Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV met dat laatste blijven we dan tenminste wel inzetten op de ingeslagen koers. Visie!! ;)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

EesEes wrote: 30 May 2023, 22:20
TomPSV wrote: 30 May 2023, 22:11

Heeft deze gozer al bewezen insider te zijn?
Hij kwam volgens mij wel met de Branco vd Boomen primeur.
Dat zou gaan over een trainer toen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Welke trainer je ook aan stelt 30 a 40% van dit forum zal zijn bedenkingen hebben. En dat is ook logisch want als het makkelijk was geweest hadden we die trainer al gehad.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Assistent Maas is dus een echte Eindhovenaar en heeft in de jeugd van PSV gespeeld.
Dus we hebben direct wat PSV DNA in de staf dan.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 30 May 2023, 22:42
Hahah de ontmaskering van Valentijn. De T. heeft gewoon wat lijntjes gelegd als een ware Sherlock en dat maakt het artikel wel spannend en dan kun je het net zo goed roepen op TV.

Wil niet zeggen dat ie ongelijk heeft maar het is wel heel doorzichtig.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rik Elfrink is in ieder geval nu actief op Twitter.
Die zal zo wel met een nieuwtje komen lijkt mij
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 30 May 2023, 22:47 Rik Elfrink is in ieder geval nu actief op Twitter.
Die zal zo wel met een nieuwtje komen lijkt mij
Stalker.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 30 May 2023, 22:24
TomPSV wrote: 30 May 2023, 22:13 De zaakwaarnemers rondom Bosz kunnen PSV ook weer gewoon gebruiken in de onderhandelingen met Ajax. Die wil zo graag naar Ajax, dat heeft hij al heel vaak duidelijk gemaakt.
Volgens mij wilt Bosz gewoon bij een grote club werken want dat streelt zijn ego. Hij gaf toe dat ie Twente nee verkocht omdat ie op grotere clubs zit te wachten
Ik denk dat Bosz helemaal niet zomaar zat te wachten, maar door de hele top 3 al gepolst is voor het geval daar wat gebeurt. Bij Feyenoord kon Slot vertrekken naar een grote club, en de posities van Heitinga en Ruud waren al een tijd wankel. Hij had ook voor één jaar kunnen tekenen daar, maar heeft ie niet gedaan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie door de Boomen het Bosz niet meer
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die hebben wel héél ver terug in de tijd gemoeten om een band tussen Bosz en iets van PSV te achterhalen :tear:
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Prijzen pakken met een trainer als Bosz die nog nooit iets heeft gewonnen. Succes👍
#simplythebest
Woodenshoes
Nationale topspeler
Posts: 2,142
Joined: 31 Jan 2018, 10:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 30 May 2023, 22:03
TomPSV wrote: 30 May 2023, 22:02 Hoe kan het eigenlijk dat Rik Elfrink nog niets zinnigs heeft kunnen melden over een mogelijk nieuwe trainer?

Wordt hij nog altijd alleen maar gevoed door PSV en zelf totaal geen bronnen?
Wacht even tot 23.00 vanavond.
?
(Vertel!)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 30 May 2023, 22:54 Prijzen pakken met een trainer als Bosz die nog nooit iets heeft gewonnen. Succes👍
Ach dan hebben we toch die visie. En als hij de JCS, beker en titel niet wint tyfen we hem gewoon buiten en gaan we een nieuwe Bosz zoeken want dat is visie.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 30 May 2023, 22:54 Prijzen pakken met een trainer als Bosz die nog nooit iets heeft gewonnen. Succes👍
Bij teams als Lyon, Leverkusen en Dortmund is het ook makkelijk prijzen pakken... verder geen concurrentie van PSG of een Bayern ofzo.. Dat 'ie weinig prijzen heeft gepakt kennen we nou wel.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 30 May 2023, 22:55
DC_PSV wrote: 30 May 2023, 22:54 Prijzen pakken met een trainer als Bosz die nog nooit iets heeft gewonnen. Succes👍
Bij teams als Lyon, Leverkusen en Dortmund is het ook makkelijk prijzen pakken... verder geen concurrentie van PSG of een Bayern ofzo.. Dat 'ie weinig prijzen heeft gepakt kennen we nou wel.
Heeft werkelijk niets gepresteerd bij die clubs en is steeds ontslagen. Bij Ajax op een lucky EL finale na met een geweldige lichting ook niets gepresteerd. Dan nog liever Cocu.
#simplythebest
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 30 May 2023, 22:54 Prijzen pakken met een trainer als Bosz die nog nooit iets heeft gewonnen. Succes👍
Dan gaat ie ze bij ons pakken :strong:
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 30 May 2023, 22:57 Heeft werkelijk niets gepresteerd bij die clubs en is steeds ontslagen. Bij Ajax op een lucky EL finale na met een geweldige lichting ook niets gepresteerd. Dan nog liever Cocu.
Bosz is strijdbaar en wil bij ons echt die titel pakken in NL. Ik heb er wel geloof en vertrouwen in.
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9,417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gelukkig wilt hij bij ons de titel pakken, dat stelt me gerust...😅
#simplythebest
User avatar
MathijsVerducci
Ballenjongen
Posts: 29
Joined: 26 Jan 2022, 15:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Timmer bevestigt dat Bosz kandidaat is.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 30 May 2023, 22:39
PCGC wrote: 30 May 2023, 22:35

Dit hoor ik Elfrink dus ook elke keer zeggen, maar leg mij eens uit waarom Bosz de meest logische naam is?

Imho is Bosz een matige trainer , die nergens iets gepresteerd heeft, op een met geluk bereikte EL finale na, waar hij tactisch totaal overklast werd en geen concessies wilde doen aan zijn speelwijze. Iets waar hij altijd al last van heeft. Hij gaat daardoor ook bij de meeste clubs met ruzie weg.

Waarom is hij dus de meest logische voor hier?
Snap ik ook niet. Blijkbaar willen veel mensen hier toch aanvallend voetbal zien zonder prijzen in plaats van een pragmatische trainer die zich wel durft aan te passen en daarmee de kansen op prijzen vergroot. Leuk hoor dat spel van Bosz en je zult vast genoeg goals gaan maken, maar je krijgt er ook heel veel tegen.
Wil je zeggen dat we nu weer met verdedigend kut voetbal weinig tegengoals krijgen? :lol: Of onder v. Bommel, net zo bagger saai voetbal. Ajax uit met v. Bommel en Rangers thuis met Ruud waren echt 2 dieptepunten wat mij betreft. Voetballen zonder lef, zonder ballen, lekker angstig en verdedigend en geen initiatief willen nemen.

Wat ik wil zeggen is dat het een het ander niet uitsluit he. Je kan met prima voetbal ook presteren, zie Feyenoord met Slot. Je kan ook met saai slecht voetbal niet presteren. En andersom dus bij beide. Even los van Bosz overigens want dit gaat natuurlijk voor elke trainer op. De nuance (jaja ik gebruik nu zelf dit irritante woord maar even :mrgreen: ) zit hem in:

1. de extreme vorm van spelopvatting van de nieuwe trainer en de bereidheid om wat aanpassingen te doen als dat noodzakelijk is. Geldt zowel voor de wat meer verdedigende coaches als coaches die graag initiatief nemen
2. de spelersgroep, linksom of rechtsom is dat natuurlijk heel belangrijk. Niet alleen individuele klasse maar vooral of het geheel past bij de visie van de coach. Elk element moet matchen met elkaar
3. hoe de club hier achter staat en dit verder implementeert door de hele club

Bosz valt wellicht in de categorie trainers die te extreem zijn en te weinig bereid zijn om (kleinere) aanpassingen te doen als dat nodig is. Maar gelukkig zit er nog een heeeeeeel groot grijs gebied tussen dat en de mee behoudende trainers. Met Ruud werden we 2de op gepaste afstand van Feyenoord. Wel in zijn 1e seizoen. Met bijv. Roger Schmidt werden we op een haar na kampioen, wel in zijn 2de seizoen. Het één sluit het ander nogmaals niet uit en ik vind het oprecht jammer dat je ondertussen op dit forum 2 kampen krijgt: de behoudende kant en de aanvallende kant. Terwijl juist de match tussen beide perfect is.
Last edited by Juancho on 30 May 2023, 23:15, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DC_PSV wrote: 30 May 2023, 22:57
DonyellMalen wrote: 30 May 2023, 22:55

Bij teams als Lyon, Leverkusen en Dortmund is het ook makkelijk prijzen pakken... verder geen concurrentie van PSG of een Bayern ofzo.. Dat 'ie weinig prijzen heeft gepakt kennen we nou wel.
Heeft werkelijk niets gepresteerd bij die clubs en is steeds ontslagen. Bij Ajax op een lucky EL finale na met een geweldige lichting ook niets gepresteerd. Dan nog liever Cocu.
Want Cocu is ook niet op elke plek in het buitenland ontslagen. Zelfs nog in mindere competities dan Bosz
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peter Bosz dus op pole position

CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jammer, begon warm te draaien voor Marsch.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik sta niet te springen om Bosz maar ik zou teleurgesteld zijn als hij naar ajax gaat. Liever Marsch inderdaad.
Post Reply