Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

ComeOnPSV wrote: 26 May 2023, 22:00 Volgens Derksen is PSV heel blij dat Ruud weg is.
Ja wat mogen we blij zijn. De wazige erfenis van Schmidt en John de John op je nemen, aan de slag gaan met een ruk verdediging waar je niks mee kan, een goede aanval maar die door blessures en transfers tot niks is gekomen dit seizoen.., en dan afrekenen met het topper-complex (wordt makkelijk overheen gestapt hier), Ajax 4x verslaan en daarmee 2 prijzen en hoogstwaarschijnlijk de 2e plek bemachtigen.., een enorme inspirator en iemand die goed in de groep ligt (of zijn we het feestje na de KNVB beker vergeten?) en daarnaast een unieke band met de supporters hebben en een geweldig uithangbord zijn voor de club…ja we mogen echt blij zijn, want het voetbal was niet om aan te zien en tactisch gezien snapte hij er helemaal niks van, en dat is allemaal de schuld van de grote boze Ruud van Nistelrooy met z’n baard en z’n pet. Want alles en iedereen daaromheen, functioneert natuurlijk perfect: van Brands tot de RVC en van Veerman tot Ramalho - daar ligt het niet aan, Fred Rutten is de man die het allemaal snapt en organiseert, maar kennelijk kon Ruud hem niet voldoende vertrouwen wanneer het heet werd, en dat ligt natuurlijk volledig aan Ruud en niet aan Fred die vanwege zijn liefde voor PSV welgeteld nog 1 wedstrijd op zich neemt om vervolgens te biezen te pakken en hier nooit meer terug te komen waarschijnlijk.

En dan is het stemmingsmakerij als ik Joey eens een palingbek toeschrijf. En dan hebben alle moraalridders hier hun mond vol over respect voor de speler Joey Veerman terwijl een legende als Ruud gewoon kapot is gemaakt.

KOEKOEK
Skuddem
Nationale topspeler

guus wrote: 26 May 2023, 22:11
ComeOnPSV wrote: 26 May 2023, 22:00 Volgens Derksen is PSV heel blij dat Ruud weg is.
Herhaling van Mark van Bommel dus.
Over suggestief en speculatie gesproken 🤣
Skuddem
Nationale topspeler

Gaan jullie nou meer lekker door met grapjes maken over dat uiteindelijk iedereen Ruud een 7 voor z’n performance geeft. Van mijn krijgt ie een 10!

❤️
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ik dacht effe wat voor chatGPT betoog lees ik nou weer maar het is Skuddem, de man die zelfs een RVN OnlyFans zou kopen omdat die helemaal geil wordt van hem.
guus
Internationale topspeler

Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:15
guus wrote: 26 May 2023, 22:11

Herhaling van Mark van Bommel dus.
Suggestief en speculatie? Dan door Derksen maar die zegt een bron te hebben.
Skuddem
Nationale topspeler

guus wrote: 26 May 2023, 22:18

Oh nee dan ben ik wel overtuigd nu dat het feitelijk allemaal klopt, tnx voor de toelichting
Massimo
Legende

Van Nistelrooij had kunnen slagen als hij de leergierigheid en het aanpassingsniveau van Cocu had gehad. Dan was er grond om verder te gaan en had het successen kunnen opleveren. Een hele lange tijd hebben we het moeten doen met het spel en resultaten en daaromheen summier tussen de regels van spelers. Het leek lange tijd dat het goed ging met zowel de staf als de spelers en uiteindelijk bleek dat met de staf helemaal niet en met de spelers slechts voor een gedeelte te zijn. Dan wordt het een lastig verhaal en dan is het denk ik goed dat hij weg is zonder te weten of de nieuwe koers een betere gaat worden.
guus
Internationale topspeler

Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:19
guus wrote: 26 May 2023, 22:18

Oh nee dan ben ik wel overtuigd nu dat het feitelijk allemaal klopt, tnx voor de toelichting
Prima voor je. Droom lekker verder.
Skuddem
Nationale topspeler

guus wrote: 26 May 2023, 22:22
Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:19

Prima voor je. Droom lekker verder.
Is goed, ga jij lekker verder dansen op het graf van Ruud samen met Johan Derksen.
PeeJ
Vaste waarde in elftal

Derksen zou Ruud vanwege onderlinge relatie tot in den treuren kunnen verdedigen. Dat hij het niet doet, zegt veel.
Armada
Internationale topspeler

Mensen. Het PSV project RvN geeft ik een 3. Omdat het helemaal fout is gelopen.

Derksen heeft inderdaad een goede bron want dit is exact wat ik persoonlijk ook gehoord heb. Daarmee wil ik mijzelf niet interessanter maken, enkel bevestigen dat men er echt klaar mee was.
Last edited by Armada on 26 May 2023, 22:25, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler

PeeJ wrote: 26 May 2023, 22:23 Derksen zou Ruud vanwege onderlinge relatie tot in den treuren kunnen verdedigen. Dat hij het niet doet, zegt veel.
Dat volk zoals jij hier door Derksen geïnspireerd over het graf van Ruud komt pissen zegt ook veel.
Jwoeloe
Moderator

Maar we konden toch allemaal in september/oktober al zien dat we met Ruud nergens gingen komen? Het pijnlijke is alleen dat dit nu 1wedstrijd voor het einde gebeurt. Als dit in januari had geweest of na het weekend, dan had er nooit zo'n ophef ontstaan.
Skuddem
Nationale topspeler

Armada wrote: 26 May 2023, 22:24 Mensen. Het PSV project RvN geeft ik een 3. Omdat het helemaal fout is gelopen.

Derksen heeft inderdaad een goede bron want dit is exact wat ik persoonlijk ook gehoord heb.
Jij hoort altijd van alles maar een respect richting clublegendes heb je nooit van gehoord ofwel?
Standbeeld
Mister PSV

Derksen nemen we alleen niet serieus. Toch een beetje niveau Willy en Rene.
Last edited by Standbeeld on 26 May 2023, 22:30, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 26 May 2023, 22:25 Maar we konden toch allemaal in september/oktober al zien dat we met Ruud nergens gingen komen? Het pijnlijke is alleen dat dit nu 1wedstrijd voor het einde gebeurt. Als dit in januari had geweest of na het weekend, dan had er nooit zo'n ophef ontstaan.
Daarom wilde de directie ook met hem doorgaan? Of wil je jezelf op je borst kloppen dat jij het allemaal in SEPTEMBER zag aankomen al? Wat een post zeg, mafkees.
CZ_Code
Nationale topspeler

Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:26
Armada wrote: 26 May 2023, 22:24 Mensen. Het PSV project RvN geeft ik een 3. Omdat het helemaal fout is gelopen.

Derksen heeft inderdaad een goede bron want dit is exact wat ik persoonlijk ook gehoord heb.
Jij hoort altijd van alles maar een respect richting clublegendes heb je nooit van gehoord ofwel?
hahahahahahhahaa gast kruip anders nog even verder in Ruud’s achterste. Armada deelt gewoon dat die precies hetzelfde heeft vernomen, kan die toch nog steeds respect hebben voor Ruud😂
Armada
Internationale topspeler

Sorry?

Ik snap dat het emotioneel kan zijn, maar ik heb enorm veel respect voor Ruud. Ik vind het project Ruud mislukt. Hierbij zijn vele actoren die een verantwoordelijkheid dragen.
Last edited by Armada on 26 May 2023, 22:29, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler

Armada wrote: 26 May 2023, 22:27

Sorry?
Ik hoef geen excuses..
CZ_Code
Nationale topspeler

Armada wrote: 26 May 2023, 22:27

Sorry?
Niet op reageren, vind Skuddem zelf een prima gozert maar hij lijkt nogal op zijn tenen getrapt for whatever reason.
Bram
Nationale topspeler

Ja wat mogen we blij zijn. De wazige erfenis van Schmidt en John de John op je nemen, aan de slag gaan met een ruk verdediging waar je niks mee kan, een goede aanval maar die door blessures en transfers tot niks is gekomen dit seizoen.., en dan afrekenen met het topper-complex (wordt makkelijk overheen gestapt hier), Ajax 4x verslaan en daarmee 2 prijzen en hoogstwaarschijnlijk de 2e plek bemachtigen.., een enorme inspirator en iemand die goed in de groep ligt (of zijn we het feestje na de KNVB beker vergeten?) en daarnaast een unieke band met de supporters hebben en een geweldig uithangbord zijn voor de club…ja we mogen echt blij zijn, want het voetbal was niet om aan te zien en tactisch gezien snapte hij er helemaal niks van, en dat is allemaal de schuld van de grote boze Ruud van Nistelrooy met z’n baard en z’n pet. Want alles en iedereen daaromheen, functioneert natuurlijk perfect: van Brands tot de RVC en van Veerman tot Ramalho - daar ligt het niet aan, Fred Rutten is de man die het allemaal snapt en organiseert, maar kennelijk kon Ruud hem niet voldoende vertrouwen wanneer het heet werd, en dat ligt natuurlijk volledig aan Ruud en niet aan Fred die vanwege zijn liefde voor PSV welgeteld nog 1 wedstrijd op zich neemt om vervolgens te biezen te pakken en hier nooit meer terug te komen waarschijnlijk.

En dan is het stemmingsmakerij als ik Joey eens een palingbek toeschrijf. En dan hebben alle moraalridders hier hun mond vol over respect voor de speler Joey Veerman terwijl een legende als Ruud gewoon kapot is gemaakt.

KOEKOEK
Er is stemmingmakerij omdat je als volwassen man(denk ik) gedraagt als een kleuter.
Skuddem
Nationale topspeler

CZ_Code wrote: 26 May 2023, 22:27

hahahahahahhahaa gast kruip anders nog even verder in Ruud’s achterste. Armada deelt gewoon dat die precies hetzelfde heeft vernomen, kan die toch nog steeds respect hebben voor Ruud😂
Hearsay..als je dat op Veerman toepast ben je het baasje hier, koekoek..
CZ_Code
Nationale topspeler

Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:28
CZ_Code wrote: 26 May 2023, 22:27 hahahahahahhahaa gast kruip anders nog even verder in Ruud’s achterste. Armada deelt gewoon dat die precies hetzelfde heeft vernomen, kan die toch nog steeds respect hebben voor Ruud😂
Hearsay..als je dat op Veerman toepast ben je het baasje hier, koekoek..
Klopt, maar dat vond jij zelf nogal bullshit dus ik snap niet waarom je er nu zo op lijkt te hameren.
Last edited by CZ_Code on 26 May 2023, 22:29, edited 1 time in total.
Skuddem
Nationale topspeler

Bram wrote: 26 May 2023, 22:28

KOEKOEK
Er is stemmingmakerij omdat je als volwassen man(denk ik) gedraagt als een kleuter.
Je zegt helemaal niks hier jongen. Mijn leeftijd kun je gewoon op mijn profiel zijn, aangezien het je bezig lijkt te houden..
Heruone
Lid scoutingsteam

Als vrijwel alle componenten binnen je BVO waarmee je als trainer moet samenwerken, van TS en spelerselectie tot aan de directie over jou "klaagt" noch in staat is jou het volledige vertrouwen te kunnen bieden en/of uit te spreken, dan ben je achteraf gezien wellicht niet voldoende gekwalificeerd/capabel om de job als hoofdtrainer van PSV 1 te hebben. Als de spelersraad, een afvaardiging van de selectie, achter jou rug om naar de directie stapt om iets te bespreken over de trainer, dan is dat niet enkel over het ongenoegen uiten van twee assistenten die dreigen weg te gaan, maar dan is er iets enorm serieus aan de hand. Iemand ooit al eens aan die zaken gedacht?

Alle supporterstheorieën hierboven zijn leuk, van Brands/Stewart die het vertrouwen bleven uitspreken tot aan geen enkele basisspeler die geklaagd zou hebben en Ruud die een beslissing in emotie zou hebben gemaakt. Ruud voelde geen draagvlak/support meer en de reden daarvoor is duidelijk. Na afgelopen zondag zou hij gewiept zijn. Daar durf ik 100% mijn nek voor in het vuur te steken.
Last edited by Heruone on 26 May 2023, 22:32, edited 1 time in total.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply