Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Waarom niet beste Adil? Nou kijk ff hoe het is afgelopen met de 2 namen die je noemt. Daarom niet. 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
guus
Internationale topspeler

Rigo wrote: 29 May 2023, 10:21 Bosz samen met Rutten en Maas als assistenten zou mijn keuze zijn.
Rutten voelt zich teveel hoofdtrainer dat gaat niet met Bosz samen.
Liefhebber#23
Jeugdspeler

Zou Jonk een geschikte kandidaat zijn? Erg benieuwd of er hier iemand is die wat meer kan vertellen over zijn tactische speelwijze bij Volendam. Lijkt me zo van een afstandje een goede, slimme trainer/coach waar je van op aan kunt. Brengt volgens mij meer vernuft mee dan Jansen en meer flexibiliteit/realisme dan Bosz.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Liefhebber#23 wrote: 29 May 2023, 11:36 Zou Jonk een geschikte kandidaat zijn? Erg benieuwd of er hier iemand is die wat meer kan vertellen over zijn tactische speelwijze bij Volendam. Lijkt me zo van een afstandje een goede, slimme trainer/coach waar je van op aan kunt. Brengt volgens mij meer vernuft mee dan Jansen en meer flexibiliteit/realisme dan Bosz.
Dat is inmiddels al meerdere malen voorbij gekomen.
Woodenshoes
Nationale topspeler

huh? Jonk en flexibel in 1 zin?
ShovingNE2
Site Admin

Ramzi heeft ook een plaat voor zijn kop hoor.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Gaat goed met de doorstroming vanaf de Herdgang zo: regelrecht naar de brandstapel van nu af aan :mrgreen:
DadOfFour
Internationale topspeler

psvgouda wrote: 29 May 2023, 12:12 Gaat goed met de doorstroming vanaf de Herdgang zo: regelrecht naar de brandstapel van nu af aan :mrgreen:
Zolang ze dan maar direct op de brandstapel gaan, en niet via het Philipsstation....
La vida és massa curta per no fer broma
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ShovingNE2 wrote: 29 May 2023, 11:47 Ramzi heeft ook een plaat voor zijn kop hoor.
Als ik Adil was dan had ik ook hetzelfde gezegd, immers, de laatste 2 van de 3 waren ook coach van Jong...

Maar nee, lijkt me niet zo handig. Aantal jaren elders eerst ervaring opdoen. We weten nu dat trainer zijn van Jong PSV geen maatstaf is voor het echte werk.
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

mr.top wrote: 29 May 2023, 08:38
ziege maar ook zagge wrote: 29 May 2023, 00:48 Dus zijn hele persoon is zogenaamd niet geschikt. En in de 8 jaar werken naar trainer van PSV1 is dat dan nooit opgemerkt binnen de club?

Fuckin aye man. Geef die gast een personal (mental) coach en zet eens een keer door ipv wéér van voren af aan te beginnen.
Driewerf neen.

Hij heeft het vak onderschat. Een team profs managen is andere koek dan wat jeugdploegen aansturen. Het is niets voor hem.
Bij Bommel precies hetzelfde probleem - die het op zijn eigen Bommeliaanse manier verklootte. Maar dit zijn geen skills die aangeboren zijn ofzo - tuurlijk is alles makkelijker als je er talent voor hebt, maar managen kun je gewoon leren.

PSV lijkt niet op een rijtje te hebben wat er nodig is, kan ook niet inschatten of een kandidaat de benodigde skills bezit, gooit mensen voor de leeuwen en dan zien we vanzelf wel of ie omvalt - en desnoods de hele club erbij. En dan is dat ZIJN schuld.

Ruud heeft intussen extreem waardevolle ervaring opgedaan met dit turbulente jaar, pas na een jaar opleiden is eigenlijk de omgekeerde wereld maar zo weet je wel exact wat je tekort komt dus kun je je gericht verbeteren. Ik vind dat ook een mogelijk pad voor dit moment.

Goed, er is een frisse wind binnen de club in de persoon van Earnest Stewart. De rest heeft allemaal gefaald dus nu zijn alle ogen op hem gericht en de druk is gigantisch - we beginnen weer compleet van voren af aan en als dit mislukt zijn we wéér bij nul. Zijn eerste wapenfeit: hij heeft Ruud eruit gewerkt - even gechargeerd gesteld he. Maar hij ligt dus nu al onder het vergrootglas, het eerste supportersprotest is al een feit. Lekker begin hoor jongens!
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
koetje
Legende

Woodenshoes wrote: 29 May 2023, 11:45 huh? Jonk en flexibel in 1 zin?
Dat is inderdaad helemaal niks. Die krijgt zeker binnen een paar maanden ruzie.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Het trainersvak is een ervaringsvak. Je hebt nou eenmaal de KMs nodig op je teller.
koetje
Legende

Heb Faber eens horen vertellen hoe zo in Spanje en Mexico daar naar kijken (hij was daar ooit in de race voor een plek als trainer). Daar vinden ze het CV heel belangrijk. Niet per definitie het aantal clubs maar welke functies je hebt bekleed zoals HJO. Een van zijn redenen om deze afslag te kiezen. Snap het wel. Je moet ook leren een organisatie van 60 man (staf en spelers) aan te sturen.
ruuddevil
Legende

ShovingNE2 wrote: 29 May 2023, 11:31
ruuddevil wrote: 29 May 2023, 10:31 Is het een idee een nieuw topic aan te maken ‘nieuwe trainer PSV’. Zonder RvN in de titel kunnen we het vooruitkijken wellicht beter scheiden van het terugkijken en alle discussies die daarbij horen.
Volstaat de aanpassing van de titel of wil je gewoon een nieuw topic. Your call, ik vind het allebei prima.
Zo te lezen volstaat dit. Thanks
Galactico
Meervoudig international

ziege maar ook zagge wrote: 29 May 2023, 12:23
mr.top wrote: 29 May 2023, 08:38

Driewerf neen.

