Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 May 2023, 16:35En dit zag je gisteren van verre aankomen. Stelletje leeghoofden. Trekken volledige conclusies op 25% info en gaan daar vervolgens ook nog eens naar handelen. Als ze over de schreef gaan kijken of je ze kan achterhalen, aangifte doen en voorgoed het stadion uitflikkeren als ze er al komen.
Het is natuurlijk wel maar de vraag of het PSV fans zijn. Zullen er vast wel enkelen tussenzitten, maar je hebt genoeg kansloze figuren van Ajax of Feyenoord die er lol in hebben om een trollaccountje aan te maken en te stoken.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 25 May 2023, 16:35 Ik zie niet in wat de draai is in onderstaande quote van Linse. Het kan prima allebei zijn: ze deden hun beklag bij de directie. En daarna heeft de directie gezegd dat ze zich bij Ruud moesten melden.
En ook de draai die de directie in de media maakte, was volgens hem opvallend. "Eerst werd verteld dat spelers hun beklag hebben gedaan bij de directie. Op de persconferentie werd gezegd dat de spelers werden weggestuurd en dit met de trainer zelf moesten bespreken."

Standbeeld wrote: 25 May 2023, 15:19
En dit zag je gisteren van verre aankomen. Stelletje leeghoofden. Trekken volledige conclusies op 25% info en gaan daar vervolgens ook nog eens naar handelen. Als ze over de schreef gaan kijken of je ze kan achterhalen, aangifte doen en voorgoed het stadion uitflikkeren als ze er al komen.

Heksenjacht op spelers want die zouden een mes in de rug van Ruud hebben gestoken.
Kijk het Veerman topic maar eens...
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Davey Jones wrote: 25 May 2023, 16:16 Aantal interessante opties voor volgend seizoen, buiten de namen als Bosz, Pascal Janssen, Marsch, Berhalter die we constant voorbij zien komen :

Gerardo Seoane : 3x landskampioen geworden in Zwitserland en aardige periode bij Bayer Leverkusen

Ralph Hasenhuttl: Goeie tacticus van de Red Bull school en Premier League ervaring

Sánchez Flores: Ervaren coach van de oude stempel en prijzenpakker. Ervaring in verschillende competities en past formatie toe naargelang spelersmateriaal

Adi Hütter: Grote naam en ervaren coach

Verder zie ik Hedwiges Maduro graag komen als T2
Brands kennende gaat er echt niet 1 van die buitenlandse namen komen. Stewart gaf eerder ook al aan dat er niet zoveel gaat veranderen en dat het vooral het combineren is van zijn (Amerikaanse) netwerk en het netwerk van Brands. Die buitenlandse namen zijn denk ik totaal niet aan de orde en het zal gewoon een bekende (NL) trainer worden of anders een Amerikaan of uit zijn Amerikaanse netwerk van Stewart. Dat zijn de 2 smaken verwacht ik.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sinds dat na de aanslag op Koninginnedag de eigenaar van een zwarte Swift bedreigt werd ondanks dat de bestuurder hiervan omgekomen was kijk ik nergens meer van op. Overschat vooral niet de intelligentie van sommige mensen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Zalig zijn... Nou ja, zalig :sad:
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wow 63% geeft Ruud een voldoende in de poll. 35% geeft hem een krappe onvoldoende. En 2% een dikke onvoldoende.

En ik maar een half jaar lang denken dat het nodig was om wat tegengeluid te laten horen op dit forum omdat het leek of Ruud aan alle kanten doorlopend werd afgefikt. Maar nu blijkt zelfs @heruone hem hetzelfde punt te geven als ikzelf, een Zeven..lol.

Dus uiteindelijk klopt dus het kroegverhaal..we zouden het allemaal best wel eens zijn met een pilske erbij.
Alex Rodrigo Dias da Costa
Lid 2e elftal
Posts: 153
Joined: 28 Jun 2022, 15:56
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Boscagli
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 25 May 2023, 16:39
Davey Jones wrote: 25 May 2023, 16:16 Aantal interessante opties voor volgend seizoen, buiten de namen als Bosz, Pascal Janssen, Marsch, Berhalter die we constant voorbij zien komen :

Gerardo Seoane : 3x landskampioen geworden in Zwitserland en aardige periode bij Bayer Leverkusen

Ralph Hasenhuttl: Goeie tacticus van de Red Bull school en Premier League ervaring

Sánchez Flores: Ervaren coach van de oude stempel en prijzenpakker. Ervaring in verschillende competities en past formatie toe naargelang spelersmateriaal

Adi Hütter: Grote naam en ervaren coach

Verder zie ik Hedwiges Maduro graag komen als T2
Brands kennende gaat er echt niet 1 van die buitenlandse namen komen. Stewart gaf eerder ook al aan dat er niet zoveel gaat veranderen en dat het vooral het combineren is van zijn (Amerikaanse) netwerk en het netwerk van Brands. Die buitenlandse namen zijn denk ik totaal niet aan de orde en het zal gewoon een bekende (NL) trainer worden of anders een Amerikaan of uit zijn Amerikaanse netwerk van Stewart. Dat zijn de 2 smaken verwacht ik.
Ancelotti komt uit het Brands-netwerk (A)
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

Davey Jones wrote: 25 May 2023, 16:16

Sánchez Flores: Ervaren coach van de oude stempel en prijzenpakker. Ervaring in verschillende competities en past formatie toe naargelang spelersmateriaal
Laatste prijs (de presidents cup in de Emiraten) is al van 2014.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Heruone een 7? Wat heeft die gebruikt?
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik irriteer mij wel aan de framing van de media die Ruud nu wegzetten als een of andere held door weg te lopen. Dat is absoluut zijn eigen keuze, maar nu ik alles een beetje heb teruggelezen en gehoord, vind ik het een behoorlijke impulsieve keuze. Blijkbaar wou hij er al eerder twee keer mee stoppen ook, maar heeft de directie hem overgehaald om te blijven.

Als een manager, vind ik dat hij ook verantwoordelijkheid heeft om ontevreden spelers en staf weer voor zich te winnen en te kijken naar eigen functioneren, ipv weg te gaan. Spelers worden nu ten onrechte neergezet als ratten, terwijl Ruud prima op de hoogte was van het gesprek van de spelers met de directie. Dat is hun prima recht geweest en gebeurd zo vaak. Het was ook niet dat er een onwerkbare situatie was, zo ver als ik kan zien.

Ik ben er niet rouwig om dat hij weg is. Ruud is een prima kerel, maar hij kon de baan niet aan, heb ik het idee. Nu is er de mogelijkheid om schoon schip te maken en hopelijk vind Ruud een nieuwe uitdaging bij een andere club en kan hij zich daar verder ontwikkelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 25 May 2023, 19:07 Ik irriteer mij wel aan de framing van de media die Ruud nu wegzetten als een of andere held door weg te lopen. Dat is absoluut zijn eigen keuze, maar nu ik alles een beetje heb teruggelezen en gehoord, vind ik het een behoorlijke impulsieve keuze. Blijkbaar wou hij er al eerder twee keer mee stoppen ook, maar heeft de directie hem overgehaald om te blijven.

Als een manager, vind ik dat hij ook verantwoordelijkheid heeft om ontevreden spelers en staf weer voor zich te winnen en te kijken naar eigen functioneren, ipv weg te gaan. Spelers worden nu ten onrechte neergezet als ratten, terwijl Ruud prima op de hoogte was van het gesprek van de spelers met de directie. Dat is hun prima recht geweest en gebeurd zo vaak. Het was ook niet dat er een onwerkbare situatie was, zo ver als ik kan zien.

Ik ben er niet rouwig om dat hij weg is. Ruud is een prima kerel, maar hij kon de baan niet aan, heb ik het idee. Nu is er de mogelijkheid om schoon schip te maken en hopelijk vind Ruud een nieuwe uitdaging bij een andere club en kan hij zich daar verder ontwikkelen.
Ik ben het hier wel mee eens. En het feit dat hij Brands en Earnie zo verrast heeft zegt volgens mij wel iets over hoe groot zijn ommezwaai is geweest. Die twee heren speelden geen toneel namelijk. Zoals Pieter Zwart zei; je moet ook de directie boven je kunnen managen. Sterker nog, wellicht is die nog wel belangrijker dan spelers/trainers.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 25 May 2023, 15:20 Eigenlijk is het vooral ironisch wanneer Ruud opstapt wegens gebrek aan ervaren vertrouwen, want daarmee laat je vooral zien dat JIJ enorm onbetrouwbaar bent. Je club en selectie 4 dagen voor de laatste wedstrijd laten zitten.

Komt totaal niet weloverwogen over, eerder impulsief gedaan door een financieel onafhankelijke die zich laat leiden door emoties.
:indexfinger: :pul:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Ik heb vandaag bewust het Ruud gebeuren niet helemaal gevolgd. Los van de hoeveelheid aan berichten is het ook 95% speculasie dan wel herhaling van zetten.
Zijn er vandaag nog daadwerkelijk nieuwe feiten bekend geworden? Dus geen geruchten, maar betrouwbare info?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 25 May 2023, 20:30 Ik heb vandaag bewust het Ruud gebeuren niet helemaal gevolgd. Los van de hoeveelheid aan berichten is het ook 95% speculasie dan wel herhaling van zetten.
Zijn er vandaag nog daadwerkelijk nieuwe feiten bekend geworden? Dus geen geruchten, maar betrouwbare info?
Nee.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

MaartenV wrote: 25 May 2023, 17:27 Wow 63% geeft Ruud een voldoende in de poll. 35% geeft hem een krappe onvoldoende. En 2% een dikke onvoldoende.
Tsja, Pim Fortuyn werd in 2004 (was uiteindelijk 2e na correctie) uitgeroepen tot grootste Nederlander aller tijden. Uiteraard volledig ingegeven door emotie en waan van de dag.

Ook niet vergeten dat de echte afrekening pas komend weekend zou zijn. Benieuwd wat er over blijft van die voldoende als ie 3e zou zijn geworden.

Overigens, 2 kleine prijzen en 4x Ajax verslaan mag je ook best belonen met n voldoende in je eerste jaar.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 25 May 2023, 19:07 Ik irriteer mij wel aan de framing van de media die Ruud nu wegzetten als een of andere held door weg te lopen. Dat is absoluut zijn eigen keuze, maar nu ik alles een beetje heb teruggelezen en gehoord, vind ik het een behoorlijke impulsieve keuze. Blijkbaar wou hij er al eerder twee keer mee stoppen ook, maar heeft de directie hem overgehaald om te blijven.

Als een manager, vind ik dat hij ook verantwoordelijkheid heeft om ontevreden spelers en staf weer voor zich te winnen en te kijken naar eigen functioneren, ipv weg te gaan. Spelers worden nu ten onrechte neergezet als ratten, terwijl Ruud prima op de hoogte was van het gesprek van de spelers met de directie. Dat is hun prima recht geweest en gebeurd zo vaak. Het was ook niet dat er een onwerkbare situatie was, zo ver als ik kan zien.

Ik ben er niet rouwig om dat hij weg is. Ruud is een prima kerel, maar hij kon de baan niet aan, heb ik het idee. Nu is er de mogelijkheid om schoon schip te maken en hopelijk vind Ruud een nieuwe uitdaging bij een andere club en kan hij zich daar verder ontwikkelen.
Ruud komt hier als winnaar uit. In Engeland zien ze nu 2 prijzen in zijn eerste seizoen, goed gedaan. En hij heeft groot gelijk dat ie het zo heeft gedaan. Een jaar geleden las je hier dat alles uit de kast werd gehaald om hem te laten slagen, na Van Bommel mocht het niet nog een keer mis gaan. Het tegenovergestelde is gebeurd, PSV heeft alles fout gedaan en van de praatjes van de directie en RvC is niks terecht gekomen.

En PSV is terug bij af. Weer op zoek maar een nieuwe trainer, die wil weer van alles en heeft tijd nodig om zijn visie te implementeren.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 25 May 2023, 19:20
Menno1 wrote: 25 May 2023, 19:07 Ik irriteer mij wel aan de framing van de media die Ruud nu wegzetten als een of andere held door weg te lopen. Dat is absoluut zijn eigen keuze, maar nu ik alles een beetje heb teruggelezen en gehoord, vind ik het een behoorlijke impulsieve keuze. Blijkbaar wou hij er al eerder twee keer mee stoppen ook, maar heeft de directie hem overgehaald om te blijven.

Als een manager, vind ik dat hij ook verantwoordelijkheid heeft om ontevreden spelers en staf weer voor zich te winnen en te kijken naar eigen functioneren, ipv weg te gaan. Spelers worden nu ten onrechte neergezet als ratten, terwijl Ruud prima op de hoogte was van het gesprek van de spelers met de directie. Dat is hun prima recht geweest en gebeurd zo vaak. Het was ook niet dat er een onwerkbare situatie was, zo ver als ik kan zien.

Ik ben er niet rouwig om dat hij weg is. Ruud is een prima kerel, maar hij kon de baan niet aan, heb ik het idee. Nu is er de mogelijkheid om schoon schip te maken en hopelijk vind Ruud een nieuwe uitdaging bij een andere club en kan hij zich daar verder ontwikkelen.
Ik ben het hier wel mee eens. En het feit dat hij Brands en Earnie zo verrast heeft zegt volgens mij wel iets over hoe groot zijn ommezwaai is geweest. Die twee heren speelden geen toneel namelijk. Zoals Pieter Zwart zei; je moet ook de directie boven je kunnen managen. Sterker nog, wellicht is die nog wel belangrijker dan spelers/trainers.
Of Brands en Stewart hebben weinig mensenkennis, dat kan ook. Sowieso is Brands een verdienstelijk toneelspeler dus ik zou er niet zomaar van uit gaan dat die de waarheid spreekt. Bij het vertrek van John de Jong had hij ook al geen regie dus het kan ook zijn dat hij gewoon een slechte directeur is die achter de feiten aanloopt.

En de uitspraak van Zwart is natuurlijk gelul eerste klas. Laat die nou maar zinloze stukjes schrijven over tactiek, dan kunnen ze hier weer wat na papegaaien.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

PSV90 wrote: 15 May 2023, 11:52 Goed dat mensen beginnen in te zien dat de kans dat Ruud komend seizoen geen trainer is van PSV vrijwel nihil is.

Er valt een hoop te verbeteren qua spel, maar er zijn ook wel wat elementen die voor Ruud spreken:

- Is zijn ploeg niet kwijtgeraakt ondanks vele tegenslagen en verkoop van topspelers.
- Relatief goed gepresteerd tegen concurrenten.
- Momenteel bezig met zijn beste reeks qua resultaten.
- 2 prijzen gepakt, 2e plaats zo goed als binnen en Europees iig overwintert.

Niemand is tevreden, maar zoals gezegd is de kans dat er komend seizoen iemand anders voor de groep staat heel klein. Gewoon achter PSV/Ruud gaan/blijven staan. In de winter waren er hier ook genoeg die dachten dat PSV 4e of 5e zou eindigen. Als Ruud het qua resultaten om kan draaien waarom zou het dan onmogelijk zijn qua spel?
Visionair op 15 mei...

Enerzijds pijnlijk en kwalijk dat Ruud onvoldoende steun voelde... anderzijds voor de PSV leiding allicht een kans om een richting in te slaan die ze wel wilden maar eigenlijk niet konden maken t.o.v. Ruud.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ga je nu jezelf een visionair noemen omdat je op 15(!!) mei doorkreeg na dit seizoen dat aan elkaar hing van gekonkel en gerommel dat PSV misschien wel eens niet met Ruud door zou kunnen gaan?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wat lult de Witte Chinees nou weer.

https://nos.nl/video/2476470-vermeulen- ... am-hotspur
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Nou, hopen dat PSV dan ook 20 miljoen vraa... oh wacht...
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Parodie op een journalist die kerel.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 25 May 2023, 18:32 @Heruone een 7? Wat heeft die gebruikt?
Als je 2e wordt heb je resultaat gericht gezien ondanks alle omstandigheden gewoon een ontzettend knap seizoen gedraaid.

Ben daarentegen wel blij dat ie gewipt is.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

GillesdelaCroquette wrote: 25 May 2023, 22:17 Ga je nu jezelf een visionair noemen omdat je op 15(!!) mei doorkreeg na dit seizoen dat aan elkaar hing van gekonkel en gerommel dat PSV misschien wel eens niet met Ruud door zou kunnen gaan?
... het was sarcasme. Volgens mij heb je de post niet helemaal gelezen. Ongeveer alles was ik in die post schrijf klopt niet.

- kans op vertrek Ruud nihil
- tweede plek zo goed als binnen
- ploeg niet kwijtgeraakt
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

PSV90 ter geruststelling: ik had het sarcasme wél door. :shake:
Post Reply