Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cesar Montes is gedegradeerd met Espanyol. Die heeft vast een clausule in zijn contract te staan dat hij daar nu weg mag. Misschien wordt hij ook weer een optie nu..
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 28 May 2023, 22:38
Op weg naar nr 25 wrote: 28 May 2023, 22:33

Prima aanvulling op de selectie in de breedte, zeker als bv Guti vertrekt.
Zie hem zelf als basisspeler. We hebben geen onbeperkt budget he, die verdediging moet echt echt echt op de schop en een volwaardige linksvoor moet er ook komen als Xavi toch de 10 wordt. Dan hebben we het nog niet eens gehad over verjongen van de selectie/talent oppikken. Spierings, en dat vond ik ook van Guti laat me dat even toevoegen, is juist iemand die naast Veerman hoort, niet Sangare.
Zeker, we hebben gewoon 18-20 volwaardige basisspelers nodig.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 28 May 2023, 22:38 Zo'n Spierings kan interessant zijn met waarschijnlijk twee vacatures als Sangaré em Gutierrez vertrekken. Verder hoop ik op een betere ervaren verdediger dan Ramalho en verder hoop ik toch vooral op jongere spelers die kunnen doorgroeien. Met Benitez, Van Aanholt en Luuk de Jong heeft PSV in principe al drie ervaren basisspelers.
Sterker nog, ik vind eigenlijk dat je al voorzichtig komend seizoen rekening moet houden of het zelfs wat pushen, dat een Luuk en Patrick meer en meer een andere rol krijgen. Dan is het wel cruciaal dat je dus hele goede jongere spelers gaat halen die hun posities kunnen overnemen. Dat er een spits komt is duidelijk, dat moet echt de toekomstige 1e spits van PSV kunnen worden of wellicht al direct zijn omdat hij gewoon beter is dan Luuk.

LB is iets anders, ik snap dat de prio er minder is, en in dat kader verdomd jammer dat je totaal niet op Mauro kan bouwen want in principe had dat je prima LB kunnen zijn die het met v. Aanholt mag uitvechten.

Maar Luuk en Patrick...ik voorzie wel meer en meer een andere rol voor ze. Hopelijk accepteren ze dat, gewoon omdat ze graag bij PSV willen afsluiten en wellicht in de club een andere stap kunnen maken.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit zijn de spelers met een doorlopend contract, Sambo zal naar ik aanneem in de A selectie komen:

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman
Teze
Ramalho
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene
Van Aanholt
Sambo
Sangare
Gutierrez
Veerman
Saibari
Til
Simons
Bakayoko
El Ghazi
De Jong

Verhuurd zijn:

Baumgartl
Romero
Vertessen
Oppegard
Ledezma

Het is te hopen dat er uitgaand beweging in zit, want vooral achterin zijn we qua aantallen dik bezet. De verhuur van Romero en Ledezma loopt volgens mij door, maar de andere 3 komen in principe terug. Dan heb je al 24 spelers.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht deze week Spierings. Gewoon omdat het een hele veilige aankoop is en ons functioneel veel kan brengen in de basis of vanaf de bank.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 May 2023, 23:52 Dit zijn de spelers met een doorlopend contract, Sambo zal naar ik aanneem in de A selectie komen:

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman
Teze
Ramalho
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene
Van Aanholt
Sambo
Sangare
Gutierrez
Veerman
Saibari
Til
Simons
Bakayoko
El Ghazi
De Jong

Verhuurd zijn:

Baumgartl
Romero
Vertessen
Oppegard
Ledezma

Het is te hopen dat er uitgaand beweging in zit, want vooral achterin zijn we qua aantallen dik bezet. De verhuur van Romero en Ledezma loopt volgens mij door, maar de andere 3 komen in principe terug. Dan heb je al 24 spelers.
Wat een ellende hee, je zou hier maar iets van moeten maken.

10 verdedigers waarvan er 3 à 4 PSV waardig zijn (PvA, Mauro, Sambo/Mwene en volgens velen Boscagli, hetgeen ik ernstig betwijfel..dan nog liever Ramalho :$ )

7 middenvelders waarvan je van veruit de beste 4 niet heel veel controle hebt op wat ze gaan doen : xavi, guti , sangare, veerman.

5 aanvallers waarvan eigenlijk alleen Luuk goed genoeg is, maar zelfs twijfelachtig of hij basis zal blijven. Bakayoko zal natuurlijk wel blijven met groeipotentie.

Enige uitweg is snel een grote zak geld voor Sangare innen zodat je wat te makken hebt. Maar dan nog, wat een bizar moeilijke klus.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

MaartenV wrote: 29 May 2023, 00:38
ruuddevil wrote: 28 May 2023, 23:52 Dit zijn de spelers met een doorlopend contract, Sambo zal naar ik aanneem in de A selectie komen:

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman
Teze
Ramalho
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene
Van Aanholt
Sambo
Sangare
Gutierrez
Veerman
Saibari
Til
Simons
Bakayoko
El Ghazi
De Jong

Verhuurd zijn:

Baumgartl
Romero
Vertessen
Oppegard
Ledezma

Het is te hopen dat er uitgaand beweging in zit, want vooral achterin zijn we qua aantallen dik bezet. De verhuur van Romero en Ledezma loopt volgens mij door, maar de andere 3 komen in principe terug. Dan heb je al 24 spelers.
Wat een ellende hee, je zou hier maar iets van moeten maken.

10 verdedigers waarvan er 3 à 4 PSV waardig zijn (PvA, Mauro, Sambo/Mwene en volgens velen Boscagli, hetgeen ik ernstig betwijfel..dan nog liever Ramalho :$ )

7 middenvelders waarvan je van veruit de beste 4 niet heel veel controle hebt op wat ze gaan doen : xavi, guti , sangare, veerman.

5 aanvallers waarvan eigenlijk alleen Luuk goed genoeg is, maar zelfs twijfelachtig of hij basis zal blijven. Bakayoko zal natuurlijk wel blijven met groeipotentie.

Enige uitweg is snel een grote zak geld voor Sangare innen zodat je wat te makken hebt. Maar dan nog, wat een bizar moeilijke klus.
Dit is wat het is zonder sausjes.
User avatar
GiveCup2day
International
Posts: 907
Joined: 27 Jan 2022, 13:11
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Is Cerny niets voor ons? Dacht, gezien zijn haarlijn, dat hij al een stuk ouder was maar is ‘nog’ maar 25. Vind dat echt een goede speler.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 28 May 2023, 23:52 Dit zijn de spelers met een doorlopend contract, Sambo zal naar ik aanneem in de A selectie komen:

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman
Teze
Ramalho
Branthwaite
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene
Van Aanholt
Sambo
Sangare
Gutierrez

Veerman
Saibari
Til
Simons
Hazard
Silva

Bakayoko
El Ghazi
De Jong

Verhuurd zijn:

Baumgartl
Romero
Vertessen
Oppegard

Ledezma
Doorgestreept vertrekt, schuingedrukt twijfelachtig. Lijkt me wel reëel. En dan houden we nog vast aan middelmaat zoals El Ghazi, Til, Obispo. Voor de bank hopelijk.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 29 May 2023, 00:57 Is Cerny niets voor ons? Dacht, gezien zijn haarlijn, dat hij al een stuk ouder was maar is ‘nog’ maar 25. Vind dat echt een goede speler.
Is het niet zo dat Cerny erg graag in de kroeg staat? Vanuit wat Twente-fans vernomen. Lust zijn borrel iets te graag.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GiveCup2day wrote: 29 May 2023, 00:57 Is Cerny niets voor ons? Dacht, gezien zijn haarlijn, dat hij al een stuk ouder was maar is ‘nog’ maar 25. Vind dat echt een goede speler.
Ik vind Cerny eigenlijk een beetje in de categorie El Ghazi vallen. Leuke toevoeging maar onvoldoende voor de basis.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 29 May 2023, 08:53Doorgestreept vertrekt, schuingedrukt twijfelachtig. Lijkt me wel reëel. En dan houden we nog vast aan middelmaat zoals El Ghazi, Til, Obispo. Voor de bank hopelijk.
Na het vertrek van Ruud ben ik er niet zeker van Guti nog vertrekt. Dat gaat afhangen van de nieuwe trainer denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht dat Cerny nog wel een miljoen of 5 moet kosten. Dat vind ik teveel voor PSV en deze speler.
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ik vind persoonlijk een paar spelers heel intresante

stel je haalt bosz als trainer heb je spelers nodig die confortabel zijn aan de bal. die loop vermogen en snelheid bezitten. zeker de laatste linie omdat bosz graag voor uit speelt met hoge druk op de tegenstander.

- van ewijk voor de rechts back
- cerny voor de rechts buiten positie
- spierings zou een optie kunnen zijn voor de 6. maar ik zou een lijntje uit gooien naar de roon van atalanta 1 jaar contract nog als ik me niet vergis
- danjumma hoef ik niet veel over te zeggen denk ik zo als links buiten. andere optie voor mijn is lang
- in de spits zie ik bv een dolberg graag komen lopende bewegelijke spits die ook balvast is. en zen goals kan maken
- het grootste probleem blijft de keuze achter in de vrij is transfervrij. lyanco zou ik proberen omdat ie gedegradeerd is met southampthon.

een extra optie die transfer vrij is en het in de bundesliga gewoon meer dan prima gedaan heeft is sinkgraven die op meerdere posities kan spelen zo wel links back als op 6 of 8

ik weet zelf ook wel dat dit niet allemaal haalbaar is natuurlijk kwa salaris budget en transfer geld maar dromen mag altijd. ik hoop alleen dat PSV goed beseft dat we een op een kruispunt staan die goed beoordeelt moet worden. en dat er veel werk aan de winkel is bij ons PSV
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je was me kwijt bij Dolberg… en in mindere mate de Roon.
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 29 May 2023, 08:53
En dan houden we nog vast aan middelmaat zoals El Ghazi, Til, Obispo. Voor de bank hopelijk.
Deze middelmaat was niet echt goedkoop en Brands heeft aangegeven de afschrijvingen terug te willen brengen. Gewogen en te licht bevonden. PSV moet echt inzetten op verkoop.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 29 May 2023, 09:23 ik vind persoonlijk een paar spelers heel intresante

stel je haalt bosz als trainer heb je spelers nodig die confortabel zijn aan de bal. die loop vermogen en snelheid bezitten. zeker de laatste linie omdat bosz graag voor uit speelt met hoge druk op de tegenstander.

- van ewijk voor de rechts back
- cerny voor de rechts buiten positie
- spierings zou een optie kunnen zijn voor de 6. maar ik zou een lijntje uit gooien naar de roon van atalanta 1 jaar contract nog als ik me niet vergis
- danjumma hoef ik niet veel over te zeggen denk ik zo als links buiten. andere optie voor mijn is lang
- in de spits zie ik bv een dolberg graag komen lopende bewegelijke spits die ook balvast is. en zen goals kan maken
- het grootste probleem blijft de keuze achter in de vrij is transfervrij. lyanco zou ik proberen omdat ie gedegradeerd is met southampthon.

een extra optie die transfer vrij is en het in de bundesliga gewoon meer dan prima gedaan heeft is sinkgraven die op meerdere posities kan spelen zo wel links back als op 6 of 8

ik weet zelf ook wel dat dit niet allemaal haalbaar is natuurlijk kwa salaris budget en transfer geld maar dromen mag altijd. ik hoop alleen dat PSV goed beseft dat we een op een kruispunt staan die goed beoordeelt moet worden. en dat er veel werk aan de winkel is bij ons PSV
Van Ewijk kan interessant zijn als ie niet te veel hoeft te kosten. Anders Sambo met een ander voor Rb.
Cerny is eenzelfde type als El Ghazi, niet doen dus.
De Roon hoeft van mij echt niet. Vind hem bij NL steevast de minste. Aan de bal echt heel erg matig. Dan liever Spierings die transfervrij is en nog wat meer jaartjes in zich heeft.
Danjuma idem dito. Krijg een beetje Bergwijn vibes bij hem hoewel hij bij Villareal wel gewoon gepresteerd heeft. Denk alleen prijs/kwaliteit onvoldoende.
Dolberg vind ik absoluut geen optie. Domme uitstraling, geen geweldige spits, geen geweldige cijfers en zal behoorlijk wat moeten kosten.
De Vrij verlengt zeer waarschijnlijk zijn contract. Lyanco heb ik nooit zien spelen.
Sinkgraven ben ik ook geen fan van.

Nee zie dan toch liever de suggesties van Ykhim.
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 29 May 2023, 09:27 Je was me kwijt bij Dolberg… en in mindere mate de Roon.
en waarom was ik je daarom kwijt ik denk zelf dat hij een hele bruikbare spits voor ons kan zijn. ik heb hem een paar x live zien spelen dit jaar bij hoffenheim wel steeds als invaller. maar ik denk dat hij gebaat is bij een type spel met bosz als trainer die veel in de 16 van de tegenstander is. maar goed dit is voetbal iedereen heeft zo zijn en haar spelers, waar die wel of geen vertrouwen in heeft. wel is het heel belangrijk dat PSV buitenspelers haalt die ook diep gaan zonder bal en niet steeds alleen maar in de bal willen komen en naar binnen willen trekken el ghazi baka hazard zijn hier dit jaar voorbeelden van
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het Kanon wrote: 29 May 2023, 09:28Deze middelmaat was niet echt goedkoop en Brands heeft aangegeven de afschrijvingen terug te willen brengen. Gewogen en te licht bevonden. PSV moet echt inzetten op verkoop.
Niet goedkoop? Transferkosten 5 miljoen samen. Ik weet niet waar je dan nog spelers wil gaan halen.... KKD?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
vak kk 1988
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 25 Dec 2022, 08:12
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 09:30
vak kk 1988 wrote: 29 May 2023, 09:23 ik vind persoonlijk een paar spelers heel intresante

stel je haalt bosz als trainer heb je spelers nodig die confortabel zijn aan de bal. die loop vermogen en snelheid bezitten. zeker de laatste linie omdat bosz graag voor uit speelt met hoge druk op de tegenstander.

- van ewijk voor de rechts back
- cerny voor de rechts buiten positie
- spierings zou een optie kunnen zijn voor de 6. maar ik zou een lijntje uit gooien naar de roon van atalanta 1 jaar contract nog als ik me niet vergis
- danjumma hoef ik niet veel over te zeggen denk ik zo als links buiten. andere optie voor mijn is lang
- in de spits zie ik bv een dolberg graag komen lopende bewegelijke spits die ook balvast is. en zen goals kan maken
- het grootste probleem blijft de keuze achter in de vrij is transfervrij. lyanco zou ik proberen omdat ie gedegradeerd is met southampthon.

een extra optie die transfer vrij is en het in de bundesliga gewoon meer dan prima gedaan heeft is sinkgraven die op meerdere posities kan spelen zo wel links back als op 6 of 8

ik weet zelf ook wel dat dit niet allemaal haalbaar is natuurlijk kwa salaris budget en transfer geld maar dromen mag altijd. ik hoop alleen dat PSV goed beseft dat we een op een kruispunt staan die goed beoordeelt moet worden. en dat er veel werk aan de winkel is bij ons PSV
Van Ewijk kan interessant zijn als ie niet te veel hoeft te kosten. Anders Sambo met een ander voor Rb.
Cerny is eenzelfde type als El Ghazi, niet doen dus.
De Roon hoeft van mij echt niet. Vind hem bij NL steevast de minste. Aan de bal echt heel erg matig. Dan liever Spierings die transfervrij is en nog wat meer jaartjes in zich heeft.
Danjuma idem dito. Krijg een beetje Bergwijn vibes bij hem hoewel hij bij Villareal wel gewoon gepresteerd heeft. Denk alleen prijs/kwaliteit onvoldoende.
Dolberg vind ik absoluut geen optie. Domme uitstraling, geen geweldige spits, geen geweldige cijfers en zal behoorlijk wat moeten kosten.
De Vrij verlengt zeer waarschijnlijk zijn contract. Lyanco heb ik nooit zien spelen.
Sinkgraven ben ik ook geen fan van.

Nee zie dan toch liever de suggesties van Ykhim.

sorry maar welke suggesties had ykhim kan je me daar eens wat meer over laten lezen of even zeggen welke pagina dit staat lees ik die even terug

maar in respecteer iedereen zijn of haar mening kwa spelers. iedereen heeft ook een andere kijk natuurlijk op voetbal. en dat maakt het spelletje voetbal en de mening van mensen altijd zo leuk. je kan er uren over lullen
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 09:30
Nee zie dan toch liever de suggesties van Ykhim.
Want die heb je wel allemaal zien spelen en ken je?
#FreeGeneratie4
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 29 May 2023, 09:37
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 09:30

Van Ewijk kan interessant zijn als ie niet te veel hoeft te kosten. Anders Sambo met een ander voor Rb.
Cerny is eenzelfde type als El Ghazi, niet doen dus.
De Roon hoeft van mij echt niet. Vind hem bij NL steevast de minste. Aan de bal echt heel erg matig. Dan liever Spierings die transfervrij is en nog wat meer jaartjes in zich heeft.
Danjuma idem dito. Krijg een beetje Bergwijn vibes bij hem hoewel hij bij Villareal wel gewoon gepresteerd heeft. Denk alleen prijs/kwaliteit onvoldoende.
Dolberg vind ik absoluut geen optie. Domme uitstraling, geen geweldige spits, geen geweldige cijfers en zal behoorlijk wat moeten kosten.
De Vrij verlengt zeer waarschijnlijk zijn contract. Lyanco heb ik nooit zien spelen.
Sinkgraven ben ik ook geen fan van.

Nee zie dan toch liever de suggesties van Ykhim.

sorry maar welke suggesties had ykhim kan je me daar eens wat meer over laten lezen of even zeggen welke pagina dit staat lees ik die even terug

maar in respecteer iedereen zijn of haar mening kwa spelers. iedereen heeft ook een andere kijk natuurlijk op voetbal. en dat maakt het spelletje voetbal en de mening van mensen altijd zo leuk. je kan er uren over lullen
Trouwens… inmiddels de punten en de komma’s gevonden? I n t e r p u n c t i e, jonguh: helpt best bij t lezen ;)
Last edited by psvgouda on 29 May 2023, 09:40, edited 1 time in total.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 29 May 2023, 09:34
Het Kanon wrote: 29 May 2023, 09:28Deze middelmaat was niet echt goedkoop en Brands heeft aangegeven de afschrijvingen terug te willen brengen. Gewogen en te licht bevonden. PSV moet echt inzetten op verkoop.
Niet goedkoop? Transferkosten 5 miljoen samen. Ik weet niet waar je dan nog spelers wil gaan halen.... KKD?
Transfersommen wellicht niet heel veel, maar ongetwijfeld vangen El Ghazi en Til een salaris hoog in het salarishuis.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

vak kk 1988 wrote: 29 May 2023, 09:37
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 09:30

Van Ewijk kan interessant zijn als ie niet te veel hoeft te kosten. Anders Sambo met een ander voor Rb.
Cerny is eenzelfde type als El Ghazi, niet doen dus.
De Roon hoeft van mij echt niet. Vind hem bij NL steevast de minste. Aan de bal echt heel erg matig. Dan liever Spierings die transfervrij is en nog wat meer jaartjes in zich heeft.
Danjuma idem dito. Krijg een beetje Bergwijn vibes bij hem hoewel hij bij Villareal wel gewoon gepresteerd heeft. Denk alleen prijs/kwaliteit onvoldoende.
Dolberg vind ik absoluut geen optie. Domme uitstraling, geen geweldige spits, geen geweldige cijfers en zal behoorlijk wat moeten kosten.
De Vrij verlengt zeer waarschijnlijk zijn contract. Lyanco heb ik nooit zien spelen.
Sinkgraven ben ik ook geen fan van.

Nee zie dan toch liever de suggesties van Ykhim.

sorry maar welke suggesties had ykhim kan je me daar eens wat meer over laten lezen of even zeggen welke pagina dit staat lees ik die even terug

maar in respecteer iedereen zijn of haar mening kwa spelers. iedereen heeft ook een andere kijk natuurlijk op voetbal. en dat maakt het spelletje voetbal en de mening van mensen altijd zo leuk. je kan er uren over lullen
In interessante spelers staat zijn lijst! Met filmpjes!!

Iedereen mag zeker zijn of haar mening hebben. Overigens niet alleen in het voetbal hoor. Ik respecteer zeker je mening en vind het goed dat je suggesties doet. Daar reageer ik vervolgens op! No hard feelings
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 29 May 2023, 09:38
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 09:30
Nee zie dan toch liever de suggesties van Ykhim.
Want die heb je wel allemaal zien spelen en ken je?
Nee hoor dat zeg ik niet. Maar de overige spelers heb ik wel zien spelen. En dan denk ik dat we weer middelmaat terughalen, precies datgene waar we vanaf willen. Vera en Moreno volg ik zelf al een tijdje en daarvan denk ik dat ze 100x meer toevoegen dan een De Roon bv. Mag toch? ;)
Post Reply