Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindelijk doet Gijp verstandige dingen zeggen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat zegt ‘ie?
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 24 May 2023, 21:52 Wat zegt ‘ie?
Dat Ruud een emotionele beslissing heeft gemaakt en veel beter even tot 10 had kunnen tellen en dan na zondag rustig de situatie had moeten bekijken
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wel interessant ook dat verhaal van Driessen hoe Ruud aangesteld is. I.t.t. wat hier altijd gezegd is (Brands heeft Ruud overgehaald), zegt Driessen dat Ruud opeens zei "Marcel als jij komt doe ik het toch", waarvan Brands geen nee kon zeggen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Alle spelers hebben hun koffers al gepakt, die zitten zondagavond allemaal al in het vliegtuig richting hun vakantiebestemming. De enige met wie Ruud eventueel nog had kunnen sparren is de directie.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Volgensmij zegt niemand dat Brands RvN overgehaald heeft. Brands heeft Ruud overtuigd op welke manier dan ook. Ik had het iig altijd zo begrepen als Driessen zegt.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ik ga Brands morgen bellen: als jij blijft wordt ik trainer. Dan kan ie geen nee zeggen toch?
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 24 May 2023, 21:55
DonyellMalen wrote: 24 May 2023, 21:52 Wat zegt ‘ie?
Dat Ruud een emotionele beslissing heeft gemaakt en veel beter even tot 10 had kunnen tellen en dan na zondag rustig de situatie had moeten bekijken
Kan ik wel wat bij voorstellen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

ziege maar ook zagge wrote: 24 May 2023, 22:02
Maikel wrote: 24 May 2023, 21:55

Dat Ruud een emotionele beslissing heeft gemaakt en veel beter even tot 10 had kunnen tellen en dan na zondag rustig de situatie had moeten bekijken
Kan ik wel wat bij voorstellen.
Hier lijkt het inderdaad wel op. Een opwelling. Hij voelt zich genaaid. Ik kan het me heel goed voorstellen, maar je kunt hier echt uitkomen als je blijft zitten en goed aan jezelf werkt. Jammer voor hemzelf dat hij daar niet voor kiest.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 21:57 Wel interessant ook dat verhaal van Driessen hoe Ruud aangesteld is. I.t.t. wat hier altijd gezegd is (Brands heeft Ruud overgehaald), zegt Driessen dat Ruud opeens zei "Marcel als jij komt doe ik het toch", waarvan Brands geen nee kon zeggen.
Maar dat is niet nieuw, zo heeft Brands dat altijd zelf ook verwoord. Ook het aantrekken van Rabanal is uit de koker van Ruud. Er zijn van beide kanten fouten gemaakt en wederom vertrekt daardoor een clubicoon. Het is natuurlijk een smet op de club en het straalt weer wat provinciaal op ons af maar uiteindelijk was het onvermijdelijk.

Laat zondag snel voorbij zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 24 May 2023, 21:51
Standbeeld wrote: 24 May 2023, 21:44
Is alweer bijna 10 jaar geleden. Het is hier geen Amerika.
precies, moet gewoon kunnen toch? :D
Nee, absoluut niet. Maar om zoiets jaren na dato weer op te rakelen en er actie op te ondernemen is ook overdreven.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Mr.Unibet wrote: 24 May 2023, 21:59 Volgensmij zegt niemand dat Brands RvN overgehaald heeft. Brands heeft Ruud overtuigd op welke manier dan ook. Ik had het iig altijd zo begrepen als Driessen zegt.
Het is nog altijd Ruud die deze beslissingen neemt hè. Niemand heeft hem gedwongen om trainer te worden en niemand heeft hem ontslagen.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 21:57 Wel interessant ook dat verhaal van Driessen hoe Ruud aangesteld is. I.t.t. wat hier altijd gezegd is (Brands heeft Ruud overgehaald), zegt Driessen dat Ruud opeens zei "Marcel als jij komt doe ik het toch", waarvan Brands geen nee kon zeggen.
Uuuhhh....dat was algemeen bekend. Leuk dat falenteintje nu ineens doet alsof ie heel PSV door en door kent.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 24 May 2023, 22:14
Josef Dettelbacher wrote: 24 May 2023, 21:57 Wel interessant ook dat verhaal van Driessen hoe Ruud aangesteld is. I.t.t. wat hier altijd gezegd is (Brands heeft Ruud overgehaald), zegt Driessen dat Ruud opeens zei "Marcel als jij komt doe ik het toch", waarvan Brands geen nee kon zeggen.
Uuuhhh....dat was algemeen bekend. Leuk dat falenteintje nu ineens doet alsof ie heel PSV door en door kent.
Algemeen bekend? Volgens mij was dat helemaal niet de gedeelde zienswijze op dit forum.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Dan hebben mensen niet naar Timmer Elfrink Brands of ook Ruud zelf geluisterd
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Godver zeg baal zo van deze situatie, gun het deze held ook zo totaal niet. Degene die achter zijn rug om heeft geluld mag van mij per direct opflikkeren, ongeacht wie het is, stelletje huichelaars.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 24 May 2023, 22:23 Dan hebben mensen niet naar Timmer Elfrink Brands of ook Ruud zelf geluisterd
Het verhaal van Valentijn is helemaal niet gelijk aan dat van een van bovengenoemde personen hier.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Zondag gaan we er af want de problemen liggen veel dieper dan de coach.

