Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij is het geen geheim dat Cocu echt gruwelijk kwaad kon worden in de kleedkamer. Als je dat met soft bedoelt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Zuc0
Nationale topspeler
Posts: 2,308
Joined: 22 Jun 2022, 17:28
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 28 May 2023, 20:23
billyboy wrote: 28 May 2023, 20:15

@Roys ; Als je kampioen wordt met Zoet, Arias, Schwaab, Isi en Brenet achterin verdien je een eeuwig standbeeld. Dan hoef je niet te beginnen over het voetbal... Zie eerder bericht Ronaldio!
Natuurlijk is het voetbal ook belangrijk, daar kijken we met zijn allen het hele jaar naar.
5 jaar heeft Cocu de scepter gezwaaid en maar 1 jaar van de 5 (het eerste jaar van Guardado) was het voetbal boeiend, de rest was slaapverwekkend. Ik zou echt teleurgesteld zijn als Cocu weer onze trainer wordt.
Ik hoop gewoon nog steeds op Bosz of een andere trainer die erin gelooft dat je met aanvallend voetbal goede resultaten kunt halen.
Mee eens al was het jaar met Memphis en Wijnaldum wel okay.
ls het voetbal niet boeiend is maar wel degelijk (vreselijk woord eigenlijk), dan kan ik er nog mee leven maar ik vond het tijdens wedstrijden ook vaak instabiel en dat lag imo niet enkel aan de selectie.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:55
Standbeeld wrote: 28 May 2023, 20:48
Als Ruud meer de rol van Ferguson aannam, meer een echte manager dan trainer, dan kan het gewoon kloppen wat Fred zegt. Zegt niks geks dan imo.
Ja kom eens, Ruud de beginner, die de manager gaat uithangen en een man met 30 jaar ervaring als trainer gaat vertellen hoe het werkt :mrgreen:
Volgens de verhalen is dat inderdaad precies hoe het is gegaan. Ruud neemt niks aan van Fred. Fred moet maar luisteren. :mrgreen:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 28 May 2023, 20:57
Ardbeg wrote: 28 May 2023, 20:36

Echt niet waar. Geen dingen verzinnen.
Heb je hem weer..

100 procent waar.
Het is 100 procent waar dat honden niet slapen.

Zo, nu is dit ook een feit.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Weet nog steeds niet of die gozer betrouwbaar is maar volgens hem gaat Ajax met Bosz praten.

Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

:lol:

Het verval van de topclubs in beeld hoor. Strijden om een trainer, die vaker mislukt dan geslaagd is en nog nooit een echte prijs heeft gewonnen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dan gaat ie dus naar Ajax.

Doorschakelen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 May 2023, 20:45 „Ik heb al een maand geleden aangegeven dat ik niet door zou gaan”, aldus Rutten. Op de opmerking vanuit de zaal ’maar dat was als assistent’ antwoordde de ervaren rot in het vak: „Ik voelde me wel hoofdtrainer. In deze rol die ik heb vervuld heb ik naast een collega gestaan. Dat was de head coach. En ik was de assistent-trainer, maar ik heb me altijd ook wel gevoeld alsof ik hoofdtrainer was.”

Je zal als beginnend hoofdcoach maar zo iemand naast je hebben.
Fair point. Dit kan niet wat mij betreft.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 28 May 2023, 20:58 Volgens mij is het geen geheim dat Cocu echt gruwelijk kwaad kon worden in de kleedkamer. Als je dat met soft bedoelt
Dat heeft Memphis kort na zo'n uitbarsting wel eens gezegd voor de camera.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 28 May 2023, 21:13 :lol:

Het verval van de topclubs in beeld hoor. Strijden om een trainer, die vaker mislukt dan geslaagd is en nog nooit een echte prijs heeft gewonnen.
Ik heb nog niet gehoord van PSV dat ze interesse in Bosz hebben.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:58
RemPSV wrote: 28 May 2023, 20:39

Nee dat is te makkelijk, Cocu speelde resultaat gericht voetbal, het oeverloze rondtikken op de middenlijn in een oma tempo, weinig diepgang.
Ik hoop nou juist op een trainer die resultaat wil halen, maar wel met aantrekkelijk voetbal.
Vertel eens. Je hebt deze selectie tot je beschikking:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/PSV_in_ ... 8_(mannen)
(Hint: kijk eens naar verdediging en middenveld)

Hoe ga je daar als trainer én aantrekkelijk spelen én resultaat halen? Ik denk dat Twente en AZ dit jaar allebei een evenwichtigere selectie hebben.
Ik zeg nergens dat we altijd een top selectie hadden. Alhoewel ik Arias, vGinkel( mits net zo fit), Lozano ( moet op LINKS) en ook Bergwijn er dit jaar graag had bijgehad.
Maar het gaat om de intentie, de voetbalgedachte van Cocu is eerst winnen( sleutelwoord “de controle hebben”), maar dat hield vaak wel in risicoloos, en in een traag tempo voetballen. En dat vind ik persoonlijk als kijkspel knap waardeloos.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 May 2023, 21:09
Roys wrote: 28 May 2023, 20:57

Heb je hem weer..

100 procent waar.
Het is 100 procent waar dat honden niet slapen.

Zo, nu is dit ook een feit.
Wat ben jij een zuur mannetje. Misschien moet je eens wat minder obsessief op dit forum zitten, dat zal je goed doen.

Moet je voorstellen dat degene waar jij mee leeft, als je uberhaupt iemand om je heen hebt, een man heeft die alleen maar de hele dag zit zuur te wezen op een forum. Mensen betichten van leugens terwijl je daar 0 onderbouwing voor hebt. Aardig kansloos😂

Dat je er sowieso al van uit gaat dat wat ik zeg niet klopt, zegt al hoe jij als mens in elkaar zit.

Dus hup telefoon weg en zoek wat positiviteit op.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pfoe, mocht het Bosz niet worden, ben ik wel heel erg benieuwd met wie ze dan op de proppen komen. Als
Bosz zijnde lijkt me de klus bij PSV toch aantrekkelijker zijn dan bij ajax (op dit moment)?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 28 May 2023, 21:25
Thijs wrote: 28 May 2023, 21:13 :lol:

Het verval van de topclubs in beeld hoor. Strijden om een trainer, die vaker mislukt dan geslaagd is en nog nooit een echte prijs heeft gewonnen.
Ik heb nog niet gehoord van PSV dat ze interesse in Bosz hebben.
Als PSV zijnde heb je gewoon een lijstje, en als Bosz op je lijstje staat, dan weet je ook van de situatie bij Ajax. Dus, als je hem als prio ziet, dan ga je nu niet dagen wachten lijkt me.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 21:27 Pfoe, mocht het Bosz niet worden, ben ik wel heel erg benieuwd met wie ze dan op de proppen komen. Als
Bosz zijnde lijkt me de klus bij PSV toch aantrekkelijker zijn dan bij ajax (op dit moment)?
100%, maar dat zijn wij altijd al geweest. ajax is en blijft een kutclub. Maar zo'n trainer kijkt verder, die kijkt ook naar transferbudget etc. en dat was nog een issue heb ik begrepen uit eerdere berichtgeving hier, oa Olai zei dat.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou het jammer vinden als bosz naar Getafe aan de Amstel gaat, maar dat is dan puur omdat ze a. niet verder gaan met jhohnhnhieh en b. De trainer krijgen die ze willen.

Dat ik Bosz absoluut niet bij PSV wil zien is geen geheim
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 28 May 2023, 21:26
Ardbeg wrote: 28 May 2023, 21:09

Het is 100 procent waar dat honden niet slapen.

Zo, nu is dit ook een feit.
Wat ben jij een zuur mannetje. Misschien moet je eens wat minder obsessief op dit forum zitten, dat zal je goed doen.

Moet je voorstellen dat degene waar jij mee leeft, als je uberhaupt iemand om je heen hebt, een man heeft die alleen maar de hele dag zit zuur te wezen op een forum. Mensen betichten van leugens terwijl je daar 0 onderbouwing voor hebt. Aardig kansloos😂

Dat je er sowieso al van uit gaat dat wat ik zeg niet klopt, zegt al hoe jij als mens in elkaar zit.

Dus hup telefoon weg en zoek wat positiviteit op.
Kom eens met die onderbouwing mbt je beweringen over Cocu, ipv te beledigen uit emotie. ruuddevil en ik waren het zelfs met elkaar eens hier over. Moet je voorstellen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 28 May 2023, 21:29
Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 21:27 Pfoe, mocht het Bosz niet worden, ben ik wel heel erg benieuwd met wie ze dan op de proppen komen. Als
Bosz zijnde lijkt me de klus bij PSV toch aantrekkelijker zijn dan bij ajax (op dit moment)?
100%, maar dat zijn wij altijd al geweest. ajax is en blijft een kutclub. Maar zo'n trainer kijkt verder, die kijkt ook naar transferbudget etc. en dat was nog een issue heb ik begrepen uit eerdere berichtgeving hier, oa Olai zei dat.
Meen me te herinneren dag Olai heeft geroepen: het gaat de goede kant op..
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 21:34
DonyellMalen wrote: 28 May 2023, 21:29

100%, maar dat zijn wij altijd al geweest. ajax is en blijft een kutclub. Maar zo'n trainer kijkt verder, die kijkt ook naar transferbudget etc. en dat was nog een issue heb ik begrepen uit eerdere berichtgeving hier, oa Olai zei dat.
Meen me te herinneren dag Olai heeft geroepen: het gaat de goede kant op..
Dat gaat het nu toch ook? :dus:
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat heeft iedereen toch met die Bosz. Hij heeft overal kamikaza voetbal gespeeld zonder prijzen te winnen of überhaupt een goede notering te halen. Ja oke 1 EL finale maar that's it..

Doe mij maar Cocu of anders een buitenlandse trainer die bij PSV past en een bepaalde visie heeft.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 28 May 2023, 21:22
ruuddevil wrote: 28 May 2023, 20:45 „Ik heb al een maand geleden aangegeven dat ik niet door zou gaan”, aldus Rutten. Op de opmerking vanuit de zaal ’maar dat was als assistent’ antwoordde de ervaren rot in het vak: „Ik voelde me wel hoofdtrainer. In deze rol die ik heb vervuld heb ik naast een collega gestaan. Dat was de head coach. En ik was de assistent-trainer, maar ik heb me altijd ook wel gevoeld alsof ik hoofdtrainer was.”

Je zal als beginnend hoofdcoach maar zo iemand naast je hebben.
Fair point. Dit kan niet wat mij betreft.
Of heeft Fred die rol aan móéten nemen omdat Ruud daarin niet goed genoeg was?

Dat komt hier namelijk niet helemaal uit, had Fred vanaf het moment dat hij startte al dit idee of is dat ontstaan omdat Ruud niet voldeed aan de normen voor PSV? In dat eerste geval: hoogst frustrerend maar in het tweede geval vallen er wel een hoop puzzelstukjes in elkaar. Want wie weet heeft de directie hem wel die opdracht gegeven om het seizoen te redden en de rust te bewaren zodat ze na het seizoen eens “stevig kunnen evalueren” en is Ruud dat nu voor geweest.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 21:34
DonyellMalen wrote: 28 May 2023, 21:29

100%, maar dat zijn wij altijd al geweest. ajax is en blijft een kutclub. Maar zo'n trainer kijkt verder, die kijkt ook naar transferbudget etc. en dat was nog een issue heb ik begrepen uit eerdere berichtgeving hier, oa Olai zei dat.
Meen me te herinneren dag Olai heeft geroepen: het gaat de goede kant op..
Niet dat hij letterlijk heeft gezegd dat dat betekende dat Bosz naar PSV komt. Dat jij dat zo interpreteert is jouw zaak ;)
Ik zou het de goede kant op vinden gaan als bosz ver weg blijft.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 28 May 2023, 21:38 Wat heeft iedereen toch met die Bosz. Hij heeft overal kamikaza voetbal gespeeld zonder prijzen te winnen of überhaupt een goede notering te halen. Ja oke 1 EL finale maar that's it..

Doe mij maar Cocu of anders een buitenlandse trainer die bij PSV past en een bepaalde visie heeft.
Ik zou Cocu ook nog wel oke vinden. Maar zou dit een trainer zijn die het voor Xavi interessant kan maken om te blijven? Dat betwijfel ik.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 May 2023, 21:30
Roys wrote: 28 May 2023, 21:26

Wat ben jij een zuur mannetje. Misschien moet je eens wat minder obsessief op dit forum zitten, dat zal je goed doen.

Moet je voorstellen dat degene waar jij mee leeft, als je uberhaupt iemand om je heen hebt, een man heeft die alleen maar de hele dag zit zuur te wezen op een forum. Mensen betichten van leugens terwijl je daar 0 onderbouwing voor hebt. Aardig kansloos😂

Dat je er sowieso al van uit gaat dat wat ik zeg niet klopt, zegt al hoe jij als mens in elkaar zit.

Dus hup telefoon weg en zoek wat positiviteit op.
Kom eens met die onderbouwing mbt je beweringen over Cocu, ipv te beledigen uit emotie. @ruuddevil en ik waren het zelfs met elkaar eens hier over. Moet je voorstellen.

Erdbeg ik word helemaal gek van al die emoticons die je op alle reactie stuurt man....
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cocu een prima vent maar het voetbal was waardeloos, fans waren ook altijd kritisch.

Ik zou boor Jonk gaan, voetbal ideaal voor Xavi en Veerman
Post Reply