Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Brael
Vedette
Posts: 9,063
Joined: 01 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 31 May 2023, 16:10
Juancho wrote: 31 May 2023, 15:57

Stewart wil waarde creeren voorin, als je Luuk al hebt denk ik niet dat PSV en wat oudere speler terug gaat halen.
Waarde creëren kan je ook op andere posities. Daarnaast is er niks mis met een aantal spelers in je team zonder restwaarde, als hun het niveau om hoog krikken worden andere spelers ook meer waard.
Voorin waarde creëren is natuurlijk wel het makkelijkst en het meest lucratief. In die zin past Lozano daar niet in, maar voor een Lozano maak je altijd een uitzondering natuurlijk. Al geloof ik niet dat die optie verder heel realistisch is.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 31 May 2023, 16:14 Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Tijd terug een gerucht uit Mexico dat Lozano weer naar PSV zou willen terugkeren. Maar verder niks meer gehoord. Het is vooral hoop.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uiteraard wil je het liefst kwaliteit én restwaarde. Maar er bestaan altijd uitzonderingen, spelers die van een dusdanig niveau zijn dat je ze niet laat schieten obv leeftijd of andere spelers op hun positie. Die haal je áltijd als je de kans hebt. Lozano is zo'n speler.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik kan me niet voorstellen dat Lozano terug komt, denk dat er wel premier league teams en bijvoorbeeld sub top Spaanse teams zijn die ook interesse zouden hebben en een stuk meer kunnen bieden qua salaris. Zal ondanks zijn contract dat volgend jaar afloopt ook een aardige transfersom nog kosten. Geen realistische optie denk ik, alhoewel ik het graag fout zou hebben.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Waarde creëren doe je alleen niet door jonge spelers te kopen. Wat denk je dat er gebeurt met de waarde van Veerman als hij in een heel seizoen Lozano 30 keer van wegsteken? Als PSV de CL zal halen omdat er voorin gewoon kwaliteit is.

Het is niet het leukste voorbeeld, maar kijk wat de aankopen van Blind en Tadic bij AJAX gedaan hebben. Een goede Europese campagne verder waar deze 2 spelers allebei een groot aandeel in hadden en vervolgens heeft het invloed op elke andere waarde. Ik vind dus opzoek naar waarde voorin een matig begrip
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En Lozano brengt ook weer wat gif met zich mee. Gaat er altijd voor. En wellicht blijft Guti ook nog eens als Lozano komt. Is het andersom. Heb je de vrienden weer herenigd en een speler minder nodig op het middenveld.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lozano zit in zijn prime en is basisspeler bij de kampioen van Italië... Zal minstens 40 miljoen kosten.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mateja wrote: 31 May 2023, 16:14 Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Mexicaanse en Italiaanse media hebben gemeld dat een terugkeer mogelijk is, terwijl het bekend is dat Lozano en gezin het meer dan naar hun zin hadden in Nederland. Anderzijds is het een publiek geheim dat Lozano graag nog eens in Spanje of Engeland zou spelen, maar niet ten koste van alles. Napoli wil best verkopen (ook gezien z'n contract), schijnbaar voor een miljoen of 15. Hij is daar ook niet onmisbaar.

Nou wil ik inzake Lozano niet weer insider spelen zoals jaren geleden en mensen hoeven me dus ook niet te bombarderen met vragen, maar mijn eigen inschatting is dat Lozano deze zomer rustig z'n tijd gaat nemen om te kijken of er iets leuks op z'n pad komt, en dus niet de Bournemouths of Celta de Vigo's van deze wereld. Mocht hij richting begin komend seizoen nog niet weg zijn, dan is een terugkeer naar PSV echt niet uitgesloten. Ik denk zelfs dat hij met alle liefde terug zou keren om voor de titel te spelen en eventueel in de CL te schitteren.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 31 May 2023, 16:32 Waarde creëren doe je alleen niet door jonge spelers te kopen. Wat denk je dat er gebeurt met de waarde van Veerman als hij in een heel seizoen Lozano 30 keer van wegsteken? Als PSV de CL zal halen omdat er voorin gewoon kwaliteit is.

Het is niet het leukste voorbeeld, maar kijk wat de aankopen van Blind en Tadic bij AJAX gedaan hebben. Een goede Europese campagne verder waar deze 2 spelers allebei een groot aandeel in hadden en vervolgens heeft het invloed op elke andere waarde. Ik vind dus opzoek naar waarde voorin een matig begrip
Dude, moet dat nou echt met hoofdletters?
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:37
mateja wrote: 31 May 2023, 16:14 Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Mexicaanse en Italiaanse media hebben gemeld dat een terugkeer mogelijk is, terwijl het bekend is dat Lozano en gezin het meer dan naar hun zin hadden in Nederland. Anderzijds is het een publiek geheim dat Lozano graag nog eens in Spanje of Engeland zou spelen, maar niet ten koste van alles. Napoli wil best verkopen (ook gezien z'n contract), schijnbaar voor een miljoen of 15. Hij is daar ook niet onmisbaar.