Tenzij Rutten de jongens fatsoenlijk weet te prepareren en een Xavi het op z’n heupen heeft.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ik ging puur af op wat je zei mbt overhalen door Brands.
Ik luister lees of kijk niet naar falenteintje
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heissenberrug wrote: 24 May 2023, 22:34 Godver zeg baal zo van deze situatie, gun het deze held ook zo totaal niet. Degene die achter zijn rug om heeft geluld mag van mij per direct opflikkeren, ongeacht wie het is, stelletje huichelaars.
Heissie, niet zo emotioneel jonge. Dat vindt letterlijk elke dag op de werkvloer plaats op deze manier. Heb je een probleem met je leidinggevende en voel je je niet comfortabel om de confrontatie aan te gaan, dan bespreek je het met degene daar weer boven, de vertrouwenspersoon, of HR.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 24 May 2023, 22:37
Ik luister lees of kijk niet naar falenteintje
Aha, je opmerking dat "falentein doet alsof" was dus gewoon maar uit de lucht gegrepen?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 24 May 2023, 19:27 Ik zeg alleen dat binnen de basisspelers geen onvrede bestaat over van Nistelrooij. Dit is wat ik heb gehoord, doe ermee wat je wilt. Na het weekend zullen de fanatieke groepen wel met de directie om tafel gaan, dan horen we vast meer.

Dus als het niet vanuit de basisspelers komt, vanuit wie dan? Dat is of wederom de RVC of vanuit de directie, waarbij Ruud eieren voor z’n geld heeft gekozen en zelf is opgestapt, ipv weggestuurd worden na het seizoen.
Aanvullend op wat ZwarteCapuchon1913 zegt, groot deel van de selectie wist inderdaad van niks en kwam als shock voor die spelers.

Wat ik echter heb vernomen is dat er wel degelijk door enkele spelers onder leiding van Rutten vertrouwen in Ruud is opgezegd bij het bestuur.

Joey Veerman heeft dit in vertrouwen, wat logisch is, tegen zijn zaakwaarnemer Fulco van Kooperen gezegd en daar zit dan ook meteen het lek naar de Telegraaf. Maar dat is eigenlijk geen verrassing dat die rat van een van Kooperen lekt naar de Telegraaf...
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

'Ik ben vorige week nog bij Ruud geweest om te bespreken 1. de observaties die ik had ten opzichte van het elftal en 2. hoe we volgend jaar verder zouden gaan. Zo zijn we de laatste weken steeds met elkaar in gesprek geweest. Wat er gisteravond na ons gesprek is gebeurd dat weet ik niet; we zijn vanmorgen verrast geweest door het besluit.'
Stewart over Ruud.
#simplythebest
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 24 May 2023, 22:36 Zondag gaan we er af want de problemen liggen veel dieper dan de coach.

Tenzij Rutten de jongens fatsoenlijk weet te prepareren en een Xavi het op z’n heupen heeft.
Hoop niet dat Xavi 'geblesseerd' is zondag...
Full speed or nothing
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
FOOTB_REM_S: No

Smell Rock wrote: 24 May 2023, 23:00
Skuddem wrote: 24 May 2023, 22:36 Zondag gaan we er af want de problemen liggen veel dieper dan de coach.

Tenzij Rutten de jongens fatsoenlijk weet te prepareren en een Xavi het op z’n heupen heeft.
Hoop niet dat Xavi 'geblesseerd' is zondag...
Waarom zou die dat zijn? Xavi ademt voetbal en ik denk dat die elke wedstrijd dag al een jaar van tevoren heeft omcirkeld in zijn agenda. Die zal echt niet een blessure faken om zo een punt te maken
Post Reply