Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jullie lijken wel een stel vrouwen man. Ga lekker van je vrijdagavond genieten en pak een pilsje.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

CZ_Code wrote: 26 May 2023, 22:29
Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:28

Hearsay..als je dat op Veerman toepast ben je het baasje hier, koekoek..
Klopt, maar dat vond jij zelf nogal bullshit dus ik snap niet waarom je er nu zo op lijkt te hameren.
de situaties zijn natuurlijk totaal verschillend, de enige overeenkomst is het hearsay gedeelte. Veerman moet hier met fluwelen handschoenen worden aangepakt terwijl Ruud van Nistelrooy min of meer de boeman krijgt toegeschoven voor alle ellende, zonder dat er ook maar iets van hoor- en wederhoor wordt toegepast. Ik vind het opvallend en niet te verklaren, volgens mij onderschatten jullie echt hoe belangrijk iemand als Ruud is geweest in het gevoel dat je jezelf met PSV verbonden kunt voelen. Gaan jullie maar nou gewoon geilen op een lekkere assist van Veerman op YouTube ofzo.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:25
PeeJ wrote: 26 May 2023, 22:23 Derksen zou Ruud vanwege onderlinge relatie tot in den treuren kunnen verdedigen. Dat hij het niet doet, zegt veel.
Dat volk zoals jij hier door Derksen geïnspireerd over het graf van Ruud komt pissen zegt ook veel.
.

Beheers je zeg. Het is ontzettend jammer dat Ruud niet geslaagd is. Ik had het van harte gehoopt. Je slaat de plank echt mis.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

PeeJ wrote: 26 May 2023, 22:23 Derksen zou Ruud vanwege onderlinge relatie tot in den treuren kunnen verdedigen. Dat hij het niet doet, zegt veel.
Sinds wanneer hebben zij een onderlinge relatie?
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Het is allemaal kut. Gewoon de manier waarop het is gegaan, Ruud is een legende en we moeten zondag nog presteren ook.

Maar.

Ik zie dit wel als een kans. Het is een kans om het nu écht goed neer te zetten. PSV is niet blut en er valt nog zelfs aardig wat te cashen. Ik wil niet star vast houden aan bepaalde gedachten, zoals dat Xavi bijvoorbeeld per se moet blijven. Er is heel veel werk aan de winkel, maar dit is een kans om het team en de staf meteen goed om te bouwen. Niks en niemand is onmisbaar, het gaat erom dat er een echt TEAM op het veld staat.

