Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 26 May 2023, 08:57 Mariano Diaz vertrekt transfervrij bij Real. Is het nog de speler die hij toen bij Lyon was?
Aub niet. Erg matige speler en zal daarnaast een enorm salaris willen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Breur wrote: 26 May 2023, 09:00 En dat beenbreekargument geldt voor elke speler. Dan maar niet meer investeren?
Vooral slimmer investeren. Kost Branthwaite €5-6m? Dan doe je het lachend. Maar voor €10m is het afbreukrisico gewoon veel te groot. Je gaat me niet vertellen dat je als scouting dan door je opties heen bent om een verdediger te vinden van dezelfde kwaliteit en vergelijkbare, beperkte ervaring op het hoogste niveau, die je voor de helft van dat bedrag ook wel kunt vinden. Zeker nu je meerdere verdedigers moet halen komende zomer, is het zaak weer eens creatief te zijn. Kijk naar Feyenoord, die voor slechts €6M Hancko oppikten. Volgens TM is de marktwaarde van de Slowaak inmiddels €20M; die gaat voor €30M de deur uit als hij Feyenoord na een jaar CL en wie weet opnieuw een titel verlaat voor Engeland, Duitsland, Italie of Spanje. En in tegenstelling tot enkele maandagavondwedstrijden bij Everton B, had Hancko meer dan 100 wedstrijden Sparta Praag in de benen. Zeker gezien de dunne selectie die we overhouden en het beperkte geld dat we hebben, mag wmb de prijs-kwaliteit op de korte termijn wel wat meer de nadruk krijgen.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het gaat bij Gerrit ondertussen meer om zijn blijkbaar gegarandeerde waardestijging als Engelsman dan over zijn daadwerkelijke kwaliteiten. Gevaarlijk.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toch wel knap gescout van PSV, die Gerrit: flinke waardestijging
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hij heeft hele sterke wedstrijden en hele zwakke wedstrijden gespeeld. Hij heeft wel kwaliteiten en ik vind hem zeker talentvol i.t.t. bijvoorbeeld Baumgartl. Fysiek en koppend vind ik hem zwaar in orde. Toch heeft hij ook wel een aantal persoonlijke fouten gemaakt waar een tegendoelpunt uit viel. Het gekke is dat hij soms de ene wedstrijd goed doordekt en dat is dan erg effectief en kan PSV de druk er op houden, terwijl hij op andere momenten juist achteruit loopt.

Dat hij Engelsman is, zou een pre kunnen zijn, maar er zijn nog wel een aantal andere belangrijkere eigenschappen als je hem definitief zou willen aantrekken.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan omschrijf je hem bijna als Obispo Massimo . Die is koppend ook sterk, fysiek sterk in de duels, speelt soms geweldige wedstrijden maar zakt ook wel eens door de ondergrens door metname echt grote fouten. Uiteraard is Obispo fysiek wel een stuk blessure gevoeliger maar toch.

Zouden wij voor Obispo 10 miljoen willen betalen? Of 8 miljoen? Dat is voor PSV nog altijd heel, heel veel geld en men moet niet weer dezelfde fout gaan maken door veel geld te investeren in spelers die of nog twijfelachtig zijn, of een glasbak naast zich nodig hebben of die wat krasjes hebben opgelopen.

Of Brantwaithe in die groep valt weet ik niet zeker, maar ik weet wel voor mezelf dat ik nog te veel twijfel heb bij hem icm het bedrag dat je zou moeten betalen. Ik zou daarom ook verder kijken en een heel nieuw centraal duo gaan halen die echt complementair is aan elkaar en die ook vooral passen in de visie en tactiek van de nieuwe trainer waarbij de club EINDELIJK eens een eigen visie moet gaan neerleggen waar men de komende vele jaren op gaat bouwen. Wat er ook gebeurt en wie er ook de trainer is.

