Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 27 May 2023, 12:20 Spierings is natuurlijk prima.
Branco had ik ook graag transfervrij zien komen, dan hadden we Veerman maar moeten verkopen. Maar dat feest gaat helaas niet door.
Hou eens op over Veerman. Waarom willen velen hier je beste speler verkopen? Alsof Branco beter is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ajax had in hun succes seizoen Lasse Schone als 6. Je hoeft geen topspeler te zijn om wel het verschil te kunnen maken op het middenveld.

Spierings Veerman en Xavi is op papier precies wat je zoekt. De NL nationaliteit, het prijskaartje (investerinfen in aanval) het moment in zijn carrière... het past allemaal precies. Het enige wat ontbreekt is een trainer die hem perspectief geeft.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brael wrote: 27 May 2023, 12:20 Spierings is natuurlijk prima.
Branco had ik ook graag transfervrij zien komen, dan hadden we Veerman maar moeten verkopen. Maar dat feest gaat helaas niet door.
Veerman is beter talentvoller en heeft meer waarde en begint zich laatste wedstrijden steeds beter te ontwikkelen waarom zouden we die in godsnaam verkopen?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Omdat het een slang.. eh paling is :angry:
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 27 May 2023, 12:24Hou eens op over Veerman. Waarom willen velen hier je beste speler verkopen? Alsof Branco beter is.
Ik bepaal zelf wel of ik iets over Veerman post of niet.
Verder wil niemand hier Xavi Simons verkopen, dus ik snap niet wat je bedoelt.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wanneer is de eerstvolgende interland van NL?
Durf te wedden dat vdBoomen er dan opeens bij zit.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, laat dat even duidelijk zijn. Xavi is onze beste speler. En ik ben het ermee eens, Branco is niet beter dan Veerman. Spierings zag ik zowieso graag komen want we hebben een 6 nodig.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 27 May 2023, 11:59 Als wij Spierings halen dan boeit het me geen reet dat Boomen naar Ajax gaat
Ik hoor en lees overal dat vd boomen de betere speler is, los van het feit dat het een andere positie is.

Heb je meer info?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De transfer van Vd Boomen naar de neuzen had ik niet zien aan komen, dacht dat zij uit een hoger vaatje gingen tappen. Mja, je kan er niet echt een buil aan vallen. Wij hebben Veerman, die is jonger en beter en een redelijk soortgelijk type, Vd Boomen durfde de concurrentie niet aan. Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.

Spierings zou ik een sterke transfervrije transfer vinden, ideale vervanger van Guti. Suley van VI is altijd erg lovend over hem.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 27 May 2023, 12:37
Joenepsv wrote: 27 May 2023, 11:59 Als wij Spierings halen dan boeit het me geen reet dat Boomen naar Ajax gaat
Ik hoor en lees overal dat vd boomen de betere speler is, los van het feit dat het een andere positie is.

Heb je meer info?
Het ging gewoon sneller over Boomen en Dallinga omdat die een mooi koppel waren. Echter heeft onder andere Suley al eens een analysr gedaan over Spierings en dat dat echt een stille kracht is op het middenveld. Goeie lange balafpakker die ook voetbalslim lijkt te zijn. Eigenlijk iets wat PSV gewoon veel harder nodig heeft dan Boomen, ongeacht wie “beter” zou zijn.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



In Spierings hebben we WEL interesse, aldus Rik. Met andere woorden: in Branco niet.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 27 May 2023, 12:40

In Spierings hebben we WEL interesse, aldus Rik. Met andere woorden: in Branco niet.
Jep, is ook logisch.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 27 May 2023, 12:39 De transfer van Vd Boomen naar de neuzen had ik niet zien aan komen, dacht dat zij uit een hoger vaatje gingen tappen. Mja, je kan er niet echt een buil aan vallen. Wij hebben Veerman, die is jonger en beter en een redelijk soortgelijk type, Vd Boomen durfde de concurrentie niet aan. Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.

Spierings zou ik een sterke transfervrije transfer vinden, ideale vervanger van Guti. Suley van VI is altijd erg lovend over hem.
Die begroten op Conference League, dus hebben geen geld. Sterker nog, die moeten 2-3 spelers verkopen dit seizoen.

Jefferson Lerma is ook een interessante speler.
Last edited by RIO on 27 May 2023, 12:46, edited 1 time in total.
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 27 May 2023, 12:39 Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.
Ho. Stop.
Hij komt uit Veldhoven, niet Eindhoven. Veldhoven. Nét niet zeg maar.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zolang PSV Veerman heeft is Van den Boomen niet echt nodig. Was prima geweest om hem er bij te hebben en dat hij dan het stokje van Veerman een jaar later zou kunnen overnemen, maar ik begrijp wel dat Van den Boomen een andere keuze maakt. Daarbij zal hij waarschijnlijk bij Ajax financieel ook meer kunnen verdienen dan bij PSV.

Voor PSV is bij het zeer waarschijnlijke vertrek van Sangaré en Gutierrez het veel interessanter om Spierings te halen i.v.m. posities als één van de twee vervangers.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nu nog Spertsyan, Diego Costa (die van Sao Paolo, jouw schuld Ykhim ), Verrisimo en we komen al een heel eind ;)
Hartig Woordje
Bankzitter
Posts: 253
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik lees niet: "WEL belangstelling" maar "wel BELANGSTELLING"..... Dit even om het suiker van de zure druiven te halen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat ie lekker, FritskePhilips ? Dat je al weken op ongeveer elk bericht van me de "😆" achterlaat? 's Nachts zelfs. Bijzonder gedrag hoor. Wel lief dat je zo erg met me bezig bent.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 27 May 2023, 13:17 Gaat ie lekker, @FritskePhilips ? Dat je al weken op ongeveer elk bericht van me de "😆" achterlaat? 's Nachts zelfs. Bijzonder gedrag hoor. Wel lief dat je zo erg met me bezig bent.
Hier is gister al een post van weggehaald door mods omdat privé gezeik niet in topics hoeft. Was dat niet duidelijk?

Even los van het feit dat ik dit een bijzonder hypocriete opmerking vind gezien je dit zelf systematisch doet bij iedereen waarmee je het oneens bent.

Dit regelen jullie verder maar via pm of twitter of fb of app of whatever. Hier ontopic door. Alles wat doorgaat gaat direct de prullenbak in
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Sordo wrote: 27 May 2023, 11:38Ah, net die post hierboven gemist. Wie zei laatst ook alweer dat het een echte PSV-fan was?
PSVerDenBosch wrote: 27 May 2023, 11:38Een “echte” PSV’er
Een echte PSV'er ja. Hier de eerste vraag zonder ook maar een seconde twijfel:


PSV is gewoon niet concreet geweest of had geen goed verhaal, anders had die 100% zeker voor PSV gekozen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 27 May 2023, 13:26
Ardbeg wrote: 27 May 2023, 13:17 Gaat ie lekker, @FritskePhilips ? Dat je al weken op ongeveer elk bericht van me de "😆" achterlaat? 's Nachts zelfs. Bijzonder gedrag hoor. Wel lief dat je zo erg met me bezig bent.
Hier is gister al een post van weggehaald door mods omdat privé gezeik niet in topics hoeft. Was dat niet duidelijk?

Even los van het feit dat ik dit een bijzonder hypocriete opmerking vind gezien je dit zelf systematisch doet bij iedereen waarmee je het oneens bent.

Dit regelen jullie verder maar via pm of twitter of fb of app of whatever. Hier ontopic door. Alles wat doorgaat gaat direct de prullenbak in
Geen idee, ik lees niet elke post. Doen waar je het oneens bent en obsessief op één persoon dat steeds doen is nmi heel anders maar prima kerel. Jij bent de moderator. Ik wil best wel daar op letten hoor. Als er dan ook wordt ingegrepen als ik wordt opgezocht. Even goede vrienden! Verder een mooi zonnig weekend toegewenst!
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 27 May 2023, 12:40

In Spierings hebben we WEL interesse, aldus Rik. Met andere woorden: in Branco niet.
Ergens triest dat een speler als Spierings nog moet nadenken of ie bij PSV wil komen voetballen.

Zijn we toch wel afgegleden als club zijnde..
#FreeGeneratie4
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind het niet raar dat hij moet nadenken. Heeft ook niks met afgegleden als club te maken maar met de andere aanbiedingen die hij heeft. Hij is op een punt waarbij de juiste stap cruciaal is. Daarnaast heeft hij schijnbaar veel aanbiedingen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 27 May 2023, 13:42
Jwoeloe wrote: 27 May 2023, 12:40

In Spierings hebben we WEL interesse, aldus Rik. Met andere woorden: in Branco niet.
Ergens triest dat een speler als Spierings nog moet nadenken of ie bij PSV wil komen voetballen.

Zijn we toch wel afgegleden als club zijnde..
Of hij twijfelt tussen naar PSV of Al Hilal of zo waar hij één miljoen per jaar meer kan verdienen. Hij heeft nooit echt ergens kunnen cashen, dus snap wel dat de keuze moeilijk kan zijn. Hoeft niet per se iets over PSV te zeggen.
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 27 May 2023, 12:46
DonyellMalen wrote: 27 May 2023, 12:39 De transfer van Vd Boomen naar de neuzen had ik niet zien aan komen, dacht dat zij uit een hoger vaatje gingen tappen. Mja, je kan er niet echt een buil aan vallen. Wij hebben Veerman, die is jonger en beter en een redelijk soortgelijk type, Vd Boomen durfde de concurrentie niet aan. Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.

Spierings zou ik een sterke transfervrije transfer vinden, ideale vervanger van Guti. Suley van VI is altijd erg lovend over hem.
Die begroten op Conference League, dus hebben geen geld. Sterker nog, die moeten 2-3 spelers verkopen dit seizoen.

Jefferson Lerma is ook een interessante speler.
En VD Boomen is natuurlijk "eigen" jeugd daar in amsterdam. Kunnen ze daar weer een mooi verhaal omheen maken.
Post Reply