Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zeker
#FreeGeneratie4
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zo’n Hugo Larsson kostte dus 11.5 mln. Was dit een gok geweest of een koopje? Gaat nu naar Frankfurt.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou PSV nog een poging willen doen om Danjuma te halen? Hopelijk lukt het in elk geval om komende week de trainer binnen te hengelen. Verder alvast Spierings en Branderhorst snel gratis ophalen. Branderhorst is een prima keeper en dan Drommel verkopen. Verder heb je met Spierings direct een vervanger klaar staan voor Sangare/Guti. Heel erg benieuwd wat Stewart gaat doen. Als PSV er verder al in slaagt om Simons en Benitez binnenboord te houden en liefst allebei te verlengen dan zou dat super zijn!
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Siemen wrote: 29 May 2023, 08:53
ruuddevil wrote: 28 May 2023, 23:52 Dit zijn de spelers met een doorlopend contract, Sambo zal naar ik aanneem in de A selectie komen:

Benitez
Drommel
Waterman
Peersman
Teze
Ramalho
Branthwaite
Boscagli
Obispo
Mauro
Mwene
Van Aanholt
Sambo
Sangare
Gutierrez

Veerman
Saibari
Til
Simons
Hazard
Silva

Bakayoko
El Ghazi
De Jong

Verhuurd zijn:

Baumgartl
Romero
Vertessen
Oppegard

Ledezma
Doorgestreept vertrekt, schuingedrukt twijfelachtig. Lijkt me wel reëel. En dan houden we nog vast aan middelmaat zoals El Ghazi, Til, Obispo. Voor de bank hopelijk.
Ik vind onze uitgangspositie niet zo dramatisch eerlijk gezegd. Als Sangaré vertrekt en woedt vervangen door Spierings zul je flink wat kunnen investeren in de selectie. Jongens als Drommel, Til en El Ghazi zijn misschien wat duur om geen basisspeler te zijn, maar wel prima selectiespelers. Spelers als Mwene, Teze, Obispo en Vertessen vind ik ook prima selectiespelers.

Wat er minimaal moet gebeuren:
1. Sangaré verkopen en een vervanger halen (Spierings).
2. Een linksbuiten halen aangezien Fabio Silva en Hazard beiden vertrekken.
3. Eén van onze centrale verdedigers wisselen voor een sterkhouder centraal achterin. Denk dat hierbij het meest logische is om Ramalho te vervangen, maar je bent ook afhankelijk van interesse van andere clubs.
4. Een alternatief voor in de spits halen aangezien Fabio Silva vertrekt. Ik zie het liefst (wederom) iemand die ook op de vleugels uit de voeten kan.
5. Oplossing vinden voor de paar spelers die hier sowieso geen toekomst hebben (Baumgartl, Romero).

Benitez / Drommel / Waterman

Sambo / Mwene
Aankoop / Teze
Boscagli / Obispo
vAanholt / Mauro Jr.

Gutierrez / Spierings
Veerman / Saibari
Xavi / Til

Bakayoko / El Ghazi
De Jong / Aankoop
Aankoop / Vertessen

Volgens mij staat er dan een degelijke selectie waar je als trainer mee aan de slag kunt. Vanuit hier blijf je natuurlijk kijken of je je verder kunt versterken, maar dat gaat dan in principe om 1-op-1 vervangen. Idealiter zou je dan bijvoorbeeld nog Mwene vervangen voor een betere rechtsback.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vraag me niet waarom maar bij Danjuma krijg ik enorme El G vibes. 🤔 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 29 May 2023, 12:32 Vraag me niet waarom maar bij Danjuma krijg ik enorme El G vibes. 🤔 😁
Waarom?
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er staat een hoop te gebeuren deze zomer. Rik was in het artikel van vanochtend al iets bescheidener in het aantal vertrekkers. Een tijd geleden kwam hij met een artikel waarin de hele verdediging kon vertrekken (en dat daar ook interesse voor was). Met alle gehuurde spelers die vertrekken, kan het zomaar zo zijn dat we een heel nieuw elftal moeten gaan aantrekken. Ik kom zelf tot de volgende selectie:

Image

Per nummer de namen die we al in de media hebben zien verschijnen:
1: Vaessen
2: Van Ewijk
4: Mbuyamba
7: Spierings
10: Pepi

De pikorde op rechtsbuiten en spits zie ik ook zomaar omdraaien, waarbij De Jong en Bakayoko back-ups worden. Wellicht dat aankoop 8 overbodig wordt ivm het terugkeren van Ledezma, maar je zou verwachten dat we daar ook een keer op moeten gaan doorselecteren. Obispo blijft mogelijk aan ivm z'n blessure, dus dan zal hij de plek acher Boscagli in gaan vullen. Het wordt met name interessant hoe de club verwacht om de overige posities in te vullen (3, 6, 9 en 11). Dat zouden eigenlijk allemaal klasbakken moeten zijn.

