat Ruud daar de grens trekt en zijn principes volgt is begrijpelijk, maar dat dit het gevolg is en basis voor een vertrouwensbreuk voelt denk ik frustrerend voor alle betrokkenen.Johann Vogel wrote: ↑24 May 2023, 21:16 Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
Niettemin is het wel gedaan met de gelatenheid zo lijkt het. Ik verwacht dat spelers hun emoties meebrengen naar Alkmaar en - voor zichzelf en hun vertrokken trainer - gaan knokken voor een goed einde.
Dit maakt mij wel extra gespannen voor komende zondag. Lukt het Fred om alle neuzen weer dezelfde kant op te krijgen. Willen ze nog wel alles geven voor elkaar..Vanthaman18 wrote: ↑24 May 2023, 21:39 [quote="Johann Vogel" post_id=420720 time=<a href="tel:1684955789">1684955789</a> user_id=97]
Begrijpelijk dat hij emotioneel was, blijkbaar had hij wel vertrouwen in Ruud en kwam het vertrek als een donderslag bij heldere hemel.
[/quote]
Dat zijn de spelers de club en ons supporters wel verschuldigd.
Door de taalbarriere zal hij wel niet een van de spelers zijn die zich bij de directie melde. Daarnaast is dat ook niet Afrikaans. Daar luister je gewoon naar de boss.koetje wrote: ↑24 May 2023, 21:32 [quote="Johann Vogel" post_id=420720 time=<a href="tel:1684955789">1684955789</a> user_id=97]
Topactie om weg te lopen.
[/quote]
Dat denk ik ook. Blijkbaar was voor Sangare Ruud wel nog steeds the boss. Maar zelfs met een taal barrière zal hij wel hebben meegekregen dat bij een aantal jongens er ontevredenheid was. Ze zitten elke dag met elkaar in de kleedkamer en er zijn genoeg meertaligen in de groep.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dat komt denk ik omdat niemand had verwacht of bedoeld Ruud te zien vertrekken. Zorgen en onvrede uiten was het doel van een select groepje misschien, maar een coupe niet. Dat die actie uiteindelijk wel deze uitwerking kreeg - omdat iemand gelekt heeft - was niet de bedoeling en daarvan lijkt iedereen geschrokken en gefrustreerd. Wat gunstig genoeg best weleens tot eensgezindheid kan leiden in de aanloop van zondag en ik hoop dat dat niet alleen wishful thinking zal blijken.Johann Vogel wrote: ↑24 May 2023, 22:08 De directe aanleiding is het lekken. Maar de oorzaak is de ontevredenheid over de trainer van Nistelrooy. Onder andere bij een deel van de spelers en ook met de staf boterde het niet. Daarom mijn verbazing dat dan Sangare reageert alsof het een totale verrassing is.
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Fijne vent, achter je trainer staan. Ibi je bent een topper. Nog een wedstrijdje gas geven en dan lekker vertrekken.
#FreeGeneratie4