Ik zeg eerlijk. Ik zie niet iemand beters dan Cocu voor deze taak. Hij gaat voor stabiliteit en dat is wat PSV nu nodig heeft. Vanuit achterin kun je al zoveel verschil maken, minder tegengoals, opbouwend heb je al wat aardige krachten in huis. Een goed fundament achterin doet wonderen voor een team, zet daar dan kwaliteit voor. Plus Cocu is óók een clubheld, dit keer met een stabiele TD boven zich. Stewart is geen grote prater, maar een bescheiden vent met een grote drive en uitstekend netwerk. Zet een Jans of een andere ervaren rot ernaast, een mix van kwaliteit en nuchterheid.
Last edited by Revolinho on 26 May 2023, 22:37, edited 1 time in total.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Skuddem wrote: 26 May 2023, 22:32
CZ_Code wrote: 26 May 2023, 22:29 Klopt, maar dat vond jij zelf nogal bullshit dus ik snap niet waarom je er nu zo op lijkt te hameren.
de situaties zijn natuurlijk totaal verschillend, de enige overeenkomst is het hearsay gedeelte. Veerman moet hier met fluwelen handschoenen worden aangepakt terwijl Ruud van Nistelrooy min of meer de boeman krijgt toegeschoven voor alle ellende, zonder dat er ook maar iets van hoor- en wederhoor wordt toegepast. Ik vind het opvallend en niet te verklaren, volgens mij onderschatten jullie echt hoe belangrijk iemand als Ruud is geweest in het gevoel dat je jezelf met PSV verbonden kunt voelen. Gaan jullie maar nou gewoon geilen op een lekkere assist van Veerman op YouTube ofzo.
Ik heb helemaal niks meer met Veerman dan met Ruud. Ik heb het “geluk” in deze situatie dat ik met beide niet ben opgegroeid. Misschien kijk ik er daardoor wat objectiever naar, maar dat weet ik niet. Ik zie aan jouw leeftijd (ben toch gaan kijken toen je iets over je profiel zei) dat je natuurlijk bent opgegroeid met Ruud. All good, snap dat het een legende voor je is, maar zoals Heruone al zegt lijkt het me nogal sterk dat het niet in ieder geval deels lag aan Ruud als letterlijk iedereen wel iets had aan te merken op zijn werkwijze.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 26 May 2023, 22:35
PeeJ wrote: 26 May 2023, 22:23 Derksen zou Ruud vanwege onderlinge relatie tot in den treuren kunnen verdedigen. Dat hij het niet doet, zegt veel.
Sinds wanneer hebben zij een onderlinge relatie?
Sinds zijn spelerscarrière.
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 26 May 2023, 22:35
PeeJ wrote: 26 May 2023, 22:23 Derksen zou Ruud vanwege onderlinge relatie tot in den treuren kunnen verdedigen. Dat hij het niet doet, zegt veel.
Sinds wanneer hebben zij een onderlinge relatie?
Is wel bekend toch dat daar duidelijk lijntjes lopen die al heel lang bestaan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne wrote: 26 May 2023, 22:36
Standbeeld wrote: 26 May 2023, 22:35
Sinds wanneer hebben zij een onderlinge relatie?
Is wel bekend toch dat daar duidelijk lijntjes lopen die al heel lang bestaan.
Met Alfred en Mark ja, maar met Ruud? Nee hoor.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 26 May 2023, 22:35 Het is allemaal kut. Gewoon de manier waarop het is gegaan, Ruud is een legende en we moeten zondag nog presteren ook.

Maar.

Ik zie dit wel als een kans. Het is een kans om het nu écht goed neer te zetten. PSV is niet blut en er valt nog zelfs aardig wat te cashen. Ik wil niet star vast houden aan bepaalde gedachten, zoals dat Xavi bijvoorbeeld per se moet blijven. Er is heel veel werk aan de winkel, maar dit is een kans om het team en de staf meteen goed om te bouwen. Niks en niemand is onmisbaar, het gaat erom dat er een echt TEAM op het veld staat.

Ik zeg eerlijk. Ik zie niet iemand beters dan Cocu voor deze taak. Hij gaat voor stabiliteit en dat is wat PSV nu nodig heeft. Vanuit achterin kun je al zoveel verschil maken, minder tegengoals, opbouwend heb je al wat aardige krachten in huis. Een goed fundament achterin doet wonderen voor een team, zet daar dan kwaliteit voor. Plus Cocu is óók een clubheld, dit keer met een stabiele TD boven zich. Stewart is geen grote prater, maar een bescheiden vent met een grote drive en uitstekend netwerk.
Zo zie ik het ook. Het is op een zeer lullige manier gegaan, maar vooral door het impulsieve gedrag van Ruud zelf. Dat mag, maar zijn houdbaarheidsdatum was toch al bijna voorbij. Nu op het tandvlees die 2e plek pakken en dan volle focus op volgend seizoen. Slot blijft bij Feyenoord wat klote is, maar is ook een concurrent minder als het op het zoeken van een nieuwe trainer aan komt. Ajax staat ook in de fik, dus je hebt een lichte voorsprong om je trainer aan te stellen.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

nilssonH wrote: 26 May 2023, 22:31 Jullie lijken wel een stel vrouwen man. Ga lekker van je vrijdagavond genieten en pak een pilsje.
Je hebt natuurlijk gelijk, vind het gewoon verschrikkelijk om te zien hoe mensen hier op het forum een witchhunt hebben gestart om een dader te zoeken. Had hier iets hoger niveau verwacht.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Bram wrote: 26 May 2023, 22:41
nilssonH wrote: 26 May 2023, 22:31 Jullie lijken wel een stel vrouwen man. Ga lekker van je vrijdagavond genieten en pak een pilsje.
Je hebt natuurlijk gelijk, vind het gewoon verschrikkelijk om te zien hoe mensen hier op het forum een witchhunt hebben gestart om een dader te zoeken. Had hier iets hoger niveau verwacht.
Als je het niveau omhoog wilt krijgen op dit forum heb ik nog wel een tip voor je, een quick win..
► Show Spoiler
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Of naar mensa.nl gaan.
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 26 May 2023, 22:36
VeresRivne wrote: 26 May 2023, 22:36

