Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

kastoekast wrote: 24 May 2023, 20:29

Met Van Aanholt en Mauro voor volgend seizoen lijkt mij dit stierenpoep.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bij Jong kunnen ze ook wel een linksback gebruiken.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 20:35
kastoekast wrote: 24 May 2023, 20:29

Met Van Aanholt en Mauro voor volgend seizoen lijkt mij dit stierenpoep.
Mocht deze jongen gehaald worden heb je echt een toekomstig toppertje in wording binnen gehaald. Heb deze speler laatst benoemd in Interessante spelers topic.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 24 May 2023, 21:50Mocht deze jongen gehaald worden heb je echt een toekomstig toppertje in wording binnen gehaald. Heb deze speler laatst benoemd in Interessante spelers topic.
Dan zou hij in Jong moeten starten, dan zou het wellicht wel kunnen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou qua leeftijd prima kunnen. Wordt hoog tijd dat er weer toppers voor Jong worden gehaald.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gezien de leeftijd van PvA en de blessuregevoeligheid van Mauro heb je dan gelijk die extra back-up voor nu binnen en een basisspeler voor de toekomst.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 24 May 2023, 22:23 Gezien de leeftijd van PvA en de blessuregevoeligheid van Mauro heb je dan gelijk die extra back-up voor nu binnen en een basisspeler voor de toekomst.
Dit dus. Van beide spelers is er de kans dat ze in de zomer van 2024 weggaan. Mooi eerst een jaartje wennen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En afscheid nemen van Oppegård. Kun je (een deel van) de opbrengst gebruiken om zo'n jongen als Borza te halen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeBruyne wrote: 24 May 2023, 23:25
Enes Sali wordt dus eveneens genoemd. Al gedebuteerd voor het Roemeense nationale elftal, geboren in Canada en ook in de jeugd van Barca gespeeld.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/e ... ~a1f51c61/

https://www.transfermarkt.nl/enes-sali/ ... ler/875252

RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 24 May 2023, 23:31
DeBruyne wrote: 24 May 2023, 23:25
Enes Sali wordt dus eveneens genoemd. Al gedebuteerd voor het Roemeense nationale elftal, geboren in Canada en ook in de jeugd van Barca gespeeld.

https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/e ... ~a1f51c61/

https://www.transfermarkt.nl/enes-sali/ ... ler/875252

van die beelden wordt ik wel gelukkig
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zijn nog steeds jeugdspelers, beetje types zoals Savio. Die zie ik PSV op de langere termijn overigens wel sterker maken.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 25 May 2023, 02:07 Zijn nog steeds jeugdspelers, beetje types zoals Savio. Die zie ik PSV op de langere termijn overigens wel sterker maken.
Beide spelers zijn 17 jaar, wellicht kunnen nu eindelijk het partnerfonds gebruiken waar het voor bedoeld was?
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 24 May 2023, 22:14
LaFoquita wrote: 24 May 2023, 21:50Mocht deze jongen gehaald worden heb je echt een toekomstig toppertje in wording binnen gehaald. Heb deze speler laatst benoemd in Interessante spelers topic.
Dan zou hij in Jong moeten starten, dan zou het wellicht wel kunnen.
Is al een enorm volwassen speler voor zijn 17 jaar. Speelt bij de aankomend kampioen in Roemenie is daar gewoon basisspeler (linksback). In de jeugd is hij buitenspeler geweest en ergens in de bovenbouw omgeturnd naar aanvallende linksback. Komt uit de jeugdacedemie van Hagi, Academia Hagi. Hagi was erg enthousiast over deze jongen, buiten zijn voetballende kwaliteiten heeft hij een goede mentaliteit. Volg deze jongen al een tijdje, vooral veel jeugd wedstrijden gezien. Kwam hem tegen nadat hij op de lijst stond van 60 grootste talenten uit 2005 en sindsdien ben ik hem gaan volgen.

Borza is een moderne linksback, in de jeugd buitenspeler maar ook kort centrale middenvelder geweest. Een fysiek sterke back die niet de snelste is maar dit is verder geen erg groot probleem. Denk dat hij vooral nog aan zijn explosiviteit kan werken. Is wel erg bewegelijk dus kan goed weerstand bieden tegen een dribbelaar die veel draait, daarnaast een goede kopper voor zijn lengte (1.80).

Nu het grootste pluspunt in mijn ogen, is erg comfortabel aan de bal en ook goed in de kleine ruimtes. Mede door zijn ervaringen als buitenspeler en middenvelder zijn zijn inzichten van hoog niveau. Speelt ballen perfect in de loop en weet waar hij een bal moet neerleggen. Dit in combinatie met zijn goede traptechniek maakt hem in mijn ogen een goede back voor het Nederlands voetbal.

Wat ik al eerder heb benoemd zijn mentaliteit hierom staat hij in Roemenie bekend, zou uit een sport familie komen en hij weet wat nodig is om de top te halen. Hagi heeft dan ook ooit aangegeven dat hij door zijn mentaliteit de top gaat halen en vergeleek hem met Chivu. Na dit moment spreekt de hele Roemeense voetbalwereld over "de nieuwe Chivu".

Denk dat zijn profiel goed vergeleken kan worden met types als Zinchenko, Alaba en in mindere mate Trent Alexander Arnold. Spelers die ook als een extra middenvelder kunnen spelen door hun goede voetballende vermogen. Na een jaar JPSV met al minuten bij PSV 1 durf ik wel te stellen dat hij het seizoen erna een succes gaat worden op de linksback positie en dit zou zomaar een potentiele cashcow kunnen zijn want goede linksbacks zijn schaars.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik heb verder nog niet veel duidelijkheid, maar PSV is op dit moment (tijdsbestek afgelopen week tot nu) aanwezig geweest bij een wedstrijd in Argentinië. Zou dus prima kunnen matchen met de geruchten van de Argentijnen vorige week hier aangedragen op het forum.

Edit: Gaat om sowieso 2 scouts die aanwezig waren. Geen idee of dat de standaardprocedure is...
Last edited by 1913PSV. on 25 May 2023, 11:09, edited 1 time in total.
basp89
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 23 Aug 2022, 14:59
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1913PSV. wrote: 25 May 2023, 09:48 Ik heb verder nog niet veel duidelijkheid, maar PSV is op dit moment (vanaf afgelopen weekend tot nu) aanwezig geweest bij een wedstrijd in Argentinië. Zou dus prima kunnen matchen met de geruchten van de Argentijnen vorige week hier aangedragen op het forum.

Edit: Gaat om sowieso 2 scouts die aanwezig waren. Geen idee of dat de standaardprocedure is...
De tering, wat een lange wedstrijd dan.. ;)
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1913PSV. wrote: 25 May 2023, 09:48 Ik heb verder nog niet veel duidelijkheid, maar PSV is op dit moment (vanaf afgelopen weekend tot nu) aanwezig geweest bij een wedstrijd in Argentinië. Zou dus prima kunnen matchen met de geruchten van de Argentijnen vorige week hier aangedragen op het forum.

Edit: Gaat om sowieso 2 scouts die aanwezig waren. Geen idee of dat de standaardprocedure is...
Gaaf nieuws, heb denk ik wel even gemist om welke spelers dit dan gaat. Heb je voorbeelden van spelers die zijn aangedragen? Ik herinner me nog de Mexicaan Huescas maar dat is dus geen Argentijn.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No





1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

basp89 wrote: 25 May 2023, 10:48
1913PSV. wrote: 25 May 2023, 09:48 Ik heb verder nog niet veel duidelijkheid, maar PSV is op dit moment (vanaf afgelopen weekend tot nu) aanwezig geweest bij een wedstrijd in Argentinië. Zou dus prima kunnen matchen met de geruchten van de Argentijnen vorige week hier aangedragen op het forum.