Als Bosz bijv. komt kan het maar zo zijn dat juist Ramalho weer perse moet blijven en dat hij een hele belangrijke rol gaat krijgen. Dan moet je naast hem dus een type CV zoeken die het elftal echt beter maakt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 May 2023, 10:05Die is koppend ook sterk, fysiek sterk in de duels, speelt soms geweldige wedstrijden maar zakt ook wel eens door de ondergrens door metname echt grote fouten. Uiteraard is Obispo fysiek wel een stuk blessure gevoeliger maar toch.
Ik vind Branthwaite absoluut geen 10 miljoen waard. Voor 5-6, zoals Goleiro hierboven zegt zou ik het wel doen. Grootste verschil tussen Branthwaite en Obsipo vind ik dat de ondergrens van Branthwaite wat hoger ligt en hij minder vaak door die ondergrens zakt. Voor de rest is het eigenlijk wel een beetje Obispo, waarbij ik wel Branthwaite een betere indribbel heeft. Soms levert dat ook problemen op zoals afgelopen zondag maar goed, het kan ook echt een wapen zijn.

Je vergelijking met Obispo vind ik zeker terecht Juancho, waarbij ik Branthwaite wel beter vind.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

‘Lorenzo Lucca blijft mogelijk actief in de Eredivisie. De boomlange spits van Ajax, die dit seizoen wordt gehuurd van Pisa, geniet interesse van AZ en PSV. ‘(Quotidiano Sportivo) :nuts: (Scamacca 2.0?)
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 26 May 2023, 10:14
Juancho wrote: 26 May 2023, 10:05Die is koppend ook sterk, fysiek sterk in de duels, speelt soms geweldige wedstrijden maar zakt ook wel eens door de ondergrens door metname echt grote fouten. Uiteraard is Obispo fysiek wel een stuk blessure gevoeliger maar toch.
Ik vind Branthwaite absoluut geen 10 miljoen waard. Voor 5-6, zoals Goleiro hierboven zegt zou ik het wel doen. Grootste verschil tussen Branthwaite en Obsipo vind ik dat de ondergrens van Branthwaite wat hoger ligt en hij minder vaak door die ondergrens zakt. Voor de rest is het eigenlijk wel een beetje Obispo, waarbij ik wel Branthwaite een betere indribbel heeft. Soms levert dat ook problemen op zoals afgelopen zondag maar goed, het kan ook echt een wapen zijn.

Je vergelijking met Obispo vind ik zeker terecht Juancho, waarbij ik Branthwaite wel beter vind.
Branthwaite vind ik om een aantal reden interessant, fysiek zeer zeker een meerwaarde, positionering over het algemeen ook goed, koppend vind ik hem juist nog niet overtuigend genoeg en daarin kan hij nog veel verbeteren. Een bedrag van 7 a 8 zou ik een verstandige investering vinden, ook omdat hij Engelsman is en daardoor makkelijker te verkopen valt dan bv. Baumgartl maar vooral ook omdat hij beter is dan wat we nu hebben.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zouden we ook niet op zoek moeten naar een aantal spelers met een wat andere mentaliteit?
De laatste seizoenen lijken we vooral spelers te hebben die zich niet kunnen onttrekken aan de malaise tijdens een mindere wedstrijd.
Koppies gaan aan snel hangen als het wat tegenzit en er mogen best wat meer spelers staan die zich juist op die momenten laten zien.
Een Xavi heeft dat (meestal) wel, maar om nou al dat werk door een net 20-jarige te laten opknappen.

Het liefst heb je in iedere lijn iemand die de rest bij de hand kan nemen en waar ook daadwerkelijk naar geluisterd wordt, en naar wie opgekeken wordt. En of dat nou voortkomt uit ervaring (Guardado, Moreno) of talent (Xavi) moet verder niet uitmaken, een gezonde mix van beide zou het beste zijn en dan is het ook minder erg - of valt het minder op - als er een aantal spelers zijn met een mindere drive - of die overall wat minder zijn - omdat die zich kunnen optrekken aan anderen.
En juist dat is iets wat we nu missen in mijn optiek: niemand (of niet genoeg spelers) die de rug rechten en er tegenaan gaan bij tegenslag, maar teveel spelers die bij de pakken neer gaan zitten
La vida és massa curta per no fer broma
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

M.Delgado wrote: 26 May 2023, 10:17
DeEintovenaar wrote: 26 May 2023, 10:14

Ik vind Branthwaite absoluut geen 10 miljoen waard. Voor 5-6, zoals Goleiro hierboven zegt zou ik het wel doen. Grootste verschil tussen Branthwaite en Obsipo vind ik dat de ondergrens van Branthwaite wat hoger ligt en hij minder vaak door die ondergrens zakt. Voor de rest is het eigenlijk wel een beetje Obispo, waarbij ik wel Branthwaite een betere indribbel heeft. Soms levert dat ook problemen op zoals afgelopen zondag maar goed, het kan ook echt een wapen zijn.

Je vergelijking met Obispo vind ik zeker terecht Juancho, waarbij ik Branthwaite wel beter vind.
Branthwaite vind ik om een aantal reden interessant, fysiek zeer zeker een meerwaarde, positionering over het algemeen ook goed, koppend vind ik hem juist nog niet overtuigend genoeg en daarin kan hij nog veel verbeteren. Een bedrag van 7 a 8 zou ik een verstandige investering vinden, ook omdat hij Engelsman is en daardoor makkelijker te verkopen valt dan bv. Baumgartl maar vooral ook omdat hij beter is dan wat we nu hebben.
Ik vind het wel een lastige. Voor de prijs die je noemt vind ik het wel discutabel. Onze verdediging moet echt die stap omhoog maken. Al jaren is het gewoon echt onvoldoende. Daar moeten nu klasbakken komen te staan. De vraag die ik heb is: hoe lang heeft Branthwaite nodig om daar te komen? Ik denk wel dat hij het in zich heeft om nog te ontwikkelen, maar hoe lang heeft hij nodig? We hebben komend seizoen geweldenaars nodig zeg maar en dat vind ik hem nog niet. Wellicht scheelt het al als hij er een goede verdedigers naast heeft staan maar dat weet ik niet, vind ik lastig in te schatten. Gaan we dan Branthwaite halen omdat we hem zo goed vinden of omdat we verwachten hem nog wel te kunnen slijten als hij toch niet zo goed blijkt? Ik denk dat we dat nu niet moeten willen. Dat hij beter is dan wat we nu hebben zegt me niet zoveel want het is een beetje armoede allemaal haha. Wat ik me afvraag dus: is hij volgend seizoen op een niveau dat hij ons verdediging kan dragen met een andere verdediger naast hem? Vind ik persoonlijk lastig inschatten. Als we daar dan 7 of 8 miljoen op stuk slaan omdat hij in de toekomst nog te verkopen is als hij niet super blijkt te zijn vind ik gevaarlijk.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 May 2023, 10:05 Als Bosz bijv. komt kan het maar zo zijn dat juist Ramalho weer perse moet blijven en dat hij een hele belangrijke rol gaat krijgen. Dan moet je naast hem dus een type CV zoeken die het elftal echt beter maakt.
Laten we aub hopen dat Ramalho zondag rond 16.30 uur z'n laatste wedstrijd voor PSV heeft gespeeld. Of nog beter, dat was na Heerenveen al het het geval.
User avatar
M.Delgado
Vaste waarde in elftal
Posts: 601
Joined: 04 Nov 2020, 14:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 26 May 2023, 10:27
M.Delgado wrote: 26 May 2023, 10:17

