Ruud van Nistelrooij

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Schuld van Veerman!!!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kritischepsver wrote: 27 May 2023, 10:17 Meestal als Derksen positief is over iemand zoals hij altijd wel is geweest over van Bommel en van Nistelrooij, veranderd hij niet snel van mening en geeft hij andere de schuld die hij vaak de schuld geeft. (Zoals Brands). Of het waar is weet ik het niet, maar denk wel dat hij dit te horen heeft gekregen van iemand.
Van Hiddink.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 27 May 2023, 10:24
Kritischepsver wrote: 27 May 2023, 10:17 Meestal als Derksen positief is over iemand zoals hij altijd wel is geweest over van Bommel en van Nistelrooij, veranderd hij niet snel van mening en geeft hij andere de schuld die hij vaak de schuld geeft. (Zoals Brands). Of het waar is weet ik het niet, maar denk wel dat hij dit te horen heeft gekregen van iemand.
Van Hiddink.
No way, Hiddink valt Ruud niet af. Heb wel een vermoeden, Derksen is altijd positief over mensen die hem informatie geven. Dus loop de organisatie maar langs en check over wie hij altijd positief is. Dat is zijn bron.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Denk overigens wel dat ie gelijk heeft dat Ruud geen trainer meer zal worden. Is het gewoon geen type voor. Veels te groot voor een normale voetbalclub.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 27 May 2023, 10:48 Denk overigens wel dat ie gelijk heeft dat Ruud geen trainer meer zal worden. Is het gewoon geen type voor. Veels te groot voor een normale voetbalclub.
Zou Ruud niet beter een TD kunnen worden? Als Ruud belt gaan er deuren open. Samen met Marcel straks lekker PSV weer groot maken vanuit de bestuurskamer.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ruud moet even de JC academy cursus volgen, kan ie daarna Brands opvolgen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 27 May 2023, 10:50
RIO wrote: 27 May 2023, 10:48 Denk overigens wel dat ie gelijk heeft dat Ruud geen trainer meer zal worden. Is het gewoon geen type voor. Veels te groot voor een normale voetbalclub.
Zou Ruud niet beter een TD kunnen worden? Als Ruud belt gaan er deuren open. Samen met Marcel straks lekker PSV weer groot maken vanuit de bestuurskamer.
Ja een soortgelijke functie, maar moet eerlijk toegeven dat ik ook wel benieuwd ben naar Earnie.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ja want die emotionele beslissingen is exact wat onze TS kan gebruiken..
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 May 2023, 10:51 Ruud moet even de JC academy cursus volgen, kan ie daarna Brands opvolgen.
Jezus Christus?
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Nee joh, Ruud is geen TD. Ruud is een boegbeeld, een AD. Probleem is alleen dat ie geen enkele ervaring heeft met een organisatie leiden. Dus een rol als ambassadeur zou beter zijn, maar dan niet zoals die oud spelers ver weg. Wel iemand die echt een baan heeft.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

ruuddevil wrote: 27 May 2023, 10:56 Nee joh, Ruud is geen TD. Ruud is een boegbeeld, een AD. Probleem is alleen dat ie geen enkele ervaring heeft met een organisatie leiden. Dus een rol als ambassadeur zou beter zijn, maar dan niet zoals die oud spelers ver weg. Wel iemand die echt een baan heeft.
Gewoon ergens anders direct AD worden, een RKC ofzo.
ZwarteCapuchon1913
Talent
Posts: 73
Joined: 11 May 2023, 15:45
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ruud is een echte trainer die alleen wat geholpen moet worden en geholpen moet willen worden.

Hij heeft zoveel goede kwaliteiten die je op de cursus niet kan leren maar mist dingen die je op de cursus wel zou kunnen leren.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Één ding lijkt mij wel duidelijk: ga eens ophouden oud-spelers met (buitengewone) verdiensten verkorte cursussen aan te bieden bij een voetbalbond en ze al te gemakkelijk te benoemen op een vitale functie van een topclub. Het mag nu zelfs de grootste ontkenners duidelijk zijn dat het zo niet werkt. Dus: als we een Adil Ramzi (of wie dan ook eigenlijk) serieus nemen: geef hem en al die andere ex-spelers ruim de tijd om in het vak te groeien. Ik wil het echt nooit, nooit meer zien. Twee iconen afgefakkeld, het zijn er twee teveel
User avatar
El Sordo
Vedette
Posts: 7,941
Joined: 25 Aug 2017, 09:12
FOOTB_REM_S: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:05 Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.

En drie dagen geleden was het verhaal nog dat “de basisspelers geen enkel probleem met Ruud” hadden en was “Ruud er niet door Marcel uitgewerkt”?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:05 Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.
Of Ruud was incapabel..
ZwarteCapuchon1913
Talent
Posts: 73
Joined: 11 May 2023, 15:45
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

El Sordo wrote: 27 May 2023, 11:11
ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:05 Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.

En drie dagen geleden was het verhaal nog dat “de basisspelers geen enkel probleem met Ruud” hadden en was “Ruud er niet door Marcel uitgewerkt”?
Dat was verkeerde info inderdaad.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Inderdaad, als iedereen je toeterend tegemoet rijdt op de snelweg, zou het best kunnen dat jij zelf de spookrijder bent.
ZwarteCapuchon1913
Talent
Posts: 73
Joined: 11 May 2023, 15:45
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 27 May 2023, 11:14
ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:05 Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.
Of Ruud was incapabel..
Dat kan zeker zo zijn, het is gewoon jammer dat het op deze manier gegaan is, voor Ruud maar ook voor alles en iedereen rondom onze club.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:17
El Sordo wrote: 27 May 2023, 11:11


En drie dagen geleden was het verhaal nog dat “de basisspelers geen enkel probleem met Ruud” hadden en was “Ruud er niet door Marcel uitgewerkt”?
Dat was verkeerde info inderdaad.
Dus je bron is onbetrouwbaar.

Of aan het trollen.


Altijd voorzichtig zijn met dingen als ‘info’ op het forum kwakken
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:05 Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.
Tientallen?

Dat zijn er dan minimaal twintig. Dat is superveel. Dan wordt je gewoon ontslagen.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 27 May 2023, 11:05 Het begint allemaal wel heel pijnlijk te worden met wat ik nu allemaal hoor. Directie heeft dinsdag een hele lange vergadering gehad met Ruud en daarbij tientallen punten aangehaald waar ze ontevreden over zijn, ze hielden Ruud bijna overal verantwoordelijk voor. Hij voelde dus vanuit de spelers geen draagvlak meer (waaronder Luuk de Jong en Jordan Teze) maar ook vanuit de directie voelde hij totaal geen steun.

De club is ziek.
Met alle respect hoor, maar in dit verband de naam van Teze noemen? Betwijfel of die zo bepalend is in het beeld of er al dan niet draagvlak voor RvN zou zijn... Zit hij überhaupt in de spelersraad bijvoorbeeld? Nee, dacht ik
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Met de shirtjes was hij wel degelijk betrouwbaar. We krijgen allemaal wel eenns verkeerde info toch? Zo zou ik van een Nigeriaans prins eerst ook een miljoen Euro krijgen als ik 100 euro naar hem zou overmaken. Nooit iets van teruggezien.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 27 May 2023, 11:28 Met de shirtjes was hij wel degelijk betrouwbaar. We krijgen allemaal wel eenns verkeerde info toch? Zo zou ik van een Nigeriaans prins eerst ook een miljoen Euro krijgen als ik 100 euro naar hem zou overmaken. Nooit iets van teruggezien.
Beetje geduld jonguh...
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Voor wie het niet gezien heeft: dit is het stuk bij Vandaag Inside over Ruud.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Post Reply