Hou eens op over Veerman. Waarom willen velen hier je beste speler verkopen? Alsof Branco beter is.
Transferwindow 2023/24
- Hatseflats
- Vedette
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ajax had in hun succes seizoen Lasse Schone als 6. Je hoeft geen topspeler te zijn om wel het verschil te kunnen maken op het middenveld.
Spierings Veerman en Xavi is op papier precies wat je zoekt. De NL nationaliteit, het prijskaartje (investerinfen in aanval) het moment in zijn carrière... het past allemaal precies. Het enige wat ontbreekt is een trainer die hem perspectief geeft.
Spierings Veerman en Xavi is op papier precies wat je zoekt. De NL nationaliteit, het prijskaartje (investerinfen in aanval) het moment in zijn carrière... het past allemaal precies. Het enige wat ontbreekt is een trainer die hem perspectief geeft.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Veerman is beter talentvoller en heeft meer waarde en begint zich laatste wedstrijden steeds beter te ontwikkelen waarom zouden we die in godsnaam verkopen?
-
- Vedette
Ik bepaal zelf wel of ik iets over Veerman post of niet.Hatseflats wrote: ↑27 May 2023, 12:24Hou eens op over Veerman. Waarom willen velen hier je beste speler verkopen? Alsof Branco beter is.
Verder wil niemand hier Xavi Simons verkopen, dus ik snap niet wat je bedoelt.
-
- Bankzitter
- DonyellMalen
- Legende
De transfer van Vd Boomen naar de neuzen had ik niet zien aan komen, dacht dat zij uit een hoger vaatje gingen tappen. Mja, je kan er niet echt een buil aan vallen. Wij hebben Veerman, die is jonger en beter en een redelijk soortgelijk type, Vd Boomen durfde de concurrentie niet aan. Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.
Spierings zou ik een sterke transfervrije transfer vinden, ideale vervanger van Guti. Suley van VI is altijd erg lovend over hem.
Spierings zou ik een sterke transfervrije transfer vinden, ideale vervanger van Guti. Suley van VI is altijd erg lovend over hem.
-
- Nationale topspeler
Het ging gewoon sneller over Boomen en Dallinga omdat die een mooi koppel waren. Echter heeft onder andere Suley al eens een analysr gedaan over Spierings en dat dat echt een stille kracht is op het middenveld. Goeie lange balafpakker die ook voetbalslim lijkt te zijn. Eigenlijk iets wat PSV gewoon veel harder nodig heeft dan Boomen, ongeacht wie “beter” zou zijn.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Die begroten op Conference League, dus hebben geen geld. Sterker nog, die moeten 2-3 spelers verkopen dit seizoen.DonyellMalen wrote: ↑27 May 2023, 12:39 De transfer van Vd Boomen naar de neuzen had ik niet zien aan komen, dacht dat zij uit een hoger vaatje gingen tappen. Mja, je kan er niet echt een buil aan vallen. Wij hebben Veerman, die is jonger en beter en een redelijk soortgelijk type, Vd Boomen durfde de concurrentie niet aan. Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.
Jefferson Lerma is ook een interessante speler.
Last edited by RIO on 27 May 2023, 12:46, edited 1 time in total.
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Ho. Stop.DonyellMalen wrote: ↑27 May 2023, 12:39 Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.
Hij komt uit Veldhoven, niet Eindhoven. Veldhoven. Nét niet zeg maar.
-
- Legende
Zolang PSV Veerman heeft is Van den Boomen niet echt nodig. Was prima geweest om hem er bij te hebben en dat hij dan het stokje van Veerman een jaar later zou kunnen overnemen, maar ik begrijp wel dat Van den Boomen een andere keuze maakt. Daarbij zal hij waarschijnlijk bij Ajax financieel ook meer kunnen verdienen dan bij PSV.
