Stijn Spierings

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Fc Denzel wrote: 30 May 2023, 13:30
Ardbeg wrote: 30 May 2023, 13:27

Hedde gij geen Google? ;)
Al mijn informatie haal ik hier van het forum.

Drop hier dus ff een compilatie filmpje!
Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.

https://letmegooglethat.com/?q=stijn+spierings+youtube
Last edited by Balinho on 30 May 2023, 14:52, edited 1 time in total.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 30 May 2023, 14:49
DonyellMalen wrote: 30 May 2023, 14:49 Precies. Komend seizoen weer drie keer z'n maat Branco verslaan en eind van het seizoen die schaal omhoog houden.
Hij kan zonder Branco, maar Branco kan niet zonder hem.
Veerman wordt de Branco voor Spierings.
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 30 May 2023, 14:50
ZwarteCapuchon1913 wrote: 30 May 2023, 14:43 Hij is vandaag in ieder geval bij PSV op gesprek, de andere club die interesse heeft is qua naam vele malen minder, dus als ze er financieel uitkomen onderling dan verwacht ik dat dit de eerste aanwinst is die door PSV gepresenteerd gaat worden.
Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
Ik lees nu net dat Stijn morgen zal landen in Eindhoven haha, zal wel.
Als ie maar tekent!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Balinho wrote: 30 May 2023, 14:51
Fc Denzel wrote: 30 May 2023, 13:30

Al mijn informatie haal ik hier van het forum.

Drop hier dus ff een compilatie filmpje!
Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.

https://letmegooglethat.com/?q=stijn+spierings+youtube
Ik snap de vraag wel van d'n Denzel. Er is geen compilatiefilmpje van afgelopen seizoen. Erg jammer.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 30 May 2023, 14:52
Qwazi a Dodo wrote: 30 May 2023, 14:50

Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
Ik lees nu net dat Stijn morgen zal landen in Eindhoven haha, zal wel.
Als ie maar tekent!
Volgens Brands en het ED/VI moest er nog wel wat water bij de wijn worden gedaan door Sevilla voor dat hij naar Nederland zou komen. Ondertussen werd Luuk gekeurd bij TopSupport :lol:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 May 2023, 14:54
Balinho wrote: 30 May 2023, 14:51

Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.

https://letmegooglethat.com/?q=stijn+spierings+youtube
Ik snap de vraag wel van d'n Denzel. Er is geen compilatiefilmpje van afgelopen seizoen. Erg jammer.
Logisch, Toulouse fans willen niet dat ie weg gaat met een pimp video waar Bruma nog jaloers op zou zijn.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 30 May 2023, 14:51 Veerman wordt de Branco voor Spierings.
Yep. Het zal een beetje van de speelwijze afhangen, maar als Spierings en Vd Boomen een goede klik met elkaar hadden dan zie ik niet in waarom dat met Spierings en Veerman ook niet zou kunnen.
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 30 May 2023, 14:50
ZwarteCapuchon1913 wrote: 30 May 2023, 14:43 Hij is vandaag in ieder geval bij PSV op gesprek, de andere club die interesse heeft is qua naam vele malen minder, dus als ze er financieel uitkomen onderling dan verwacht ik dat dit de eerste aanwinst is die door PSV gepresenteerd gaat worden.
Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
hij had de datum van het nieuwe uitshirt ook precies goed toen, denk dat hij in het stadion werkt.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 30 May 2023, 14:58
DonyellMalen wrote: 30 May 2023, 14:51 Veerman wordt de Branco voor Spierings.
Yep. Het zal een beetje van de speelwijze afhangen, maar als Spierings en Vd Boomen een goede klik met elkaar hadden dan zie ik niet in waarom dat met Spierings en Veerman ook niet zou kunnen.
Xavi ervoor. Prima middenveld. Zou wel graag nog een echte tank zien a la Vinicius Souza als concurrent voor Spierings.
ZwarteCapuchon1913
Talent
Posts: 73
Joined: 11 May 2023, 15:45
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Qwazi a Dodo wrote: 30 May 2023, 14:50
ZwarteCapuchon1913 wrote: 30 May 2023, 14:43 Hij is vandaag in ieder geval bij PSV op gesprek, de andere club die interesse heeft is qua naam vele malen minder, dus als ze er financieel uitkomen onderling dan verwacht ik dat dit de eerste aanwinst is die door PSV gepresenteerd gaat worden.
Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
Kan natuurlijk niet zeggen hoe ik het weet, enkel dat ik het weet! Vond het wanneer niet zo heel interessant, ging mij meer over de andere clubs met interesse en die staan dus stuk lager aangeschreven als PSV. Vergroot ook gelijk de reden dat ik verwacht dat het snel rond gaat komen.
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ZwarteCapuchon1913 wrote: 30 May 2023, 14:59
Qwazi a Dodo wrote: 30 May 2023, 14:50

Hoe weet je dat dit vandaag is? In nieuws bericht stond deze week. (gewoon nieuwsgierig)
Kan natuurlijk niet zeggen hoe ik het weet, enkel dat ik het weet! Vond het wanneer niet zo heel interessant, ging mij meer over de andere clubs met interesse en die staan dus stuk lager aangeschreven als PSV. Vergroot ook gelijk de reden dat ik verwacht dat het snel rond gaat komen.
Wel zorgelijk dat de andere clubs een "stuk lager aangeschreven" staan dan PSV. Heeft PSV hier nou een steal of is het weer middelmaat?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die jongen zat wellicht vanmorgen aan de koffie in het stadion en ondertussen spraken PSV en de zaakwaarnemer af om die 2 'watchers' wat info toe te spelen.
Fc Denzel
Vaste waarde in elftal
Posts: 515
Joined: 18 Mar 2022, 21:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 30 May 2023, 14:54
Balinho wrote: 30 May 2023, 14:51

Ik drop hieronder ff een link waar je voor de rest van je leven, maar vooral mbt je concrete vraag hierboven, plezier van zult hebben. Graag gedaan.

https://letmegooglethat.com/?q=stijn+spierings+youtube
Ik snap de vraag wel van d'n Denzel. Er is geen compilatiefilmpje van afgelopen seizoen. Erg jammer.
Precies, ik wil z'n positiespel, passing en balveroveringen zien.

Maar met al die personen hier de de waarheid in pacht hebben, heb je natuurlijk ook geen Google nodig 😉
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 30 May 2023, 14:01 Lekker lui idd. Maar nee, niks gevonden. Alleen een seksvideo.
Dat is je google geschiedenis, net wat anders?
Haha
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bram wrote: 30 May 2023, 15:05
ZwarteCapuchon1913 wrote: 30 May 2023, 14:59

Kan natuurlijk niet zeggen hoe ik het weet, enkel dat ik het weet! Vond het wanneer niet zo heel interessant, ging mij meer over de andere clubs met interesse en die staan dus stuk lager aangeschreven als PSV. Vergroot ook gelijk de reden dat ik verwacht dat het snel rond gaat komen.
Wel zorgelijk dat de andere clubs een "stuk lager aangeschreven" staan dan PSV. Heeft PSV hier nou een steal of is het weer middelmaat?
En zo is er altijd wat... Zijn het clubs die hoger aangeschreven staan en mislukt de deal, dan is dàt weer niet goed gedaan door PSV; te hoog gemikt, te weinig de best gedaan etc. :wonder:
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ben wel enthousiast over Spierings. Zou een prima eerste aanwinst zijn voor komend seizoen. Goede stats, transfervrij, Nederlands en met 27 een prima leeftijd om nog jaren mee te kunnen. Ben benieuwd in hoeverre hij zijn keus laat afhangen van welke trainer er komt want dat is nog even afwachten natuurlijk.
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Leuk voor in de breedte alleen geen geweldenaar a la guardado.

Blinkt uit bij de nummer 13 van Frankrijk. Nederland is hoogstwaarschijnlijk qua ranking volgend jaar over Frankrijk heen. Daarnaast speler van 27 die transfervrij is. Nogmaals leuk om erbij te hebben alleen ik denk dat dit niet dé speler is die we zoeken voor die positie. Verder transfervrij altijd welkom en altijd goede optie vanaf de bank.

Staan hier leugens in btw? @ardje
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 30 May 2023, 20:18 Leuk voor in de breedte alleen geen geweldenaar a la guardado.

Blinkt uit bij de nummer 13 van Frankrijk. Nederland is hoogstwaarschijnlijk qua ranking volgend jaar over Frankrijk heen. Daarnaast speler van 27 die transfervrij is. Nogmaals leuk om erbij te hebben alleen ik denk dat dit niet dé speler is die we zoeken voor die positie. Verder transfervrij altijd welkom en altijd goede optie vanaf de bank.

Staan hier leugens in btw? @ardje
Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toulouse is wel een Moneyball club dus als Spierings daar uitblinkt kun je er wel in principe vanuit gaan dat hij ook voor PSV een aanwinst zal zijn
Roys
Bankzitter
Posts: 282
Joined: 11 Jan 2023, 16:26
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 30 May 2023, 20:29
Roys wrote: 30 May 2023, 20:18 Leuk voor in de breedte alleen geen geweldenaar a la guardado.

Blinkt uit bij de nummer 13 van Frankrijk. Nederland is hoogstwaarschijnlijk qua ranking volgend jaar over Frankrijk heen. Daarnaast speler van 27 die transfervrij is. Nogmaals leuk om erbij te hebben alleen ik denk dat dit niet dé speler is die we zoeken voor die positie. Verder transfervrij altijd welkom en altijd goede optie vanaf de bank.

Staan hier leugens in btw? @ardje
Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?
Ik begrijp wat je bedoelt. Hij blinkt uit in ballen afpakken alleen dat is een facet. Als je zoekt naar top players ligue 1, team van het jaar, transferwaardes etc. Dan staan zowel spierings als vd boomen niet hoog, zover ik overal kan vinden. Guardado was een spierings en vd boomen in één speler, vele malen completer. Als je wat wil bereiken in de CL, dan moet je naar zo’n speler op zoek voor in de basis.

Verder hoop ik uiteraard dat hij alsnog een lot uit de loterij is.

Mocht ik lijstjes hebben gemist en het daarom compleet verkeerd hebben, dan zie ik ze alsnog graag onder mijn bericht voorbij komen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Spierings heeft toch gewoon hele goede statistieken behaald? Behoorde tot de beste balafpakkers van Europa. Dat is precies wat we nodig hebben. Snap niet dat er twijfel kan zijn over deze jongen. Hij is ook nog eens gratis. Sangare kwam van dezelfde club en had minder goede stats.
Last edited by Vanthaman18 on 30 May 2023, 20:50, edited 1 time in total.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Roys wrote: 30 May 2023, 20:40
CZ_Code wrote: 30 May 2023, 20:29 Maakt het uit hoeveelste Toulouse staat dan? Even eerlijk, maar als je uitblinker bent in Frankrijk bij PSG, Lyon, Monaco, Marseille en zelfs bij clubs als Rennes tegenwoordig, dan ben je gewoon al helemaal kansloos als PSV zijnde. Die spelers genieten allemaal interesse van grotere clubs en kosten ook miljoenen. Gooi die vergelijking eens naar de Eredivisie, waarom zijn mensen hier enthousiast over Ewijk, Mbuyamba en Manhoef voor in de breedte nog? Dat zou toch allemaal niet mogen aangezien ze niet eens in de top 5 spelen van een competitie die nog verder onder Frankrijk ligt? Waarom moet het altijd om die rangschikking gaan. Spierings heeft fantastische cijfers als balafpakker in de Ligue 1, bij een middelmatige ploeg. Dat maakt hem niet minder goed n.m.i.... Sterker nog, is dat niet knap als er allemaal middelmaat om hem heen loopt?
Ik begrijp wat je bedoelt. Hij blinkt uit in ballen afpakken alleen dat is een facet. Als je zoekt naar top players ligue 1, team van het jaar, transferwaardes etc. Dan staan zowel spierings als vd boomen niet hoog, zover ik overal kan vinden. Guardado was een spierings en vd boomen in één speler, vele malen completer. Als je wat wil bereiken in de CL, dan moet je naar zo’n speler op zoek voor in de basis.

Verder hoop ik uiteraard dat hij alsnog een lot uit de loterij is.

Mocht ik lijstjes hebben gemist en het daarom compleet verkeerd hebben, dan zie ik ze alsnog graag onder mijn bericht voorbij komen.
Is waarschijnlijk al keer op keer gemeld, maar die analyse van Suley op VI vond ik wel gaaf. Spierings weet ook goed wanneer die een bal moet afgeven en waar die moet staan zonder bal. Wat ik vaak vond misgaan bij PSV dit jaar was eigenlijk vaak te wijten aan Sangare. Dat was onze zogenaamde "dedicated" balafpakker, iets waardoor bijna de hele PL hem ook op lijstjes heeft staan. Waar hij te vaak de mist in ging, vond ik, was het vervolgens verleggen van het spel of gewoon een balletje breed doen naar Veerman. Het gebeurde echt veelste veel dat Sangare 2x dezelfde bal moest afpakken omdat die hem zelf verspeelde, iets wat ik Spierings veel minder zie doen in beelden en analyses.

Wil overigens niet zeggen dat deze kerel bij City of Real hoort te spelen, maar hij lijkt me wel heel goed passen op ons middenveld.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.

En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.

En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.
Mag ik vragen of je Souza hebt zien spelen? Of had je Sangare zien spelen voordat ie kwam?
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 30 May 2023, 20:53
Juancho wrote: 30 May 2023, 20:47 Maar stats zeggen niet alles en ik ben dan ook wel benieuwd naar de zaken die je met het blote oog kan zien. Passing, defensieve kracht, techniek, tactisch inzicht, scannen van ruimtes. Ik heb die gozer nooit zien spelen dus een leuk rijtje statistieken zeggen me vrij weinig.

En ik krijg het idee dat iedereen hem daar alleen wel een juiste aankoop voor vind maar niemand heeft hem volgens mij daadwerkelijk zien spelen. Voor mij dus een gevalletje van prima speler om erbij te hebben en hopelijk brengt hij (veel) meer en wordt hij de nieuwe 6. Al hoop ik stiekem nog op het aantrekken van Souza.
Mag ik vragen of je Souza hebt zien spelen? Of had je Sangare zien spelen voordat ie kwam?
Sangare niet, die kwam als ik het nog goed heb ook volstrekt uit de lucht vallen voor iedereen. Souza niet live gezien nee maar wel veel beelden van gezien. Zoals je vast weet, zijn naam wordt al veel langer hier genoemd incl. bijbehorende beelden en analyses.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Locked