Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ben er uit, het mag Kasper Hjulmand worden. Uitstekende coach, prima voetbal maar niet zo blind als Bosz. Prima rustig karakter, past daarom denk ik goed bij PSV en heeft ervaring. Dat het geen NL is... aub zeg, het voetbal is zo internationaal als wat. Dat is een kulargument.

Laat maar komen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2023, 18:42 Hij heeft nog geen seconde hier gewerkt en we weten al dat we zeëen aan tegengoals krijgen. Kostelijk. We weten niet eens hoe de selectie er uit gaat zien.
De selective gaat zoals altijd met Brands goede voorhoede, ok middenveld en euroknaller verdediging worden.

Bosz gaat daar met kamikazevoetbal helemaal niks van maken. Hij is ook overal met kwaad bloed vertrokken. Moet je niet aan beginnen.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 25 May 2023, 18:53 Ik ben er uit, het mag Kasper Hjulmand worden. Uitstekende coach, prima voetbal maar niet zo blind als Bosz. Prima rustig karakter, past daarom denk ik goed bij PSV en heeft ervaring. Dat het geen NL is... aub zeg, het voetbal is zo internationaal als wat. Dat is een kulargument.

Laat maar komen!
Top! Stel jij de deadline voor hem op?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 25 May 2023, 18:56
Ardbeg wrote: 25 May 2023, 18:42 Hij heeft nog geen seconde hier gewerkt en we weten al dat we zeëen aan tegengoals krijgen. Kostelijk. We weten niet eens hoe de selectie er uit gaat zien.
De selective gaat zoals altijd met Brands goede voorhoede, ok middenveld en euroknaller verdediging worden.

Bosz gaat daar met kamikazevoetbal helemaal niks van maken. Hij is ook overal met kwaad bloed vertrokken. Moet je niet aan beginnen.
Maar Brands is niet meer de voetbalbaas, dat is Stewart. De laatste keren dat Brands aankopen deed was misschien Jarrad, zijn tijd als TD en de noodgedwongen interim fase deze winter. Daarin leek die echter ook voornamelijk zijn handen van het geld af te houden, wellicht in samenspraak met Earnie die het zelf wil doen.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ralph Hasenhüttl.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 25 May 2023, 18:57
Juancho wrote: 25 May 2023, 18:53 Ik ben er uit, het mag Kasper Hjulmand worden. Uitstekende coach, prima voetbal maar niet zo blind als Bosz. Prima rustig karakter, past daarom denk ik goed bij PSV en heeft ervaring. Dat het geen NL is... aub zeg, het voetbal is zo internationaal als wat. Dat is een kulargument.

Laat maar komen!
Top! Stel jij de deadline voor hem op?
Hij tekent zondag vlak na het laatste fluitsignaal
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 25 May 2023, 18:56
Ardbeg wrote: 25 May 2023, 18:42 Hij heeft nog geen seconde hier gewerkt en we weten al dat we zeëen aan tegengoals krijgen. Kostelijk. We weten niet eens hoe de selectie er uit gaat zien.
De selective gaat zoals altijd met Brands goede voorhoede, ok middenveld en euroknaller verdediging worden.

Bosz gaat daar met kamikazevoetbal helemaal niks van maken. Hij is ook overal met kwaad bloed vertrokken. Moet je niet aan beginnen.
Ok, Nostradamus 😃. Hoezo is hij "overal" met kwaad bloes vertrokken dan? Valt toch wel mee?
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1,077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 25 May 2023, 19:03
VTheMan wrote: 25 May 2023, 18:56

De selective gaat zoals altijd met Brands goede voorhoede, ok middenveld en euroknaller verdediging worden.

Bosz gaat daar met kamikazevoetbal helemaal niks van maken. Hij is ook overal met kwaad bloed vertrokken. Moet je niet aan beginnen.
Ok, Nostradamus 😃. Hoezo is hij "overal" met kwaad bloes vertrokken dan? Valt toch wel mee?
Bij Ajax, in duitsland en Frankrijk allemaal ontslagen of problemen met spelers/directie.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Jesse Marsch wel een interessante optie. Geen idee hoe haalbaar dat is alleen.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

VTheMan wrote: 25 May 2023, 19:09
Ardbeg wrote: 25 May 2023, 19:03

Ok, Nostradamus 😃. Hoezo is hij "overal" met kwaad bloes vertrokken dan? Valt toch wel mee?
Bij Ajax, in duitsland en Frankrijk allemaal ontslagen of problemen met spelers/directie.
Haha, hij had na één jaar al genoeg van Edje MBA. En dat ga jij nu tegen hem gebruiken?

Ik vind eerder dat Bosz, net als Cocu, wat ongelukkige keuzes heeft gemaakt. Zo'n Lyon bijvoorbeeld, daar zijn de verwachtingen ouderwets hoog, maar dat kan gewoon niet mee met de top. Dat zie je nu nog, ook zonder Bosz 7e. Bij Leverkusen is er nmm gewoon naar behoren gepresteerd, maar heeft men tegenwoordig Leipzig als bestormer van de top 3. Ik vind dat alleen bij Dortmund echt sprake is van teleurstellend resultaat.
Last edited by Josef Dettelbacher on 25 May 2023, 19:22, edited 1 time in total.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sam Allardyce
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 25 May 2023, 19:20 Sam Allardyce
De patjepeeër edition van Dick Advocaat
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 25 May 2023, 19:11 Ik vind Jesse Marsch wel een interessante optie. Geen idee hoe haalbaar dat is alleen.
Maar ondertussen ook nergens geslaagd. Nu heb ik dat traject niet intensief gevolgd, maar dat ziet er toch ook niet echt goed uit?
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor mijn gevoel is PSV gewoon kapot nu, dit seizoen was teveel. Van het fiasco rondom De Jong, het gelul van de RVC, van Gakpo die vertrok en vooral de enorm droevige situatie rondom Thijs…, nu is het met Ruud geëxplodeerd en mag iemand mij vertellen wat er nog over is van ONS PSV.., en dan bedoel ik even niet welke hippe trainer er moet komen, zonder enige binding met ons verhaal.

Ik had echt wel vertrouwen dat Ruud het ging flikken hier! En eigenlijk hoop ik nog wel dat hij terugkeert.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 25 May 2023, 14:23 Doelsaldo van Ajax in de Eredivisie (34 wedstrijden) onder Peter Bosz: 79-23. Waar komt die mythe van veel tegendoelpunten dan vandaan?
Uit zijn tijd bij Vitesse, Dortmund, Leverkussen en Lyon. Vooral bij Vitesse was het alles of niks.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 May 2023, 19:24
Menno1 wrote: 25 May 2023, 19:11 Ik vind Jesse Marsch wel een interessante optie. Geen idee hoe haalbaar dat is alleen.
Maar ondertussen ook nergens geslaagd. Nu heb ik dat traject niet intensief gevolgd, maar dat ziet er toch ook niet echt goed uit?
Je hebt gelijk. Bosz it is. ;-)
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Meestal hou ik inside informatie voor mijzelf, maar ik heb vernomen via een van mijn spionnen dat het toch echt Pieter de Jongh alias The Champ gaat worden. :crown: :ketchup: :ketchup: :monkey: PSV mag hier erg blij mee zijn, kan goed omgaan met Afrikaanse jongens, uitgesproken visie, sterk met de media en heeft anders dan Peter Bosz wel prijzen gepakt, zoals de Castle Lager Challenge Cup 2020 met FC Platinum, en de CBZ FA Cup 2019 met Highlanders, beiden grote teams uit een van de grootste Afrikaanse voetballanden, Zimbabwe.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op Voetbalzone (I know...) staat Pascal Jansen stijf bovenaan qua 'ideale' kandidaat. Ik vraag me dan echt af hoe zo iets moet gaan als ze ervoor zouden kiezen.

Op zondag spelen we tegen AZ, dus die gaan nu echt geen lijntje uitgooien (tenzij je Ajax bent), dan is die wedstrijd klaar zondag en weet je of je 2e of 3e bent en AZ weet dat ze 3e of 4e zijn. Ga je dan op maandagmorgen bellen met Jansen? Die zal niet a la minute zeggen dat hij 100% wil maar hoogstens als hij 100% niet wil. Dan wat bedenktijd en vervolgens kopt de Telegraaf op vrijdagmorgen dat PSV en AZ onderhandelen over Jansen. AZ heeft een nog kortere periode dan PSV heeft voor het vinden van een vervanger omdat ze een voorronde eerder instromen. Die zullen Jansen niet willen laten gaan en als PSV dat toch wil forceren heeft dat tijd nodig. Laat het een week duren, dan is het al 10 juni. Dan moet je nog presenteren, assistenten zoeken en heb je met een beetje geluk rond 17 juni een technische staf. In de eerste week van juli begint het nieuwe seizoen al.

Maar stel dat je er na een week niet uit komt met AZ, dan moet je rond 10 juni weer opnieuw van start met een nieuwe naam. Kortom... een trainer die vast ligt is niet zo vanzelfsprekend. Je maakt het jezelf ook moeilijker door een een risico te nemen.

En dit allemaal zonder discussie of je überhaupt voor Jansen moet kiezen. Al kan ik er wel mee leven to be honest. Maar hij staat bij mij op plek 3.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 May 2023, 19:24
Menno1 wrote: 25 May 2023, 19:11 Ik vind Jesse Marsch wel een interessante optie. Geen idee hoe haalbaar dat is alleen.
Maar ondertussen ook nergens geslaagd. Nu heb ik dat traject niet intensief gevolgd, maar dat ziet er toch ook niet echt goed uit?
McClaren ook niet toen, maarja als het allemaal op zijn plek valt kan iedereen in NL kampioen worden. Zelfs Frank de Boer 4,5 keer.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 25 May 2023, 19:30 Maar hij staat bij mij op plek 3.
Hopelijk zondagmiddag half 5 ook.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 25 May 2023, 19:31McClaren ook niet toen, maarja als het allemaal op zijn plek valt kan iedereen in NL kampioen worden. Zelfs Frank de Boer 4,5 keer.
In dat geval ShovingNE2 voor de groep met Juancho en Ardbeg als assistenten!
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het zal toch niet zo zijn dat we in juni de eerste veldtrainingen weer beginnen zonder ook maar één trainer? Nee, natuurlijk niet, dat nooit…
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 25 May 2023, 19:34 Het zal toch niet zo zijn dat we in juni de eerste veldtrainingen weer beginnen zonder ook maar één trainer? Nee, natuurlijk niet, dat nooit…
We hebben altijd Faber nog
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 May 2023, 19:32
11 Tinus wrote: 25 May 2023, 19:31McClaren ook niet toen, maarja als het allemaal op zijn plek valt kan iedereen in NL kampioen worden. Zelfs Frank de Boer 4,5 keer.
In dat geval @ShovingNE2 voor de groep met @Juancho en @Ardbeg als assistenten!
Je weet toch ook wel dat ik niet naar hun luister 😂 Doe MaartenV , Heruone en deninho32 maar.
Post Reply