Edit: Gaat om sowieso 2 scouts die aanwezig waren. Geen idee of dat de standaardprocedure is...
De tering, wat een lange wedstrijd dan.. ;)
Haha scherpe heer ;) . Gaat dus om een wedstrijd in het tijdsbestek van vorige week tot nu
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1913PSV. wrote: 25 May 2023, 11:10
basp89 wrote: 25 May 2023, 10:48

De tering, wat een lange wedstrijd dan.. ;)
Haha scherpe heer ;) . Gaat dus om een wedstrijd in het tijdsbestek van vorige week tot nu
Weet je toevallig ook of die scouts meerdere wedstrijden bekijken of zijn ze echt voor die specifieke wedstrijd op en neer gegaan?
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Deze kan ook wel even on hold helaas, lijkt me dat er eerst een nieuwe trainer wordt aangetrokken en dan pas nieuwe spelers komen.
#FreeGeneratie4
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 25 May 2023, 11:14 Deze kan ook wel even on hold helaas, lijkt me dat er eerst een nieuwe trainer wordt aangetrokken en dan pas nieuwe spelers komen.
Inderdaad.

Allemaal vertraging en dan maar hopen dat onze nummer 1, 2 en 3 targets nog beschikbaar zijn. Daarnaast zal een nieuwe coach komen met een nieuwe speelstijl en dan kan een deel van het huiswerk opnieuw gedaan worden.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.prosport.ro/fotbal-intern/p ... v-19663788

Interessant dat Popescu een belangrijke functie heeft bij die club, dat kan voordeling uitpakken.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daarom komt er ook snel een andere trainer. Ik denk binnen een week al. Alles staat on hold nu
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2023, 10:55



Wel interessant opzich, die club is in 2009 ergens opgericht door George Hagi als Viitorul Constanta, ergens een aantal jaar terug zijn ze gefuseerd met de club met de huidige naam die lager speelde. Het doel van Hagi was altijd om via een goede jeugdopleiding geld aan opgeleide spelers te verdienen. Hij heeft toen zo rond 2012 de banden met Ajax aangeknoopt om de opleiding naar een hoger niveau te tillen, en veel spelers haalde hij ook uit zijn voetbalschool in Bukarest. Ajax kreeg in ruil first pics op wat jeugdspelers, er zijn er toen een aantal op proef gekomen maar die waren net niet goed genoeg. Hagi heeft er ook zijn zoon laten spelen (Ianis hagi). Razvan Marin had is gedebuteerd bij Viitorul, Ajax heeft hem pas in zijn Standard tijd genomen maar wel info ingewonnen over hem via die contacten. Popescu die er nu trainer is heeft er ook zijn zoon spelen Nicolas. Over Salu dan, pijlsnelle linksbuiten met redelijke techniek. Heeft zijn debuut al voor Roemenie gemaakt ondanks dat hij 17 is. Doet een beetje aan good old Mitea denken, redelijke eerste aanname hoge startsnelheid en goed op de counter, qua acties vind ik het geen wonderspeler. Toch moet je je afvragen of PSV werkelijk interesse heeft, of de spelers zijn aangeboden (komt vaak voor) of dat bevriende media zijn ingezet om interesse van andere clubs los te krijgen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 25 May 2023, 11:16
PCGC wrote: 25 May 2023, 11:14 Deze kan ook wel even on hold helaas, lijkt me dat er eerst een nieuwe trainer wordt aangetrokken en dan pas nieuwe spelers komen.
Inderdaad.

Allemaal vertraging en dan maar hopen dat onze nummer 1, 2 en 3 targets nog beschikbaar zijn. Daarnaast zal een nieuwe coach komen met een nieuwe speelstijl en dan kan een deel van het huiswerk opnieuw gedaan worden.
Helemaal niet. Als er al een tijd gesprekken met de nieuwe trainer gevoerd worden, loopt dit ook al.
Post Reply