Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Earnie heeft qua spelers meer invloed dan qua trainer. Het is allemaal niet zo moeilijk mensen. Echt niet.
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 29 May 2023, 22:53
Elkito wrote: 29 May 2023, 22:43

Omdat de sport is geëvolueerd en je met passief voetbal voorbij gestreefd zal worden door clubs die het tegenovergestelde doen
Passief voetbal is iets anders dan countervoetbal. Liverpool was er heel succesvol mee. Mourinho is er heel succesvol mee. Real Madrid is er heel succesvol mee. Niks mis mee hoor. Voor mij hoeven we echt geen Ajax, City, Barcelona onzin gedoe hebben.
In welk universum speelt Liverpool passief voetbal? :lol: Real Madrid speelt ook geen passief voetbal, maar het is geen team dat heel grondig gecoacht wordt omdat ze zoveel individueel talent hebben met ongelooflijke technische bagage dat ze geen oneindige instructies nodig hebben. Dat is ideaal voor knockout potjes zoals de CL maar aan de andere kant doen ze het in de reguliere competitie over het algemeen weer minder, dat verklaart ook de slechts 2 landstitels sinds 2012.
MaartenV
Nationale topspeler
Posts: 1,597
Joined: 23 Oct 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 29 May 2023, 22:32 Wanneer is PSV ooit een club geweest die “initiatief” nam in het spel? Wij hebben altijd een vorm van countervoetbal gespeeld. Altijd uitgenast, altijd op individuele kwaliteit vanuit een hecht collectief, wat defensief goed stond. Die roep om “herkenbaar” voetbal snap ik dus totaal niet als je al PSV fan bent. Hoe ben je dat ooit geworden als dat het soort voetbal is wat je zoekt?
Precies. En hoe houd je het zo lang uit als PSV supporter als dat is wat je zoekt ? Lijdensweg waar jezus u tegen zegt.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 29 May 2023, 22:59
Thijs wrote: 29 May 2023, 22:53

Passief voetbal is iets anders dan countervoetbal. Liverpool was er heel succesvol mee. Mourinho is er heel succesvol mee. Real Madrid is er heel succesvol mee. Niks mis mee hoor. Voor mij hoeven we echt geen Ajax, City, Barcelona onzin gedoe hebben.
In welk universum speelt Liverpool passief voetbal? :lol: Real Madrid speelt ook geen passief voetbal, maar het is geen team dat heel grondig gecoacht wordt omdat ze zoveel individueel talent hebben met ongelooflijke technische bagage dat ze geen oneindige instructies nodig hebben. Dat is ideaal voor knockout potjes zoals de CL maar aan de andere kant doen ze het in de reguliere competitie over het algemeen weer minder, dat verklaart ook de slechts 2 landstitels sinds 2012.
Dit is geen discussie voor hier.

Ontopic door
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 29 May 2023, 22:52 Het probleem met het voetbal onder Cocu was niet de onaantrekkelijkheid. Dat kan ik wel hebben, ik hoef niet per se leuk voetbal te zien. Ik wil goed voetbal zien, dat is iets anders. Goed voetbal kan ook onaantrekkelijk zijn, want goed voetbal betekent dat je zoveel mogelijk toevalligheden uitsluit. Het voetbal onder Hiddink was soms ook heel saai, maar wel heel erg goed omdat PSV meestal de volledige controle had en tegenstanders kansloos liet. Het probleem met het voetbal onder Cocu was dat het niet meer goed en duurzaam was. Laten we wezen, in dat laatste seizoen werden meerdere wedstrijden met de hakken over de sloot, met extra verdedigers erin, laat in de wedstrijd op mentaliteit en vechtlust en hier en daar wat geluk gewonnen. Met ook een paar uitglijders ertussen (Osijek, Amsterdam, Tilburg). Het was ook geen geweldige selectie, klopt, en het blijft ontzettend knap, daar geen twijfel over. Maar het was niet voetbal waar je mee vooruit kon. Het was voetbal waarmee in dat seizoen de titel werd gewonnen. Wat ik me dan afvraag is of Cocu een dusdanige ontwikkeling heeft doorgemaakt dat hij nu wel iets kan bouwen die in het huidige voetballandschap succesvol kan zijn. En dan bedoel ik voor meer dan 1 jaar. Ik weet het oprecht niet en daar komen mijn twijfels vandaan.
Dit. Cocu is geen lange termijn oplossing
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

guus wrote: 29 May 2023, 22:38
Maikel wrote: 29 May 2023, 22:28

1. Elke wedstrijd na 1-0 weer achteruit lopen
2. Voorspelbaar
3. Gaat PSV niet verder brengen.
4. Heeft na PSV bijzonder weinig gepresteerd
5. Iedereen was klaar met het voetbal van Cocu


