Het cybermannetje?
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
wa? je mag het geloven of nietr
Last edited by RV1913 on 31 May 2023, 09:26, edited 1 time in total.
-
- Internationale topspeler
Strootman zou kunnen, maar dan echt als extra man. Ik voorzie geen basisplaats van hem op basis van blessure verleden en zijn huidige kwaliteiten. Als hij zich hier weer rustig op de achtergrond kan optrainen kan hij nog een meerwaarde zijn, maar ik zou er niet direct op gokken. Dus dan zou bij het vertrek van Guti en Sangaré zowel Spierings, Strootman + nog een 3e speler moeten komen. Ik zou dan persoonlijk graag iemand met loopvermogen willen zien zodat we niet direct op Til hoeven terug te vallen voor een dergelijke speler.
- Hatseflats
- Vedette
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Strootman is niet meer de speler die hij was. Zonde van die blessures, want hij stond toen op het punt om wereldtop te worden. Nu kan ik me voorstellen dat hij met zijn karakter en ervaring een geweldige aanwinst is als eerste reserve om tegen de kleinere ploegen te spelen en de boel scherp te houden.
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Strootman met een laag salaris die oploopt obv zijn prestaties / wedstrijden... Dat zou nog kunnen maar anders zonde van je loonhuis.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Ja, vast wel. Denk alleen dat het makkelijk is om geruchten over Nederlanders de wereld in te helpen aangezien BN'ers met dat soort mensen contact hebben. Daarom worden als trainer Bosz, Jansen en Steijn ook makkelijk genoemd. Ik denk dat hetzelfde geldt met makelaars.
-
- Nationale topspeler
Inderdaad. De lijntjes lijken me korter tussen speler/trainer-makelaar-journalist en verbanden kunnen eenvoudig worden gelegd vanwege Nederlandse nationaliteit.CZ_Code wrote: ↑30 May 2023, 10:35Ja, vast wel. Denk alleen dat het makkelijk is om geruchten over Nederlanders de wereld in te helpen aangezien BN'ers met dat soort mensen contact hebben. Daarom worden als trainer Bosz, Jansen en Steijn ook makkelijk genoemd. Ik denk dat hetzelfde geldt met makelaars.
-
- Regelmatige invaller
Heb je Sambo ook gevolgd toen hij bij Jong PSV op de back stond? Daar werd toen precies het tegenovergestelde gezegd. Gigantisch veel drang om op te komen (op 18-jarige leeftijd 6+3 G+A in KKD) en twijfelachtige defensieve kwaliteiten. Dat hij afgelopen seizoen zich bewezen heeft als een defensief stabiele back bij een subtopper is voor mij de bevestiging dat hij een plekje verdient in de selectie.Siemen wrote: ↑30 May 2023, 09:26 Ik vind Van Ewijk beter, maar ook beter passen (!) bij PSV, dan Sambo. Sambo moet het meer hebben van defensieve kwaliteiten (kracht, snelheid, agressie) terwijl Van Ewijk aanvallend meer te brengen heeft. De overeenkomst is wel dat beiden echte backs zijn, defensief of offensief, en geen omgevormde middenvelders. Het is afhankelijk van de tactiek van de nieuwe trainer wat beter past. Bij een compact centrum met diepgaande backs, past Van Ewijk beter. Echter, bij een tactiek zoals City, passen beiden niet en zou juist (een type) Mauro veel beter passen.
Miljoenen uitgeven aan een andere back (terwijl je Mauro, Mwene en evt. Teze als alternatieven hebt) zou imo zonde zijn.
- El Sordo
- Vedette
-
- Regelmatige invaller
Dit vind ik ook wel een mooie "gok". Gigantisch dynamisch, verzet bergen met werk en desondanks toch wat indicaties dat hij doelgericht is/kan worden.Lichtstadd wrote: ↑30 May 2023, 08:35Ik zou de gok met Manhoef wel aandurven hoor. Naast dat hij snel is, is hij fysiek sterk, heeft hij scorend vermogen en is hij technisch gewoon prima. Hij tilt een stroef lopend Vitesse al op jonge leeftijd op zijn schouders. Daarnaast kan hij op meerdere posities spelen. Als Buitenspeler maar ook als back. Ik zou hem echt niet graag bij Ajax of Feyenoord zien.
Wat vooral interessant is dat hij gigantisch veel kansen zelf creëert (schiet waarschijnlijk ook wat te vaak van afstand, >20 m). Het aantal schoten na een dribbel, passes uit open spel die leiden tot een schot en combi van xG+xAG is best uitzonderlijk voor een middenmoter/laagvlieger in de ED.
Wellicht zelfs een constructie overwegen waarin hij nog een jaar aan Vitesse wordt verhuurd om >2000 minuten te maken.
- Armada
- Internationale topspeler
Dan neem ik een duik uit een vliegtuig boven de Atlantische!
-
- Legende
Ik zou Manhoef alleen interessant vinden als El Ghazi vertrekt en niet al te veel hoeft te kosten. Spierings lijkt me een prima aanvulling en Strootman zit ik niet op te wachten. Goede spelers uit het verleden maar met een groot blessureverleden hebben PSV de laatste jaren heel veel gekost en heel weinig opgeleverd. Ook daar zal PSV zich niet meer aan moeten stoten.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV, Cambuur
Laatst kwamen we Milan van Ewijk zijn vader tegen in het stadion bij heerenveen hij leek wel te spreken zijn over een eventuele stap, toen ik Milan zelf vroeg beantwoorde hij de vraag is voorzichtiger
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Toen Strootman 10 jaar geleden vertrok voorspelde ik dat hij binnen 2 jaar zijn fysieke top zou bereiken en daarna snel terug zou vallen. Dat is aardig uitgekomen. Wat mij betreft een no-go.Massimo wrote: ↑30 May 2023, 11:32 Ik zou Manhoef alleen interessant vinden als El Ghazi vertrekt en niet al te veel hoeft te kosten. Spierings lijkt me een prima aanvulling en Strootman zit ik niet op te wachten. Goede spelers uit het verleden maar met een groot blessureverleden hebben PSV de laatste jaren heel veel gekost en heel weinig opgeleverd. Ook daar zal PSV zich niet meer aan moeten stoten.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik begrijp hier niets van.IkInterviewdeGakpo4JaarGeleden wrote: ↑30 May 2023, 11:35 Laatst kwamen we Milan van Ewijk zijn vader tegen in het stadion bij heerenveen hij leek wel te spreken zijn over een eventuele stap, toen ik Milan zelf vroeg beantwoorde hij de vraag is voorzichtiger
- VeresRivne
- Vedette
Rustig jongens, vind wel dat jullie het wat eerder hadden mogen aangeven. Deze winter had een Lisandro of een Lucas gehad voor jullie!
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Regelmatige invaller
Ben overigens benieuwd hoe aggressief PSV zal zijn op de transfermarkt. Op basis van alle berichtgevingen van Brands en Stewart denk ik dat we niet zo gigantisch veel zullen uitgeven.
Ervan uitgaande Sangare voor de afkoopsom vertrekt, denk ik dat we ca. 20 to 25 miljoen te besteden hebben. Doel zal zijn om wat meer vermogen op het veld te brengen (jonge spelers kopen ipv het vele huren van de laatste jaren) en wat meer vet op de botten krijgen. Het corona jaar heeft natuurlijk een flink effect gehad op het eigen vermogen van de club.
Spierings, jonge talentvolle CV (Mbuyamba ~3m), talentvolle spits (Manhoef ~4m) en dan nog een kwalitatief goede buitenspeler/aanvallende middenvelder en een dynamische middenvelder (type missen we wel echt na vertrek Sangaré) voor een gecombineerde som van 15-17m. Denk dat dat een realistisch scenario is.
Ervan uitgaande Sangare voor de afkoopsom vertrekt, denk ik dat we ca. 20 to 25 miljoen te besteden hebben. Doel zal zijn om wat meer vermogen op het veld te brengen (jonge spelers kopen ipv het vele huren van de laatste jaren) en wat meer vet op de botten krijgen. Het corona jaar heeft natuurlijk een flink effect gehad op het eigen vermogen van de club.
Spierings, jonge talentvolle CV (Mbuyamba ~3m), talentvolle spits (Manhoef ~4m) en dan nog een kwalitatief goede buitenspeler/aanvallende middenvelder en een dynamische middenvelder (type missen we wel echt na vertrek Sangaré) voor een gecombineerde som van 15-17m. Denk dat dat een realistisch scenario is.