Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Til zit bij dezelfde zaakwaarnemer als Joey. Dat wel.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Het is zo pijnlijk allemaal.

Zondag kunnen we ‘t shaken. Het boeit me niet eens meer 😡
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 25 May 2023, 11:03 Het is zo pijnlijk allemaal.

Zondag kunnen we ‘t shaken. Het boeit me niet eens meer 😡
Ik stel mezelf vast in op plek 3, dan zien we het allemaal wel hoe het loopt aankomend weekend.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Til zit bij PSV vanwege Ruud. Dat is wel de laatste die hem een mes in de rug zou steken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heeft Ruud niet gewoon alle spelers ontvolgd omdat ie geen zin heeft in iets van PSV in zijn tijdlijn de aankomende tijd? Zou zomaar kunnen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 25 May 2023, 10:27Ruud is terecht boos dst PSV veel geld binnen harkt met die 2 maar hij er een kreupele Duitser voor terug kreeg en een backup spits.

PSV, lees Brands, heeft verzuimt door te pakken, kwaliteit aan het elftal toe te voegen en alvast te starten met bouwen richting komend seizoen. PSV onwaardig wat er dit seizoen op de transfermarkt is gebeurt. Als trainer zou ik ook woest zijn.
En wat als er in de winter gewoon niet echt goede opties beschikbaar waren die betaalbaar waren? Stel PSV heeft een lijstje van 20 buitenspelers waarvan er 16 haalbaar zouden zijn en 4 alleen op het perfecte moment. Van die 16 zijn er 12 alleen haalbaar in de zomer omdat de clubs in de winter gewoon niet willen verkopen waardoor ze meer vragen. Dan hou je 4 spelers over. Wat nou als die 4 spelers nummers 16/20 zijn en eigenlijk pas echt de allerlaatste optie? Het heeft een reden namelijk dat die spelers haalbaar zijn. Natuurlijk vind ik ook dat we betere buitenspelers nodig hebben. Maar met onze portemonnee liggen die spelers echt lang niet altijd voor het oprapen. Dan vind ik het wel zaak om als directie en TS met elkaar om tafel te gaan, dat aan elkaar uit te leggen, dit half jaar overbruggen, er het meeste uithalen en dan in de zomer die buitenspelers die wel hoog op het lijstje staan halen.

Soms verpak je dingen zo ongelooflijk simplistisch. Doe je dat ook thuis? Je wil een nieuwe TV omdat je huidige kapot is, oh die ziet er wel leuk uit, is betaalbaar, toevallig in de aanbieding. Ik pak die wel. Dat overweeg je toch ook goed?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 25 May 2023, 11:03 Het is zo pijnlijk allemaal.

Zondag kunnen we ‘t shaken. Het boeit me niet eens meer 😡
Rustig. Dat zien we zondag wel.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

PSVerDenBosch wrote: 25 May 2023, 11:03 Hij heeft xavi ook ontvolgd.... die volgde hij wel net als Til en Veerman.
Ik zie alleen nog Brainwave, Luuk, Mauro, Ledezma erbij staan. De rest niet. Dus er moet hier niks achter gezocht worden.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Logisch dat Ruud weg is, de manier waarop is gewoon kut. Kan me voorstellen dat ie zich genaaid voelt en verraden. Desalniettemin is het een mager seizoen waarin er totaal geen lijn in het spel te ontdekken is en bijna niemand beter is geworden.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 25 May 2023, 11:31 Logisch dat Ruud weg is, de manier waarop is gewoon kut. Kan me voorstellen dat ie zich genaaid voelt en verraden. Desalniettemin is het een mager seizoen waarin er totaal geen lijn in het spel te ontdekken is en bijna niemand beter is geworden.
Ja, en uiteindelijk doe je natuurlijk als trainer ook iets niet goed als je niks doet met kritiek/feedback vanuit je team (staf en spelers).
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PSVerDenBosch wrote: 25 May 2023, 11:03 Hij heeft xavi ook ontvolgd.... die volgde hij wel net als Til en Veerman.
Niemand weet of hij hem volgde.
Ruud volgde heel weinig selectiespelers.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 25 May 2023, 11:09
Juancho wrote: 25 May 2023, 10:27Ruud is terecht boos dst PSV veel geld binnen harkt met die 2 maar hij er een kreupele Duitser voor terug kreeg en een backup spits.

PSV, lees Brands, heeft verzuimt door te pakken, kwaliteit aan het elftal toe te voegen en alvast te starten met bouwen richting komend seizoen. PSV onwaardig wat er dit seizoen op de transfermarkt is gebeurt. Als trainer zou ik ook woest zijn.
En wat als er in de winter gewoon niet echt goede opties beschikbaar waren die betaalbaar waren? Stel PSV heeft een lijstje van 20 buitenspelers waarvan er 16 haalbaar zouden zijn en 4 alleen op het perfecte moment. Van die 16 zijn er 12 alleen haalbaar in de zomer omdat de clubs in de winter gewoon niet willen verkopen waardoor ze meer vragen. Dan hou je 4 spelers over. Wat nou als die 4 spelers nummers 16/20 zijn en eigenlijk pas echt de allerlaatste optie? Het heeft een reden namelijk dat die spelers haalbaar zijn. Natuurlijk vind ik ook dat we betere buitenspelers nodig hebben. Maar met onze portemonnee liggen die spelers echt lang niet altijd voor het oprapen. Dan vind ik het wel zaak om als directie en TS met elkaar om tafel te gaan, dat aan elkaar uit te leggen, dit half jaar overbruggen, er het meeste uithalen en dan in de zomer die buitenspelers die wel hoog op het lijstje staan halen.

Soms verpak je dingen zo ongelooflijk simplistisch. Doe je dat ook thuis? Je wil een nieuwe TV omdat je huidige kapot is, oh die ziet er wel leuk uit, is betaalbaar, toevallig in de aanbieding. Ik pak die wel. Dat overweeg je toch ook goed?

Ik geloof er werkelijk helemaal niks van dat een kreupele Duitser het enige alternatief was. Als jij dat wel denkt, dikke prima. Maar met dat excuus beleid ben ik wel een keer klaar. Constant achter de feiten aanlopen, altijd maar reageren op iets wat je gebeurt of wat je had kunnen verwachten ipv anticiperen. Dat is juist al jarenlang een groot probleem bij PSV. Heeft niks met dingen simpel verpakken te maken. Het gebrek aan visie en strategie bij PSV is schrijnend. De transferperiodes waren daar weer een goed voorbeeld van.

Verder hoef je het met je laatste alinea niet persoonlijk te gaan maken. Beetje raar. Nog los van dat je vergelijking ook wel zo godsgruwelijk krom is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Welke Duitser?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Pieter Zwart is een echte liefhebber die ik vaak heel objectief vind en ik vind dat hij dingen ook heel goed kan opsommen, beoordelen en dat in rake volzinnen kan verkondigen. Net in een podcast van VI slaat hij volgens mij de spreekwoordelijke spijker op zijn kop. Als je niet je trainersstaf kunt managen, en niet je spelersgroep, en niet je directie boven je... zal het dan ook niet vooral aan Ruud zelf liggen? Wij hebben heel het jaar gezien dat hij tactisch niet goed is, maar deze 3 dingen hadden wij eigenlijk nog helemaal niet door. Wat blijft er dan over? Een charismatische clublegende met ok/goede resultaten met uitschieters naar boven en naar onderen.

Wij als supporters waren voor pakweg 90% overtuigd dat hij geen toptrainer is op basis van heel het jaar gezien/gehoord hebben. Nu stort de rest ook nog in en blijft er niet meer zoveel over. En ik vond het gisteren een gitzwarte dag voor PSV, voor Ruud en voor mezelf omdat Ruud mijn idool was maar er was ook al een beetje opluchting en die opluchting is vandaag alleen maar groter geworden. Dit was geen succesverhaal en beter gaat het snel lelijk mis dan dat het nog lang duurde en ons nog meer schade toe brengt. Hij had nooit in deze situatie moeten komen met alle verzachtende omstandigheden maar Ruud heeft zelf gewoon ook heel veel niet goed gedaan.

We moeten als club nu snel vooruit kijken en niet teveel blijven hangen in welke druppel de emmer heeft doen over laten lopen. Het was net als bij v Bommel gedoemd te mislukken omdat het waarschijnlijk te vroeg was.
User avatar
Paco Casal
Internationale topspeler
Posts: 4,601
Joined: 06 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
FOOTB_REM_S: No

Kreupele Duitser? Wie?
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij denkt ie dat Hazard een Duitser is. Geeft niet. Belgie/Duitsland. De fout is snel gemaakt.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 25 May 2023, 12:18
DeEintovenaar wrote: 25 May 2023, 11:09

En wat als er in de winter gewoon niet echt goede opties beschikbaar waren die betaalbaar waren? Stel PSV heeft een lijstje van 20 buitenspelers waarvan er 16 haalbaar zouden zijn en 4 alleen op het perfecte moment. Van die 16 zijn er 12 alleen haalbaar in de zomer omdat de clubs in de winter gewoon niet willen verkopen waardoor ze meer vragen. Dan hou je 4 spelers over. Wat nou als die 4 spelers nummers 16/20 zijn en eigenlijk pas echt de allerlaatste optie? Het heeft een reden namelijk dat die spelers haalbaar zijn. Natuurlijk vind ik ook dat we betere buitenspelers nodig hebben. Maar met onze portemonnee liggen die spelers echt lang niet altijd voor het oprapen. Dan vind ik het wel zaak om als directie en TS met elkaar om tafel te gaan, dat aan elkaar uit te leggen, dit half jaar overbruggen, er het meeste uithalen en dan in de zomer die buitenspelers die wel hoog op het lijstje staan halen.

Soms verpak je dingen zo ongelooflijk simplistisch. Doe je dat ook thuis? Je wil een nieuwe TV omdat je huidige kapot is, oh die ziet er wel leuk uit, is betaalbaar, toevallig in de aanbieding. Ik pak die wel. Dat overweeg je toch ook goed?

Ik geloof er werkelijk helemaal niks van dat een kreupele Duitser het enige alternatief was. Als jij dat wel denkt, dikke prima. Maar met dat excuus beleid ben ik wel een keer klaar. Constant achter de feiten aanlopen, altijd maar reageren op iets wat je gebeurt of wat je had kunnen verwachten ipv anticiperen. Dat is juist al jarenlang een groot probleem bij PSV. Heeft niks met dingen simpel verpakken te maken. Het gebrek aan visie en strategie bij PSV is schrijnend. De transferperiodes waren daar weer een goed voorbeeld van.

Verder hoef je het met je laatste alinea niet persoonlijk te gaan maken. Beetje raar. Nog los van dat je vergelijking ook wel zo godsgruwelijk krom is.
Nee ik geloof niet dat het de enige optie was, wellicht op dat moment wel de best beschikbare die iets op niveau heeft laten zien.
Daarbij is het geen Duitser maar een Belg.
Ik mis altijd nuance in je berichten. Het is altijd PSV is stom, PSV is slecht bezig, het gaat niet goed, kijk eens naar de concurrentie etc. Dat vind ik heel simplistisch van je. Waarom moet alles zwart wit zijn? Waarom ligt Brands en is Slot gelijk eerlijk? Om maar een voorbeeld te noemen. Soms is het allemaal zo selectief en daar irriteer ik me aan. En 9/10 negeer ik het hoor.
tezzyunited
Regelmatige invaller
Posts: 352
Joined: 22 Jun 2022, 20:43
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 25 May 2023, 11:34
PSVerDenBosch wrote: 25 May 2023, 11:03 Hij heeft xavi ook ontvolgd.... die volgde hij wel net als Til en Veerman.
Niemand weet of hij hem volgde.
Ruud volgde heel weinig selectiespelers.
Heeft zelfs nog op de post van Xavi gereageerd:
Image
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
FOOTB_REM_S: No

Het gaat ook elke keer met name over de mentaliteit van de spelers.
Van Nistelrooij was zelf een bezetene, dat kan je niet van al je spelers verwachten op Eredivisieniveau.
Het lijkt er sterk op dat het volgens hem dus echt altijd aan de mentaliteit ligt als het er niet uitkomt, omdat hij geen andere oorzaak kan zien.
Dan krijg je met veel type spelers in zijn tactiek heel vaak irritatie.
User avatar
Smell Rock
Verbannen
Posts: 742
Joined: 30 Oct 2022, 17:05
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TheSyb wrote: 24 May 2023, 23:07
Smell Rock wrote: 24 May 2023, 23:00

Hoop niet dat Xavi 'geblesseerd' is zondag...
Waarom zou die dat zijn? Xavi ademt voetbal en ik denk dat die elke wedstrijd dag al een jaar van tevoren heeft omcirkeld in zijn agenda. Die zal echt niet een blessure faken om zo een punt te maken
Omdat het menneke zich gruwelijk genaaid voelt misschien ?
Full speed or nothing
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 25 May 2023, 11:07 Heeft Ruud niet gewoon alle spelers ontvolgd omdat ie geen zin heeft in iets van PSV in zijn tijdlijn de aankomende tijd? Zou zomaar kunnen.
Sommige spelers volgt 'ie nog wel, zoals Jarred. Guus Til, Gutierrez en Joey Veerman volgde hij sowieso, maar nu niet meer. Dacht dat hij ook Xavi volgde, maar die staat er nu ook niet meer tussen gek genoeg.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ook wel apart dat Mart vd Heuvel Ruud van Nistelrooij niet (meer) volgt.
Je zou zeggen dat hij hem wel zou volgen..
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gaan we nou serieus 2 pagina's vullen met wie wie volgt op Instagram?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 25 May 2023, 11:34
PSVerDenBosch wrote: 25 May 2023, 11:03 Hij heeft xavi ook ontvolgd.... die volgde hij wel net als Til en Veerman.
Niemand weet of hij hem volgde.
Ruud volgde heel weinig selectiespelers.
Hij volgde er juist veel, ik dacht zelfs bijna allemaal. Ik vind het apart dat Van Nistelrooy nu al bezig is met ontvolgen.
Zou hij dan zoveel rancune hebben tegen een aantal spelers?
Of zoeken we weer spijkers op laag water?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Ik volg het niet meer.
Post Reply