Hij heeft het vak onderschat. Een team profs managen is andere koek dan wat jeugdploegen aansturen. Het is niets voor hem.
Bij Bommel precies hetzelfde probleem - die het op zijn eigen Bommeliaanse manier verklootte. Maar dit zijn geen skills die aangeboren zijn ofzo - tuurlijk is alles makkelijker als je er talent voor hebt, maar managen kun je gewoon leren.

PSV lijkt niet op een rijtje te hebben wat er nodig is, kan ook niet inschatten of een kandidaat de benodigde skills bezit, gooit mensen voor de leeuwen en dan zien we vanzelf wel of ie omvalt - en desnoods de hele club erbij. En dan is dat ZIJN schuld.

Ruud heeft intussen extreem waardevolle ervaring opgedaan met dit turbulente jaar, pas na een jaar opleiden is eigenlijk de omgekeerde wereld maar zo weet je wel exact wat je tekort komt dus kun je je gericht verbeteren. Ik vind dat ook een mogelijk pad voor dit moment.

Goed, er is een frisse wind binnen de club in de persoon van Earnest Stewart. De rest heeft allemaal gefaald dus nu zijn alle ogen op hem gericht en de druk is gigantisch - we beginnen weer compleet van voren af aan en als dit mislukt zijn we wéér bij nul. Zijn eerste wapenfeit: hij heeft Ruud eruit gewerkt - even gechargeerd gesteld he. Maar hij ligt dus nu al onder het vergrootglas, het eerste supportersprotest is al een feit. Lekker begin hoor jongens!
Nog een jaar Ruud was een drama geworden. De man is gewoon geen trainer in mijn optiek. Los van de manier waarop ben ik er eerlijk gezegd wel blij mee. Tenzij we er Peter Bosz voor terugkrijgen. Dan drijven we nog verder af.
Rikkert1234
Vedette

ShovingNE2 wrote: 29 May 2023, 11:47 Ramzi heeft ook een plaat voor zijn kop hoor.
Het is toch niet raar om die ambitie uit te spreken? Ik hoop niet dat hij (nu) al hoofdtrainer wordt maar ik snap wel dat hij zich zo uitspreekt.
psvgouda
Vedette

Rikkert1234 wrote: 29 May 2023, 13:00
Het is toch niet raar om die ambitie uit te spreken? Ik hoop niet dat hij (nu) al hoofdtrainer wordt maar ik snap wel dat hij zich zo uitspreekt.
Kan. Natuurlijk. En niet raar. Maar de timing is ongelukkig: op zijn minst plaats je de kanttekening dat je bewust bent van hetgeen met Bommel/Nistel gebeurd is en dat jij je daarvan rekenschap geeft. Dan is er al meteen minder aan de hand
ComeOnPSV
Vedette

Als PSV het maar niet in zijn hoofd haalt ok Rutten met Ramzi als assistent te doen volgend seizoen..
Rikkert1234
Vedette

psvgouda wrote: 29 May 2023, 13:09
Rikkert1234 wrote: 29 May 2023, 13:00

Kan. Natuurlijk. En niet raar. Maar de timing is ongelukkig: op zijn minst plaats je de kanttekening dat je bewust bent van hetgeen met Bommel/Nistel gebeurd is en dat jij je daarvan rekenschap geeft. Dan is er al meteen minder aan de hand
Hij geeft gewoon antwoord op de vraag die gesteld wordt door de NOS. Maar is snap je punt wel, is wel een beetje ongelukkig, vooral zo snel na vertrek van RvN
psvgouda
Vedette

Rikkert1234 wrote: 29 May 2023, 13:13
psvgouda wrote: 29 May 2023, 13:09
Hij geeft gewoon antwoord op de vraag die gesteld wordt door de NOS. Maar is snap je punt wel, is wel een beetje ongelukkig, vooral zo snel na vertrek van RvN
Het gaat nu eenmaal altijd om context, context en context
Standbeeld
Mister PSV

Ramzi had al een "plaat voor zijn kop" toen ie riep dat hij het bij een nieuwe club nog maar eens met Mootje wou gaan proberen.
Liefhebber#23
Jeugdspeler

Woodenshoes wrote: 29 May 2023, 11:45 huh? Jonk en flexibel in 1 zin?
Heeft zijn speelstijl tijdens seizoen volledig omgegooid toen bleek dat opbouwend voetbal bij deze selectie niet werkte?
ComeOnPSV
Vedette

Toch wel gespannen over wie de nieuwe trainer wordt.

Heb zelf het vermoeden dat het Bosz of Marsch gaat worden. (Geen inside info)

Opvallend dat het toch lijkt dat Ajax ook nog wel voor Bosz wil gaan. Dus dat kan ook wel spelen bij hem...
DonyellMalen
Legende

PCGC wrote: 29 May 2023, 15:19
Van de bron die het dus bij het rechte eind had dat RvN zijn ontslag had ingediend hoor ik dat Spierings voor PSV heeft gekozen en Jesse Marsch op pole position staat voor de trainers positie. Marsch schijnt ook al weken de nummer 1 kandidaat van de nationale ploeg van de VS te zijn, maar heeft dit on hold gezet want wil liefste een club in Europa trainen.

Voor wat het waard is…
Z'n oude club Leeds gedegradeerd. Neemt 'ie gelijk Summerville en/of Gnonto mee.
Juancho
Mister PSV

Jesse Marsch dus nummer 1 kandidaat? Iemand die eens helder kan uitleggen wat voor type coach het is?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply