Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 25 May 2023, 16:08
mateja wrote: 25 May 2023, 15:59Bosz was toch zelfs redelijk ver met Twente?
Nee, alleen een keer op gesprek geweest. Maar besloot daarna niet op de interesse in te gaan.
Was volgensmij echt wel een stuk verder dan slechts een gesprek, maar Bosz heeft toentertijd goed doorgehad dat er sowieso wel een opening in de top 3 ging komen
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RV1913 wrote: 25 May 2023, 16:10
mateja wrote: 25 May 2023, 16:09

Ja oké, maar dat op gesprek gaan zegt wel al iets denk ik - dat hij een Twente niet bij voorbaat uitsluit?
Dat ging niet door omdat hij op een grotere club hoopte
Laten wij dat nou net zijn ;)

Ik hoop het niet overigens.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 25 May 2023, 15:33 Gaat de goede kant op
Met welke trainer?
Edit: zal om Bosz gaan, gezien de eerdere berichten van Olai.
Last edited by ComeOnPSV on 25 May 2023, 16:16, edited 1 time in total.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 25 May 2023, 16:09
Standbeeld wrote: 25 May 2023, 16:08
Nee, alleen een keer op gesprek geweest. Maar besloot daarna niet op de interesse in te gaan.
Ja oké, maar dat op gesprek gaan zegt wel al iets denk ik - dat hij een Twente niet bij voorbaat uitsluit?
Dat weet ik niet. Hij gaf inderdaad als reden dat hij op een grotere club hoopt en dat Twente nu te vroeg kwam. Ik denk dat hij de band warm wil houden omdat hij daar uit de regio komt. Als hij een beetje af wil bouwen dan is Twente een mooie club in je eigen regio.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Paulus1913 wrote: 25 May 2023, 16:06
Wat mij betreft NOOIT meer een clubicoon.
Bommel en RvN heeft slecht uitgepakt.

Gerets (in 2 seizoenen 2 landstitels en 2 fruitschalen) was weer wél succesvol.....(maar had voor PSV al een jaar of 7 ervaring opgedaan bij Luik, Club Brugge, Lierse en had met die laatste 2 al de nodige prijzen gewonnen)
Maar goed, ondanks veel meer jaren ervaring was Huub Stevens ook geen succes.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 25 May 2023, 16:11
RV1913 wrote: 25 May 2023, 16:10

Dat ging niet door omdat hij op een grotere club hoopte
Laten wij dat nou net zijn ;)

Ik hoop het niet overigens.
Mwah er zijn ergere opties
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het NL/Eredivisie landschap is in mijn ogen zelden zo beperkt geweest als nu. Als dat de richting is/wordt dan komt Bosz.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik hoop wel dat als hij hier aan de slag gaat, dat hij een eerlijke kans krijgt en niet meteen van dag 1 hetzelfde hoort over het gebrek aan prijzen.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2023, 16:18 Ik hoop wel dat als hij hier aan de slag gaat, dat hij een eerlijke kans krijgt en niet meteen van dag 1 hetzelfde hoort over het gebrek aan prijzen.
Nee, dat komt pas na zijn 1e verliespartij ;)
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mr. Spock wrote: 25 May 2023, 16:17
Paulus1913 wrote: 25 May 2023, 16:06
Wat mij betreft NOOIT meer een clubicoon.
Bommel en RvN heeft slecht uitgepakt.

Gerets (in 2 seizoenen 2 landstitels en 2 fruitschalen) was weer wél succesvol.....(maar had voor PSV al een jaar of 7 ervaring opgedaan bij Luik, Club Brugge, Lierse en had met die laatste 2 al de nodige prijzen gewonnen)
Maar goed, ondanks veel meer jaren ervaring was Huub Stevens ook geen succes.
Gerets ging ook niet bepaald door de voordeur naar buiten.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 25 May 2023, 15:50
Olai wrote: 25 May 2023, 15:33 Gaat de goede kant op
Je hoeft van mij geen namen te noemen hoor, maar aan de andere kant zijn dit soort reacties eigenlijk ook vrij kansloos toch? 5 nietszeggende woorden. Verder niks persoonlijks, maar snap niet goed wat je er dan mee wil bereiken.
Voor mensen die posts van Olai hebben gevolgd, zeggen deze woorden alles. Je moet wel een beetje bij blijven ;)
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sta niet zo onwelwillend over wat betreft Bosz. Ik denk dat hij PSV wel verder kan brengen. Enige zorg zou dan zijn de CL voorrondes, mits PSV tweede wordt, omdat hij dan nog niet voldoende zijn vastigheden heeft ingeslepen in het team en daardoor veel ruimte zal weggeven.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 25 May 2023, 15:33
MaartenV wrote: 25 May 2023, 15:31Idealiter zet je een relatief degelijke coach neer die in de komende zeg 2 jaar het aantal tegendoelpunten laaghoudt en degelijk speelt.
Dick Advocaat. De nummer 1 coach die zijn werkzaamheden start met de verdediging dicht timmeren.
Het verrassende is juist dat de PSV teams onder advocaat verreweg de meest scorende PSV teams ooit waren. Met juist relatief veel tegendoelpunten. Ook niet hoe ik het me herinner. (Zie lijstje wat ik hierboven ergens postte). 546 goals in 200 potten. Dat is best wel heel errug veel. Zeg maar seizoen in seizoen uit 93 goals maken.
Last edited by MaartenV on 25 May 2023, 16:34, edited 1 time in total.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 25 May 2023, 16:29 Ik sta niet zo onwelwillend over wat betreft Bosz. Ik denk dat hij PSV wel verder kan brengen. Enige zorg zou dan zijn de CL voorrondes, mits PSV tweede wordt, omdat hij dan nog niet voldoende zijn vastigheden heeft ingeslepen in het team en daardoor veel ruimte zal weggeven.
Hier heb je wel een goed punt. Bij Feyenoord ging het 1e jaar ook net aan goed omdat ze op een zeer bedenkelijk niveau instapten maar vorig jaar kreeg Feyenoord de groepsfase EL zelfs cadeau. Toen had PSV er 4 en Twente/AZ al 6 wedstrijden in de benen.

Het enige wat je op de korte termijn kan helpen zijn een paar homeruns op de transfermarkt. We hebben ook best wel wat ervaren spelers die niet perse weg gaan dus we zouden ook een basis niveau moeten kunnen halen.
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat als Slot weg was gegaan bij Feyenoord, had Bosz dan een voorkeur voor Feyenoord gehad? M.a.w. zou hij nu naar ons komen omdat Feyenoord niet meer geïnteresseerd is?
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 25 May 2023, 16:33 Wat als Slot weg was gegaan bij Feyenoord, had Bosz dan een voorkeur voor Feyenoord gehad? M.a.w. zou hij nu naar ons komen omdat Feyenoord niet meer geïnteresseerd is?
Zou dat wat uitmaken als hij hier presteert?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 25 May 2023, 16:32
Standbeeld wrote: 25 May 2023, 15:33
Dick Advocaat. De nummer 1 coach die zijn werkzaamheden start met de verdediging dicht timmeren.
Het verrassende is juist dat de PSV teams onder advocaat verreweg de meest scorende PSV teams ooit waren. Met juist relatief veel tegendoelpunten. Ook niet hoe ik het me herinner. (Zie lijstje wat ik hierboven ergens postte). 546 goals in 200 potten. Dat is best wel heel errug veel.
Dat was één van mijn eerste seizoenen met een seizoenskaart en toen schoten we zo uit de startblokken in de eerste maanden. Ik heb vaak gesprongen voor Dries kan ik me herinneren.

4-2 Ajax
0-5 Zeta
9-0 Zeta
5-0 Roda
5-1 AZ
0-6 VVV
4-0 NAC
4-0 Heracles
5-1 Heerenveen
6-1 ADO

En toen zaten we pas in november.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 25 May 2023, 16:33 Wat als Slot weg was gegaan bij Feyenoord, had Bosz dan een voorkeur voor Feyenoord gehad? M.a.w. zou hij nu naar ons komen omdat Feyenoord niet meer geïnteresseerd is?
Wat maakt dat uit? Stel je zou Guardiola kunnen krijgen maar hij wilde eerst naar Ajax. Gaan wij dan hier zeggen nee doe maar niet?
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 25 May 2023, 16:29 Ik sta niet zo onwelwillend over wat betreft Bosz. Ik denk dat hij PSV wel verder kan brengen. Enige zorg zou dan zijn de CL voorrondes, mits PSV tweede wordt, omdat hij dan nog niet voldoende zijn vastigheden heeft ingeslepen in het team en daardoor veel ruimte zal weggeven.
Een compleet nieuwe trainersstaf en een waarschijnlijk vertrek van meerdere sterkhouders is sowieso geen lekker uitgangspunt, ongeacht wie je voor de groep zet.

Ik neem aan dat ook Bosz begrijpt dat de eerste prioriteit ligt bij stabiliteit in het elftal creëren en van daaruit bouwen naar een elftal dat steeds langer consistent dominant kan voetballen. Of dat genoeg zal zijn is ook afhankelijk van een dosis geluk (tegenstanders, balletje dat goed of slecht valt, etc.).
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Posts: 245
Joined: 27 Dec 2022, 10:32
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

zou dickkie nog zin hebben in een seizoentje coach zijn :D
Oans bin de Zeeuwen!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wij krijgen dus ook een kale trainer. Eerst Ten Hag, dan Slot en nu Bosz die dan kampioen wordt.

Derksen heeft zich ook diep binnen gelikt bij Bosz. Zijn visie past het beste bij Ajax. Benieuwd wat ie nu gaat zeggen met zn tong in zijn aars.

Hoe ie kansloos ten onder ging tegen Man Utd, zo naief.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 25 May 2023, 16:32
Standbeeld wrote: 25 May 2023, 15:33
Dick Advocaat. De nummer 1 coach die zijn werkzaamheden start met de verdediging dicht timmeren.
Het verrassende is juist dat de PSV teams onder advocaat verreweg de meest scorende PSV teams ooit waren. Met juist relatief veel tegendoelpunten. Ook niet hoe ik het me herinner. (Zie lijstje wat ik hierboven ergens postte). 546 goals in 200 potten. Dat is best wel heel errug veel. Zeg maar seizoen in seizoen uit 93 goals maken.
Kunnen we dan niet beter Dickie als assistent vragen voor de doelpunten voor en een hoofdtrainer voor de doelpunten tegen. Pure winst.
Nibbitman
Jeugdinternational
Posts: 138
Joined: 19 Jan 2022, 13:27
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2023, 16:18 Ik hoop wel dat als hij hier aan de slag gaat, dat hij een eerlijke kans krijgt en niet meteen van dag 1 hetzelfde hoort over het gebrek aan prijzen.
Als hij de Cruyffschaal wint is die daar gelijk vanaf.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nibbitman wrote: 25 May 2023, 16:59
Ardbeg wrote: 25 May 2023, 16:18 Ik hoop wel dat als hij hier aan de slag gaat, dat hij een eerlijke kans krijgt en niet meteen van dag 1 hetzelfde hoort over het gebrek aan prijzen.
Als hij de Cruyffschaal wint is die daar gelijk vanaf.
Laten we maar een keer de JCS niet winnen en wél door de vCL komen. Dan heeft ie nog steeds geen prijs maar wel 35 miljoen binnen gebracht.
Post Reply