Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jonk = onrust en gekonkel gegarandeerd.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 May 2023, 21:30
Roys wrote: 28 May 2023, 21:26

Wat ben jij een zuur mannetje. Misschien moet je eens wat minder obsessief op dit forum zitten, dat zal je goed doen.

Moet je voorstellen dat degene waar jij mee leeft, als je uberhaupt iemand om je heen hebt, een man heeft die alleen maar de hele dag zit zuur te wezen op een forum. Mensen betichten van leugens terwijl je daar 0 onderbouwing voor hebt. Aardig kansloos😂

Dat je er sowieso al van uit gaat dat wat ik zeg niet klopt, zegt al hoe jij als mens in elkaar zit.

Dus hup telefoon weg en zoek wat positiviteit op.
Kom eens met die onderbouwing mbt je beweringen over Cocu, ipv te beledigen uit emotie. @ruuddevil en ik waren het zelfs met elkaar eens hier over. Moet je voorstellen.

Waar waren jullie het over eens? Dat jullie het wegzetten als onzin met 0 onderbouwing.

Dan ben je dus wantrouwend van aard. Daar is hulp voor en dat ga je niet vinden als je 24/7 op een forum obsessief alles aan het lezen bent.

Ik heb het letterlijk van iemand uit de spelersgroep van destijds. Dus het is gewoon een feit dat je weer voor niets zuur aan het doen bent.

‘Fijne’ avond!
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 28 May 2023, 21:44 Jonk = onrust en gekonkel gegarandeerd.
Dan is er in ieder geval geen sprake van een koerswijziging maar van stabiliteit.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 21:39
SomaQan wrote: 28 May 2023, 21:38 Wat heeft iedereen toch met die Bosz. Hij heeft overal kamikaza voetbal gespeeld zonder prijzen te winnen of überhaupt een goede notering te halen. Ja oke 1 EL finale maar that's it..

Doe mij maar Cocu of anders een buitenlandse trainer die bij PSV past en een bepaalde visie heeft.
Ik zou Cocu ook nog wel oke vinden. Maar zou dit een trainer zijn die het voor Xavi interessant kan maken om te blijven? Dat betwijfel ik.
Hoi Xavi, ik ben Cocu en heb 3 landstitels gewonnen met de mooiste club van NL en ik heb met een leuke lichting zelfs CL overwinterd en we waren een pingel verwijderd van de laatste 16 tegen Madrid. Als jij nu blijft dan speel je de CL helemaal overhoop en kun je volgend jaar kiezen a la Haalland. De PL ligt aan je voeten.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RemPSV wrote: 28 May 2023, 21:26
Josef Dettelbacher wrote: 28 May 2023, 20:58

Vertel eens. Je hebt deze selectie tot je beschikking:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/PSV_in_ ... 8_(mannen)
(Hint: kijk eens naar verdediging en middenveld)

Hoe ga je daar als trainer én aantrekkelijk spelen én resultaat halen? Ik denk dat Twente en AZ dit jaar allebei een evenwichtigere selectie hebben.
Maar het gaat om de intentie, de voetbalgedachte van Cocu is eerst winnen( sleutelwoord “de controle hebben”), maar dat hield vaak wel in risicoloos, en in een traag tempo voetballen. En dat vind ik persoonlijk als kijkspel knap waardeloos.
Een trainer met de intentie "eerst winnen" die moet je niet willen inderdaad.

Ik lees hier enigszins tussen de regels door dat je liever bosz ziet met 1 mooi voetbal 2 winnen dan Cocu met 1 winnen en 2 mooi voetbal? Ik zal dat nooit begrijpen.

Ergens snap ik dat mensen cocu moe waren na 5 jaar, al had ik hem zelf graag door zien gaan. Maar zeker nu na zoveel jaar zonder kampioenschap snak ik naar een realistische trainer die eerst kijkt naar het materiaal en dan de tactiek bepaald ipv andersom.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 28 May 2023, 21:45
Ardbeg wrote: 28 May 2023, 21:30

Kom eens met die onderbouwing mbt je beweringen over Cocu, ipv te beledigen uit emotie. @ruuddevil en ik waren het zelfs met elkaar eens hier over. Moet je voorstellen.

Waar waren jullie het over eens? Dat jullie het wegzetten als onzin met 0 onderbouwing.

Dan ben je dus wantrouwend van aard. Daar is hulp voor en dat ga je niet vinden als je 24/7 op een forum obsessief alles aan het lezen bent.

Ik heb het letterlijk van iemand uit de spelersgroep van destijds. Dus het is gewoon een feit dat je weer voor niets zuur aan het doen bent.

‘Fijne’ avond!
Ik ga niet mee in je beledigingen maar ik heb gewoon zeer sterke twijfels bij de geloofwaardigheid van je verhaal. Verder niks persoonlijks hoor!
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cocu vind ik een prima trainer en iemand die resultaat en rust kan brengen. Echter vind ik ook dat hij niet dat extra heeft om PSV verder te brengen. Niet dat ik verwacht dat PSV voor hem zal kiezen, maar je kan best met hem eerste of tweede worden, maar ik denk niet dat hij PSV verder in ontwikkeling kan brengen wat in de huidige tijd denk ik wel nodig is. Een trainer die dat wel kan is ook geen garantie, maar PSV zal op een gegeven moment zich verder moeten gaan ontwikkelen binnen en buiten de lijnen.

Zowaar vond ik dat Aad de Mos helemaal geen slechte suggestie vanochtend had met Letsch. Niet dat dit dan nu opeens mijn favoriet zou zijn, maar het is wel een trainer waarvan ik denk dat het eventueel zou kunnen gaan werken.

Wat dat betreft wordt het denk ik heel interessant wat Stewart gaat doen en hoe hij naar trainers kijkt. Hoe vooruitstrevend zal hij zijn en welke richting wil hij op. John de Jong heeft met Schmidt destijds wel een uitstapje gemaakt. Cocu of Pascal Jansen zou ik niet in die categorie plaatsen.
Dn Trol
Vaste waarde in elftal
Posts: 664
Joined: 04 Nov 2020, 14:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 28 May 2023, 21:47
Vanthaman18 wrote: 28 May 2023, 21:39

Ik zou Cocu ook nog wel oke vinden. Maar zou dit een trainer zijn die het voor Xavi interessant kan maken om te blijven? Dat betwijfel ik.
Hoi Xavi, ik ben Cocu en heb 3 landstitels gewonnen met de mooiste club van NL en ik heb met een leuke lichting zelfs CL overwinterd en we waren een pingel verwijderd van de laatste 16 tegen Madrid. Als jij nu blijft dan speel je de CL helemaal overhoop en kun je volgend jaar kiezen a la Haalland. De PL ligt aan je voeten.
Precies!

Xavi zou in een PSV onder Cocu, iets meer op de omschakeling een absolute sleutel speler zijn.

Dan is het kampioen met PSV > bvb > real Madrid
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 28 May 2023, 21:43 Cocu een prima vent maar het voetbal was waardeloos, fans waren ook altijd kritisch.

Ik zou boor Jonk gaan, voetbal ideaal voor Xavi en Veerman
Wim Jonk zou ik ook een best prima optie vinden. Heeft nog veel te bewijzen maar kent de club al wel en speelt goed voetbal. Ik denk dat de kans best wel gering is dat hij komt.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 28 May 2023, 21:53
Roys wrote: 28 May 2023, 21:45


Waar waren jullie het over eens? Dat jullie het wegzetten als onzin met 0 onderbouwing.

Dan ben je dus wantrouwend van aard. Daar is hulp voor en dat ga je niet vinden als je 24/7 op een forum obsessief alles aan het lezen bent.

Ik heb het letterlijk van iemand uit de spelersgroep van destijds. Dus het is gewoon een feit dat je weer voor niets zuur aan het doen bent.

‘Fijne’ avond!
Ik ga niet mee in je beledigingen maar ik heb gewoon zeer sterke twijfels bij de geloofwaardigheid van je verhaal. Verder niks persoonlijks hoor!

Dat mag.

Alleen als jij, vanuit jouw wantrouwende aard, twijfelt aan wat ik zeg en dat zonder enige onderbouwing, dan moet je mij niet wegzetten als leugenaar. Dan ben je iemand aan het beledigen terwijl jouw twijfel helemaal nergens op is gebaseerd. En dit is niet de eerste keer dat je negatief reageert.

‘Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten’

Bekijk dingen eens van de positieve kant, gaat je leven een stuk leuker maken.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Net zo slecht onderbouwd als je pseudo-psycholoog verhaal over hoe ik in elkaar steek? Naait m ff. Op negeer er mee.
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dn Trol wrote: 28 May 2023, 21:53
RemPSV wrote: 28 May 2023, 21:26

Maar het gaat om de intentie, de voetbalgedachte van Cocu is eerst winnen( sleutelwoord “de controle hebben”), maar dat hield vaak wel in risicoloos, en in een traag tempo voetballen. En dat vind ik persoonlijk als kijkspel knap waardeloos.
Een trainer met de intentie "eerst winnen" die moet je niet willen inderdaad.

Ik lees hier enigszins tussen de regels door dat je liever bosz ziet met 1 mooi voetbal 2 winnen dan Cocu met 1 winnen en 2 mooi voetbal? Ik zal dat nooit begrijpen.

Ergens snap ik dat mensen cocu moe waren na 5 jaar, al had ik hem zelf graag door zien gaan. Maar zeker nu na zoveel jaar zonder kampioenschap snak ik naar een realistische trainer die eerst kijkt naar het materiaal en dan de tactiek bepaald ipv andersom.
[/

Elke trainer wil wedstrijden/prijzen winnen.
Het gaat erom hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.
Cocu zal dat waarschijnlijk willen bewerkstelligen door wedstrijden te “controleren”, dat heeft alleen vaak wel tot gevolg dat wedstrijden saai, voorspelbaar, traag zullen zijn.
En ik hoop op een trainer die dat wil bereiken met aanvallend voetbal(Bosz, maar iemand anders mag uiteraard ook).
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal
Posts: 588
Joined: 04 Nov 2020, 16:02
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gezellig zo’n forum!!

Lijkt de directie van Ajax wel
User avatar
Stofzuiger
Vaste waarde in elftal
Posts: 506
Joined: 14 Mar 2021, 17:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PsvBmg wrote: 28 May 2023, 21:43 Cocu een prima vent maar het voetbal was waardeloos, fans waren ook altijd kritisch.

Ik zou boor Jonk gaan, voetbal ideaal voor Xavi en Veerman
Ik weet niet welke fans kritisch waren, maar ik was het in elk geval niet. Alleen de eerste seizoenen onder Cocu waren niet best. Maar dat is niet zo gek als je weet dat PSV in de jaren daarvoor werd geleid/misleid door tactisch onbenul Fred Rutten en tussenpaus Advocaat. Cocu heeft toen met een zeer beperkte selectie een heel degelijk team opgebouwd dat weer kon winnen. Dat hadden we jaren daarvoor niet gehad.

Ik denk dat Cocu juist nu de perfecte coach voor PSV is. Hij kent de club, is intelligent, rustig, tactisch ontzettend sterk, hij weet wat winnen is en is een coach die (als het goed gaat) hier nog jaren zou willen blijven. Ik las op de vorige pagina's dat Cocu als coach te soft zou zijn. Geen idee. Ik vergelijk hem vaak met Hiddink, die juist door zijn intelligentie en empathie als geen ander wist hoe je allerlei soorten spelers moet managen. Was Hiddink te soft? Cocu heeft ongeveer dezelfde people's management skills, vind ik.

Jonk zou inderdaad ook een optie zijn. Ook een rustige, slimme en tactische coach. Maar net iets te weinig ervaren. Daarom voor mij Cocu absoluut op 1.
User avatar
billyboy
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 20 Aug 2021, 14:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Stofzuiger wrote: 28 May 2023, 23:05
PsvBmg wrote: 28 May 2023, 21:43 Cocu een prima vent maar het voetbal was waardeloos, fans waren ook altijd kritisch.

Ik zou boor Jonk gaan, voetbal ideaal voor Xavi en Veerman
Ik weet niet welke fans kritisch waren, maar ik was het in elk geval niet. Alleen de eerste seizoenen onder Cocu waren niet best. Maar dat is niet zo gek als je weet dat PSV in de jaren daarvoor werd geleid/misleid door tactisch onbenul Fred Rutten en tussenpaus Advocaat. Cocu heeft toen met een zeer beperkte selectie een heel degelijk team opgebouwd dat weer kon winnen. Dat hadden we jaren daarvoor niet gehad.

Ik denk dat Cocu juist nu de perfecte coach voor PSV is. Hij kent de club, is intelligent, rustig, tactisch ontzettend sterk, hij weet wat winnen is en is een coach die (als het goed gaat) hier nog jaren zou willen blijven. Ik las op de vorige pagina's dat Cocu als coach te soft zou zijn. Geen idee. Ik vergelijk hem vaak met Hiddink, die juist door zijn intelligentie en empathie als geen ander wist hoe je allerlei soorten spelers moet managen. Was Hiddink te soft? Cocu heeft ongeveer dezelfde people's management skills, vind ik.

Jonk zou inderdaad ook een optie zijn. Ook een rustige, slimme en tactische coach. Maar net iets te weinig ervaren. Daarom voor mij Cocu absoluut op 1.
Ben het over Cocu met je eens! Alleen is hij wel pas een half jaar bij Vitesse in dienst en heb ik twijfels hoe de verhouding met Brands is na afgelopen zomer? Toen leek Philip graag te willen. Verder is het een clublegende... wat als dit weer mis gaat?

Zou Gio niks kunnen zijn? Die is vrij...
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Punten gepakt tegen de top 5 :
PSV 16
Feyenoord 15
Twente 12
Az 8
Ajax 3

Dus Ron en Ruud volgend jaar aub. ;-)
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AUB geen Jonk. Daar krijg ik een hoog John de Jong gevoel bij: zo'n jongen die best wel kwaliteiten heeft, maar is geen natuurlijke leider en als het tegenzit doet hij rare dingen.
User avatar
Stofzuiger
Vaste waarde in elftal
Posts: 506
Joined: 14 Mar 2021, 17:23
Send Prediction League reminder to second email adress: No

billyboy wrote: 28 May 2023, 23:16 Ben het over Cocu met je eens! Alleen is hij wel pas een half jaar bij Vitesse in dienst en heb ik twijfels hoe de verhouding met Brands is na afgelopen zomer? Toen leek Philip graag te willen. Verder is het een clublegende... wat als dit weer mis gaat?
Dat is inderdaad een forse drempel: wil Cocu zélf wel, nu hij net bij Vitesse zit? Ik hoop het. Probleem met Brands lijkt me overigens niet onoverkomelijk. En juist door Cocu's ervaring, denk ik niet dat hij zo snel de volgende clublegende zal zijn bij wie het mis gaat. Maar dan moeten Brands, Stewart en de supporters hem wel de tijd geven om weer iets op te bouwen.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 28 May 2023, 21:55 Cocu vind ik een prima trainer en iemand die resultaat en rust kan brengen. Echter vind ik ook dat hij niet dat extra heeft om PSV verder te brengen. Niet dat ik verwacht dat PSV voor hem zal kiezen, maar je kan best met hem eerste of tweede worden, maar ik denk niet dat hij PSV verder in ontwikkeling kan brengen wat in de huidige tijd denk ik wel nodig is. Een trainer die dat wel kan is ook geen garantie, maar PSV zal op een gegeven moment zich verder moeten gaan ontwikkelen binnen en buiten de lijnen.

Zowaar vond ik dat Aad de Mos helemaal geen slechte suggestie vanochtend had met Letsch. Niet dat dit dan nu opeens mijn favoriet zou zijn, maar het is wel een trainer waarvan ik denk dat het eventueel zou kunnen gaan werken.

Wat dat betreft wordt het denk ik heel interessant wat Stewart gaat doen en hoe hij naar trainers kijkt. Hoe vooruitstrevend zal hij zijn en welke richting wil hij op. John de Jong heeft met Schmidt destijds wel een uitstapje gemaakt. Cocu of Pascal Jansen zou ik niet in die categorie plaatsen.
Komen we weer terug bij de vraag wie dat extra wel heeft. Slot en Ten Hag zijn niet beschikbaar. Het is jammer dat Silva inmiddels goed zit bij Fulham, die had als bekende van Brands een frisse keuze kunnen zijn.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 28 May 2023, 23:19 Punten gepakt tegen de top 5 :
PSV 16
Feyenoord 15
Twente 12
Az 8
Ajax 3

Dus Ron en Ruud volgend jaar aub. ;-)
Het had een heel ander seizoen kunnen worden als PSV niet 9 punten tegen de drie ondersten had laten liggen... maar daar is het genoeg over gegaan.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cocu en Bosz zijn natuurlijk totaal verschillende type trainers. Ik mag toch hopen dat PSV niet denkt dat het 1 van die 2 moet worden want dan maakt men weer dezelfde fout als eerder. De trainer moet passen bij de filosofie van de club, niet andersom. Dus de keuze voor type coach is 10x belangrijker dan de naam.

Stel PSV wil graag Bosz, het is algemeen bekend dat vd Wallen hem vorig jaar zomer al wilde als keuze 1, maar hij kiest voor Ajax... dan ga je natuurlijk niet Cocu aantrekken als alternatief. Wat Massimo zegt, een Letsch zou al wat beter passen. Of een andere type coach die meer richting Schmidt/Bosz visie neigt. En andersom natuurlijk ook, als je Cocu graag wil maar hij blijft bij Vitesse moet je ook niet Bosz alsnog gaan aanstellen.

Ben dus vooral heel benieuwd welke namen er komende week vast gaan uitlekken en of daar een beetje lijn in zit.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik blijf het een absurde situatie vinden. Dus je zet een clubheld te vroeg voor de groep, stelt echter dat het voor de lange termijn is, het eerste seizoen presteert hij uiteindelijk boven verwachting en tóch is ie pleitos?

Ik denk dat Marcel en Earnie eerst eens langs mogen gaan bij Ruud zelf.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 28 May 2023, 23:42 Ik blijf het een absurde situatie vinden. Dus je zet een clubheld te vroeg voor de groep, stelt echter dat het voor de lange termijn is, het eerste seizoen presteert hij uiteindelijk boven verwachting en tóch is ie pleitos?

Ik denk dat Marcel en Earnie eerst eens langs mogen gaan bij Ruud zelf.
Ruud heeft gedurende het seizoen overduidelijk laten zien dat de functie van hoofdcoach hem, in ieder geval nu, boven het hoofd groeit. Niet voor niets dat hij kennelijk al meedere keren er over dacht om op te stappen en het nu ook heeft gedaan. Dan moeten we hem niet weer gaan pushen om zichzelf op te volgen ;)
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 28 May 2023, 23:45 Ruud heeft gedurende het seizoen overduidelijk laten zien dat de functie van hoofdcoach hem, in ieder geval nu, boven het hoofd groeit.
Vind jij he. Dat is geen conclusie na wetenschappelijk onderzoek oid.

Ik vind het sowieso gewoon niet kunnen, dit is niet des PSV's. Marcel en Earnie moeten het goed zien te maken met Ruud en 'm minimaal dat tweede seizoen gunnen.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ziege maar ook zagge wrote: 28 May 2023, 23:47
loginnaam wrote: 28 May 2023, 23:45 Ruud heeft gedurende het seizoen overduidelijk laten zien dat de functie van hoofdcoach hem, in ieder geval nu, boven het hoofd groeit.
Vind jij he. Dat is geen conclusie na wetenschappelijk onderzoek oid.

Ik vind het sowieso gewoon niet kunnen, dit is niet des PSV's. Marcel en Earnie moeten het goed zien te maken met Ruud en 'm minimaal dat tweede seizoen gunnen.
Hoe heeft t met gunnen of niet gunnen te maken als hij zelf opstapt dan?
Post Reply