Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ajax heeft nog steeds meer te besteden dan PSV. De categorie die voor PSV net te duur is, is dat voor Ajax niet. Als het optie met koop wordt, dan ben ik wel benieuwd hoeveel die koopoptie dan zou gaan bedragen.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lekker, nog eens 20 miljoen uitgeven aan een spits en dan die andere dure spits op de bank.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kevin Alvarez voor 10m naar Club America, daar kan dus definitief een streep doorheen
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

hondjevandebakker wrote: 29 May 2023, 14:21 Kevin Alvarez voor 10m naar Club America, daar kan dus definitief een streep doorheen
Dat is ook een behoorlijk flink bedrag zeg.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 29 May 2023, 13:42 Ajax heeft nog steeds meer te besteden dan PSV. De categorie die voor PSV net te duur is, is dat voor Ajax niet. Als het optie met koop wordt, dan ben ik wel benieuwd hoeveel die koopoptie dan zou gaan bedragen.
Klopt, alleen is het de kunst ermee te kunnen omgaan. Op Haller na vind ik ze met Bergwijn en Bassey nog niet heel gelukkig met die megaportemonnee van ze. Zeker niet als je bedenkt dat ze ook die Argentijn van Sevilla nog voor €28m wilden overnemen aanvankelijk. Ik zou me doodlachen als ze zich straks met €25m vergalopperen met Silva. Wat automatisch waardevermindering van Brobbey betekent.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC Interessante tweets die je plaatst in geruchten forum. Heb je ook enig idee hoe betrouwbaar de beste man is? Weinig volgers en pas actief sinds februari dit jaar.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 29 May 2023, 15:04 4 geruchten
Ontzettend onbetrouwbare bron maar ik hoop dat het allemaal klopt, met name de transfers van Spierings en die Roemenen.
De rest van zijn tweets is ook pure onzin maar een gerucht is een gerucht.
User avatar
PCGC
Vedette
Posts: 9,886
Joined: 26 Aug 2017, 23:04
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:06 @PCGC Interessante tweets die je plaatst in geruchten forum. Heb je ook enig idee hoe betrouwbaar de beste man is? Weinig volgers en pas actief sinds februari dit jaar.
Volgens mij helemaal niet, post bijna alleen maar geruchten over PSV, ajax en Feyenoord.

Die van PSV kloppen tot nu toe allemaal niet
#FreeGeneratie4
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wil je die neuzen gek maken moet je Ziyech halen. Die gaat veel pijn doen. Ziyech en Xavi samen is wel kwaliteit.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 29 May 2023, 15:11
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:06 ...
Volgens mij helemaal niet, post bijna alleen maar geruchten over PSV, ajax en Feyenoord.

Die van PSV kloppen tot nu toe allemaal niet


Ah Chris Woerts beheert dat account dus waarschijnlijk. :mrgreen:
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PCGC wrote: 29 May 2023, 15:11
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:06 @PCGC Interessante tweets die je plaatst in geruchten forum. Heb je ook enig idee hoe betrouwbaar de beste man is? Weinig volgers en pas actief sinds februari dit jaar.
Volgens mij helemaal niet, post bijna alleen maar geruchten over PSV, ajax en Feyenoord.

Die van PSV kloppen tot nu toe allemaal niet
Dacht ik al inderdaad. Toch mooi dat je de geruchten deelt :top:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Afvaardiging van PSV was gisteren in het Mestalla, Valencia.

(heeft btw niets met Lato te maken, die gaat wellicht naar Cadiz)

Last edited by DonyellMalen on 29 May 2023, 15:20, edited 1 time in total.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 29 May 2023, 15:18 Afvaardiging van PSV was gisteren in het Mestalla, Valencia.

Kan me toch niet voorstellen dat Toni Lato interesse heeft om weer deze kant op te komen...
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gaat niet om Lato.
Kolkmania
Regelmatige invaller
Posts: 338
Joined: 28 Jun 2021, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 29 May 2023, 12:47 Er staat een hoop te gebeuren deze zomer. Rik was in het artikel van vanochtend al iets bescheidener in het aantal vertrekkers. Een tijd geleden kwam hij met een artikel waarin de hele verdediging kon vertrekken (en dat daar ook interesse voor was). Met alle gehuurde spelers die vertrekken, kan het zomaar zo zijn dat we een heel nieuw elftal moeten gaan aantrekken. Ik kom zelf tot de volgende selectie:

Image

Per nummer de namen die we al in de media hebben zien verschijnen:
1: Vaessen
2: Van Ewijk
4: Mbuyamba
7: Spierings
10: Pepi

De pikorde op rechtsbuiten en spits zie ik ook zomaar omdraaien, waarbij De Jong en Bakayoko back-ups worden. Wellicht dat aankoop 8 overbodig wordt ivm het terugkeren van Ledezma, maar je zou verwachten dat we daar ook een keer op moeten gaan doorselecteren. Obispo blijft mogelijk aan ivm z'n blessure, dus dan zal hij de plek acher Boscagli in gaan vullen. Het wordt met name interessant hoe de club verwacht om de overige posities in te vullen (3, 6, 9 en 11). Dat zouden eigenlijk allemaal klasbakken moeten zijn.

Edit: terecht opmerkingen hieronder dat Ledezma niet tot einde ons seizoen, maar tot einde Amerikaans seizoen is verhuurd.
Ik denk dat het aantal uitgaande spelers die deze zomer nog zalvertrekken uiteindelijk wel mee zal vallen. Sangaré moet je incalculeren en indien we een goedkope vervanger kunnen krijgen (Spierings bijv.), zou ook Guti kunnen/mogen vertrekken. Verder denk ik dat er maximaal 1 van Boscagli, Obispo, Ramalho en Teze zal vertrekken.

We moeten de selectie met name met kwaliteitsimpulsen voorzien en niet te veel op kwantiteit focussen. Daarom zou ik proberen de veelzijdigheid van Mwene te behouden. Flink in de buidel trekken voor Van Ewijk, terwijl ik nog maar moet zien hoeveel hij beter is dan Sambo, Mauro en Mwene vind ik nogal een risico.

Ben an sich wel redelijk gecharmeerd van Pepi, maar schrik wel een beetje van de insgeschatte vraagprijs. Hij kan van alles wat, maar is nergens echt goed in. Creëert weinig tot geen kansen voor zichzelf, niet super technisch en ondanks het hoge aantal goals dit jaar heeft hij tot nu toe maar 1 seizoen (als 18-jarige bij Dallas FC) gehad waarbij de npxG/90 min. veelbelovend was. Dat zou in mijn ogen een bedrag van 10-15 miljoen niet rechtvaardigen. Zeker gezien het feit dat de iets jongere Van Duiven er 15 in legt in de KKD.

Zou dat geld dan liever reserveren voor een écht goede linksbuiten/10/rechtsbuiten. Er moet naast Simons iemand in het elftal staan die technische meerwaarde brengt en dat combineert met 20 G+A.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:19
DonyellMalen wrote: 29 May 2023, 15:18 Afvaardiging van PSV was gisteren in het Mestalla, Valencia.

Kan me toch niet voorstellen dat Toni Lato interesse heeft om weer deze kant op te komen...
Dan weten we in ieder geval zeker dat Bommel niet de nieuwe trainer wordt. :whistle:
User avatar
colocolofc
Meervoudig international
Posts: 1,306
Joined: 26 Jan 2019, 14:19
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien wel die Amerikaan Musah

Edit: dat lijkt te hoog gegrepen
Last edited by colocolofc on 29 May 2023, 15:26, edited 1 time in total.
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er land morgen wel een jet uit Roemenië, waar die Borza vandaan komt als ik het goed heb gezien. Misschien is het al gemeld.
Vanuit Constanta.

Edit: is een groot vliegtuig van de navo, mijn excuses.
Last edited by 040-076 on 29 May 2023, 15:27, edited 2 times in total.
Marcel for president!
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 29 May 2023, 15:20 Gaat niet om Lato.
Oh ja sorry, mijn Spaans is niet zo goed. Lato naar Cadiz evt. en PSV dan niet bekend?
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 29 May 2023, 15:24
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:19

Kan me toch niet voorstellen dat Toni Lato interesse heeft om weer deze kant op te komen...
Dan weten we in ieder geval zeker dat Bommel niet de nieuwe trainer wordt. :whistle:
Hè wat vervelend zeg... :grin:
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Valencia speelde tegen Espanyol die nu gedegradeerd zijn.

Komt oude bekende Cesar Montes misschien weer in beeld?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

colocolofc wrote: 29 May 2023, 15:26 Misschien wel die Amerikaan Musah

Edit: dat lijkt te hoog gegrepen
https://www.transfermarkt.nl/yunus-musa ... ler/503991

Aardig prijskaartje.
DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:27

Oh ja sorry, mijn Spaans is niet zo goed. Lato naar Cadiz evt. en PSV dan niet bekend?
Yes, staat alleen dat PSV in het stadion zat. Meer niet.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vinicius Souza speelde gisteren in die wedstrijd, al dan niet bij de tegenstander. Mocht dat hem zijn, dan heel graag Ernie!

De enige andere namen die eventueel interessant kunnen zijn, zijn Cesar Montes en Justin Kluivert. Die laatste is dan weer twijfelachtig gezien zijn Ajax verleden. Yunus Musah is vast ook geen onbekende van Earnest, maar lijkt me niet haalbaar.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 29 May 2023, 15:18 Afvaardiging van PSV was gisteren in het Mestalla, Valencia.

(heeft btw niets met Lato te maken, die gaat wellicht naar Cadiz)

PSV zat hier voor een speler van Espanyol. Niet voor Branthwaite 😉😉😉

P.s. weet alleen niet hoe Guti een goed woordje zal over hebben.
Last edited by Armada on 29 May 2023, 15:33, edited 1 time in total.
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 29 May 2023, 15:27
DonyellMalen wrote: 29 May 2023, 15:20 Gaat niet om Lato.
Oh ja sorry, mijn Spaans is niet zo goed. Lato naar Cadiz evt. en PSV dan niet bekend?
Kluivert 🤐
Post Reply