Nou wil ik inzake Lozano niet weer insider spelen zoals jaren geleden en mensen hoeven me dus ook niet te bombarderen met vragen, maar mijn eigen inschatting is dat Lozano deze zomer rustig z'n tijd gaat nemen om te kijken of er iets leuks op z'n pad komt, en dus niet de Bournemouths of Celta de Vigo's van deze wereld. Mocht hij richting begin komend seizoen nog niet weg zijn, dan is een terugkeer naar PSV echt niet uitgesloten. Ik denk zelfs dat hij met alle liefde terug zou keren om voor de titel te spelen en eventueel in de CL te schitteren.
Ook als Guti vertrekt?
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

danko-lazovic wrote: 31 May 2023, 16:32 Waarde creëren doe je alleen niet door jonge spelers te kopen. Wat denk je dat er gebeurt met de waarde van Veerman als hij in een heel seizoen Lozano 30 keer van wegsteken? Als PSV de CL zal halen omdat er voorin gewoon kwaliteit is.

Het is niet het leukste voorbeeld, maar kijk wat de aankopen van Blind en Tadic bij AJAX gedaan hebben. Een goede Europese campagne verder waar deze 2 spelers allebei een groot aandeel in hadden en vervolgens heeft het invloed op elke andere waarde. Ik vind dus opzoek naar waarde voorin een matig begrip
Is het niet gewoon een mix van allebei? Je moet wel goede jonge spelers hebben, om die waarde te creëren. En jonge spelers die de potentie hebben om ook uit te blinken, zoals een Frenkie de Jong bij Ajax.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 31 May 2023, 16:36 Lozano zit in zijn prime en is basisspeler bij de kampioen van Italië... Zal minstens 40 miljoen kosten.
Speelt ongeveer de helft bij Napoli. Dus echt basisspeler mwah en zijn contract loopt nog maar een jaar
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 31 May 2023, 16:41Ook als Guti vertrekt?
Die vraag moet je Lozano stellen. Of Guti, want die weet het antwoord ongetwijfeld ook :mrgreen:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:45
Thijs wrote: 31 May 2023, 16:41Ook als Guti vertrekt?
Die vraag moet je Lozano stellen. Of Guti, want die weet het antwoord ongetwijfeld ook :mrgreen:
Stuur me dan even hun nummers door…
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Thijs wrote: 31 May 2023, 16:54
Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:45

Die vraag moet je Lozano stellen. Of Guti, want die weet het antwoord ongetwijfeld ook :mrgreen:
Stuur me dan even hun nummers door…
11 en 15
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Koenjo wrote: 31 May 2023, 16:10
Juancho wrote: 31 May 2023, 15:57

Stewart wil waarde creeren voorin, als je Luuk al hebt denk ik niet dat PSV en wat oudere speler terug gaat halen.
Waarde creëren kan je ook op andere posities. Daarnaast is er niks mis met een aantal spelers in je team zonder restwaarde, als hun het niveau om hoog krikken worden andere spelers ook meer waard.
Feyenoord heeft dit seizoen bewezen dat dat dus onzin is. De oudste speler in hun basis elf is de 24-jarige Hancko
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 17:06
Koenjo wrote: 31 May 2023, 16:10

Waarde creëren kan je ook op andere posities. Daarnaast is er niks mis met een aantal spelers in je team zonder restwaarde, als hun het niveau om hoog krikken worden andere spelers ook meer waard.
Feyenoord heeft dit seizoen bewezen dat dat dus onzin is. De oudste speler in hun basis elf is de 24-jarige Hancko
Is die Jahanbaksh dan al op zijn 12de bij AZ begonnen?
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 17:06
Koenjo wrote: 31 May 2023, 16:10

Waarde creëren kan je ook op andere posities. Daarnaast is er niks mis met een aantal spelers in je team zonder restwaarde, als hun het niveau om hoog krikken worden andere spelers ook meer waard.
Feyenoord heeft dit seizoen bewezen dat dat dus onzin is. De oudste speler in hun basis elf is de 24-jarige Hancko
Trauner, Idrissi, Jahanbakhsh?
User avatar
Elkito
Verbannen
Posts: 317
Joined: 28 Mar 2022, 11:36
Clubvoorkeur: PSV, Arsenal
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 31 May 2023, 17:11
Elkito wrote: 31 May 2023, 17:06

Feyenoord heeft dit seizoen bewezen dat dat dus onzin is. De oudste speler in hun basis elf is de 24-jarige Hancko
Trauner, Idrissi, Jahanbakhsh?
Zijn dat vaste basisspelers? Ik kijk niet wekelijks naar Feyenoord maar telkens als ik ze zie spelen ze altijd met een relatief jong team vandaar
JChovanec
Meervoudig international
Posts: 1,184
Joined: 31 Aug 2021, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky wrote: 31 May 2023, 17:11
Elkito wrote: 31 May 2023, 17:06

Feyenoord heeft dit seizoen bewezen dat dat dus onzin is. De oudste speler in hun basis elf is de 24-jarige Hancko
Trauner, Idrissi, Jahanbakhsh?
Bijlow mits fit.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elkito wrote: 31 May 2023, 17:13 Zijn dat vaste basisspelers? Ik kijk niet wekelijks naar Feyenoord maar telkens als ik ze zie spelen ze altijd met een relatief jong team vandaar
Ik vind dat je het een beetje eenzijdig brengt.

- Trauner is mits fit een vaste basisspeler.
- Szymanski is een vaste basisspeler en ook 24 jaar, maar je noemt alleen Hancko, die trouwens 25 jaar is en niet 24 jaar.
- De links- en rechtsbuiten zijn de enige posities die niet echt vast stonden onder Slot. Die werden verschillend ingevuld door Jahanbakhsh, Idrissi, Dilrosun en Paixao. Alleen Paixao is jonger dan 24 jaar.

Je punt dat je probeert te maken wordt er op deze manier niet echt sterker op.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Feyenoord heeft ook niet een uitzonderlijk jong team. Als je de 11 spelers met de meeste minuten pakt dan kom je uit op een gemiddelde leeftijd van 23,7 jaar. Als je hetzelfde doet bij de vorige kampioenselftallen zie je dat Ajax vorig jaar (vnl. door Pasveer) en Feyenoord in 16/17 een relatief "oud" team hadden, maar voor de rest de gemiddelde leeftijden ongeveer hetzelfde zijn als die van Feyenoord dit jaar, met een uitschieter naar beneden bij het PSV elftal van 2014-15 (2019-20 heb ik even genegeerd, geen kampioen):

Ajax 2021-22: 26,5
Ajax 2020-21: 24,2
Ajax 2018-19: 23,8
PSV 2017-18: 23,7
Feyenoord 2016-17: 26,9
PSV 2015-16: 23,5
PSV 2014-15: 22,0

Toch hadden al deze teams ook wel een paar ervaren spelers die het algeheel niveau omhoog hielpen.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is geen geheim dat oudere speler vaak constanter presteren dan jonge spelers. Er zijn natuurlijk uitzonderingen in overvloed: oudere spelers die niet constant preseteren en jongere spelers die dat wel al kunnen. Xavi is een mooi voorbeeld van dat laatste.

Je kunt niet glashard zeggen dat we de leeftijd moeten opschroeven. Ramalho is een van de oudste spelers uit onze selectie en wisselt goede wedstrijden af met bizar slechte.

Je moet scouten op ondergrenzen, niet op leeftijden. Al zijn leeftijden weer belangrijk w.b. groeimogelijkheden en doorverkoopwaardes.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 31 May 2023, 16:37
mateja wrote: 31 May 2023, 16:14 Speelt er iets rond Lozano? Ik zie zn naam vaker hier, maar is het hoop of ergens op gebaseerd?
Mexicaanse en Italiaanse media hebben gemeld dat een terugkeer mogelijk is, terwijl het bekend is dat Lozano en gezin het meer dan naar hun zin hadden in Nederland. Anderzijds is het een publiek geheim dat Lozano graag nog eens in Spanje of Engeland zou spelen, maar niet ten koste van alles. Napoli wil best verkopen (ook gezien z'n contract), schijnbaar voor een miljoen of 15. Hij is daar ook niet onmisbaar.

Nou wil ik inzake Lozano niet weer insider spelen zoals jaren geleden en mensen hoeven me dus ook niet te bombarderen met vragen, maar mijn eigen inschatting is dat Lozano deze zomer rustig z'n tijd gaat nemen om te kijken of er iets leuks op z'n pad komt, en dus niet de Bournemouths of Celta de Vigo's van deze wereld. Mocht hij richting begin komend seizoen nog niet weg zijn, dan is een terugkeer naar PSV echt niet uitgesloten. Ik denk zelfs dat hij met alle liefde terug zou keren om voor de titel te spelen en eventueel in de CL te schitteren.
Die tijd heeft PSV wat mij betreft alleen niet. We moeten echt een klasse vervanger voor Gakpo gaan halen. Eindelijk. Prima als dat Lozano wordt, heel graag zelfs, maar dan zullen we hem knetterhard nodig hebben om juist die CL te behalen. PSV is natuurlijk niet in staat om EN een dure nieuwe linker aanvaller te halen en op de slotdag nog even Lozano binnen halen omdat hij alsnog graag terug wil. Dat zal Chucky ook wel beseffen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply