Ik zou de gok met Manhoef wel aandurven hoor. Naast dat hij snel is, is hij fysiek sterk, heeft hij scorend vermogen en is hij technisch gewoon prima. Hij tilt een stroef lopend Vitesse al op jonge leeftijd op zijn schouders. Daarnaast kan hij op meerdere posities spelen. Als Buitenspeler maar ook als back. Ik zou hem echt niet graag bij Ajax of Feyenoord zien.
Transferwindow 2023/24
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
En dan vol voor de 5e plaats gaan!Paulus1913 wrote: ↑30 May 2023, 08:16 PSV moet (als je het mij vraagt) 3 spelers uit de eredivisie halen dit seizoen.
- van Ewijk
- Sahraoui
- Douvikas
- (misschien zelfs Manhoef)
Dit zijn spelers, die allemaal bewezen hebben over bepaalde kwaliteiten te beschikken, én wat potentiële cashcows zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat Milan Van Ewijk nog niet in Eindhoven loopt. Dat Sambo terugkomt en dat iedereen hem graag een kans wilt geven vind ik allemaal leuk en aardig, maar daar kunnen we toch niet op gokken? Goede speler, maar Van Ewijk imponeert echt, is in potentie misschien zelfs beter dan Dumfries.
Hoop dat Stewart hier nou echt vol voor gaat.
Douvikas vind ik echt een ongelooflijke getalenteerde spits. Als je zijn goals bekijkt van dit jaar, dan krijg je echt Kezman vibes.
Sahraoui is een wilde gok maar holy moly wat is die technisch, zelfde geld voor Saito van sparta. Manhoef vind ik wel interessant maar twijfel of hij goed genoeg is voor PSV.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Van Ewijk kan best een hele goede speler zijn maar her verschil tussen hem en Sambo is qua gok niet zo veel groter dan een transfersom van pakweg 7 miljoen doet voorkomen. Die prijs/ kwaliteit/ risico verhouding is te scheef. Of je moet Sambo verkopen en een beetje bijleggen voor van Ewijk als je echt overtuigd bent.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Iemand als van Ewijk lijkt me hoe dan ook een gode keuze. Maar ik zie liever eerst een nieuwe trainer voordat er spelers gehaald worden, zodat een nieuwe trainer spelers kan krijgen die goed binnen zijn systeem passen. Ik zie liever een trainer met een sterke visie en spelers die erop aansluiten dan wat leuke spelertjes halen en een trainer die er achteraan hobbelt.
-
- Nationale topspeler
Ik vind Van Ewijk beter, maar ook beter passen (!) bij PSV, dan Sambo. Sambo moet het meer hebben van defensieve kwaliteiten (kracht, snelheid, agressie) terwijl Van Ewijk aanvallend meer te brengen heeft. De overeenkomst is wel dat beiden echte backs zijn, defensief of offensief, en geen omgevormde middenvelders. Het is afhankelijk van de tactiek van de nieuwe trainer wat beter past. Bij een compact centrum met diepgaande backs, past Van Ewijk beter. Echter, bij een tactiek zoals City, passen beiden niet en zou juist (een type) Mauro veel beter passen.
-
- Bankzitter
Zowel Sambo als van Ewijk hebben slechte assists stats. Van Ewijk heeft 6 goals gemaakt en is erg snel. Je zou toch op zoek moeten naar een back met een goede voorzet. Als Bakayoko veel naar binnen komt met links, zou dat beter passen. Mwene maakte ook een aantal doelpunten vorig seizoen.
-
- Regelmatige invaller
Sahraoui kan wel ballen hoor, past zich denk ik makkelijk aan kan een soort Doan rol vervullen
-
- Vedette
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- heijmans66
- Talent
- ComeOnPSV
- Vedette
Haha bij jou is het altijd de vraag of je het uit je bronnen hebt gehoord of dat het je eigen mening is.
Maar in dit geval dus eigen invulling over Strootman?
- Standbeeld
- Mister PSV
Die Strootman ging naar Marseille voor 25mln. 3e op de ranglijst van duurste aankoop daar. Zal vrijwel gratis vertrekken door veel blessureleed. Dat zal daar bij de supporters en de club wel een heel erg pijnlijk dossier zijn. Niet meer aan beginnen. Ik verwacht ook absoluut niet dat PSV daar uberhaupt aan denkt.
- Armada
Hij staat open voor een transfervrije terugkeer, dat is alles. Ik zeg ook nergens dat IK dat een goede move van PSV zou vinden. Ik weet wel dat PSV transfervrij fijn vindt.
Last edited by Armada on 30 May 2023, 10:06, edited 1 time in total.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Mijn directeur zit in de RVC van Sparta die zijn al maanden bezig om hem over te halen naar het kasteel terug te keren