Na 5 seizoenen hebben we die weg nog steeds niet gevonden. Genoeg geëxperimenteerd lijkt mij, met Cocu haal je ervaring binnen en iemand die vrijwel geen gewenningstijd nodig heeft. Korte termijn is op dit moment veel belangrijker dan de lange termijn. Van mijn part winnen wij onder Cocu iedere week met 1-0 of 0-1 als we maar tenminste de CL miljoenen binnenharken om de club financieel stabiel te maken. Vanuit daar kunnen we weer experimenteren.GillesdelaCroquette wrote: ↑30 May 2023, 01:12Alsof er niet meer wegen denkbaar zijn die naar succes leiden. Kritisch zijn is prima maar moet geen doel op zich worden.Menno1 wrote: ↑30 May 2023, 00:53 https://www.psvinside.nl/PSV-gaat-kieze ... 52a9be4917
Het is maar Derksen, dus een berg zout is niet genoeg. Maar mag toch hopen dat er geen reet van klopt: want dan heeft PSV dus geen visie in hun hoofd, want dan kies je dus tussen 2 totaal verschillende trainers. Ik zie veel liever een lijstje waar consistentie in zit: 2-3 trainers die allemaal een min of meer gelijkwaardige idee heeft over hoe voetbal gespeeld moet worden. Bijvoorbeeld zoals Massimo zei: Bosz, Marsch, Letsch: daar zit een idee achter.
Dit doet meer denken aan de dagen van Reker, die Stevens, Rutten en Advocaat als opties zag. 3 totaal verschillende trainers dus.
Nu weet ik ook wel dat Cocu niet perse garantie voor succes is maar je weet wat je in huis haalt.