Voor PSV is bij het zeer waarschijnlijke vertrek van Sangaré en Gutierrez het veel interessanter om Spierings te halen i.v.m. posities als één van de twee vervangers.
Voor PSV is bij het zeer waarschijnlijke vertrek van Sangaré en Gutierrez het veel interessanter om Spierings te halen i.v.m. posities als één van de twee vervangers.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nu nog Spertsyan, Diego Costa (die van Sao Paolo, jouw schuld Ykhim ), Verrisimo en we komen al een heel eind
-
- Bankzitter
Ik lees niet: "WEL belangstelling" maar "wel BELANGSTELLING"..... Dit even om het suiker van de zure druiven te halen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Gaat ie lekker, FritskePhilips ? Dat je al weken op ongeveer elk bericht van me de "" achterlaat? 's Nachts zelfs. Bijzonder gedrag hoor. Wel lief dat je zo erg met me bezig bent.
- Maikel
- Site Admin
Hier is gister al een post van weggehaald door mods omdat privé gezeik niet in topics hoeft. Was dat niet duidelijk?
Even los van het feit dat ik dit een bijzonder hypocriete opmerking vind gezien je dit zelf systematisch doet bij iedereen waarmee je het oneens bent.
Dit regelen jullie verder maar via pm of twitter of fb of app of whatever. Hier ontopic door. Alles wat doorgaat gaat direct de prullenbak in
- Standbeeld
- Mister PSV
Een echte PSV'er ja. Hier de eerste vraag zonder ook maar een seconde twijfel:
PSV is gewoon niet concreet geweest of had geen goed verhaal, anders had die 100% zeker voor PSV gekozen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Geen idee, ik lees niet elke post. Doen waar je het oneens bent en obsessief op één persoon dat steeds doen is nmi heel anders maar prima kerel. Jij bent de moderator. Ik wil best wel daar op letten hoor. Als er dan ook wordt ingegrepen als ik wordt opgezocht. Even goede vrienden! Verder een mooi zonnig weekend toegewenst!Maikel wrote: ↑27 May 2023, 13:26Hier is gister al een post van weggehaald door mods omdat privé gezeik niet in topics hoeft. Was dat niet duidelijk?
Even los van het feit dat ik dit een bijzonder hypocriete opmerking vind gezien je dit zelf systematisch doet bij iedereen waarmee je het oneens bent.
Dit regelen jullie verder maar via pm of twitter of fb of app of whatever. Hier ontopic door. Alles wat doorgaat gaat direct de prullenbak in
- PCGC
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het niet raar dat hij moet nadenken. Heeft ook niks met afgegleden als club te maken maar met de andere aanbiedingen die hij heeft. Hij is op een punt waarbij de juiste stap cruciaal is. Daarnaast heeft hij schijnbaar veel aanbiedingen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Of hij twijfelt tussen naar PSV of Al Hilal of zo waar hij één miljoen per jaar meer kan verdienen. Hij heeft nooit echt ergens kunnen cashen, dus snap wel dat de keuze moeilijk kan zijn. Hoeft niet per se iets over PSV te zeggen.
-
- Meervoudig international
En VD Boomen is natuurlijk "eigen" jeugd daar in amsterdam. Kunnen ze daar weer een mooi verhaal omheen maken.RIO wrote: ↑27 May 2023, 12:46Die begroten op Conference League, dus hebben geen geld. Sterker nog, die moeten 2-3 spelers verkopen dit seizoen.DonyellMalen wrote: ↑27 May 2023, 12:39 De transfer van Vd Boomen naar de neuzen had ik niet zien aan komen, dacht dat zij uit een hoger vaatje gingen tappen. Mja, je kan er niet echt een buil aan vallen. Wij hebben Veerman, die is jonger en beter en een redelijk soortgelijk type, Vd Boomen durfde de concurrentie niet aan. Het sentiment is wel zuur, een Eindhovense jongen in het shirt van ajax.
Jefferson Lerma is ook een interessante speler.