Branthwaite vind ik om een aantal reden interessant, fysiek zeer zeker een meerwaarde, positionering over het algemeen ook goed, koppend vind ik hem juist nog niet overtuigend genoeg en daarin kan hij nog veel verbeteren. Een bedrag van 7 a 8 zou ik een verstandige investering vinden, ook omdat hij Engelsman is en daardoor makkelijker te verkopen valt dan bv. Baumgartl maar vooral ook omdat hij beter is dan wat we nu hebben.
Ik vind het wel een lastige. Voor de prijs die je noemt vind ik het wel discutabel. Onze verdediging moet echt die stap omhoog maken. Al jaren is het gewoon echt onvoldoende. Daar moeten nu klasbakken komen te staan. De vraag die ik heb is: hoe lang heeft Branthwaite nodig om daar te komen? Ik denk wel dat hij het in zich heeft om nog te ontwikkelen, maar hoe lang heeft hij nodig? We hebben komend seizoen geweldenaars nodig zeg maar en dat vind ik hem nog niet. Wellicht scheelt het al als hij er een goede verdedigers naast heeft staan maar dat weet ik niet, vind ik lastig in te schatten. Gaan we dan Branthwaite halen omdat we hem zo goed vinden of omdat we verwachten hem nog wel te kunnen slijten als hij toch niet zo goed blijkt? Ik denk dat we dat nu niet moeten willen. Dat hij beter is dan wat we nu hebben zegt me niet zoveel want het is een beetje armoede allemaal haha. Wat ik me afvraag dus: is hij volgend seizoen op een niveau dat hij ons verdediging kan dragen met een andere verdediger naast hem? Vind ik persoonlijk lastig inschatten. Als we daar dan 7 of 8 miljoen op stuk slaan omdat hij in de toekomst nog te verkopen is als hij niet super blijkt te zijn vind ik gevaarlijk.
Helder, die kanttekeningen heb ik ook, je weet nooit hoe, en vooral hoe snel, ontwikkelingen gaan. Ik denk ook dat een type 'Moreno' naast hem ontzettend veel zou schelen. De nieuwe trainer heeft wensen, er liggen lijsten klaar met versterkingen, hoe is die match? is er überhaupt ruimte voor onze Gerrit? De verdediging is nu simpelweg onze achilleshiel, daar zal flink in doorgeselecteerd en geïnvesteerd moeten worden. Veel vragen waarop we nu simpelweg geen antwoord kunnen hebben.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 26 May 2023, 10:05Dan omschrijf je hem bijna als Obispo @Massimo . Die is koppend ook sterk, fysiek sterk in de duels, speelt soms geweldige wedstrijden maar zakt ook wel eens door de ondergrens door metname echt grote fouten. Uiteraard is Obispo fysiek wel een stuk blessure gevoeliger maar toch.

Zouden wij voor Obispo 10 miljoen willen betalen? Of 8 miljoen? Dat is voor PSV nog altijd heel, heel veel geld en men moet niet weer dezelfde fout gaan maken door veel geld te investeren in spelers die of nog twijfelachtig zijn, of een glasbak naast zich nodig hebben of die wat krasjes hebben opgelopen.

Of Brantwaithe in die groep valt weet ik niet zeker, maar ik weet wel voor mezelf dat ik nog te veel twijfel heb bij hem icm het bedrag dat je zou moeten betalen. Ik zou daarom ook verder kijken en een heel nieuw centraal duo gaan halen die echt complementair is aan elkaar en die ook vooral passen in de visie en tactiek van de nieuwe trainer waarbij de club EINDELIJK eens een eigen visie moet gaan neerleggen waar men de komende vele jaren op gaat bouwen. Wat er ook gebeurt en wie er ook de trainer is.

Als Bosz bijv. komt kan het maar zo zijn dat juist Ramalho weer perse moet blijven en dat hij een hele belangrijke rol gaat krijgen. Dan moet je naast hem dus een type CV zoeken die het elftal echt beter maakt.
Ik vind Gerrit wel een hogere piek hebben dan Obispo. Daarnaast zijn de fouten bij Obispo iets structureler. Maar je hebt wel een heel goed punt met de vergelijking. Gerrit heeft een hele, hele goede fase gehad met een aantal zeer goede wedstrijden in topwedstrijden. Maar de laatste tijd staat hij echt behoorlijk te schutteren. De vraag is of en hoe snel hij weer terug kan naar het juiste niveau. Daarnaast zal er ook ng iemand naast hem moeten gaan staan die gekocht moet worden. Als je 10m uitgeeft aan Gerrit blijft er weinig over voor een RCV, een RB en een buitenspeler.

Mbt. Ramalho, dat is in dat geval al reden 1 om Bosz geen trainer te laten halen. We moeten echt doorselecteren en Ramalho staat heel, heel, heel hoog op dat lijstje. Leuke kerel, ook fijn voor de groep denk ik maar hij komt gewoon echt te kort en hij is volgens de geruchten een van de best betaalde spelers bij PSV dus voor de bank is hij te duur.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk niet dat je een hypothese mbt Ramalho echt een reden is om Bosz niet te laten komen. Zo zou je ook kunnen zeggen dat het zomaar zou kunnen zijn dat Bosz alles op alles zet om Morato te halen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 May 2023, 12:06 Ik denk niet dat je een hypothese mbt Ramalho echt een reden is om Bosz niet te laten komen. Zo zou je ook kunnen zeggen dat het zomaar zou kunnen zijn dat Bosz alles op alles zet om Morato te halen.
Of Miles Robinson, die in de analyse over Berhalter naar voren kwam als dé rede dat het hoog pressen van USA opeens ging werken, omdat hij met ruimte in de rug kan spelen en een razendsnelle CV is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 26 May 2023, 12:13
Ardbeg wrote: 26 May 2023, 12:06 Ik denk niet dat je een hypothese mbt Ramalho echt een reden is om Bosz niet te laten komen. Zo zou je ook kunnen zeggen dat het zomaar zou kunnen zijn dat Bosz alles op alles zet om Morato te halen.
Of Miles Robinson, die in de analyse over Berhalter naar voren kwam als dé rede dat het hoog pressen van USA opeens ging werken, omdat hij met ruimte in de rug kan spelen en een razendsnelle CV is.
Ik hoop eerlijk gezegd niet op een hele Amerikaanse enclave nu. Ik blijf sowieso bij Verissimo en Morato :p
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 May 2023, 12:19Ik hoop eerlijk gezegd niet op een hele Amerikaanse enclave nu. Ik blijf sowieso bij Verissimo en Morato :p
Dan hoop ik op een duo Diego Costa - Lucas Beraldo!

Beetje off-topic maar hoor :mrgreen:
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 26 May 2023, 12:19
Sensation wrote: 26 May 2023, 12:13

Of Miles Robinson, die in de analyse over Berhalter naar voren kwam als dé rede dat het hoog pressen van USA opeens ging werken, omdat hij met ruimte in de rug kan spelen en een razendsnelle CV is.
Ik hoop eerlijk gezegd niet op een hele Amerikaanse enclave nu. Ik blijf sowieso bij Verissimo en Morato :p
Ik noem 1 speler :tear:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 26 May 2023, 12:21
Ardbeg wrote: 26 May 2023, 12:19Ik hoop eerlijk gezegd niet op een hele Amerikaanse enclave nu. Ik blijf sowieso bij Verissimo en Morato :p
Dan hoop ik op een duo Diego Costa - Lucas Beraldo!

Beetje off-topic maar hoor :mrgreen:
Sensation wrote: 26 May 2023, 12:21
Ardbeg wrote: 26 May 2023, 12:19

Ik hoop eerlijk gezegd niet op een hele Amerikaanse enclave nu. Ik blijf sowieso bij Verissimo en Morato :p
Ik noem 1 speler :tear:
Sensation: Ik bedoel Earnie, Berhalter, Robinson*

Ja jongens. Het kan toch geen transferwindow worden zonder dat in ieder geval wij drie een speler hebben waar we obsessief over focusen? Almada, Berisha, Jean Pyerre times need to live again!

Dus ja. Ik ben team Verissimo!

Last edited by Ardbeg on 26 May 2023, 12:37, edited 1 time in total.
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 26 May 2023, 11:43
Juancho wrote: 26 May 2023, 10:05Dan omschrijf je hem bijna als Obispo @Massimo . Die is koppend ook sterk, fysiek sterk in de duels, speelt soms geweldige wedstrijden maar zakt ook wel eens door de ondergrens door metname echt grote fouten. Uiteraard is Obispo fysiek wel een stuk blessure gevoeliger maar toch.