Is wel bekend toch dat daar duidelijk lijntjes lopen die al heel lang bestaan.
Met Alfred en Mark ja, maar met Ruud? Nee hoor.
Zeker weten ook met Ruud.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

guus wrote: 26 May 2023, 22:45
Standbeeld wrote: 26 May 2023, 22:36
Met Alfred en Mark ja, maar met Ruud? Nee hoor.
Zeker weten ook met Ruud.
..zeker weten?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

guus wrote: 26 May 2023, 22:45
Standbeeld wrote: 26 May 2023, 22:36
Met Alfred en Mark ja, maar met Ruud? Nee hoor.
Zeker weten ook met Ruud.
De mensen die hier het hardst "zeker weten" roepen zijn dezelfde mensen die roepen dat we niet mogen oordelen zonder de feiten te kennen.
User avatar
Skuddem
Nationale topspeler
Posts: 2,494
Joined: 14 Jan 2022, 16:39
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Pas nou op met wat je zegt, voordat die karma bus je pakt!
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Clubicoon
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat een held, icoon, fantastisch na zo’n week



Kippenvel van 9 cm dik.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Makaveli wrote: 26 May 2023, 21:15 Dus als ik het goed begrijp is Fred er bij gehaald om Ruud aan te vullen en zijn ervaring in te brengen maar is het niet de bedoeling dat hij daadwerkelijk zijn mond open trekt om zijn ervaring in te brengen en Ruud aan te vullen. Makes sense.
Natuurlijk wel, maar de hoofdtrainer beslist na de input van de assistent gehoord te hebben. Als de hoofdtrainer besluit een andere keuze te maken moet de assistent zijn plek kennen en geen tweespalt veroorzaken. Juist een ervaren man als Rutten moet dat begrijpen, maar zelfs dat kan ie blijkbaar niet.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 26 May 2023, 23:20
Makaveli wrote: 26 May 2023, 21:15 Dus als ik het goed begrijp is Fred er bij gehaald om Ruud aan te vullen en zijn ervaring in te brengen maar is het niet de bedoeling dat hij daadwerkelijk zijn mond open trekt om zijn ervaring in te brengen en Ruud aan te vullen. Makes sense.
Natuurlijk wel, maar de hoofdtrainer beslist na de input van de assistent gehoord te hebben. Als de hoofdtrainer besluit een andere keuze te maken moet de assistent zijn plek kennen en geen tweespalt veroorzaken. Juist een ervaren man als Rutten moet dat begrijpen, maar zelfs dat kan ie blijkbaar niet.
Maar juist een ervaren assistent is er toch voor om dan een beginnend trainer te helpen en geen domme fouten te maken?

Of moet Fred enkel zitten en zijn bek houden en ja knikken?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 26 May 2023, 23:21
ruuddevil wrote: 26 May 2023, 23:20

Natuurlijk wel, maar de hoofdtrainer beslist na de input van de assistent gehoord te hebben. Als de hoofdtrainer besluit een andere keuze te maken moet de assistent zijn plek kennen en geen tweespalt veroorzaken. Juist een ervaren man als Rutten moet dat begrijpen, maar zelfs dat kan ie blijkbaar niet.
Maar juist een ervaren assistent is er toch voor om dan een beginnend trainer te helpen en geen domme fouten te maken?

Of moet Fred enkel zitten en zijn bek houden en ja knikken?
Ik zou toch eens die cursus begrijpend lezen volgen.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Groot mens om nu al met zo'n statement te komen. Lijkt mij ook een duidelijk signaal dat er hoe dan ook geen modder gegooid gaat worden en dat de rust rondom hem en de club snel zal terugkeren. Zoals het hoort.
Post Reply