Edit: terecht opmerkingen hieronder dat Ledezma niet tot einde ons seizoen, maar tot einde Amerikaans seizoen is verhuurd.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 29 May 2023, 12:47 Er staat een hoop te gebeuren deze zomer. Rik was in het artikel van vanochtend al iets bescheidener in het aantal vertrekkers. Een tijd geleden kwam hij met een artikel waarin de hele verdediging kon vertrekken (en dat daar ook interesse voor was). Met alle gehuurde spelers die vertrekken, kan het zomaar zo zijn dat we een heel nieuw elftal moeten gaan aantrekken. Ik kom zelf tot de volgende selectie:

Image

Per nummer de namen die we al in de media hebben zien verschijnen:
1: Vaessen
2: Van Ewijk
4: Mbuyamba
7: Spierings
10: Pepi

De pikorde op rechtsbuiten en spits zie ik ook zomaar omdraaien, waarbij De Jong en Bakayoko back-ups worden. Wellicht dat aankoop 8 overbodig wordt ivm het terugkeren van Ledezma, maar je zou verwachten dat we daar ook een keer op moeten gaan doorselecteren. Obispo blijft mogelijk aan ivm z'n blessure, dus dan zal hij de plek acher Boscagli in gaan vullen. Het wordt met name interessant hoe de club verwacht om de overige posities in te vullen (3, 6, 9 en 11). Dat zouden eigenlijk allemaal klasbakken moeten zijn.
Ledezma is ook gewoon weg tot na de winterstop dus daar kan je niet echt op rekenen.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 29 May 2023, 12:47terugkeren van Ledezma
Als ik me niet vergis keert Ledezma pas eind dit jaar terug en niet in de zomer.

EDIT CZ_Code was me net voor.
Tinus10
Jeugdspeler
Posts: 40
Joined: 16 May 2023, 15:36
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Cerny wellicht een optie zijn als concurrent voor Bakayoko aan de rechterkant? Gaat z’n laatste contractjaar in bij Twente…
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alsjeblieft niet. Gewoon of een echte topper of Johan de kans geven.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tinus10 wrote: 29 May 2023, 12:57 Zou Cerny wellicht een optie zijn als concurrent voor Bakayoko aan de rechterkant? Gaat z’n laatste contractjaar in bij Twente…
Heb het hierboven al een keer beschreven maar ik vind Cerny categorie El Ghazi. Leuk voor erbij, absoluut niet voor de basis.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Weet PVA meer?
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Zouden interesse in Kadioglu hebben, maar met die andere interesse en een prijskaartje van 25 miljoen lijkt het me vrij onwaarchijnlijk
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TheSyb wrote: 29 May 2023, 13:15

Zouden interesse in Kadioglu hebben, maar met die andere interesse en een prijskaartje van 25 miljoen lijkt het me vrij onwaarchijnlijk
Benieuwd wat zijn positie nu is. Was altijd multi inzetbare speler voorin, maar ik zie nu dat hij de helft van het seizoen rechtsback heeft gespeeld?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kadioglu mag van mij komen. Heeft een sterk seizoen achter de rug. Vrees er alleen voor dat hij niet meer haalbaar is gezien de prijs. Ik denk dat Fener geen 25mln zal vangen, maar met een beetje geluk wel een bedrag van minimaal 15 mln.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 29 May 2023, 13:16
Interessant!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 29 May 2023, 13:16
Geen idee hoe betrouwbaar maar in april dit nieuwsbericht:
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... n-inruilen

Zou dan dus niet om PSV gaan maar om Ajax.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gozert, ga je dit nu in 3 topics plaatsen?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 29 May 2023, 13:34 Gozert, ga je dit nu in 3 topics plaatsen?
Hahaha ja
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarom in godsnaam..
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

In het bericht van Rik staat dat ajax inzet op een huurdeal met optie tot koop. Dan lijkt het mij iig dat PSV ervoor heeft gekozen om een andere speler te kopen, in plaats van Fabio nog een seizoen te huren. Voor zover dat nog niet duidelijk was met de interesse in het kopen van Pepi.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Who cares dat Silva wellicht naar Ajax gaat. Die gast is te duur voor ons en speelde nauwelijks.
Post Reply