Nieuwe trainer PSV

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ardbeg wrote: 31 May 2023, 16:58 Nou. Klaar met werk voor vandaag. Op het fietsje de zon in. Belofte maakt schuld. De Herdgang is angstvallig stil, buiten een spierwit sportmodel wagen die de Herdgang op reed. Ik kreeg hem net van ver op de gevoelige plaat. Stond overigens niet bij de reguliere parkeerplaatsen toen ik keek.

Image

Ik zag wel iemand op de tribune druk bellen maar daar viel de schaduw te veel op. Neem aan dat het Paul is.

Image

Ondertussen ben ik onderweg naar ons mooie stadion, waar ik onderweg iemand in een shirt van een niet nader te noemen club zie lopen. Hij kreeg uiteraard een smerige blik toegeworpen, de blije lul. We gaan door.

Ok. Aangekomen bij het stadion. Godverdomme, het is nog steeds kei warm. Ik weet niet of ik me nog een keer laat overhalen om dit te doen, @Sensation. Geen drol te zien, nog minder dan vanmiddag.

Kapotgezweet en onvoldaan signing out,

Ardbeg.
Had wel een foto verwacht van hoe mooi het zonlicht over het scheenbeen van d'n Fons voor het stadion scheert om 19:13. Ideetje?
Ardbeg
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 31 May 2023, 17:21 Ik stond net buiten te schilderen, en dan doe ik vaak een shirt aan dat vies mag worden en kapot kan zonder dat ik het vervelend vind, oftewel een Ajax shirt. Komt er opeens een zwetende vent met smartphone in de hand vloekend en schuimbekkend voorbij gefietst. Moest bijna politie aan te pas komen..
Dus jij was die hipster-expat tiener? Het leek eerder een Josep Detilbacra.
Smell Rock
Verbannen
Clubvoorkeur: PSV

Bosz gesignaleerd in Eindje ???
Full speed or nothing
loginnaam
Internationale topspeler

Smell Rock wrote: 31 May 2023, 17:33 Bosz gesignaleerd in Eindje ???
Nee, dat bleek naderhand de opzichter bij de werkzaamheden voor het klaarmaken van het stadion voor de CL finale van zaterdag te zijn, met dank aan Ardbeg voor het spotterswerk.
Juancho
Mister PSV

Dan valt die Provie of hoe heet die ook gruwelijk door de mand :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Josef Dettelbacher
Legende

Ardbeg wrote: 31 May 2023, 17:29
Josef Dettelbacher wrote: 31 May 2023, 17:21 Ik stond net buiten te schilderen, en dan doe ik vaak een shirt aan dat vies mag worden en kapot kan zonder dat ik het vervelend vind, oftewel een Ajax shirt. Komt er opeens een zwetende vent met smartphone in de hand vloekend en schuimbekkend voorbij gefietst. Moest bijna politie aan te pas komen..
Dus jij was die hipster-expat tiener? Het leek eerder een Josep Detilbacra.
Ja man, als ik schilder waan ik me net Salvador Dali.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
guus
Internationale topspeler

Rutten zei zondag dat het iedereen wel eens zou verrassen wie de nieuwe trainer wordt. Haha, ik denk dat Fred het wordt.
Ardbeg
Mister PSV

guus wrote: 31 May 2023, 17:48 Rutten zei zondag dat het iedereen wel eens zou verrassen wie de nieuwe trainer wordt. Haha, ik denk dat Fred het wordt.
Image
Josef Dettelbacher
Legende

guus wrote: 31 May 2023, 17:48 Rutten zei zondag dat het iedereen wel eens zou verrassen wie de nieuwe trainer wordt. Haha, ik denk dat Fred het wordt.
Of hij weet dat omdat ie is gevraagd daar als assistent bij aan te sluiten.
guus
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 31 May 2023, 17:56
Ja en dan Ramzi als hoofdtrainer.🥳Dat zal de verrassing worden.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Thijs wrote: 31 May 2023, 16:59Je bent wel erg uitgesproken negatief over onze nieuwe trainer. Dat ken ik helemaal niet van je. Hoe komt het dat je zo uitgesproken negatief bent, mr. Positivo?
Ik vind PSV een te mooie club om 'm verder te laten afbreken door Kamikaze 'Prijsloos' Peter.

Nog liever Shoving voor de groep. Dan kan het ook fout gaan, maar dan hebben we tenminste de tweets nog.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

guus wrote: 31 May 2023, 18:00

In dat geval is het verassing.
Josef Dettelbacher
Legende

guus wrote: 31 May 2023, 18:00

Image
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Ykhim wrote: 31 May 2023, 18:03
Thijs wrote: 31 May 2023, 16:59Je bent wel erg uitgesproken negatief over onze nieuwe trainer. Dat ken ik helemaal niet van je. Hoe komt het dat je zo uitgesproken negatief bent, mr. Positivo?
Ik vind PSV een te mooie club om 'm verder te laten afbreken door Kamikaze 'Prijsloos' Peter.

Nog liever Shoving voor de groep. Dan kan het ook fout gaan, maar dan hebben we tenminste de tweets nog.
Hoe sterk vind je dat 'prijsloos' nou eigenlijk? Hij heeft anderhalf jaar bij een titelkandidaat gezeten, waarbij hij ook nog bijna de EL pakte.

Edit: Bosz is ook niet mijn favoriet, daar niet van.
Last edited by Lorenzo von Matterhorn on 31 May 2023, 18:16, edited 2 times in total.
ShovingNE2
Site Admin

Remus stelt Willy Boessen voor als trainer. ✅
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Juancho
Mister PSV

En wat is Kamikaze? Ik poste gisteren een overzicht van het aantal tegengoals van Bosz in dat seizoen bij Ajax en ik schrok ervan. In positieve zin dan.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
De Realist
Internationale topspeler

Nog niks bekend dus en alles vals alarm? 🤣
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Een verrassing? Marcel en Ernie kennende, het zal toch niet niet hè? Ben ik nou zo slim of jullie zo dom?
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 31 May 2023, 18:16 Remus stelt Willy Boessen voor als trainer. ✅
Samen met Toeter Jan als assistent?
Ykhim
Lid scoutingsteam

Lorenzo von Matterhorn wrote: 31 May 2023, 18:12Hoe sterk vind je dat 'prijsloos' nou eigenlijk? Hij heeft anderhalf jaar bij een titelkandidaat gezeten, waarbij hij ook nog bijna de EL pakte.
Alsof er bij Dortmund, Lyon en Leverkusen geen kansen op prijzen liggen. De titel is misschien wat lastiger, maar een beker of Europees succes is best mogelijk. Maar dan moet je wel goed presteren en zoals al meerdere keren is aangegeven: hij bakte er he-le-maal niks van bij die clubs. Los van het feit dat zijn voetbal ook niet goed of bijzonder mooi was. Overal ontslagen, soms met ruzie of in onmin. Nergens wat gewonnen, nergens wat opgebouwd.

Alle "positieve" argumenten zijn terug te leiden op één seizoen bij Ajax. En daar kun je ook nog allerlei kanttekeningen bij plaatsen. Het is gewoon niet zo'n geweldenaar.
Last edited by Ykhim on 31 May 2023, 18:26, edited 1 time in total.
Josef Dettelbacher
Legende

Juancho wrote: 31 May 2023, 18:18 En wat is Kamikaze? Ik poste gisteren een overzicht van het aantal tegengoals van Bosz in dat seizoen bij Ajax en ik schrok ervan. In positieve zin dan.
Geen informatie delen die niet bij het gevormde beeld over de trainer past aub.
Tijn
Internationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 31 May 2023, 18:12
Ykhim wrote: 31 May 2023, 18:03

Hoe sterk vind je dat 'prijsloos' nou eigenlijk? Hij heeft anderhalf jaar bij een titelkandidaat gezeten, waarbij hij ook nog bijna de EL pakte.

Edit: Bosz is ook niet mijn favoriet, daar niet van.
Maccabi was toch ook vaak kampioen tot Bosz kwam?
Brael
Vedette

Juancho wrote: 31 May 2023, 18:18 En wat is Kamikaze? Ik poste gisteren een overzicht van het aantal tegengoals van Bosz in dat seizoen bij Ajax en ik schrok ervan. In positieve zin dan.
Je bedoelt dat seizoen waarin hij nóg meer tegengoals kreeg dan Frons de Boer het seizoen ervoor ;) ?
Ted Lasso
Bankzitter
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Schoot ineens een ‘verrassende’ naam door mijn hoofd. Wat nou als Roger Schmidt ‘heimwee’ naar PSV heeft gekregen. Komend seizoen zijn de door hem gewenste middelen wél beschikbaar. Wellicht bevalt de Portugese zon hem minder dan gedacht.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ted Lasso wrote: 31 May 2023, 19:00 Schoot ineens een ‘verrassende’ naam door mijn hoofd. Wat nou als Roger Schmidt ‘heimwee’ naar PSV heeft gekregen. Komend seizoen zijn de door hem gewenste middelen wél beschikbaar. Wellicht bevalt de Portugese zo’n hem minder dan gedacht.
Te lang in het zonnetje gezeten vandaag? :wonder:
Post Reply