Nu jij 3 waarom hij moet komen, succes.
1. Nuchter, intelligent en weet wat er gevraagd wordt bij een topclub.
2. Bewezen dat hij een kampioensteam kan smeden.
3. Clubicoon waar de meeste supporters (enkelen uitgezonderd) heel veel respect voor heeft inclusief spelers
4. Geen vreemde wissels en tactisch inzicht.
5. Presteert onder hoge druk.
6. Heeft PSV als speler en als trainer vele malen kampioen gemaakt
7. Ik was niet klaar met hem en medesupporters bij mij op de tribune net zo min. Onzin om te zeggen dat iedereen klaar was met hem omdat jij klaar was met hem.
8. Genoeg wedstrijden gewonnen met grote cijfers.
9. Heeft Vitesse behouden voor de eredivisie.
10. Belachelijk om te zeggen dat Cocu PSV niet verder gaat brengen terwijl PSV heel veel te danken heeft aan Cocu.
2 en 6 zijn nagenoeg hetzelfde, 3 kon je ook over MvB en RvN zeggen dus is geen argument. Wb 4 is "vreemd" erg subjectief en zijn supporters het meestal ook niet over eens, en zal elke trainer wel een idee hebben waarom ie een bepaalde wissel doet. Dat jij/wij wissels wel of niet vreemd vinden is geen argument. 7 is geen argument voor, maar een afwijzing van een van de argumenten tegen. 9..kom op. En 10..moet je iemand aanstellen als bedankje dan?
Sorry maar er blijft best een korte lijst over. Maar zoals hierboven gezegd wordt, er zijn redenen te bedenken voor en tegen. Veel zin heeft het niet om een wedstrijdje "wie kan de meeste redenen verzinnen" te spelen. De twijfels zijn er en zijn hartstikke terecht, en ik kan me ook iets bij de voorstanders voorstellen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV kan ook aanvallend en verzorgd voetbal spelen, op onze eigen manier. Dan hoeven we het toch niet over City, Barça of ajax te hebben, dat is weer het andere uiterste. PSV heeft behoefte aan een duidelijke lange termijn visie waar het verder op kan bouwen, daar kan Stewart mee aan de slag. Het moet vooral goed voetbal zijn en dat het tactisch klopt.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgend seizoen is een make or break seizoen..
Hoe je het wendt of keert: korte termijn is NU het allerbelangrijkst.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Persepolis wrote: 29 May 2023, 23:01
guus wrote: 29 May 2023, 22:38

1. Nuchter, intelligent en weet wat er gevraagd wordt bij een topclub.
2. Bewezen dat hij een kampioensteam kan smeden.
3. Clubicoon waar de meeste supporters (enkelen uitgezonderd) heel veel respect voor heeft inclusief spelers
4. Geen vreemde wissels en tactisch inzicht.
5. Presteert onder hoge druk.
6. Heeft PSV als speler en als trainer vele malen kampioen gemaakt
7. Ik was niet klaar met hem en medesupporters bij mij op de tribune net zo min. Onzin om te zeggen dat iedereen klaar was met hem omdat jij klaar was met hem.
8. Genoeg wedstrijden gewonnen met grote cijfers.
9. Heeft Vitesse behouden voor de eredivisie.
10. Belachelijk om te zeggen dat Cocu PSV niet verder gaat brengen terwijl PSV heel veel te danken heeft aan Cocu.
Veel zin heeft het niet om een wedstrijdje "wie kan de meeste redenen verzinnen" te spelen. De twijfels zijn er en zijn hartstikke terecht.
Dit is dus precies de situatie waarin PSV zit. Er is geen optie die geen twijfels heeft of risico mee neemt.

Het is lastig om een trainer te vinden die het verschil maakt. Slot en Ten Hag waren dat wel maar dat zijn de enige sinds pakweg Hiddink in 2003.

Elke trainer, visie, speelstijl of wat dan ook is een gok.
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3,265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 29 May 2023, 22:32 Wanneer is PSV ooit een club geweest die “initiatief” nam in het spel? Wij hebben altijd een vorm van countervoetbal gespeeld. Altijd uitgenast, altijd op individuele kwaliteit vanuit een hecht collectief, wat defensief goed stond. Die roep om “herkenbaar” voetbal snap ik dus totaal niet als je al PSV fan bent. Hoe ben je dat ooit geworden als dat het soort voetbal is wat je zoekt?
Het team van Gerets speelde nogal aanvallend (indien mijn geheugen mij niet in de steek laat).
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 29 May 2023, 23:07
Persepolis wrote: 29 May 2023, 23:01

Veel zin heeft het niet om een wedstrijdje "wie kan de meeste redenen verzinnen" te spelen. De twijfels zijn er en zijn hartstikke terecht.
Dit is dus precies de situatie waarin PSV zit. Er is geen optie die geen twijfels heeft of risico mee neemt.

Het is lastig om een trainer te vinden die het verschil maakt. Slot en Ten Hag waren dat wel maar dat zijn de enige sinds pakweg Hiddink in 2003.

Elke trainer, visie, speelstijl of wat dan ook is een gok.
Amen. Er is geen ideale kandidaat plus daarbij is de visvijver voor mogelijke trainers erg ondiep. Wie het ook wordt, het zal een hoop discussie en voor- een tegenstanders opleveren. Enige manier om de kritische supporters onder ons op één lijn te krijgen is door komend seizoen kampioen te worden. Succes.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een dag na de competitie is de windowbullshit alweer begonnen. Insiders komen plots overal vandaan, de grootst mogelijke nonsens gaat weer voorbij komen. Het zou een aantal sieren om deze plek schoon te houden van onzin, maar ik schat dat ik nu teveel vraag. Rikkert post pas dingen als het zowat rond is, maar het is tenminste wel betrouwbaar.

Ik hoop echt op Cocu, simpelweg omdat al deze ellende is ontstaan vanuit die drang naar ‘mooi voetbal’ na hem. Destijds zouden van Bommel en schoonpappie eventjes de Eredivisie en Europa aan gort schieten met prachtige aanvallen en veel goals. Het werd heel mooi onderbouwd allemaal, geloofde er toen al niet in. Geef mij maar 3 punten met ‘saai voetbal’. Cocu, Hiddink, dat waren mijn teams. Degelijk als de pest, achterin potdicht, dominant op het middenveld; voorin dodelijk effectief. Af en toe een uitschieter naar boven, maar nooit door de ondergrens. Bosz, Marsch, niemand speelt verder zo. We hebben een expert in het niet-verliezen nodig, geen betweters die jaren later nog steeds geen waterdichte formule hebben gevonden om te winnen. Achterin gatenkaas, maar de aanvallen zijn zo mooi. Niks is mooi zonder prijs.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Revolinho wrote: 29 May 2023, 23:25 Een dag na de competitie is de windowbullshit alweer begonnen. Insiders komen plots overal vandaan, de grootst mogelijke nonsens gaat weer voorbij komen. Het zou een aantal sieren om deze plek schoon te houden van onzin, maar ik schat dat ik nu teveel vraag. Rikkert post pas dingen als het zowat rond is, maar het is tenminste wel betrouwbaar.

Ik hoop echt op Cocu, simpelweg omdat al deze ellende is ontstaan vanuit die drang naar ‘mooi voetbal’ na hem. Destijds zouden van Bommel en schoonpappie eventjes de Eredivisie en Europa aan gort schieten met prachtige aanvallen en veel goals. Het werd heel mooi onderbouwd allemaal, geloofde er toen al niet in. Geef mij maar 3 punten met ‘saai voetbal’. Cocu, Hiddink, dat waren mijn teams. Degelijk als de pest, achterin potdicht, dominant op het middenveld; voorin dodelijk effectief. Af en toe een uitschieter naar boven, maar nooit door de ondergrens. Bosz, Marsch, niemand speelt verder zo. We hebben een expert in het niet-verliezen nodig, geen betweters die jaren later nog steeds geen waterdichte formule hebben gevonden om te winnen. Achterin gatenkaas, maar de aanvallen zijn zo mooi. Niks is mooi zonder prijs.
Je bent bijna net zo negatief als de anderen hier positief zijn over de komende window, chapeau! Neem anders nog een slok azijn voor elke keer dat iemand een gerucht post :)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cocu is alleen geen enkele garantie op de titel. En plek 2 lukte Ruud zelfs die er verder maar weinig van kon. En Schmidt werd zelfs bijna wel kampioen.

Kortom, garanties zijn er bij PSV niet en veel gaat juist afhangen van de beleidsmatige weg die de directie en RvC gaat kiezen.

Als Cocu met dit zooitje kampioen moeten en de CL halen, succes. 0 garantie. En daar ben ik stiekem een beetje bang voor. Men verwacht dat Cocu verder gaat met waar hij gebleven was. Valt dat tegen of flikkeren we weer snel uit Europa... Weer een club icoon vernederen? Ik ben daar wel klaar mee.

Elke trainer die kans maakt zal z'n voordelen en nadelen hebben.
Last edited by Juancho on 29 May 2023, 23:34, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 29 May 2023, 23:31 Cocu is alleen geen enkele garantie op de titel. En plek 2 lukte Ruud zelfs die er verder maar weinig van kon.

Kortom, garanties zijn er bij PSV niet en veel gaat juist afhangen van de beleidsmatige weg die de directie en RvC gaat kiezen.

Als Cocu met dit zooitje kampioen moeten en de CL halen, succes. 0 garantie.
Welke garanties heb je met elke willekeurige andere trainer dan? Ik zeg niet dat het Cocu moet worden maar we gaan de titel niet verliezen bij het aanstellen van een van de 20 trainers die aan ons gelinkt worden.
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 29 May 2023, 22:55
DonyellMalen wrote: 29 May 2023, 21:26

Kreeg veel goals tegen bij Leeds, maar had te maken met een enorm matige verdediging daar; Championship niveau. Ongelukkige goals tegen en door gebrek aan kwaliteit slecht in het afmaken van de kansen. Ongelukkig huwelijk gebleken. Interessante filosofie wel: direct spel (veelal door het midden) met backs die hoog staan en hoge pressie. Zie veel overlap in filosofie met Schmidt.

Dit vond ik ook wel interessant:

Dit is dus precies wat ik bedoel wat er "mis" is met deze Marsch..
Hij bleef volharden in hetzelfde spelletje terwijl zijn verdediging daar gewoon niet geschikt voor was..
Dat type coach, die stoïcijns blijft volharden in zijn spelletje terwijl hij daar de juiste spelers niet voor heeft, is iets dat PSV momenteel NIET nodig heeft..
Stewart heeft een flink transferpotje deze zomer tot zijn beschikking en zal de nodige aankopen moeten doen, ongeacht wie trainer wordt, dus in die zin denk ik dat er juist deze zomer wel wat mogelijk kan zijn om de juiste spelers voor de speelwijze van een trainer aan te trekken. Want verder deel ik wel enigszins jouw zorgen over Marsch en denk ik dat hij een jaar geleden (toen hij sowieso ook niet haalbaar was) niet de juiste trainer zou zijn geweest.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat mij betreft is de situatie als volgt:

- Feyenoord: die is ons voorbij nu. Die hebben Slot behouden, een selectie waar weinig gaat veranderen en ze hebben geld zat daar. Er staat een fundament van jewelste en ze hoeven niet te verkopen, dus daar gaat dus weinig veranderen; sterker nog ik verwacht dat ze alleen maar sterker gaan worden.
- Ajax: Daar is het een puinhoop. Maar, ze hebben nog steeds knetter veel geld. Ze zullen geen 200 miljoen vangen deze zomer en dus ook geen 100 miljoen uitgeven, maar 100 miljoen gaan ze wel vangen, dus reken maar dat ze voor 50 miljoen kunnen gaan shoppen.

Kortom, wil je bij de eerste 2 komen, dan moet je minstens 1 van die 2 voorbij en dan heb je ook nog AZ en Twente waar een goede organisatie staat, met goede trainers.

Om bij de eerste 2 te eindigen zou PSV risico moeten nemen deze zomer en dus outside of the box moeten denken. Ajax gaat niet nog zo'n seizoen draaien; die gaan schoon schip maken, linksom of rechtsom. Als PSV weer voor de 'veilige' keuze gaat, dan verwacht ik niet hoger dan een derde plek. Je MOET iets creatiefs brengen nu, en nee, dat is verre van een garantie, sterker nog het risico ligt behoorlijk hoog op falen. Maar het is fuck or walk volgend seizoen, want mis je de CL, dan wordt je nog verder teruggeworpen.

Ik wil dus een moderne trainer. Met een sterke eigen visie en die in no time patronen kan implementeren in dit team. En als het even kan ook leuk, fris voetbal kan laten zien, dus geen trage opbouw, maar een team dat over het hele veld jaagt en naar voren speelt. dat gaat een behoorlijke omslag worden tov Ruud, maar het zou wel in de lijn van Schmidt moeten zijn, dus hopelijk is daar nog iets van blijven hangen.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Brrr kan er wel van gruwelen als het echt Phillip Cocu wordt. Wat wel weer helemaal aansluit aan het totale gebrek aan vernieuwing. Zit je weer met een clublegende, die helemaal geen garantie voor succes hoeft te zijn en je zeer waarschijnlijk weer van dat behoudende afbraakvoetbal voorzet. Hoop echt dat het Bosz wordt. Lijkt me een uitstekende trainer om aanvallend, avontuurlijk voetbal, met duidelijke spelpatronen op de mat te krijgen en jonge spelers te ontwikkelen in het streven naar sportief succes en uiteindelijk een lucratieve verkoop.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 30 May 2023, 00:11 Wat mij betreft is de situatie als volgt:

- Feyenoord: die is ons voorbij nu. Die hebben Slot behouden, een selectie waar weinig gaat veranderen en ze hebben geld zat daar. Er staat een fundament van jewelste en ze hoeven niet te verkopen, dus daar gaat dus weinig veranderen; sterker nog ik verwacht dat ze alleen maar sterker gaan worden.
- Ajax: Daar is het een puinhoop. Maar, ze hebben nog steeds knetter veel geld. Ze zullen geen 200 miljoen vangen deze zomer en dus ook geen 100 miljoen uitgeven, maar 100 miljoen gaan ze wel vangen, dus reken maar dat ze voor 50 miljoen kunnen gaan shoppen.

Kortom, wil je bij de eerste 2 komen, dan moet je minstens 1 van die 2 voorbij en dan heb je ook nog AZ en Twente waar een goede organisatie staat, met goede trainers.

Om bij de eerste 2 te eindigen zou PSV risico moeten nemen deze zomer en dus outside of the box moeten denken. Ajax gaat niet nog zo'n seizoen draaien; die gaan schoon schip maken, linksom of rechtsom. Als PSV weer voor de 'veilige' keuze gaat, dan verwacht ik niet hoger dan een derde plek. Je MOET iets creatiefs brengen nu, en nee, dat is verre van een garantie, sterker nog het risico ligt behoorlijk hoog op falen. Maar het is fuck or walk volgend seizoen, want mis je de CL, dan wordt je nog verder teruggeworpen.

Ik wil dus een moderne trainer. Met een sterke eigen visie en die in no time patronen kan implementeren in dit team. En als het even kan ook leuk, fris voetbal kan laten zien, dus geen trage opbouw, maar een team dat over het hele veld jaagt en naar voren speelt. dat gaat een behoorlijke omslag worden tov Ruud, maar het zou wel in de lijn van Schmidt moeten zijn, dus hopelijk is daar nog iets van blijven hangen.
Ik zie vooral angst. Hoe zag de wereld er 10 maanden geleden uit? Niets is zeker in het voetbal.

PSV moet niet naar Ajax en Feyenoord kijken maar naar een manier om 80 punten te halen volgend jaar. Als dan die 80 punten genoeg is voor plek 3 is er nog steeds geen man over boord hoor. Ga zelf iets bouwen zonder naar die kutclubs te kijken. Zorg ervoor dat je een trainer, spelers en plan hebt om de Eredivisie op een hoop te spelen. Dat moet de basis zijn en niet een lange termijn visie.
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je kunt fan van hem zijn of niet, maar Cocu is wel een goede trainer. Erg knap wat hij dit seizoen met Vitesse voor elkaar heeft gekregen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.psvinside.nl/PSV-gaat-kieze ... 52a9be4917

Het is maar Derksen, dus een berg zout is niet genoeg. Maar mag toch hopen dat er geen reet van klopt: want dan heeft PSV dus geen visie in hun hoofd, want dan kies je dus tussen 2 totaal verschillende trainers. Ik zie veel liever een lijstje waar consistentie in zit: 2-3 trainers die allemaal een min of meer gelijkwaardige idee heeft over hoe voetbal gespeeld moet worden. Bijvoorbeeld zoals Massimo zei: Bosz, Marsch, Letsch: daar zit een idee achter.

Dit doet meer denken aan de dagen van Reker, die Stevens, Rutten en Advocaat als opties zag. 3 totaal verschillende trainers dus.
User avatar
PSVerDenBosch
Basisspeler
Posts: 445
Joined: 23 Jun 2022, 13:43
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cocu maakt ons kampioen. dat is het belangrijkste. Hij was ook goed met de Zuid Amerikaanse jongens zoals Lozano en dergelijke. Zou een absolute aanwinst zijn
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVerDenBosch wrote: 30 May 2023, 01:05 Cocu maakt ons kampioen. dat is het belangrijkste. Hij was ook goed met de Zuid Amerikaanse jongens zoals Lozano en dergelijke. Zou een absolute aanwinst zijn
Mhm, gelukkig hebben we die in overvloed… de enige die er nog zit heeft openlijk gesolliciteerd bij Schmidt. Ohja, en nog een paar in de lappenmand in Zuid-Amerika, al het hele jaar.
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4,586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 30 May 2023, 00:53 https://www.psvinside.nl/PSV-gaat-kieze ... 52a9be4917

Het is maar Derksen, dus een berg zout is niet genoeg. Maar mag toch hopen dat er geen reet van klopt: want dan heeft PSV dus geen visie in hun hoofd, want dan kies je dus tussen 2 totaal verschillende trainers. Ik zie veel liever een lijstje waar consistentie in zit: 2-3 trainers die allemaal een min of meer gelijkwaardige idee heeft over hoe voetbal gespeeld moet worden. Bijvoorbeeld zoals Massimo zei: Bosz, Marsch, Letsch: daar zit een idee achter.

Dit doet meer denken aan de dagen van Reker, die Stevens, Rutten en Advocaat als opties zag. 3 totaal verschillende trainers dus.
Alsof er niet meer wegen denkbaar zijn die naar succes leiden. Kritisch zijn is prima maar moet geen doel op zich worden.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

GillesdelaCroquette wrote: 30 May 2023, 01:12
Menno1 wrote: 30 May 2023, 00:53 https://www.psvinside.nl/PSV-gaat-kieze ... 52a9be4917

Het is maar Derksen, dus een berg zout is niet genoeg. Maar mag toch hopen dat er geen reet van klopt: want dan heeft PSV dus geen visie in hun hoofd, want dan kies je dus tussen 2 totaal verschillende trainers. Ik zie veel liever een lijstje waar consistentie in zit: 2-3 trainers die allemaal een min of meer gelijkwaardige idee heeft over hoe voetbal gespeeld moet worden. Bijvoorbeeld zoals Massimo zei: Bosz, Marsch, Letsch: daar zit een idee achter.

Dit doet meer denken aan de dagen van Reker, die Stevens, Rutten en Advocaat als opties zag. 3 totaal verschillende trainers dus.
Alsof er niet meer wegen denkbaar zijn die naar succes leiden. Kritisch zijn is prima maar moet geen doel op zich worden.
Je hebt toch zelf ook gezien hoe het de laatste jaren is verlopen beste Gilles? Dankzij het hap-snap beleid van PSV zitten we nu al 5 jaar te kloten. van Cocu naar van Bommel, dan opeens Schmidt en dan weer 180 graden en kiezen voor van Nistelrooij. PSV moet eens kleur bekennen en kiezen voor een echte voetbal visie en daar aan vasthouden. Ik dacht even dat we dat met Schmidt hadden gedaan, maar na 2 jaar werd dat weer overboord gegooid. Met alle gevolgen van dien.
Post Reply