Zouden wij voor Obispo 10 miljoen willen betalen? Of 8 miljoen? Dat is voor PSV nog altijd heel, heel veel geld en men moet niet weer dezelfde fout gaan maken door veel geld te investeren in spelers die of nog twijfelachtig zijn, of een glasbak naast zich nodig hebben of die wat krasjes hebben opgelopen.

Of Brantwaithe in die groep valt weet ik niet zeker, maar ik weet wel voor mezelf dat ik nog te veel twijfel heb bij hem icm het bedrag dat je zou moeten betalen. Ik zou daarom ook verder kijken en een heel nieuw centraal duo gaan halen die echt complementair is aan elkaar en die ook vooral passen in de visie en tactiek van de nieuwe trainer waarbij de club EINDELIJK eens een eigen visie moet gaan neerleggen waar men de komende vele jaren op gaat bouwen. Wat er ook gebeurt en wie er ook de trainer is.

Als Bosz bijv. komt kan het maar zo zijn dat juist Ramalho weer perse moet blijven en dat hij een hele belangrijke rol gaat krijgen. Dan moet je naast hem dus een type CV zoeken die het elftal echt beter maakt.
Ik vind Gerrit wel een hogere piek hebben dan Obispo. Daarnaast zijn de fouten bij Obispo iets structureler. Maar je hebt wel een heel goed punt met de vergelijking. Gerrit heeft een hele, hele goede fase gehad met een aantal zeer goede wedstrijden in topwedstrijden. Maar de laatste tijd staat hij echt behoorlijk te schutteren. De vraag is of en hoe snel hij weer terug kan naar het juiste niveau. Daarnaast zal er ook ng iemand naast hem moeten gaan staan die gekocht moet worden. Als je 10m uitgeeft aan Gerrit blijft er weinig over voor een RCV, een RB en een buitenspeler.
Wat ook een behoorlijk verschil is tussen beide spelers is dat Obispo inmiddels alweer een paar maanden 24 is en Branthwaite nog 21 moet worden.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Feyenoord haalt voor peanuts een Pedersen, Trauner en Hancko (samen 10 miljoen) en heeft een trainer die ze goed laat functioneren. En hiervoor een Senesi voor 5 miljoen? Waarom zouden wij in vredesnaam dan 10 miljoen uitgeven aan Gerrit??!!
#simplythebest
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 26 May 2023, 12:37 Feyenoord haalt voor peanuts een Pedersen, Trauner en Hancko (samen 10 miljoen) en heeft een trainer die ze goed laat functioneren. En hiervoor een Senesi voor 5 miljoen? Waarom zouden wij in vredesnaam dan 10 miljoen uitgeven aan Gerrit??!!
Tsja, ze halen ook voor miljoenen een Argentijn die op 10 kan en niet speelt, terwijl wij Simons gratis ophalen.
Zo dien je niet helemaal te kijken. Ik denk dat je per geval moet kijken. Heeft Gerrit potentie? Ja. Kun je hem over een paar jaar voor veel geld verkopen? Ja. Ziet de nieuwe trainer in hem een basisspeler? Ja? Dan dan kun je er best 8-10 miljoen aan uitgeven. Dat is ook wat Feyenoord (waarmee je vergelijkt) voor Timber of Zerrouki betaalt. Dan is dat toch geen gek bedrag?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jarred kan ook gewoon links en rechts, kan met ruimte in de rug spelen en als het compact moet met de kont in de 16. Hij is relatief snel en kan zowel verdedigend als aanvallend heel goed koppen. Waar koop je dat in godsnaam voor 10 miljoen? Maar inderdaad. Feyenoord had Hancko maar dat was óók een speler met een krasje. Maar het profiel zoals hij dat vorig jaar had zou voor mij nu ook goed zijn bij een nieuwe CV.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oeps*
Last edited by Ardbeg on 26 May 2023, 12:55, edited 3 times in total.
Post Reply